onzekerheid twijfels

26-06-2016 22:39 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties heeft mij geholpen
Iemand die blijkbaar drank nodig heeft en dan een heel ander mens wordt, is voor mij een dealbreaker.
Geen ervaring mee, vind iemand die regelmatig te veel drinkt helemaal niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Lastig het leek zo leuk maar hierdoor merk ik dat ik toch afstand aan het nemen bent.

Als hij mij ziet stralen z'n ogen en lijkt het wel echt of hij ook verliefd is op mij. Heeft hij ook gezegd (met een paar drankjes op)
Ik zou het niet teveel op jezelf betrekken. Dit komt voort uit zijn eigen onzekerheid, niet omdat jij niet leuk bent.

Desalniettemin zou ik er mee stoppen, hoe jammer ook.
Alle reacties Link kopieren
@Dragisa

Dankje, ja stom wordt er ontzettend onzeker van. Meestal ga ik niet eens er op in als een man mij aanspreekt maar dacht dat hij misschien echt anders was, maar niet dus helaas. Ik ga afstand nemen als er niks verandert.
quote:Doreia schreef op 26 juni 2016 @ 22:45:

Iemand die blijkbaar drank nodig heeft en dan een heel ander mens wordt, is voor mij een dealbreaker.Kijk, dat scheelt mij typen
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij zelf hartstikke omzeker en komt hij pas los met drank in z'n lijf?

Kan, is dan misschien heel sneu, maar ik zou er niet mee doorgaan...
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder was vroeger ook altijd stil en hield altijd voor zich wat ze dacht over andere mensen. Behalve als ze wijn op had. Dan vertelde ze wat ze werkelijk dacht over mensen. Wat goed is is dat hij wellicht heel erg verliefd op je is. Maar erg jammer dat hij dat niet laat blijken zonder dat een beetje alcohol hem losser maakt.
It's a jungle out there
Alle reacties Link kopieren
Je was opzoek naar iemand met een drankprobleem?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen hebben nu eenmaal langer nodig om hun gevoelens echt te uiten (ikke) en dan gaat drank beetje de grenzen vervagen en 'durf' je wel.

Zo werkt het bij mij ook. Gaat vanzelf beter als je je comfortabel genoeg voelt.

Liefde maakt onzeker he.....

Dus ja als je hem echt leuk vindt waarom meteen afschrijven? En probeer er anders op een juist moment over te praten.
Wellicht is hij wat onzeker en durft hij nog niet zijn gevoelens te tonen als hij nuchter is, maar het kan ook zijn dat hij altijd alcohol nodig heeft om open te zijn en dan zou dat voor mij een dealbreaker zijn.



Ik zou het nog even aankijken en ook iets liefs zeggen als hij nuchter is om hem de gelegenheid te geven om iets terug te zeggen, zonder dat hij de angst heeft afgewezen te worden.
Alle reacties Link kopieren
Het is nu al een paar x gebeurd. Ook op rare tijden zoals 's nachts?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties. Ja misschien is het wel onzekerheid ik kijk het nog even aan.



@vivaamber

Vaak vroeg in de avond tot de nacht zoiets
Hoe vaak is hij dronken in hoeveel weken dat je hem kent?
Alle reacties Link kopieren
@badmeester

Om de week of iedere week.

Ik hou zelf ook wel van een drankje al doe ik een tijdje nu rustig aan.

Maar ik zeg ook dat ik m leuk vind in welke staat ik ook mag zijn.
Mmmmm



Is het dronken of aangeschoten zijn? Lastig om een keihard oordeel over te vellen.



Ik vind dat je wel mag zeggen:



"Joh gozert. Ik vind het niet leuk dat je alleen als je dronken bent mij de liefde verklaart. Ik wil een man die ook nuchter voor me kan gaan".
Alle reacties Link kopieren
@badmeester

Ja precies dat wil ik ook vertellen.

Ik weet niet hoe dronken hij is dit gebeurd meestal met whatsappen of bellen.
Ik geloof erin dat alcohol je eerlijker maakt, niet dat het je veranderd in je gedachtegang.

Zo ken ik mijzelf ook als ik heb gedronken, dan zeg ik ook geen dingen die niet waar zijn, misschien wel dingen waar ik later spijt van heb omdat ik het liever voor me had gehouden.

Er is een reden waarom hij nuchter geremd is om het te zeggen, dat kan onzekerheid zijn, het kan ook bindingsangst zijn bijvoorbeeld.

Ik zou hem daarmee confronteren als hij nuchter is: "Ik neem je niet serieus zo, wat is de reden dat je dat alles niet nuchter durft te vertellen?"
you go girl!
Alle reacties Link kopieren
@anoniem8903

Ja wie weet is het wel zo. Dankjewel scheelt mij toch weer iemand afschrijven die ik heel leuk vind. Hoop dat hij wat minder onzeker wordt.



@badmeester

Haha dankje en bedankt voor je advies!
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je trouwens dat hij een drankje op heeft wanneer hij app of belt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@viva-amber



Nou dat merk ik aan hoe hij appt en vaak zegt hij het vanzelf al of ik zeg zeker weer gedronken.

Omdat hij anders niet zo "in love" appt
Alle reacties Link kopieren
Het spreekwoord zegt..... Kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid...





Ik zou hem erover aanspreken... en vragen waarom hij het alleen zegt met een drankje op, ik zou daar namelijk echt niet vn gecharmeerd zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:1960to4 schreef op 27 juni 2016 @ 12:42:

Het spreekwoord zegt..... Kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid...





Ik zou hem erover aanspreken... en vragen waarom hij het alleen zegt met een drankje op, ik zou daar namelijk echt niet vn gecharmeerd zijn...





Nee inderdaad ik heb het al gezegd als hij weer zo begint na een drankje. Maar moet dat eigenlijk doen als die nuchter is of beter opbellen ipv whatsapp.

Vragen vind je mij alleen leuk met drank op of durf je dan alleen te zeggen dat je mij leuk vind. Of is dat te bot?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven