Paranoïde, zwangerschapshormonen of juiste intuïtie?

02-03-2015 09:59 360 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik inderdaad niet zo goed in mijn vel zit en we het daar vanavond over moeten hebben.



Ik ben bang dat het gesprek weer zal leiden tot een zeer verbaasd gezicht bij hem, zal wel weer zeggen dat hij er geen kwaad in zag/niet over nadacht.

Maar daar pas ik nu echt voor,zo blind kun je toch niet zijn.?
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu vraagt hij wat er is
Alle reacties Link kopieren
quote:Grafitti schreef op 23 april 2015 @ 11:21:

Nou ik wil het hoe dan ook bespreekbaar maken vanavond, maar voor mijn eigen opluchting dacht ik om aan te geven in het bericht dat ik inderdaad niet goed in mijn vel zit omdat ik gisteren die melding zag en me af vraag of ze nog contact hebben.

Dat ik het daar graag over wil hebben..Zoals anderen ook eerder hebben gezegd, doet die vrouw er eigenlijk niet toe. Het gaat er om dat je man klaarblijkelijk gewoon over jou/jouw gevoel heen walst, dáár en over aanverwante zaken (zoals het niet open zijn, het boos worden/mokken als jij iets aankaart, het jou dan telkens de schuld geven, etc) moet je het over hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grafitti schreef op 23 april 2015 @ 11:35:

Tja, en nu vraagt hij wat er is Kom op TO, dan zeg je gewoon dat je dat niet over de app wilt bespreken, maar vanavond!
quote:Grafitti schreef op 23 april 2015 @ 11:34:

Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik inderdaad niet zo goed in mijn vel zit en we het daar vanavond over moeten hebben.



Ik ben bang dat het gesprek weer zal leiden tot een zeer verbaasd gezicht bij hem, zal wel weer zeggen dat hij er geen kwaad in zag/niet over nadacht.

Maar daar pas ik nu echt voor,zo blind kun je toch niet zijn.?



Nee, hij dacht er niet over na. Maar dat gaat ie vanaf nu dan maar wel doen.

Wat een geneuzel zeg. En dan ga jij vanavond weer huilend je verhaal doen?

Wees duidelijk over wat je van hem verwacht:

Kappen met dat wijf d'r ego strelen en hij gaat zich maar gewoon focussen op jou, kind en aanstaande baby.

Laat hij jouw FB maar volplempen met schattige, lieve en aardige berichten.



Zou het ook echt niet tof vinden als mijn vent op FB de hele tijd 'leuke' berichtjes uitwisselt met een dergelijk type maar zou er wel eerder en duidelijker korte metten mee maken dan jij nu doet. Je bent veel te voorzichtig en omslachtig in je communicatie over dit gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook nog niet zeggen waarover het gaat, omdat je hem dan de kans geeft weer een mooi, pasklaar verhaal in elkaar te draaien over hoe onschuldig het allemaal wel niet is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grafitti schreef op 23 april 2015 @ 11:34:

Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik inderdaad niet zo goed in mijn vel zit en we het daar vanavond over moeten hebben.



Ik ben bang dat het gesprek weer zal leiden tot een zeer verbaasd gezicht bij hem, zal wel weer zeggen dat hij er geen kwaad in zag/niet over nadacht.

Maar daar pas ik nu echt voor,zo blind kun je toch niet zijn.?Ga er inderdaad maar vanuit dat hij reageert zoals hij altijd doet, quasi verbaasd, beledigd, boos worden, mokken, jou beschuldigen van jaloezie/onrust stoken, etc. Zoals Aureel ook al eerder schreef, ga die hele discussie niet aan. Dan eindigt ook dit gesprek weer met een onbevredigend gevoel voor jou. Wat je vanmiddag ook kunt doen, ipv van jezelf op te vreten, op papier zetten wat je dwarszit. Je zegt telkens dat je het zo moeilijk vindt om dingen verbaal face to face bij hem aan te kaarten, met hem te bespreken (juist vanwege zijn reacties waar je niets mee kunt, jullie niet verder brengt), dus misschien werkt het op papier zetten beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er nu inderdaad wel wat stelliger in gaan staan, TO. Waarom is het zo moeilijk om gewoon het contact duidelijk af te kappen met die ex-collega? Hoe belangrijk kan een ex-collega zijn? Hoeveel voegen die likejes en dat geneuzel op FB nou toe? Vindt hij haar zé de moeite waard dat hij het ervoor over heeft gedonder te krijgen met jou, zijn eigen vrouw en moeder van zijn kinderen? Om jou te kwetsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jibba schreef op 23 april 2015 @ 11:43:

[...]





Nee, hij dacht er niet over na. Maar dat gaat ie vanaf nu dan maar wel doen.

Wat een geneuzel zeg. En dan ga jij vanavond weer huilend je verhaal doen?

Wees duidelijk over wat je van hem verwacht:

Kappen met dat wijf d'r ego strelen en hij gaat zich maar gewoon focussen op jou, kind en aanstaande baby.

Laat hij jouw FB maar volplempen met schattige, lieve en aardige berichten.

.Dit dus inderdaad, en verder, hoe moeilijk wellicht ook, maar probeer je deze laatste weken van je zwangerschap extra goed voor jezelf te zorgen, afleiding te zoeken, leuke dingen doen etc.
Ik was hier veel duidelijker en directer in geweest, TO. Jouw man respecteert jouw grenzen niet. En het maakt niet uit of je een "hysterische" zwangere bent, of niet. Dit contact geeft je een kutgevoel en hij dient daar gewoon mee te stoppen.



Het zou mijn soort man niet zijn. Mijn man is niet de makkelijkste, maar in dit soort dingen trek ik heel duidelijk mijn grenzen. In het begin van onze verkering kreeg man best veel aandacht omdat hij een redelijk bekende en ook aantrekkelijke DJ was. Het meest schofterige vond ik nog wel berichten waarin dames kenbaar gaven niet te snappen wat man in zo'n Provinciaalse Trut zag als hippe Randstedeling en aan elke vinger tien dames. Of hem gewoon mee uit vragen of aanspreken op festivals of in clubs. Heel smerig. Maar mijn man is hier wel duidelijk in geweest; dames gewoon opzij zetten en melden dat het wel genoeg was zo en hij niet van dergelijke berichten of gedrag gediend was. Meiden van Facebook werden gewoon geblokt. En zo hoort het ook.



Sinds een paar jaar dan ook geen last meer van dat soort tiepetjes. Uit alles laat mijn partner weten met één vrouw gelukkig te zijn en dat ben ik. Er is gewoon geen mogelijkheid of opening bij hem.



Geldt voor mij precies hetzelfde. Hij is het eerste dat ik ter sprake breng als mensen een bepaalde interesse tonen. Wij dragen elkaar op handen en stralen dat ook uit.
Heb je vorige keer expliciet aan hem gevraagd om het contact in iedere vorm te verbreken?
Alle reacties Link kopieren
Masq: zo zie ik het ook, ik heb niet zulk contact met anderen, dit zoeken mannen ook niet bij mij omdat ik helemaal geen behoefte hier aan heb.

Ik had ook het gevoel op handen te worden gedragen maar sinds dit allemaal voel ik me niet meer nr 1. Ook niet 2 maar goed,fijn is dit niet.



SUuz: nee dat heb ik niet gedaan, omdat ik niet het soort vrouw ben die mijn vriend wil zeggen, dit mag wel, en dit niet.

Misschien vinden anderen het naïef maar ik zou denken, als de situatie je in zo'n relatiedip of crisis brengt of hoe je het ook noemt, ga je geen contact zoeken. Hij heeft aangegeven dat zij niets meer is dan een oud collega dan heb je in mijn ogen dat contact ook niet nodig. Helemaal niet als het je vriendin kwetst want dat snapt hij dan zelf ook neem ik aan?
Ik heb het vermoeden dat je man het contact niet verbreekt omdat hij het wel vleiend vind.



Zijn gewoon sukkels soms.
Ik heb het vermoeden dat je man het contact niet verbreekt omdat hij het wel vleiend vind.



Zijn gewoon sukkels soms.
Alle reacties Link kopieren
Hij belde me net en wilde graag weten wat er is..maakt zich zorgen om me..

Gezegd dat we het er vanavond over hebben, niet handig om dat nu te doen. Hij gaf aan het moeilijk te vinden dat hij niet weet waar het over gaat.

Heb toch mijn poot stijf gehouden,lastig hoor.

Maar er is ook iets in mij dat denkt,nu mag jij even zweten..
Ja joh, laat hem lekker zweten. Heeft hij immers bij jou ook gedaan! O nee, toen vertelde je hem niets, dus wist hij nergens van. Nu zit hij op zijn werk en voelt hij zich niet fijn omdat hij zich zorgen maakt. Lekker vals. Dat zal ´m leren!
quote:Grafitti schreef op 23 april 2015 @ 12:37:

Masq: zo zie ik het ook, ik heb niet zulk contact met anderen, dit zoeken mannen ook niet bij mij omdat ik helemaal geen behoefte hier aan heb.

Ik had ook het gevoel op handen te worden gedragen maar sinds dit allemaal voel ik me niet meer nr 1. Ook niet 2 maar goed,fijn is dit niet.

Huh? Ik begrijp het niet. Hij heeft toch niets met haar uitgehaald of heb ik er over heen gelezen? Het ging toch om het feit dat zij hem uit de tent probeerde te lokken op FB?
Alle reacties Link kopieren
Klopt maar vooral het feit dat hij dit aanmoedigde in mijn ogen door het te liken.

Daarnaast ben ik wat dingen tegengekomen waar ik niet echt een heel duidelijk antwoord op kreeg van hem.

Ik heb duidelijk uitgelegd waardoor ik het wantrouwde en tja ik snap dan niet dat,als zij toch geheel onbelangrijk is,hij toch weer moet reageren op haar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe. APP hem gewoon en zeg; ik zie dat je weer contact hebt met mokkel/ex-collega. Dat kwetst me. Ik heb aangegeven dat dit contact over een bepaalde grens gaat. Waarom doe je dit aan het einde van mijn zwangerschap.

Geef me een goede reden waarom dit contact belangrijker is dan mijn gevoelens.
quote:Grafitti schreef op 23 april 2015 @ 13:20:

Klopt maar vooral het feit dat hij dit aanmoedigde in mijn ogen door het te liken.

Daarnaast ben ik wat dingen tegengekomen waar ik niet echt een heel duidelijk antwoord op kreeg van hem.

Ik heb duidelijk uitgelegd waardoor ik het wantrouwde en tja ik snap dan niet dat,als zij toch geheel onbelangrijk is,hij toch weer moet reageren op haar.Omdat je onzeker bent. En nu is zij het, de volgende keer is het een andere vrouwelijke oud collega. Je vindt het gewoon niet fijn omdat je hem niet vertrouwd. Ben je onzeker door je hormonen of was je dit altijd al? Onder invloed van hormonen reageerde ik ook anders dan ik normaal zou doen, weet niet of dat bij jou het geval is?
Alle reacties Link kopieren
Nee heb hem nooit eerder wantrouwt, en ik ben eigenlijk onzekerder geworden na dit voorval.

En ik ben er wel over uit dat ik dit niet op mijn hormonen kan afschuiven.

Gaat me om zijn handelingen, niet om die van haar hoewel ik niet hoef uit te leggen wat er ervan vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 23 april 2015 @ 13:24:

[...]





Omdat je onzeker bent. En nu is zij het, de volgende keer is het een andere vrouwelijke oud collega. Je vindt het gewoon niet fijn omdat je hem niet vertrouwd. Ben je onzeker door je hormonen of was je dit altijd al? Onder invloed van hormonen reageerde ik ook anders dan ik normaal zou doen, weet niet of dat bij jou het geval is?





Juist niet appen als hij op werk is! Face to face is beter want dan zie je gelijk hoe hij reageert en heeft hij geen bedenktijd om wat beters te verzinnen. Laat hem maar even zweten hoor.



Jammer hoor Graffiti dat je er nu weer mee zit



Vertrouwen is toch echt de basis van een relatie en dat zit helaas bij jullie niet goed. Hij weet blijkbaar wel heel goed op te merken dat er iets speelt maar gedraagt zich dan wel weer van de domme. Heel raar is dat eigenlijk. Ik zou echt op je strepen staan en hem dwingen haar te bannen. Als hij dat al niet wilt voor de moeder van zijn kind en zijn eigen vrouw... Dit is gewoon een rancuneuze ex collega die hem alleen interessant vindt omdat hij nu een relatie heeft maar ik weet zeker dat als hij vrijgezel was, zij hem als een baksteen liet vallen. Met haar zogenaamde bad boy types. Zij zoekt gewoon zelf problemen en dat is imo een verschil.

Dit contact moet echt kappen en ik vind het uitermate niet respectvol als hij hiermee doorgaat nadat hem al duidelijk is gemaakt hoe jij je voelt onder dit contact. Respect voor elkaar en vertrouwen in elkaar is niet iets wat je 1,2,3 over de brug mag smijten.



Ga alsjeblieft iets ontspannends doen, want je bent nog steeds zwanger toch? Al die stress is niet goed voor je lichaam maar praat het wel uit vanavond want stress vasthouden is dat ook niet.



Mijn type man zou het zeker weten niet zijn hoor als hij zo weinig respect voor mij zou tonen maar snap dat het anders is met een kindje onderweg. Pffff lastig TO!
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
quote:goddess23 schreef op 23 april 2015 @ 15:30:

[...]





Juist niet appen als hij op werk is! Face to face is beter want dan zie je gelijk hoe hij reageert en heeft hij geen bedenktijd om wat beters te verzinnen. Laat hem maar even zweten hoor.



Jammer hoor Graffiti dat je er nu weer mee zit



Vertrouwen is toch echt de basis van een relatie en dat zit helaas bij jullie niet goed. Hij weet blijkbaar wel heel goed op te merken dat er iets speelt maar gedraagt zich dan wel weer van de domme.



Jeetje, je zal toch zo in je relatie moeten zitten. Laat hem zweten, geef hem geen bedenktijd want dan kan hij niet liegen. Wat een wantrouwen. ZO help je toch je eigen relatie om zeep?!



En hoezo houdt hij zich van de domme. Als TO niets zegt om hem maar lekker te laten zweten, moet hij dan maar raden dat het weer om die collega gaat? Voor hem is het misschien allang afgedaan en stelt het niets voor.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijkheid staat bij mij nou eenmaal hoog in het vaandel en ik ga iemand echt niet de gelegenheid geven om leugens te verzinnen. Dan ben ik zelf ook dom bezig he.



Jij vindt het wantrouwen maar als hij niks te verbergen heeft, dan heeft hij een keigoed verhaal op het moment dat ik hem recht in zijn gezicht confronteer.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Verleden keer toen jij hem confronteerde werd ie boos sliep op de bank en had een dag nodig om een goed verhaal te verzinnen! Echt he, zoals ik al zei, die man voert meer uit dan je denkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven