Overwaaien

21-06-2012 23:16 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen worden vaak snel verliefd op mij, wat vervolgens ook weer snel over lijkt te waaien. Ik kan soms tè enthousiast overkomen, en ben ook niet de beste in zeggen wat ik voel. Dit laatste heeft meestal als gevolg dat er véél misverstanden ontstaan. Ook kan ik het maar slecht accepteren dat iemand mij niet (meer) wil. Nou, tot zover mijn tekortkomingen. De laatste tijd zoek ik het echt bij mijzelf, maar ben ondertussen ook wel benieuwd naar jullie bevindingen.





Denken jullie dat mannen ècht van de een op de andere dag niet meer verliefd kunnen zijn, of waren ze dan nooit verliefd in the first place?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon geil misschien?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat mannen makkelijker hun gevoel uit kunnen schakelen bij het maken van beslissingen... bijvoorbeeld met betrekking tot het aangaan en beeindigen van relaties... dat wil niets zeggen over hun verliefdheid maar meer over hun keuze. Zo van " keuze gemaakt, en nu door..."
Alle reacties Link kopieren
geen idee, maar of ze nou 1 dag verliefd zijn, of geil.. Beide is niet wat je zoekt lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
als je 12 bent kan je 1 dag verliefd zijn... wanneer je volwassen bent dan heet dat geil ja...
Alle reacties Link kopieren
Of ze zijn verliefd op een "idee van jou" in plaats van op hoe jij echt bent?



Als je een mooie vrouw bent, open persoonlijkheid.. met een makkelijke babbel.. En ja.. Op een gegeven moment ga je voorzichtig vertellen wie je echt bent, en dan ben je (net als de rest van de wereld) ook maar mens.



Tja. Als je dan als man verliefd bent geworden op een soort Perfect Patty, of Spontaneous Sally..
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je met dat je enthousiast bent, dat je dan veel contact zoekt? Want dan zou het kunnen dat de 'jacht' voor hen een beetje voorbij lijkt ofzo. En dat ze daardoor dan afhaken. Misschien moet je op zo'n moment, als ze zeggen verliefd te zijn, wat meer de boot afhouden. Dat werkt meestal als een magneet :P Bij mij werkt dat overigens alleen als ik iemand echt niet zie zitten, lol. Dan ga ik automatisch wat afstandelijker doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwartwitofgrijs schreef op 21 juni 2012 @ 23:24:

ik denk dat mannen makkelijker hun gevoel uit kunnen schakelen bij het maken van beslissingen... bijvoorbeeld met betrekking tot het aangaan en beeindigen van relaties... dat wil niets zeggen over hun verliefdheid maar meer over hun keuze. Zo van " keuze gemaakt, en nu door..."Dat ze naar hun verstand luisteren in plaats van hun hart?
Alle reacties Link kopieren
quote:zwartwitofgrijs schreef op 21 juni 2012 @ 23:24:

ik denk dat mannen makkelijker hun gevoel uit kunnen schakelen bij het maken van beslissingen... bijvoorbeeld met betrekking tot het aangaan en beeindigen van relaties... dat wil niets zeggen over hun verliefdheid maar meer over hun keuze. Zo van " keuze gemaakt, en nu door..."Dit denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:poeslief2 schreef op 21 juni 2012 @ 23:32:

[...]





Dat ze naar hun verstand luisteren in plaats van hun hart?een beetje wel ja... maar ik bedoel vooral dat wanneer een beslissing is gemaakt ze er ook klaar mee zijn... en dan lijkt het alsof er nooit iets geweest is maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:potverdikkie schreef op 21 juni 2012 @ 23:30:

Bedoel je met dat je enthousiast bent, dat je dan veel contact zoekt? Want dan zou het kunnen dat de 'jacht' voor hen een beetje voorbij lijkt ofzo. En dat ze daardoor dan afhaken. Misschien moet je op zo'n moment, als ze zeggen verliefd te zijn, wat meer de boot afhouden. Dat werkt meestal als een magneet :P Bij mij werkt dat overigens alleen als ik iemand echt niet zie zitten, lol. Dan ga ik automatisch wat afstandelijker doen.Ja precies haha! Vroeger ging dat bij mij vanzelf, omdat ik nergens voor openstond. Vind dit tegenwoordig zoooo moeilijk, omdat ik gewoon zin heb om lief te hebben en liefgehebt (?) te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:zwartwitofgrijs schreef op 21 juni 2012 @ 23:36:

[...]





een beetje wel ja... maar ik bedoel vooral dat wanneer een beslissing is gemaakt ze er ook klaar mee zijn... en dan lijkt het alsof er nooit iets geweest is maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn...Pfoe! Heftig, maar het verklaart een hoop
Alle reacties Link kopieren
quote:poeslief2 schreef op 21 juni 2012 @ 23:37:

[...]





Ja precies haha! Vroeger ging dat bij mij vanzelf, omdat ik nergens voor openstond. Vind dit tegenwoordig zoooo moeilijk, omdat ik gewoon zin heb om lief te hebben en liefgehebt (?) te wordenHaha ik snap je heel goed. Dan lijkt het alsof alles langs elkaar gaat: je trekt mannen aan die je niet wilt en diegenen die je wel ziet zitten 'stoot' je af. Ik denk dat dit echt het eeuwige samenspel is :P Het enige remedie is afwachten op de juiste persoon en op timing ofzo :P
Alle reacties Link kopieren
Ken eigenlijk alleen maar dat mannen een beetje forever in love met mij blijven (volgens henzelf en anderen om mij heen), ook al is de relatie al heel lang uit en zijn ze al lang weer met iemand anders, maar dat heeft misschien te maken met het feit dat ik meestal de relatie heb beeindigd. Maar misschien doe jij je anders voor (al dan niet in hun beleving) dan je bent ?
Alle reacties Link kopieren
quote:nettel schreef op 21 juni 2012 @ 23:29:

Of ze zijn verliefd op een "idee van jou" in plaats van op hoe jij echt bent?



Als je een mooie vrouw bent, open persoonlijkheid.. met een makkelijke babbel.. En ja.. Op een gegeven moment ga je voorzichtig vertellen wie je echt bent, en dan ben je (net als de rest van de wereld) ook maar mens.



Tja. Als je dan als man verliefd bent geworden op een soort Perfect Patty, of Spontaneous Sally..Wat heerlijk omschreven! Eensch.
Ze waren niet verliefd in de first place.
Ik vind het respectloos
Alle reacties Link kopieren
quote:potverdikkie schreef op 21 juni 2012 @ 23:44:

[...]





Haha ik snap je heel goed. Dan lijkt het alsof alles langs elkaar gaat: je trekt mannen aan die je niet wilt en diegenen die je wel ziet zitten 'stoot' je af. Ik denk dat dit echt het eeuwige samenspel is :P Het enige remedie is afwachten op de juiste persoon en op timing ofzo :P



Ja, stom is dat hè



Om even een van de andere posts te beantwoorden; heb ik niet het gevoel dat ik mij anders voordoe. Maar misschien ben ik wel gewoon slecht in zelfanalyse en heb ik een bord voor mijn kop
Je zegt dat die mannen altijd op jou afknappen. Hoe zit dat?



Knap jij nooit op iemand af? Ga je van het positieve uit en ben je altijd in voor een volgende date? Hoe gaat dat dan altijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 22 juni 2012 @ 00:19:

Je zegt dat die mannen altijd op jou afknappen. Hoe zit dat?



Knap jij nooit op iemand af? Ga je van het positieve uit en ben je altijd in voor een volgende date? Hoe gaat dat dan altijd?Ja, natuurlijk. Meestal is dat niet bij iemand waar ik mij heel verliefd bij gedraag. De mannen waar ik het over heb die geven nooit zo aan dat het eigenlijk over is. Ik ga wel vaak van het positieve uit inderdaad, en kan moeilijk accepteren dat iemand zò om kan slaan. En vervolgens ook niet eerlijk kan zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat laatste. Als ik voor mezelf spreek: ik ben niet zomaar verliefd, bij mij is het dus niet zo snel *zomaar* over. Ik word verliefd omdat ik weet dat iemand leuk is, bij mij zou kunnen passen. op een domme man bv zou ik gewoon niet verliefd worden, of op iemand die heel conservatief van geest is. Omdat je dat vanaf het begin al merkt. Ik vind het dus inderdaad heel raar als mensen vrij snel, na een paar weken/maanden ineens niet meer verliefd cq geinteresseerd zijn. Een mens is zoveel meer dan alleen die eerste tijd, dus als er in het begin een goeie klik is waarom is dat dan ineens over? OK, na een langere tijd kan het zo zijn dat je niet bij elkaar blijkt te passen etc. Maar dat weet je niet al na een paar luttele weken.



Ik vind verliefd worden en dan ineens afhaken om iets luttels (want als je niet weet waarom het is is het in mijn ogen toch iets relatief kleins) altijd een beetje kinderachtig. En ik geloof er dus ook niet in. Dus ja, ik denk dat iemand in de eerste plaats dan al niet echt verliefd was. Verliefdheid is namelijk vreselijk hardnekkig.
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoe je het verwoordt Marsepeintje, ik snap dat dus ook nooit. De weinige keren dat ik verliefd ben geweest was dat idd haske hardnekkig . En andersom naar mijn weten ook.. ik heb dat nooit kunnen verpesten met mijn suffe dingetjes.



Dus TO, ik ben weinig behulpzaam. Ik begrijp er ook niks van. Heb je het over de eerste paar dates of echt de eerste paar maanden, dat het leuk lijkt te gaan en dan opeens toch niets? Dat lijkt me heel vervelend, kan me voorstellen dat je dan gaat twijfelen aan jezelf.



Waardoor trouwens al die misverstanden? Wat gebeurt er dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:poeslief2 schreef op 21 juni 2012 @ 23:16:

Ook kan ik het maar slecht accepteren dat iemand mij niet (meer) wil. Nou, tot zover mijn tekortkomingen. De laatste tijd zoek ik het echt bij mijzelf, maar ben ondertussen ook wel benieuwd naar jullie bevindingen.





Denken jullie dat mannen ècht van de een op de andere dag niet meer verliefd kunnen zijn, of waren ze dan nooit verliefd in the first place?Zoek je het nou echt bij je zelf? Of zeg je dat je het bij jezelf zoekt, maar je legt het toch bij de ander?
Alle reacties Link kopieren
Nou die verliefdheid gaat dan inderdaad over, omdat hij je beter leert kennen, en blijbaar valt dat tegen.



Dat kan toch gewoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:toiletjuffrouw schreef op 22 juni 2012 @ 15:47:

Nou die verliefdheid gaat dan inderdaad over, omdat hij je beter leert kennen, en blijbaar valt dat tegen.



Dat kan toch gewoon?Nee, dat slaat nergens op. Wel na een half jaar of jaar, maar niet na een paar weken. Dan ken je iemand niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven