Persoon waar ik verliefd op ben, fijne feestdagen wensen

22-12-2015 20:00 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Misschien een beetje rare titel, maar het zit zo:

We hebben 6 maanden gepraat via Messenger (facebook chat), toen begon ze me te negeren.

Ergens in Oktober kwam ik haar weer voor het eerst tegen en keek ze me van een afstand met een vriendelijke welkoms blik aan, ik ben toen doorgelopen omdat ik niet zo 1,2,3 doorhad dat zij het was. Sinds dien negeert ze me ook als ze me heeft egzien, neemt andere uitwegen uit de trein , etc. Ik loop haar soms gewoon voorbij omdat ik geen idee meer heb hoe ze eruit ziet (op gezicht na dan) (Volgnes mij is ze aantal kilo afgevalen, heeft het haar anders, etc), en dit maakt het negeren van haar kant alleen maar logischer.



Nu vind ik haar nog steeds leuk, en als ik haar ooit tegenkomt spreek ik haar wel aan. Maar nu dacht ik zo als je van iemand 6 maanden niks meer hebt gehoord, en hij lijkt jou te negeren. Zou je het dan leuk vinden om nog een berichtje van hem te krijgen met Beste wensen / Fijne feestdagen , etc ?
Alle reacties Link kopieren
Dus je stalkt alleen wanneer je tijd hebt en het je zo uit komt. Helaas heb je veel tijd en het komt vaak goed uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 05 januari 2016 @ 21:55:

Dus je stalkt alleen wanneer je tijd hebt en het je zo uit komt. Helaas heb je veel tijd en het komt vaak goed uit. Hadden die stalkers maar gewoon een drukke baan he?! Ze hebben gewoon niet genoeg te doen, volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
maar je kan ook hard-toget spelen en dan ben je wel aan het negeren.





Je bent dumb as fuck. Ongelooflijk.

Je bent totaal geobsedeerd en dat is e-heeeng.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Dus je denkt dat ze hard to get speelt. Mensen die dat soort spelletjes spelen, zijn

a. vermoeiend, ze hebben communicatieproblemen en die problemen zullen ook doorspelen in een relatie,



en b. ze zullen wel degelijk af en toe contact opnemen en niet iemand volledig negeren!



Iemand volledig negeren dmv zelf geen contact zoeken, is niet 'hard to get' spelen, maar beeldt 'blijf bij me weg' uit.



Je houdt jezelf voor de gek. Dat jij gevoelens hebt voor iemand, betekent niet dat dat wederzijds is. Leer dat je niet altijd je zin kunt krijgen en dat je mensen moet respecteren.
Je had de munt aan háár moeten geven. Met een glimlach, en een 'veel plezier nog vanavond'.

Die vriend van haar heeft die munt gewoon in zijn zak gestoken en echt niet aan haar verteld. Ook niet dat jij het was en ook niet gevraagd wie jij was aan haar. Kortom, die vriend heeft gewoon een extra muntje gekregen en ze hebben 0,0 over jou gepraat.



Dat zij haar kin in haar jas steekt... aangenomen dat zij het is, want dat praat jij jezelf nu aan, kan ook zijn omdat ze een kriebel op haar kin had. Of het koud had. Of een pukkel wilde verbergen. Of het is een tick om haar kin in haar jas te stoppen omdat de jas er nu eenmaal toe uitnodigt. Het heeft 0,0 met jou te maken wil ik echt wel een miljoen om wedden.
Alle reacties Link kopieren
Info

Voor alle mensen die denken dat ik stalk :"Geef jullie beschrijving van stalken is?"



Alle keren dat ik haar tegen ben gekomen is gewoon zo uitgekomen, sterker nog toen had ik haar rooster nog niet eens.



quote:maar je kan ook hard-toget spelen en dan ben je wel aan het negeren.quote:Dus je denkt dat ze hard to get speelt.

Ik had er nog in hoofdletters bij gezet dat ik denk dat ze NIET hard to get speelt.



quote:e had de munt aan háár moeten geven. Met een glimlach, en een 'veel plezier nog vanavond'.

Dat heb ik ook gedaan, haar drankje was op dus ik gaf haar twee munten en zei : "maak er nog een mooie avond van"



Analyse deel 3

Na al jullie tips en point of views hebben bekeken, kan ik een ding nog niet goed plaatsen.



Waarom ontwijkt ze me ?

Tussen het einde van het chat gesprek en de eerste keer dat ik haar tegen kwam, heb ik alleen haar gefeliciteerd met verjaardag en haar een keer kort gesproken op haar werk. Toen had je dus die keer dat ik haar voorbij liep op het station, terwijl ze nog begroetten keek. Sindsdien ontloopt ze me. Maar waarom ? Ontlopen lijkt mij iets al ik iets (heel) ergs heb gedaan : "naakt foto's verspreiden, misbruik van haar maken , zeer negatief over haar praten bij mensen die ze mag , etc". Deze dingen heb ik NOOIT gedaan, en zal ik ook NOOIT doen. dus wat kan haar reden zijn ? Wat zijn jullie redenen om iemand te ontlopen/ontwijken ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al eerder geschreven, maar nogmaals: je kunt het haar nog 1 keer vragen. Zeg dat je haar heel leuk vindt, dat je gevoelens voor haar hebt en dat je haar beter wilt leren kennen. Vraag haar of dat wederzijds is. Dan heb je een antwoord en duidelijkheid, en kun je vanuit daar verder. Is het antwoord ja, maak dan een concrete afspraak voor een ontmoeting. Is het nee, geloof haar dan ook.



Als jij er zo zeker van bent dat ze hard to get speelt, dan zal ze bij zo'n directe vraag toch zeker wel beamen dat ze jou ook leuk vindt en dat ze jou ook graag beter wil leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ontwijk mensen omdat ik ze niet leuk vind of omdat ik merk dat ze meer van mij willen (relatie, seks) terwijl ik hen daarvoor niet leuk genoeg vind. Sommige mensen geef je 1 vinger (een vriendelijk "hallo, hoe is het") en dan menen ze meteen je hele hand te mogen pakken ("ze wil seks, ze wil een relatie!"). Te veel gedoe.



Als iemand naaktfoto's van of leugens over mij verspreid, dan ontwijk ik die persoon pas nadat ik hem/haar én onze omgeving goed de waarheid heb verteld.
Alle reacties Link kopieren
6 maanden contact zonder dat jij een stap hebt genomen om af te spreken (date)? Dat is logisch dat ze je nu negeert. Jij hebt geen stappen ondernomen en ze heeft geen interesse meer in je. Als je interesse in iemand hebt moet je gelijk een afspraak proberen te maken. Als de persoon het niet wil heeft ze geen interesse. Dan hoef je niet een half jaar alle verhalen aan te horen/lezen. Goede les voor een volgende.
Alle reacties Link kopieren
De vraag is eerder waarom jij zo bezig bent met haar in je hoofd in plaats van in rl op haar af te stappen?

Jij bent degene die ontwijkt, draait en draalt, en eigenlijk totaal niet oprecht bezig bent. Als je zo doorgaat dan zal het analyse 1; niks worden tussen jullie, analyse 2; je obsessieve gedachtegang verergeren en analyse 3; heel lang duren voordat je uit deze spiraal raakt.

Wat je kan doen, en dat is gelijk ook een vraag voor jou om tot je 4de analyse beschrijving te komen, is een directere aanpak te proberen. Neem contact met haar op via fb, whatsapp of live en vraag of ze zin heeft om wat met je te gaan drinken binnenkort.

Waarom kies je voor het analyseren en heb je dit nog niet gedaan? En wat ( analyse 5 misschien?) zijn je volgende stappen mbt haar?
Ik citeer even je bericht:quote:Die oudjaarsavond/nieuwjaarsdag toen ik weg ging had ik nog een munt over. En twee vrienden van haar stonden 3 a 4 meter van me af. Een van die vrienden ehb ik dus mijn munt gegeven omdat ik zag dat hij bij haar was. Waarom ik dit heb gedaan? 1) Wou van mijn munten af , 2) Als iemand plezier met haar heeft, is dat toch mooi. Dus als ik daar op deze manier mee kan helpen waarom niet? Maar nu vraag ik me dus af of dit wel heel slim was...



Een van die vrienden heb ik dus mijn munt gegeven...

quote:Dat heb ik ook gedaan, haar drankje was op dus ik gaf haar twee munten en zei : "maak er nog een mooie avond van"



En nu opeens heb je háár 2 munten gegeven? Is er dus opeens contact geweest tussen jou en haar?



Je lult er een beetje in om.
Alle reacties Link kopieren
quote:En nu opeens heb je háár 2 munten gegeven? Is er dus opeens contact geweest tussen jou en haar?

Ja ik heb toch verteld dat ik haar heb gesproken bij oud en nieuw, toen heb ik haar 2 munten gegeven, later (einde van de avond) had ik er nog 1 over. Deze heb ik aan die vriend gegeven.



quote:Dan hoef je niet een half jaar alle verhalen aan te horen/lezen.

Ergens vond ik dat wel geweldig om te horen.



quote:En wat ( analyse 5 misschien?) zijn je volgende stappen mbt haar?Die stappen weet ik en ga ik proberen. Als ik haar zie wil ik eerst is met haar praten en kijken hoe ze reageert (lichaamstaal ,etc) en dan is vragen of ze wat wil doen, of dan via app contact proberen op te pakken. En als het niet lukt na 3 maand is de kans dat ik haar ooit nog tegen omt zeer klein geworden.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon rechtstreeks en snel vragen, dan heb je duidelijkheid. De kans dat je haar lichaamstaal juist weet in te schatten, is klein.
Alle reacties Link kopieren
Wat als ik haar een bos bloemen geef / stuur op valentijns dag? goed idee of creepy ?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je gewoon niet aan haar of ze met je uit wil? Doe het via de app, dan voelt ze zich niet overvallen en heeft ze de tijd om erover na te denken. Als je het IRL doet, durft ze misschien geen nee te zeggen, ook al heeft ze geen interesse.
Alle reacties Link kopieren
Loop die jongen niet te voeden in zijn waan.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:oranjebox schreef op 17 januari 2016 @ 17:02:

Wat als ik haar een bos bloemen geef / stuur op valentijns dag? goed idee of creepy ?

Heel creepy. Want op een 'echte' Valentijnskaart zet je namelijk niet je naam.

Dus dan schiet je nog geen moer op volgende maand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lys schreef op 17 januari 2016 @ 21:16:

Loop die jongen niet te voeden in zijn waan.Ik voed niks. Hij gelooft toch niet wat wij zeggen, hij zal het van haar moeten horen.
Alle reacties Link kopieren
Dit schiet toch niet op zo?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
TO, lees jij überhaupt wel de reacties van mensen ?.



Jullie hebben 6 maanden gechat. Daar is blijkbaar nooit een date uitgekomen. Toen is ze je gaan negeren (waarschijnlijk toen ze zag dat het toch nergens heen leidde)(het is normaal om na 1 maand toch wel te gaan daten na intensief spreken)



Nu heb je haar maanden niet meer gesproken, en zij spreekt jou ook nooit aan. En nu kom je met de vraag om actie te ondernemen op Valentijn.



Dit is stalker gedrag, zoek is op google. Laat haar met rust en zet haar uit je hoofd. Zij zit met haar hoofd bij hele andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
En Valentijn duurt ook nog zo,n tijd....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Heel goed idee! Helemáál niet creepy. Romantisch juist, en alles wijst erop dat ze hier enorm op zit te wachten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dus volgens jullie heb ik 0.0% kans om ooit nog met haar in contact te komen?quote:Nu heb je haar maanden niet meer gesproken, en zij spreekt jou ook nooit aan

Heb haar begin van deze maand gesproken, ze sprak me wel een keer aan (soort van) alleen ik liep door (reden staat hier wel ergens vermeld). Daarom denk ik dat ze sinds dien denkt dat ik niet geintreseerd ben, dus door een valentijns cadeau te sturen wil ik laten zien dat ik wel geintreseerd ben.



of is er een andere manier om haar aandacht terug te winnen?
Alle reacties Link kopieren
Voor de zoveelste keer: vraag haar eerst eens of zij wel aandacht aan jou wil geven! Dan weet je het toch? Waar ben je bang voor dat je dat nog steeds niet hebt gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjebox schreef op 18 januari 2016 @ 21:26:

Dus volgens jullie heb ik 0.0% kans om ooit nog met haar in contact te komen?





[...]



Heb haar begin van deze maand gesproken, ze sprak me wel een keer aan (soort van) alleen ik liep door (reden staat hier wel ergens vermeld). Daarom denk ik dat ze sinds dien denkt dat ik niet geintreseerd ben, dus door een valentijns cadeau te sturen wil ik laten zien dat ik wel geintreseerd ben.



of is er een andere manier om haar aandacht terug te winnen?

Jesus fuckin' Christ, laaaaaaaaat het gaaaaaaaaaan.

Ik zeg je nogmaals, je bent echt eng. je bent geobsedeerd.

Heb je geen hobby's?





WAT ZEGGEN JE VRIENDEN OVER JE OBSESSIE?
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven