opdringerige vrouw

08-05-2007 04:14 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al ongeveer 2 jaar last van een vrouw. Ze zoekt op verschillende manieren herhaaldelijk contact. Uit alles blijkt dat ze een intieme relatie met mij wil. Ik heb haar één keer gezegd dat ik daar geen zin in heb, dat leek niet echt tot haar door te dringen. Ook verteld ze tegen anderen dat ik haar "vaste vriend" ben. Ik vind het nu echt vervelend worden. Het belemmert me ook in sommige dingen. Zo zit ik soms thuis met het licht uit, uit angst dat ze weer aan de deur belt en ik de hele avond met haar opgescheept zit. Ook verschijnt ze steeds op plekken waar ik ben, o.a; bij m'n ouders, in m'n stamkroeg etc. Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Of weet een manier om dit op te lossen?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt al 2 jaar last van haar, en pas 1 keer gezegd dat je niets met haar wil? 

Jij bent niet erg duidelijk geweest.
Alle reacties Link kopieren
Raldy, als ze bij jou aan de deur belt, hoef je haar toch niet binnen te laten? Je schrijft dat je dan de hele avond met haar opgescheept zit, hoe kan dat nou? Je laat haar dus wel binnen en daar moet je als eerste mee ophouden. Als je haar binnen blijft laten en dus op een normale manier met haar blijft communiceren, kom je nooit van haar af. Duidelijk zijn, de deur gesloten houden, 'nee' zeggen (ook een 'nee' van een man is een 'nee') en ophouden de kat met fluwelen handschoentjes aan te pakken. Duidelijk zijn, is misschien in eerste instantie vreemd te doen, zeker als je zo'n type bent die iedereen te vriend wil houden en die niemand wil kwetsen, maar uiteindelijk heb jij en ook zij er het meeste aan. Jij voelt je belemmert in je vrijheid, zij verspilt kostbare jaren aan iemand die daar niet met liefde op kan reageren, dus jullie winnen er beide aan als je duidelijk gaat zijn. En waarschijnlijk moet je dat wel 10 keer zeggen en het niet bij die ene losse flodder laten. Consequent afwijzen, voor de deur laten staan en er (in ieder geval voorlopig) niet al te vriendschappelijk mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Wil wel een keer langskomen en haar de botte bijl-behandeling geven... succes gegarandeerd !  ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een paar yoego's op afsturen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een paar yoego's op afsturen.
Yoego's verbleken bij mijn botte-bijl-behandeling...
Alle reacties Link kopieren
1 keer gezegd dat je niets met haar wil.

In twee jaar tijd.

En verder laat je haar binnen en praat je gewoon met haar, maar eigenlijk ben je het zat.

Tja.... ben je het echt zat??

Want dat blijkt voor haar nergens uit.
Lijkt op een beginnende stalkster. Zoek op internet de fasen van stalking op.

Daar staan ook oplossingen.
Alle reacties Link kopieren
Raldy, ik denk dat je gewoon heeel duidelijk moet zijn naar haar.

Zeg haar dat je het idee hebt dat ze verliefd op je is, maar dat dat gewoon niet wederzijds is en dat dat ook niet zal gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een raar verhaal. Hoezo zit je de hele avond met haar opgescheept? Hoezo verschijnt ze bij je ouders?

En tegen wie vertelt ze dat je haar vriend bent? Daaruit leid ik af dat jullie dezelfde mensen kennen, klopt dat? Dan is het dus geen vreemde van je? Is het een ex?
Alle reacties Link kopieren
Raldy, als jij haar binnen blijft laten en niet eens goed duidelijk maakt dat je niks van haar wilt, dan blijft ze volhouden natuurlijk. Haar hoop blijft gekoesterd op deze manier... En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo heel gek vind. Vertel haar duidelijk dat je niet gediend bent van haar bezoeken en dat jij niets voor haar voelt... Ik vraag me af hoe lang het dan duurt eer je het licht 's avonds weer normaal aan kan doen... Leest wel zo makkelijk, hè?!



Succes!
Zo zit ik soms thuis met het licht uit, uit angst dat ze weer aan de deur belt en ik de hele avond met haar opgescheept zit. 
Dit had ik even over het hoofd gezien.. je laat haar wel binnen???

Dan vraag je toch gewoon, luister Truus, wat kom je doen?

En dan zeg je dat je niet verliefd op haar bent en geen vrienden wil zijn.

Even hard, maar nu is het arme (ietwat gestoorde) schaap in de waan dat er een kansje is.

En dat je het licht uit doet, dat is toch niet normaal, hoe oud ben je nu!?!
Alle reacties Link kopieren


Je hebt al 2 jaar last van haar, en pas 1 keer gezegd dat je niets met haar wil? 

Jij bent niet erg duidelijk geweest. 
Volgens mij is het wel duidelijk en heeft het geen zin om het nog een keer te zeggen als ze er toch niets mee doet
Alle reacties Link kopieren
Raldy, als ze bij jou aan de deur belt, hoef je haar toch niet binnen te laten? Je schrijft dat je dan de hele avond met haar opgescheept zit, hoe kan dat nou? Je laat haar dus wel binnen en daar moet je als eerste mee ophouden. Als je haar binnen blijft laten en dus op een normale manier met haar blijft communiceren, kom je nooit van haar af. Duidelijk zijn, de deur gesloten houden, 'nee' zeggen (ook een 'nee' van een man is een 'nee') en ophouden de kat met fluwelen handschoentjes aan te pakken. Duidelijk zijn, is misschien in eerste instantie vreemd te doen, zeker als je zo'n type bent die iedereen te vriend wil houden en die niemand wil kwetsen, maar uiteindelijk heb jij en ook zij er het meeste aan. Jij voelt je belemmert in je vrijheid, zij verspilt kostbare jaren aan iemand die daar niet met liefde op kan reageren, dus jullie winnen er beide aan als je duidelijk gaat zijn. En waarschijnlijk moet je dat wel 10 keer zeggen en het niet bij die ene losse flodder laten. Consequent afwijzen, voor de deur laten staan en er (in ieder geval voorlopig) niet al te vriendschappelijk mee omgaan.
Jij snapt het heel goed Puntenel. Je advies neem ik zeker in overweging, in de hoop dat ik er wat aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Wil wel een keer langskomen en haar de botte bijl-behandeling geven... succes gegarandeerd !  ;)
Kom gerust langs Wipkipje al is de botte bijl-behandeling niet mijn manier om op dergelijke situaties te reageren
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een paar yoego's op afsturen.
Nou......en dan? Zou dat iets oplossen?
Alle reacties Link kopieren


1 keer gezegd dat je niets met haar wil.

In twee jaar tijd.

En verder laat je haar binnen en praat je gewoon met haar, maar eigenlijk ben je het zat.

Tja.... ben je het echt zat??

Want dat blijkt voor haar nergens uit.
Ja, ik ben het echt zat HOUVANJEZELF. Als je goed leest blijkt dat idd uit mijn verhaal.
Alle reacties Link kopieren


Lijkt op een beginnende stalkster. Zoek op internet de fasen van stalking op.

Daar staan ook oplossingen.
Ik ga zoeken en lezen. Bedankt Vana 77
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je eigen leven leven. Niet ingaan op gesprekken die ze eventueel met je aanknoopt in de kroeg ofzo. Verder als ze aanbelt zeggen dat ze niet welkom is. Beetje ballen tonen hoor. En een keertje iets zeggen tegen iemand is voor sommige niet genoeg. Dus "harder" worden in je uitspraken naar haar toe en duidelijk de grens stellen naar haar. En waarom komt ze bij je ouders eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren


Raldy, ik denk dat je gewoon heeel duidelijk moet zijn naar haar.

Zeg haar dat je het idee hebt dat ze verliefd op je is, maar dat dat gewoon niet wederzijds is en dat dat ook niet zal gebeuren.
Ik moet zeker heel duidelijk naar haar zijn Yoyo 2. Eén keer is kennelijk niet voldoende geweest. Ik zal m'n best doen, al heb ik niet echt de hoop dat het een volgende keer wel duidelijk over komt bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Als je bij voorbaat al denkt dat het niet gaat lukken om dr verliefdheid en dergelijke niet meer te laten bestaan dan moet je er maar niet aan beginnen. Opgeven voor je ergens aan begint....Ballen.....waar zijn ze dan?????



Kom op man!!! Damn. Je kop in het zand steken helpt ook niet. En denk je werkelijk dat je als je het licht uitlaat ze niet weet dat je niet thuis bent? Ik herhaal nog even waar zijn je ballen, of heeft zij die inmiddels in handen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je eigen leven leven. Niet ingaan op gesprekken die ze eventueel met je aanknoopt in de kroeg ofzo. Verder als ze aanbelt zeggen dat ze niet welkom is. Beetje ballen tonen hoor. En een keertje iets zeggen tegen iemand is voor sommige niet genoeg. Dus "harder" worden in je uitspraken naar haar toe en duidelijk de grens stellen naar haar. En waarom komt ze bij je ouders eigenlijk?
Beste Dushi 74, ik probeer m'n eigen leven te leven. Dat lukt ook wel, al houd het op als ik met een opdringerige vrouw te maken krijg. In de kroeg kan ik haar nauwelijks ontwijken als ik dat doe word het een genante vertoning. En ik heb echt wel goeie ballen hoor, maar die hoef ik toch niet aan iedereen te tonen. Ik wil mijn best doen om harder te worden, maar dat lukt in dit geval (nog) niet. Dat ze bij m'n ouders terecht kwam was puur toeval, daarna is ze blijven komen. Mijn ouders zijn gastvrij.



Bedankt voor je reactie Dushi 74, heet geeft moed.



Laters, Raldy
Alle reacties Link kopieren




quote: Dushi74 reageerde



Gewoon je eigen leven leven. Niet ingaan op gesprekken die ze eventueel met je aanknoopt in de kroeg ofzo. Verder als ze aanbelt zeggen dat ze niet welkom is. Beetje ballen tonen hoor. En een keertje iets zeggen tegen iemand is voor sommige niet genoeg. Dus "harder" worden in je uitspraken naar haar toe en duidelijk de grens stellen naar haar. En waarom komt ze bij je ouders eigenlijk? Beste Dushi 74, ik probeer m'n eigen leven te leven. Dat lukt ook wel, al houd het op als ik met een opdringerige vrouw te maken krijg. In de kroeg kan ik haar nauwelijks ontwijken als ik dat doe word het een genante vertoning. En ik heb echt wel goeie ballen hoor, maar die hoef ik toch niet aan iedereen te tonen. Ik wil mijn best doen om harder te worden, maar dat lukt in dit geval (nog) niet. Dat ze bij m'n ouders terecht kwam was puur toeval, daarna is ze blijven komen. Mijn ouders zijn gastvrij.



Bedankt voor je reactie Dushi 74, heet geeft moed.



Laters, Raldy





heet

geeft moed. heet = het
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook niet dat je letterlijk je ballen moet tonen aan iemand. Maar figuurlijk. Gewoon je grens duidelijk trekken punt! Verbaal kun je best iemand op zijn of haar plek zetten. En dat bedoel ik met je ballen tonen. Succes
Alle reacties Link kopieren
En jou ouders luisteren niet naar jou? Dat deze dame jou lastig valt en dus niet welkom is? Hier zit een verhaal achter...
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven