Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alle datingapps verwijderd, werd er op den duur helemaal gestoord van. Merkte zelfs dat ik minder uitging en minder mensen in real life ontmoette, omdat ik die apps al had.

Heb het er allemaal afgegooid dus, ben weer uitgegaan en heb zowaar een jongen ontmoet met uitgaan met wie ik dit weekend een date heb, van wie ik weet hoe die is in het echt ipv het te moeten baseren op fotos.

Mss een tip voor anderen die ook weinig succes met datingsapps hebben. Het heeft mij echt rust gegeven na 3 jaar continue online te daten.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 08 maart 2017 @ 23:48:

Na zes jaar ben ik het alleen zijn zat, en 'in het wild' kom ik ook weinig tegen. Dus ik ben wat actiever op Tinder en overweeg Lexa of RP. Maar ik heb er eigenlijk ook echt allemaal geen zin in. Maar ja, ik geloof dat ik nu op een leeftijd ben dat ik er echt wat meer moeite voor moet gaan doen. Dus.... waarschijnlijk veel ervaringen hier van mij.

Iemand tips en trucs?



Hoi Mick.

Ik ben een stille meelezer. Ik lees je vaker op andere topics (herkenbare foto) en wil graag op jou reageren.

Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. In het echt kwam ik geen leuke mannen tegen. In de avonduren zit ik thuis want alleenstaande moeder. Na een paar jaar alleen en na een gebroken hart heb ik mij ingeschreven op rp. Betaald dus dan zijn ze iets serieuzer, zo dacht ik.

Is ook zo, maar uiteraard niet allemaal.



Ik heb er vier maanden opgezeten en drie mannen gedate. Ik was niet zo happig. Mijn gevoel speelde heel erg mee. Bij alle drie twijfelde ik en achteraf was dat het juiste voorgevoel.



Na vier maanden, drie dates en een paar smerige voorstellen (en mannen die flippen als ze worden afgewezen) heb ik mij afgemeld. Je hebt dan nog een maand tegoed en toen kwam mijn vriend voorbij. Vanaf de eerste mail was er geen twijfel. Na twee weken een ontmoeting geen twijfel. Nu een 5 maanden verder en nog steeds geen twijfel.



Ik hoop dat dit bij jou ook gaat werken. Ik vond rp een fijne site. Wel moet je tegen sommige niet serieuze reacties kunnen. Oh, en volg je gevoel. Bij twijfel niet doen. En niet snel opgeven.



Ik hoop dat je vind wat je zoekt. Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 08 maart 2017 @ 23:24:

[...]



Hoe slecht als je daarover liegt.Daarom denk ik ook echt dat het zn zus was op de foto
quote:apestaartje30 schreef op 09 maart 2017 @ 00:41:

[...]





Hoi Mick.

Ik ben een stille meelezer. Ik lees je vaker op andere topics (herkenbare foto) en wil graag op jou reageren.

Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. In het echt kwam ik geen leuke mannen tegen. In de avonduren zit ik thuis want alleenstaande moeder. Na een paar jaar alleen en na een gebroken hart heb ik mij ingeschreven op rp. Betaald dus dan zijn ze iets serieuzer, zo dacht ik.

Is ook zo, maar uiteraard niet allemaal.



Ik heb er vier maanden opgezeten en drie mannen gedate. Ik was niet zo happig. Mijn gevoel speelde heel erg mee. Bij alle drie twijfelde ik en achteraf was dat het juiste voorgevoel.



Na vier maanden, drie dates en een paar smerige voorstellen (en mannen die flippen als ze worden afgewezen) heb ik mij afgemeld. Je hebt dan nog een maand tegoed en toen kwam mijn vriend voorbij. Vanaf de eerste mail was er geen twijfel. Na twee weken een ontmoeting geen twijfel. Nu een 5 maanden verder en nog steeds geen twijfel.



Ik hoop dat dit bij jou ook gaat werken. Ik vond rp een fijne site. Wel moet je tegen sommige niet serieuze reacties kunnen. Oh, en volg je gevoel. Bij twijfel niet doen. En niet snel opgeven.



Ik hoop dat je vind wat je zoekt. Succes!Ik denk wel echt dat dit uitzonderlijk succesvol is voor een datingsite. Dan hebben jullie beiden alle kaarten mee gehad. Natuurlijk kan dit gebeuren, maar ik vraag me af of je dit mag verwachten/er op mag hopen, zo'n liefde op het eerste gezicht. Ook al overkomt het een enkeling dus wel
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook niet dat het zijn zus en kind is..maar goed wie weet bewijst hij mij het tegendeel..al heb ik daar een hard hoofd in gezien hij niet megaspraakzaam is. Het scheelt dat ik best licht in dat tindergebeuren sta en ik er waatschijnlijk zelf achterkom hoe de vork in de steel zit. Op het moment staat hij wel een beetje op het genomineerdenlijstje om te deleten omdat hij wel antwoord geeft op mn vragen en zo nu en dan een vraag terug stelt, maar het daar ook echt bij houdt. Een beetje als mn vorige date, maar dan ook al op app. Zal em er eens naar vragen hoe dat zit.



Welkom Mick! Uit mijn hoofd zaten er inderdaad ook wat anderen op RP of Lexa. Doe je ook aan tinder of hou je het bij deze sites?
Alle reacties Link kopieren
Ik geef het gewoon een kans. IRL is het toch niet meer zo makkelijk om iemand tegen te komen. Hoewel ik er de afgelopen jaren ook niet heel erg voor open stond. Misschien dat dat ook scheelt. Maar ik ga me ook niet krampachtig richten op online daten en me suf daten (daar heb ik dan weer geen zin in) Als het komt dan komt het. Komt het niet dan niet.



Jeetje en dan heb ik echt het idee 'ineens'30 te zijn. Had ik niet eerder er vor open moeten staan. Het wordt met het ouder worden wel wat moeilijker allemaal

. Hoe denken jullie daarover?
Ik heb best wat ervaring op dating sites. Parship vind ik drama, maar kan aan mij liggen. Als je echt voor een degelijke vaste relatie wilt gaan, is het Ok. Wel duur. RP vind ik echt erg. De mannen, maar dat is een kwestie van smaak. Maar ik vind de app ook slecht werken en gesprekken lopen steeds niet. Een aardige maar kleine site vond ik Match for me. (M4M)

Het verschil met Tinder is dat mensen toch wat serieuzer lijken op dating sites. Dus als je dat wilt...
Alle reacties Link kopieren
mick ik kreeg de indruk dat je echt een stuk ouder bent, maar je bent zelfs een jaar jonger dan dat ik ben.. zie ook nu pas dat 87 in je nick staat



Normaal kom ik best wat mannen tegen, gezien ik dan ook uitga enzo. Nu heb ik wat gezondheidsklachten maar als die weer over zijn dan ga ik gewoon lekker weer uit. Nu kom ik dus minder mannen tegen en tinder ik wat meer. Daar is nog maar 1 date uit gekomen, gezien ik geen talent ben in het onderhouden van chatgesprekken en ik daar eerder ook nog niet echt de energie voor had
Alle reacties Link kopieren
@miszlady ik kom oud over hier? Haha. Ik ben sinds kort 30. Ik ga dus wel regelmatig stappen. En heb op zich aandacht genoeg. Misschien dat ik die dingen eens meer een kans moet geven. Ik weet niet wat het is, maar heb sinds kort ineens erg behoefte aan een relatie. Wat ik in al die jaren niet echt had.
Alle reacties Link kopieren
Late reactie van mijn kant. Maar een leuke seksdate is ook niet verkeerd en dat betekent ook niet direct dat het verder niks kan worden misschien. Met deze man kan het alleen niks worden. Nou ja, morgenavond weer een date. Een heel ander type dan mijn vorige dates en een keer niet thuis afgesproken misschien verstandiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 09 maart 2017 @ 09:15:

@miszlady ik kom oud over hier? Haha. Ik ben sinds kort 30. Ik ga dus wel regelmatig stappen. En heb op zich aandacht genoeg. Misschien dat ik die dingen eens meer een kans moet geven. Ik weet niet wat het is, maar heb sinds kort ineens erg behoefte aan een relatie. Wat ik in al die jaren niet echt had.





Nee niet perse door hoe je typt. Ik dacht dat je ergens zei dat je op jou leeftijd misschien meer gebruik moest maken van RP..blijkbaar koppel ik daar een middelbare leeftijd aan ...

Tijdens het uitgaan heb je ze in ieder geval al gezien en gevoeld wat van vibe er is. Dat vind ik echt een voordeel.
Wat fijn dat niemand meer horror dates heeft gehad, of is er een andere reden dat het hier zo stil is geworden?



Ik heb niets te melden, heb nu ruim een maand met een tinderman contact en dat verloopt heel soepel. Zien elkaar 1-2x per week, hebben allebei geen behoefte meer aan andere Tinder dates en floepen en af en toe lange termijn plannen uit. Er is natuurlijk altijd een maar, hij heeft weinig vrienden en denk dat hij niet zo gezellig is in een groep, maar heb nog geen behoefte gehad om dat uit te testen (als in voorstellen aan familie of vrienden, meenemen naar mijn teamsport etc), zou het misschien wel een enorme afknapper vinden als hij dan een stil muur bloempje is. Ik ga het rustig verder ontdekken maar ben voorlopig wel optimistisch gestemd over deze man.
Hier ook minder leed. Ik heb vanavond derde afspraak met een Tinder man ( was een tijd geleden een contact dat niet tot een date leidde ). Net als jij zie ik een aantal bezwaren. Om lullig te doen: dit is misschien een geval van down-daten wat betreft opleiding en baan. Aan de andere kant: wanneer ik zijn oprechtheid vergelijk met hoogopgeleide en aantrekkelijke dates die ik had.

Ik geef t een kans dus.
Alle reacties Link kopieren
Hier vnv een eerste tinderdate weer. Na een paar weken een soort van fwb iets gehad te hebben met vorige tinderdate. Weer spannend zo'n eerste date.
Wees meester en vormgever van jezelf
Al ruim een maand, klinkt goed Bren.

En dat van je date heb ik ook wel. Ben heel afwachtend in een groep, zeker bij nieuwe mensen. Dat heb ik dan weer helemaal niet op mijn werk, daar ben ik een spraakwaterval tegen iedereen.



Waterman je hebt gelijk, niets te verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Bren en waterman! Succes ro met je date vanavond!
Wat fijn dat er wat minder leed is voor een aantal mensen.



mick87: Ik ben 37 en laatst kreeg ik te horen van iemand waar ik aan vroeg of hij een van die jongens was die alleen op zoek was naar sex: 'Je denkt toch niet dat ik een relatie zou willen met een vrouw van 37?'



Dus ik vrees dat ik afgeschreven ben en alleen nog maar fuck material ben..vooral voor jongens van rond de 25 want daar schijnt een oudere vrouw sexen vaak bij op de bucketlist te staan.. ook voor de mannen van boven de 40, want die willen ook allemaal een meid van 25 geloof ik voor een serieuze relatie.



Ik chat dus veel met mannen waarbij uiteindelijk duidelijk wordt dat ze alleen maar sex willen dus.

Gisteren een date gehad met een jongen waar ik gezellig chatcontact mee had. Die vertelde doodleuk dat hij net een van zijn vaste sexrelaties zwanger had gemaakt, maar hij wilde geen relatie met haar. Of ik zijn extra fwb wilde worden.. en oh ja hij heeft een hekel aan condooms.



Eergisteren heeft andere date afgezegd, een half uur voor afgesproken tijd in een cafetje, toen ik al klaarstond in jurkje en vol in de make up. Hij wil nu een nieuwe afspraak maken.
Elfquest, mannen daten ipv jongens
Alle reacties Link kopieren
Oke, hele topic gelezen haha heerlijk.

Alhoewel het al een behooorlijke tijd geleden is wil ik mijn mislukte tinderdate hier wel delen.



Ik had een match op tinder met een best wel knappe man. Hij opende dat hij me kenden en hoe het ging... ik vroeg waarvan dan en hij kwam met een bijbaantje die ik had gehad toen ik 16/17 jaar was. Iets wat nergens vermeld staat dus heel geloofwaardig dat hij me daarvan kende.. hij zei dat we collega's waren toen. Ik kon het me niet herinneren maar was dan ook wel lang geleden.



Uiteindelijk besloten te daten, hij vertelde dat hij best een goede baan had en een auto van de zaak enzenz. Hij zou me ophalen en dan zouden we ergens wat gaan drinken. Toen hij appte dat hij er met 5 min was ben ik naar buiten gelopen... daar heb ik uiteindelijk nog 20 min moeten wachten tot hij eindelijk arriveerde.



Hij kwam aanrijden in een gigantische rammelbak... nou ingestapt en begroet en een enorme alcohol walm kwam me tegemoet. Zijn raam kon niet helemaal dicht want die was kapot en hij melde even dat ergens wat drinken niks werd want hij was zn portomonnee vergeten.



Ook vroeg ik hem of dit zijn prive auto was, nee deze had hij dus van de zaak.. ?????? Vaag verhaal... en het lampje van de benzine meter was ook aan het branden haha.



Eigenlijk was ik er al helemaal klaar mee, (helaas) "sociaal" als ik ben wilde ik het toch een soort van kans geven... (vraag me nu echt af wat me bezielde)

We hebben toch maar even wat gedronken (op mijn kosten) en toen ik geinteresseerd vroeg over de tijd dat we kennelijk bij het zelfde bedrijf werkte bleek dat hij daar nooit gewerkt had.. neee hij bedoelde dat hij me daar weleens zag....



Na de date nodigde hij zichzelf bij mij thuis uit... heb dat pertinent afgewezen. En toen ik weer thuis was kreeg ik een bericht of ik het een geslaagde date vond.... hij wel.... en vroeg vervolgens een dag later of ik alleen thuis was en bezoek wilde ontvangen...



Je begrijpt vast dat dit toen geen gevolg heeft gekregen



Wat is dat trouwens uberhaupt met mannen die zichzelf uitnodigen... ben ik de enige die daar een hekel aan heeft?
Brrrr alloverme. Ik was uitgestapt als ik de alcoholwalm had geroken.



@ Treezebees: De man die me liet wachten toen ik al klaarstond in make up en jurkje was 43. Wanneer worden het mannen?
quote:mick87 schreef op 09 maart 2017 @ 08:41:

...

Jeetje en dan heb ik echt het idee 'ineens'30 te zijn. Had ik niet eerder er vor open moeten staan. Het wordt met het ouder worden wel wat moeilijker allemaal

. Hoe denken jullie daarover?Eens dertig wordt het uitgaan wat moeilijker. Prijs je gelukkig: je hebt geen vervelende ex of kinderen waarmee je nog aan een vorige relatie vast hangt; dit is een voordeel voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Moet er niet aan denken om n pak m beet 15 jaar jongere (en ook oudere) vrouw te daten...is op voorhand gedoemd te mislukken...ik blijf ondanks de mislukte dates (en uitnodigen thuis is idd funest ook al is t meestal oké) uitkijken naar dat soulmaatje...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
alloverme wat een verhaal ook weer! Was het een van je eerste tinderdates? Ik heb de indruk dat mensen na meer dates wat makkelijker zeggen dat ze ergens niet van gediend zijn, zoals deze gast incl. alcoholwalm en leugens...



Ik was op tinder een bekende van me tegengekomen. Over nagedacht en toen toch maar geliked met als gedachte dat als dat andersom niet zo zou zijn, hij dat niet zou weten . Hij had mij ook geliked dus match. Ik vond het wel grappig dus heb hem een berichtje gestuurd. Daarop kreeg ik vier dagen later een heel kort antwoord met geen wedervraag. Nog een vraag gesteld..na 2 dagen geen antwoord. Nu heb ik em maar een berichtje gestuurd dat ik hem een aardige man vind en niet zomaar wil ontmatchen maar hij niet heel geinteresseerd overkomt. Dat ik niet wil dat als we elkaar tegenkomen het ongemakkelijk is maar dat we het hier maar gewoon bij laten.

Ik had dit berichtje getypt omdat we elkaar regelmatig tegenkomen, maar ik vind het zelf best gek. Niets zeggen bij een onbekende 1 ding..maar zo reageren terwijl je iemand kent en zeker weet dat je elkaar nog tegenkomt is toch best raar of niet? Hebben jullie dit wel eens gehad?
Alle reacties Link kopieren
Echt raar miszlady. Zou het niet eens durven. Nu zeg ik eigenlijk altijd wat. Zal ook nooit de eerste zijn die stopt met praten.



Alloverme. Ik zou niet durven zo op date te gaan. Was bij een vrouw ook zeker niet ingestapt.



Treed, heb jij je ava ook op Tinder staan? Kwam vanmorgen iemand tegen met een foto met jouw ava
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Mooie verhalen elfquest24 en Alloverme (Ik ben een echte meelezer)

het leuke aan dit topic vind ik dat de meesten uiteindelijk toch leuke dates hebben en misschien wel meer



En op 37 ben je nog lang niet afgeschreven
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven