Persoon waar ik verliefd op ben, fijne feestdagen wensen

22-12-2015 20:00 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Misschien een beetje rare titel, maar het zit zo:

We hebben 6 maanden gepraat via Messenger (facebook chat), toen begon ze me te negeren.

Ergens in Oktober kwam ik haar weer voor het eerst tegen en keek ze me van een afstand met een vriendelijke welkoms blik aan, ik ben toen doorgelopen omdat ik niet zo 1,2,3 doorhad dat zij het was. Sinds dien negeert ze me ook als ze me heeft egzien, neemt andere uitwegen uit de trein , etc. Ik loop haar soms gewoon voorbij omdat ik geen idee meer heb hoe ze eruit ziet (op gezicht na dan) (Volgnes mij is ze aantal kilo afgevalen, heeft het haar anders, etc), en dit maakt het negeren van haar kant alleen maar logischer.



Nu vind ik haar nog steeds leuk, en als ik haar ooit tegenkomt spreek ik haar wel aan. Maar nu dacht ik zo als je van iemand 6 maanden niks meer hebt gehoord, en hij lijkt jou te negeren. Zou je het dan leuk vinden om nog een berichtje van hem te krijgen met Beste wensen / Fijne feestdagen , etc ?
nee
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat nog doen? Ze is blijkbaar niet geïnteresseerd in je.
Je vind haar nog steeds leuk, maar als je haar tegen zou komen zou je haar niet herkennen? Mwoah, nee, dit wordt hem niet hoor. Dus je hoeft ook gene berichtje te sturen. Kansen verkeken. Helaas.
Nee natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Nou, alleen zo out of the blue fijne feestdagen wensen zou ik een beetje vreemd vinden overkomen.

Als je weer contact wilt zoeken zou ik eerder een berichtje sturen in de trant van: 'Goh, ik dacht laatst dat ik je zag in de trein, maar ik herkende je eerst niet en liep je daarom voorbij. Ik denk nog vaak aan je. Vind je het leuk om ons contact weer een nieuwe start te geven? Bv een keer koffie doen? Fijne feestdagen in elk geval!
Nu nog fijne feestdagen wensen? Op de schaal van 1 tot creep, vrij hoog.
waarom begon ze jou dan te negeren?
quote:pimpampum schreef op 22 december 2015 @ 20:17:

Nu nog fijne feestdagen wensen? Op de schaal van 1 tot creep, vrij hoog.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even poll aanmaken, dan kunnen we stemmen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Jawel, wel doen!

.

Juist nu.

Juist nu in deze tijd.

.

Nu doen, per deze seconde!

Zal eens voor je duimen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik zou denken:" jij ook een fijn leven.."
Alle reacties Link kopieren
Te lang geluld, te weinig actie onder nomen?

Daarom negeert ze je, je hebt te lang gewacht.

.

Je zette haar als het ware in de wachtstand!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En appen he?..niet over Facebook.

Heb je haar nummer?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je nou dat je haar voorbij loopt als je haar niet herkent?

En je weet wel dat je haar nog steeds leuk vindt, maar als ze op straat loopt herken je haar niet?
Alle reacties Link kopieren
Je maakt alleen een waterkansje als zij jou nu negeert omdat jij haar niet hebt gegroet toen zij jou zag en jij haar niet herkende. Doe maar wat gemberpannenkoek schrijft, dan merk je het wel.
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal. Ik zou er niet op zitten te wachten.
blub
quote:gemberpannekoek schreef op 22 december 2015 @ 20:05:

Nou, alleen zo out of the blue fijne feestdagen wensen zou ik een beetje vreemd vinden overkomen.

Als je weer contact wilt zoeken zou ik eerder een berichtje sturen in de trant van: 'Goh, ik dacht laatst dat ik je zag in de trein, maar ik herkende je eerst niet en liep je daarom voorbij. Ik denk nog vaak aan je. Vind je het leuk om ons contact weer een nieuwe start te geven? Bv een keer koffie doen? Fijne feestdagen in elk geval!+1
Altijd leuk om fijne feestdagen gewenst te worden dus ik zeg doen
Alle reacties Link kopieren
Neuh

Ik zou denken, hè gadver, ik dacht dat hij er klaar mee was (eindelijk) en nou begint hij weer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 22 december 2015 @ 21:05:

Altijd leuk om fijne feestdagen gewenst te worden dus ik zeg doenKijk!, dat zeg ik, gamma.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Waarom over facebook : omdat ik gesprekken die een op een zijn, allemaal via fb doe. What's app is voor groeps gesprekken.quote:En je weet wel dat je haar nog steeds leuk vindt, maar als ze op straat loopt herken je haar niet?

Omdat ze haar haar style heeft veranderd , en ze is wat afgevallen. En ik weet zo niet welke kleding ze aanheeft. Dus dan is haar gezicht het enige punt van herkenning, als ze dan wegkijkt en langsloopt kan ik moelijk zien dat zij het is.



Ik heb al een 2x een verkeerd iemand aangesproken,omdat ik dacht dat zij dit was xD

Ik zal wel even een poll aanmaken als dat nog kan, kunnen jullie stemmen!



Poll toevoegen gaat volgens mij niet meer
Alle reacties Link kopieren
Nee. Eerst negeert ze je berichten, vervolgens negeert je ook in het echt. Ze heeft duidelijk geen interesse! Die 'vriendelijke welkoms blik' waar je het over hebt, zou wel eens verbazing kunnen zijn geweest dat jij daar ineens stond (de meeste mannen die ik met daten/chatten ben tegengekomen, halen zich bij een flauwe glimlach van de ander al van alles in het hoofd). Waarschijnlijk negeert ze je sindsdien niet omdat je haar niet groette, maar omdat ze nu weet waar ze je tegen kan komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 23 december 2015 @ 19:34:

Nee. Eerst negeert ze je berichten, vervolgens negeert je ook in het echt. Ze heeft duidelijk geen interesse! Waarschijnlijk negeert ze je sindsdien niet omdat je haar niet groette, maar omdat ze nu weet waar ze je tegen kan komen.



Ze wist al lang dat ze me daar tegen kan komen, want we hebben allebei dezelfde trein nodig om heen en terug te gaan. Dus dat ze me op het station voor die trein tegen komt , was voor haar geen verrassing.



quote:Ze heeft duidelijk geen interesse!Op oud en nieuw gaan we allebei naar het zelfde uitgaans-gelegenheid , is het dan heel raar om haar daar aan te spreken en beste wensen te wensen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou stoppen met stalken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven