Ontkennen van contact

27-02-2012 15:47 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



Ik zit helemaal vast en weet niet meer wat ik moet ondernemen om dit probleem op te lossen... Vandaar mijn vraag op het Viva forum om de mening van jullie als vrouw te horen.



Onlangs wilde ik vanaf de mobiel van mijn vriendin een sms sturen. Zij zat naast me en ik had geen snode plannen om haar te controleren. Maar toen zag ik dat mijn vriendin de avond daarvoor een sms wisseling had met en veel oudere man (getrouwd en kids). Ik heb haar gevraagd wat dat te betekenen had, niets volgens haar. Zij vond het vervelend dat hij haar op die manier smste (een nogal dubbel flirterig bericht) en begreep mijn onrust. Ze beloofde mij te vertellen als hij nog eens contact op zou nemen.



Een aantal weken later voelde zij zich betrapt toen ik plotseling de kamer binnen kwam en ze verstopte haar mobiel. Dat vond ik vreemd en heb de dag daarop haar mobiel nog eens bekeken (ik weet, het is een kwestie van vertrouwen, maar daar ben ik iet zo goed in...) Toen bleek dat ze weer contact heeft gehad en de berichten verwijderd had. Ik heb haar gevraagd of ze nog contact had, maar dat ontkent ze. Ze duwde haar mobiel onder m'n neus

en zei "kijk maar geen berichten van hem...".



Ik heb haar niet verteld dat ik weet dat ze de berichten verwijderd heeft. Toch houdt ze vol dat er geen contact is geweest en dat ik haar niet vertrouw. Hoe moet ik dit nu aanpakken? We hebben er ruzie over gehad, omdat ik juist van haar wil weten dat er contact is geweest. Ik vind het belangrijk dat ze het uit zichzelf toegeeft.



Groeten Gum
Hoe kun jij nou weten dat ze die berichten verwijderd heeft?
Alle reacties Link kopieren
Erg manipulatief, en tot op het bot gemeen/doortrapt. Wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerlijk tegen haar zeggen dat jij in haar mobiel hebt gekeken. Jij vertrouwt haar niet - blijkbaar terecht - maar je kunt nu moeilijk doen alsof jij het NIET weet.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat het dus niet uit zichzelf vertellen. Dat je haar niet vertrouwt lijkt dus terecht te zijn. Volgens mij moet je zo snel mogelijk met haar gaan praten, vertellen wat je gezien hebt en uitleg vragen.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
quote:dolores007 schreef op 27 februari 2012 @ 15:50:

Hoe kun jij nou weten dat ze die berichten verwijderd heeft?Verwijderde berichten...
Alle reacties Link kopieren
Weer zo'n toprelatie!
Alle reacties Link kopieren
Een gesprek heeft geen zin. Ze liegt keihard tot je onomstotelijk bewijs hebt. Dan zal ze het vervolgens alsnog omdraaien.



Trek je conclusies en neem een beslissing.
Alle reacties Link kopieren
Als ze wel de berichten heeft verwijderd maar niet de bel- en oproepgeschiedenis, kan TO dat dus zien, denk ik
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Ken je die man trouwens?
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Als je 100% zeker weet dat ze liegt en je bent niet binnenkort jarig zodat ze misschien een surpriseparty aan het plannen is zou ik haar koffers pakken.
Alle reacties Link kopieren
Wordt ze weer te vertrouwen als ze het straks misschien wel opbiecht?

Onderaan de streep blijft het hetzelfde, ze liegt en is niet te vertrouwen.



Trek je conclusies.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een gesprek aangaan. Zeg dat je een serieus gesprek wilt voeren en vraag haar of ze wil vertellen wat er gaande is met deze man. Afhankelijk van haar verhaal kun je je conclusies trekken. Ze heeft dan de kans om je, alsnog, eerlijk te vertellen hoe het zit. Merk je dat ze liegt of is haar verhaal voor jou niet acceptabel, dan kun je alsnog de relatie verbreken.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik had inderdaad gelijk verteld dat je in haar telefoon hebt gekeken (neem ik je overigens niet kwalijk, ik had hetzelfde gedaan). Maar goed, zeg dat dan nu tegen haar en dan letterlijk zeggen dat dit haar laatste kans is om eerlijk uit zichzelf te vertellen hoe het zit en dat je, ongeacht hoe de (eventuele) affaire in elkaar zit, er met haar wilt proberen daar uit te komen samen (als dat zo is). Mocht ze dan nog ontkennen en jij bent zeker van je zaak, dan moet je zeggen dat je niet aan polychamie doet en dat ze haar spullen mag pakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar er ook mee confronteen en open kaart spelen dat jij haar mobiel hebt gezien en gecontroleerd. Je hebt kennelijk reden haar niet te vertrouwen en dan lijkt het me niet zo vreemd dat je het gecontroleerd hebt. Als ze daarover valt en ondertussen toch contact heeft gehad met de oudere man dan lijkt het mij ook duidelijk. Liegen en bedriegen in een relatie lijkt me nooit echt positief.
Alle reacties Link kopieren
Jeeej, Maar wie is deze man die met jou vrouw smst en waarom smsen ze? Mag je toch wel vragen en weten?



Als ik het antwoord niet zou krijgen van mijn partner, en het blijft geheimzinnig, druk ik op het knopje Bellen en zou ik de persoon in kwestie bellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:noodlesoup schreef op 27 februari 2012 @ 18:29:

Jeeej, Maar wie is deze man die met jou vrouw smst en waarom smsen ze? Mag je toch wel vragen en weten?



Als ik het antwoord niet zou krijgen van mijn partner, en het blijft geheimzinnig, druk ik op het knopje Bellen en zou ik de persoon in kwestie bellen.Dit is wel een goeie eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 27 februari 2012 @ 19:04:

[...]





Dit is wel een goeie eigenlijk.werkelijk? is er daarna ooit nog iets leuks van je relatie te maken?
Alle reacties Link kopieren
Waar bemoei jij je mee??
Alle reacties Link kopieren
quote:burgos schreef op 27 februari 2012 @ 20:13:

Waar bemoei jij je mee??

euh.... vraag je je dit werkelijk af?



Bijzonder......
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties en tips!



Het vervelende aan de situatie is dat we afgelopen week samen vakantie hebben gevierd en ik de hele tijd wist van het contact en geprobeerd heb het uit haat mond te horen. Helaas bleef dit uit… Gisteravond heb ik mijn vriendin dan ook geconfronteerd met het feit dat ik ervan wist.



Inderdaad kwamen er allerlei excuses waarom ze het niet eerlijk verteld heeft, precies zoals sommigen van jullie al voorspelden.



Het heeft me pijn gedaan dat ze niet eerlijk is geweest en ik moet nu proberen om het vertrouwen weer terug te krijgen.



Liefde maakt blind en eerlijk gezegd weet nu niet wat ik van haar kan verwachten. Mijn gevoel is tweestrijdig en hoop dat ik haar kan geloven dat ze vanaf nu wel eerlijk is…



Nogmaals dank allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bim schreef op 27 februari 2012 @ 15:55:

Ken je die man trouwens?



Hoi Bim,



De man in kwestie ken ik niet, maar zal ik binnenkort in de kroeg tegen gaan komen.



Hij weet wel dat mijn vriendin een relatie heeft en weet dus dat hij een risico neemt om een probleem met mij te krijgen.



Eigenlijk zou ik zijn vrouw in moeten lichten daar kunnen dat soort types slecht tegen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:noodlesoup schreef op 27 februari 2012 @ 18:29:

Jeeej, Maar wie is deze man die met jou vrouw smst en waarom smsen ze? Mag je toch wel vragen en weten?



Als ik het antwoord niet zou krijgen van mijn partner, en het blijft geheimzinnig, druk ik op het knopje Bellen en zou ik de persoon in kwestie bellen.



Dat laatste is ook al in mij opgekomen, maar wat moet ik dan zeggen??



Zeggen dat ik het niet op prijs stel dat hij met mijn vriendin smst? Of misschien wel zeggen dat ik hem een viespeuk vind met zijn ongepaste smsjes?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee..... Ik spreek geen mannentaal.



Ik weet alleen wat ik zou zeggen als ik op het knopje bellen zou drukken. Maar dan bel ik een meid.. (hoop ik) :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven