Openbaren van vreemdgangers

01-04-2013 23:59 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd hoor ik niks anders dan dat de mensen in mijn omgeving vreemdgaan. Ik heb vreemdgaan nooit goed gekeurd, maar sinds ik zelf een relatie heb, begin ik echt van deze verhalen te walgen. Dit komt denk ik mede omdat ik angst heb om zelf bedrogen te worden.



Nou heeft een vriendin van mij nog regelmatig seks met haar ex, terwijl deze ex inmiddels al een paar jaar een relatie heeft. Ik heb mijn visie over vreemdgaan al een aantal keer aan deze vriendin kenbaar gemaakt (je blijft van iemand anders z'n man af) maar zij kan zich niet zo druk maken om de huidige vriendin van haar ex. Ze wil hem overigens zelf niet meer terug en het gaat puur om de seks.



Nou heb ik onlangs de vrouw die dus in dit verhaal door haar vriend bedrogen wordt op Facebook opgezocht. En het is een mooie en leuke meid (zo op het eerste gezicht). Ze deed me een beetje aan mezelf denken. En ik kreeg opeens heel erg medelijden met haar.



Nu gaat het constant door mijn hoofd om anoniem contact met haar te zoeken en haar te informeren over haar overspelige vriend. Wat vinden jullie? Ik heb eigenlijk helemaal niks met deze mensen te maken. Moet ik me hier buiten houden?
Alle reacties Link kopieren
Ja
Alle reacties Link kopieren
Het zijn jouw zaken verder niet. Gewoon niet mee bemoeien, je schiet er niks mee op. Niemand schiet er iets mee op.
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Ga in therapie!
Ja natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ja hou je er buiten.
quote:loyal schreef op 01 april 2013 @ 23:59:



het is een mooie en leuke meid (zo op het eerste gezicht). Ze deed me een beetje aan mezelf denken. En ik kreeg opeens heel erg medelijden met haar.

Komt me bekend voor dit topic ... Toen kwamen niet de door TO gewenste antwoorden.



Kan iemand loepen!



Of heb je er een nieuwe nick voor aangemaakt TO!
Alle reacties Link kopieren
Murdoch, zo had ik hem niet eens gelezen
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag je het melden, maar dan wel 1 keer en zonder vragen open te laten. En laat het daarna dan ook los.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben voor het eerst lid van een forum en ik dacht ik laat ik een topic openen dan weet ik meteen hoe het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds vandaag lid en nog nooit eerder deelgenomen aan een forum. Maar ik dacht laat ik eens een topic openen dan weet ik meteen hoe het werkt..



Alle antwoorden zijn overigens welkom, ik vraag het niet voor niks. Het zat gewoon in mijn hoofd en wou de mening van anderen horen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het überhaupt willen vertellen? Waarom zoek je überhaupt haar op? Wat voor nut heeft dat?



Dus mijn antwoord is; laat het gaan.
Goh heel toevallig dat een ander nieuw lid exact hetzelfde topic opende pas geleden....
Alle reacties Link kopieren
domme reacties hier. Alsof iemand nog een keer hetzelfde topic gaat openen om weer dezelfde reacties te krijgen...



TO, als je dit doet, is het pure sensatie zoekerij. Verder dan sensatie bereik je er namelijk niks mee. Wat nou als ik dit zou doen. Wat als wat als.



Je zet je vriendschap met vriendin er mee op het spel en je maakt iedereen verdrietig. Doe het niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 02 april 2013 @ 00:16:

Goh heel toevallig dat een ander nieuw lid exact hetzelfde topic opende pas geleden....

Ja, want vreemdgaan komt zo weinig voor En dan zou ze al die moeite doen (nieuw account aanmaken) om hier nog een keer dezelfde antwoorden te krijgen?



TO, ik vind 't wel sympathiek dat je overweegt haar in te lichten. Betekent dat je niet onverschillig bent en je je tenminste iets aantrekt vd gevoelens van anderen. Ik zou 't ook lastig vinden; weet ook niet goed wat je moet doen. Als 't mijn vent was, zou ik het zsm willen weten (van wie ik 't ook horen moet). Aan de andere kant: als 't nou nooit uitkomt en zij hebben altijd een prima relatie... ja, wie ben jij/ik dan om dat op z'n kop te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht hem en haar op uit nieuwsgierigheid naar wat voor types het waren. Ik zou het willen vertellen omdat ik zo walg van al dat vreemdgaan en haar, ook al ken ik haar niet, beter gun. Ik verwacht overigens niet dat ik dit echt ga doen. Maar ik vroeg me af wat de meningen hierover waren. Ik weet in ieder geval dat wanneer mijn vriend vreemd gaat, ik niet hoef te verwachten dat iemand buiten mijn eigen vriendenkring mij hiervan op de hoogte stelt.



Ps: je krijgt een erg warm onthaal op dit forum bah bah
Alle reacties Link kopieren
Als jouw rechtvaardigheidsgevoel het daarmee goed doet, moet je het doen.
Alle reacties Link kopieren
lieve TO

Het is niet raar dat je het moeilijk vindt dat je vriendin seks heeft met een gebonden man. De vraag die je jezelf moet stellen is of je wel om wil blijven gaan met die vriendin. Je hoeft niet te oordelen over haar acties maar blijkbaar heb je het er moeilijk mee. Misschien pas je gewoon niet zo bij die vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hou je er buiten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex de vader van mijn oudste dochter die zoekt mij altijd op als hij op vakantie is dat weet zijn huidige vriendin niet, hij heeft mij nooit kunnen ontmoeten, ik woon in het buitenland en hij in Nederland met vriendin en kind samen.

Volgens een familielid heeft hij spijt van zijn huidige relatie, ik was de zeur klaagde te veel e.d.

Hij was de liefde van mijn leven en kenden elkaar al ruim 15 jaar, ik was echt gek op hem en dat moet je als vrouw NOOIT laten merken aan een man.

Ik heb er heel veel verdriet van gehad en dacht dat mijn wereld verging, maar ik ben nu getrouwd met een man die oprecht van me houdt.

Hiermee wil ik zeggen niet opbaar maken, wat je zaait oogst je later wel al is het niet gelijk vandaag maar de vreemdganger die gaat zeker boeten.

Ik 'geniet' stiekem van al zijn 'aandacht' maar ik ben echt on-be-reik-baar voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, wat een reacties!! Ik ben in shock, echt waar.

Dus dames die "Hou je erbuiten!" roepen, STEL jullie man gaat vreemd, een onbekende derde weet dat en vindt het sneu voor JOU dat jij wordt bedonderd. Vervolgens licht diegene jou in (anoniem). Vertel me nou alsjeblieft niet dat je er niet dankbaar voor bent!



Wil je liever nog jaaaaren doorgaan met de relatie (waarin jouw man hem in een ander hangt en mooi weer speelt thuis, bij jou) en er dán op een gegeven moment achterkomen dat hij al die tijd al vreemdging? Dan wens je toch dat je het eerder zou weten zodat je ernaar kon handelen, ergo weggaan en jouw eigen leven vorm geven zonder jaren te verliezen aan een vreemdganger?



Lieve TO, ik vind het juist ontzettend goed (jazeker, GOED!) dat je het wil vertellen. Niemand verdient het om bedonderd te worden, ook al is het een voor jou onbekende vrouw. Jouw vriendin zou ik niets vertellen, zij heeft daar nml ook niets aan. Een kort, duidelijk bericht zou bij mij in ieder geval volstaan. Ik zou in haar plaats erg blij zijn dat iemand zo lief is geweest om mij nog meer verdriet en verloren jaren te besparen. Hulde TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:all-inclusive schreef op 02 april 2013 @ 00:54:

Vervolgens licht diegene jou in (anoniem). Vertel me nou alsjeblieft niet dat je er niet dankbaar voor bent! Dan niet. Ook goed.



.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen mss wil ze het wel niet eens weten...
Alle reacties Link kopieren
ik zou er buiten blijven

want ik denk dat dat een beetje "zich bemoeien" of "moraalridder spelen" zou kunnen overkomen



je denkt dat je weet waar je aan begint

je denkt : anoniem : ik loop geen risico

maar je weet nooit waar het hele verhaal eindigt en welke gevolgen (in brede zin) er kunnen opduiken

vreemdgaan komt vroeg of laat uit

dan zien ze zelf wel wat ze er verder mee doen

maar dat is enkel mijn mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven