Open relatie

08-10-2014 18:19 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen



mijn vriend kwam naar me toe met de vraag naar een open relatie omdat hij wat ervaring mist in zijn sexueel leven.

wij hebben een zeer goede relatie qwa geborgenheid liefde en respect.

ons sexleven is wat moeilijker door wat er met mij vroeger is gebeurt.

nu weet ik niet goed hoe ik dit moet aanpakken.



hij heeft me wel verteld als ik het niet wilt dat hij het niet gaat doen.



kan iemand mij tips geven, of uitleggen hoe dit zal verlopen en of dit een goed idee is?



en welke afspraken maak je dan het best.

ik heb zelf al een blaadje gemaakt met wat regels maar misschien over zie ik iets.



dankjewel
Ik zou er, gezien jouw leeftijd en achtergrond, niet aan beginnen.

Als hij rond wil neuken, prima, maar niet zolang jij een relatie met hem hebt.
Alle reacties Link kopieren
Meis, laat ik even heel eerlijk tegen je zijn. Je bent 20. Ik denk dat hij gewoon een vrij kaart wilt om met andere mensen te neuken even heel ruw gezegt. Jij zegt dat jij problemen heb gehad in je verleden, daar hoort hij repect voor te hebben en niet als exuus te gebruiken om met andere meisje seks te kunnen hebben.
"If by my life or death I can protect you, I will."
quote:lublyblublu schreef op 08 oktober 2014 @ 18:55:

jha het zou okaay zijn als ik met andere vrij, het is aan twee kanten.nog zoiets..... kan hij makkelijk okay vinden als hij nu al weet dat je dat niet gaat doen met je seks probleem.
Alle reacties Link kopieren
He bah, konijnenseks, wat primitief. Ik was meteen afgeknapt, maar misschien kan je tegenwoordig niet meer kieskeurig zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
hij zegt dat hij liever nog een jaar zou wachten dan dat hij iets doet waar ik niet achter sta.
Alle reacties Link kopieren
Kan hij eventueel ook nog 20, 30 jaar wachten? Of wil hij dit perse, ook als jij er nooit klaar voor bent?
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch wel'' lentekriebels'' gehad op school..of niet?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
hij zegt van wel

maar dat hij een deel van zijn leven mist maar dat hij mij veel belangrijker vind dan dat deel dat hij mist

dus als het moet om mij te houden zou die 20 jaar wachten.



nog eens ik doe niks zonder jouw oprechte toestemming dus neem je tijd zegt hij
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 08 oktober 2014 @ 19:13:

....Even wat anders, zie je ook in het echt zo uit als op de foto?
Alle reacties Link kopieren
quote:lublyblublu schreef op 08 oktober 2014 @ 18:34:

wel,

ik ben zijn tweede vriendin en snap dat hij wat meer sexuele ervaring wilt.



ik zelf verlang daar niet zo naar vanwege mijn verleden.

we experimenteren nog in onze seksleven, tis niet dat deze stil ligt!



er is een afspraak dat hij het altijd met condoom moet doen.

niet bij hun blijven slapen

geen vrienden of kennissen kan nogal tot nare toestanden komen.

geen kleffe bedoening met de andere meisjes

en dat ik nog altijd prioriteit ben, als ik hem nodig heb dat hij mij niet laat vallen voor naar die meisjes te gaan.

en wat domme persoonlijke afspraakjes



zoals dat hij het moet zien als een aanvulling niet als vervanging enzo



Voor mij is seks een spel van lichaam en geest, met deze regels hou je een waardeloos slap aftreksel van seks over.



Dat reflecteert precies de hele onzin van dit verhaal. Dit heeft niks met een open relatie te maken. Dit is toestemming om een onbetaalde hoer te neuken.



Zo van: doe wat je wil met een ander meisje, zolang je het maar respectloos doet. Echt niet aardig naar de nog onbekende extra vrouw toe. Die heeft ook gevoel enzo weetjewel, en mag ook een eisenlijstje hebben aan een bedpartner. Wie wil er nou neuken met jouw vriend met zo'n lijstje met regels naast het bed?? Is het een bewust deel van jullie doelstelling om een meisje te zoeken dat er bekaaid af gaat komen? Of hebben jullie veel vriendinnen in je omgeving die graag gevoelloze seks zonder intimiteit met jongens hebben?
Alle reacties Link kopieren
Nu vind hij jou nog belangrijker, over een aantal jaren gaat hij het je kwalijk nemen.



Jullie zijn allebei nog niet klaar hiervoor als je het mij vraagt.



Hij zou nog en paar jaar vrijgezel moeten zijn en jij zou aan je problemen uit je verleden moeten werken.

Dat gaat niet samen denk ik, hoe gek je ook op elkaar bent.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
het is dan ook alleen seks dat die zoekt en niet die geest waar dat je het over hebt,



ik heb niet gezegd dat hij haar onrespectloos moet behandelen.

hij zou haar en mij onrespectloos behandelen moest hij zonder condoom vrijen ja toch?

niet bij hun slapen is een veel voorkomende regel hier in en hij stelt deze regel ook voor mij.



kleffe bedoeningen zijn voor mij zoals ik al heb uitgelegd, over belangrijke dingen praten die die normaal met mij zou moeten doen.



en deze prioriteits regel word door iedereen gesteld, ik heb nu al 2 dagen op internet gezocht naar mensen met ervaring in een open relatie en wat informatie.



hij heeft nog altijd een relatie met mij ik ben zijn prioriteit!



en daarmee, mag hij mij dan wel onrespectloos behandelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:optijdzijn schreef op 08 oktober 2014 @ 19:17:

[...]





Even wat anders, zie je ook in het echt zo uit als op de foto?

Ja natuurlijk ben ik audrey hepburn!!

.

Nou nee hoor...maar vind haar een echt prachtige vrouw.

Zoals een vrouw hoort te zijn he..?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Heb jij het gevoel dat hij respectloos is tegen je?
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
neen dat heb ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 08 oktober 2014 @ 19:23:

[...]



Ja natuurlijk ben ik audrey hepburn!!

.

Nou nee hoor...maar vind haar een echt prachtige vrouw.

Zoals een vrouw hoort te zijn he..?Ik wist helemaal niet wie het was maar ik heb het net opgezocht volgens mij is ze tegenwoordig in de 80. Jammer op de foto is wel een knappe vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Jou naam doet mij denken aan luddevudu, en dat zegt wat.



Als ik dat zeg.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
hoe bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat Elle "van ruilen komt huilen" bedoeld...
Alle reacties Link kopieren
quote:optijdzijn schreef op 08 oktober 2014 @ 19:28:

[...]





Ik wist helemaal niet wie het was maar ik heb het net opgezocht volgens mij is ze tegenwoordig in de 80. Jammer op de foto is wel een knappe vrouw.

Ze is inmiddels overleden, ik dacht in 1993....zij was prachtig, zo,n mooi gezicht.

Geen model van nu heeft het gezicht wat zij had...een plaatje, dat is ze!



Was ze.........
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 08 oktober 2014 @ 19:33:

[...]



Ze is inmiddels overleden, ik dacht in 1993....zij was prachtig, zo,n mooi gezicht.

Geen model van nu heeft het gezicht wat zij had...een plaatje, dat is ze!



Was ze.........Dat vermoeden had ik al dat het plaatje van jou een fotomodel is. Misschien ben je wel een look a like.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, eigenlijk hoef je er ook niet moeilijk over te doen. Op mijn twintigste had ik ook de ware liefde gevonden, een half jaar later was ik er spuugzat van en weer vrijgezel



Ik bedoel dus, als jij denkt dat dit zou kunnen werken, dan probeer je het toch gewoon? Het kan twee kanten op, je vind het helemaal geweldig en ontdekt een totaal nieuwe kant van jezelf, prima.

Of je vind het vreselijk, het eindigt in jaloezie en liefdesverdriet en in dat geval heb je ook wat over jezelf geleerd, dus ook prima.



Je bent nog hartstikke jong en zult nog wel vaker op je bek gezicht gaan, of dat hiermee ook het geval is, daar kom je maar op één manier achter.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen. Alleen al omdat je zijn prioriteit wil blijven. Je beseft je dat er bij een open relatie alsnog gevoelens kunnen komen hé, ook van de andere partij. Je komt best onzeker en kwetsbaar over en daarom zou ik het in dit geval niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw... De reacties hier zijn weer niet van de lucht...



TO als jullie dit willen onderzoeken doe dat gerust.. Een ieder hier heeft andere normen en waarden en een open relatie is niet iets wat je vaak zonder taboe bespreken kunt.. Hypocriet eigenlijk..



Wat belangrijk is is dat je samen afspraken maakt hier over en je je er prettig bij voelt!

Natuurlijk twijfel je wel eens, maar dat is met alles wat je voor het eerst doet, of het nu een sport is een studie of wat dan ook!



Volg je hart! En geniet er vooral van!
Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonjudy schreef op 08 oktober 2014 @ 18:53:

Meis, je bent nog veel te jong om je al met dit soort van seksualiteit bezig te houden. Je bent pas 20 en hebt je rugzakje al. Wordt te zwaar voor je mop. Doe maar niet.

Helemaal mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven