Ouders nemen kind zomaar mee

20-11-2014 10:23 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op donderdag werk ik, en past mijn moeder op mijn jongste.

Wij hebben de afspraak dat ze bij mij thuis blijft, zodat mijn jongste in haar eugen omgeving blijft.

Nu bel ik net, tijdens mijn koffiepauze, hoe het gaat.

Heeft mijn moeder mijn kindje mee genomen naar de stad. Ze is winkelen met mijn vader.

Mijn kindje zit in een wagen, terwijl ze dit helemaal niet gewend is, mijn kindje wordt altijd vervoerd in een draagdoek.



Ik vind dat mijn moeder dit had moeten zeggen tegen mij, alvorens te gaan. Ze had mij op de hoogte moeten stellen.

Ook vind ik het onprettig dat ze met mijn vader erbij op stap zijn, omdat zij roken 'n bijzijn van kinderen.

Bij mij thuis mag niet gerookt worden, daarom is daar dat probleem uit de lucht,



Ik voel mij erg onprettig hierbij. Ik zou graag naar huis gaan, maar kan niet zomaar weg van mijn werk.



Ik werk drie dagen, en mis mijn kindje heel erg. Ik kan echter ook niet stoppen, wegens financiële redenen.



Wat vinden jullie hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je zeurt.



Arm kind in een kinderwagen....
Ik denk dat niet zozeer het feit dat zij jouw kind meenemen een probleem is, maar vooral dat jij niet bij je kind bent. Je zegt zelf al dat je je kind mist op de dagen dat je werkt. Ik denk dat t hem vooral daar in zit.

Het zijn immers je ouders, geen vreemden die zomaar je kind meenemen....
Alle reacties Link kopieren
Het gaat mij erom dat mijn kindje zonder mijn weten opeens op stap is.

Hier hadden afspraken over moeten worden gemaakt, ik had minstens op de hoogte moeten worden gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Whopper. Ik wil graag bij mijn kind zijn.
wat dacht je van heerlijke frisse lucht voor je kind? en je wilt je ouders dwingen om de hele dag binnen te blijven met je kind?

Ik denk dat ik als oma en opa zou bedanken voor de eer op deze manier
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniemex schreef op 20 november 2014 @ 10:26:

Het gaat mij erom dat mijn kindje zonder mijn weten opeens op stap is.

Hier hadden afspraken over moeten worden gemaakt, ik had minstens op de hoogte moeten worden gebracht.Weet je wat. Je zegt je baan op en wordt voltijds moeder, dan is het hele probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, zijn ze zomaar naar buiten met dat kind? Bel de politie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het ergste dat kan gebeuren, echt?
Alle reacties Link kopieren
Je zeurt.



Als je moeder boodschappen gaat doen, moet ze dat dan ook laten weten?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 november 2014 @ 10:27:

Jeetje, zijn ze zomaar naar buiten met dat kind? Bel de politie.

Amber Alert is al verstuurd.



Wel oppassen, want oma is gewapend met een breinaald.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch heerlijk dat jouw kind lekker buiten komt? Ik snap echt niet waarom ze dat met jou moeten overleggen. Ze gaan niet op vakantie naar het buitenland, ze gaan winkelen in de stad
het zijn je ouders, het zijn geen vreemde. Mijn schoonouders letten al jaren op mijn kinderen. Op die dag zijn zij verantwoordelijk. Ik zou alleen maar blij zijn als ze wat leuks met mijn kind gingen doen. Ik ga ze echt niet voorschrijven wat ze moeten doen of juist niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Als jij je eigen ouders niet eens vertrouwd met je kindje, wie dan wel?
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders passen ook 1 dag in de week op onze dochter, het zou toch niet best zijn dat ze mij elke keer moeten bellen als ze met haar de deur uit gaan! Ze ligt in een kinderwagen, ze wordt niet mishandeld! Mag je moeder dan de hele dag niet de deur uit met je kind? Ze moet gewoon, ongeacht het weer, in huis blijven zitten?

Ik vind dit een heel erg overdreven reactie van je...
Je zeurt. Je vindt dat je ouders de godganse dag met je kind binnen moeten blijven zitten en dat áls ze de deur uitgaan, kind vervoerd moet worden in een draagzak door je moeder? Niet echt redelijke eisen vind ik. Niet roken bij je kind vind ik wat anders, maar als ze buiten zijn, moet dat wel kunnen toch?



Mijn ouders passen ook een dag op mijn dochter en ik heb me echt nooit dit soort dingen in mijn hoofd gehaald. Als mijn ouders willen gaan wandelen met dochter, dan doen ze dat gewoon zonder 'toestemming'.



Als je het niet eens bent met de aanpak van je ouders of ze niet vertrouwt, moet je ze niet meer op laten passen.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is niet serieus toch?



Zo ja
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat je graag bij je kind wil zijn en daarom de situatie misschien niet meer helemaal in het juiste perspectief kunt zien. Zo erg is het echt niet als je kind even weg is met opa en oma (Ik zou dat zelf juist leuk vinden).
Jeetje.

Zelf ga je nooit met je kind de deur uit? En waarom heb je een kinderwagen als ze die niet mogen gebruiken?

Het lijkt me logisch dat je over dat roken afspraken maakt maar verder lijkt het me niet meer dan normaal dat je moeder af en toe met je kind de deur uit gaat.

Misschien kun je beter professionele oppas zoeken? Al zullen ook daar dingen gebeuren waar je het niet (helemaal) mee eens bent. Maar weet je, daar gaat je kind niet dood van he?
Alle reacties Link kopieren
Als je zoveel commentaar hebt moet je je ouders niet laten oppassen.

Jeetje een beetje frisse lucht en in een kinderwagen, volgens mij zitten een heleboel kinderen in een kinderwagen.

Je kan moeilijk 24/7 bij je kind zijn. Het zijn je ouders, wees blij dat ze willen oppassen zodat jij naar je werk kan.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet prettig vinden. Ik wil ook ten alle tijden weten waar mijn kind is. Dat komt omdat mijn ouders niet dezelfde ideeen hebben over veiligheid etc. En ook het roken inderdaad.



Maargoed, dat is ook de reden dat ze nooit meer op mogen passen. Ze konden zich niet aan mijn regels houden. Mijn kind-mijn regels.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nu werkelijk het probleem?



Je vertrouwt je moeder toch neem ik aan? Wat maakt het dan uit dat ze eventjes de stad in is gegaan?



En het feit dat ze in een wagen zit terwijl ze normaal in een draagdoek vervoerd wordt, is natuurlijk de grootste onzin om daarover te gaan zeuren.



Over roken mag je best afspraken maken maar als jij problemen hebt met bovenstaande zaken, dan moet je je ouders niet meer op laten passen. Heel simpel.
Alle reacties Link kopieren
Dat je baalt dat ze roken bij je kind, snap ik, maar verder zeur je. En als dat roken buitenshuis is, zeur je helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Er mag nergens binnen gerookt worden, dus als ze ergens gaan zitten voor een kopje koffie of een lunch zit je kind alsnog niet in de rook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon moeilijk om mijn kindje uit handen te geven.

Maar klopt, is ook wellicht wel leuk voor m'n kleintje, even er uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven