Ontstaat een relatie vanzelf als het "meant to be" is?

Log nu in om te reageren
  1. That was fucking stupid.
  2. Herkenbaar Ananassje, je verhaal! Mannen die ik leuk vind zien mij niet staan of zijn bezet, mannen die mij leuk vinden daar voel ik me niet tot aangetrokken.
    In het verleden heb ik wel eens geprobeerd om toch verliefd te worden op zo'n man die me qua uiterlijk niet of niet echt aantrok en ben er zelfs relaties mee aangegaan (ook uit onzekerheid en ongeduld) met als gevolg dat je zo'n man pijn doet maar jezelf ook. Dat werd 'm dus ook niet.

Ik ben nu eind dertig en zit ook regelmatig te denken hoe dat nu werkt allemaal in de liefde, ben zelf zelden
    verliefd en ontmoet weinig nieuwe mannen (vandaar dat ik mijn kansen wat probeer te vergroten via internet en af en toe een single-uitje)

Ik ben oprecht benieuwd naar de mensen die zich uiterlijk niet tot hun partner aangetrokken voelden: hoe werkt dat dan? Kan dat nog ontstaan? Mij is dat nooit overkomen, misschien toen ik 13 was maar dat had denk ik ook met de jonge leeftijd te maken. En heb je dan niet het gevoel dat je voor minder gaat? Echt niet raar bedoeld hoor maar misschien kan ik (misschien anderen ook) wat met jullie antwoorden.

Ananassje, balen dat die leuke man al bezet is! Ik lees mee met je topic.