Piemelfriemel...doet jouw man dat ook?

28-07-2015 21:43 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje. We - mijn man en ik - liggen in bed te lezen. Hij is nu al 30 minuten ononderbroken aan zijn piemel aan het frutten. Aaien, dubbel vouwen, beetje trekken. Ding is gewoon slap. Ik word er iebel van zo langzamerhand. Doen jullie mannen dat ook? Ik heb nog nooit een man gehad die dit deed en vraag me af of dit een typisch 'mannendingetje' is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Absoluut niet herkenbaar. Lijkt me een giga afknapper.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
haha! Weet hij dat je hier een topic over hebt aangemaakt? Ik heb ooit een baas gehad die continue aan zijn kruis zat te frutten. Gewoon gedachtelooos. echt heel erg genant en irritant.. ik durfde er niks van te zeggen.
Hoe oud is hij, 5?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vind ik redelijk normaal. Echt een mannen-iets. Als je het irritant vind zou ik er gewoon wat van zeggen. Jij zit tenslotte ook niet constant aan je poes. Waarschijnlijk heeft hij het zelf amper door.
Tjonge! Verveel je je zo dat je zelfs bereid bent om de piemel van je vriend op het forum te koop te hangen?
Alsof je het over je huisdier hebt zeg.
Misschien probeert ie je op te winden.....
Alle reacties Link kopieren
Geloof niet dat de mijne dat doet, hij zal hem wel ff recht leggen als ik erbij ben, ff krabben als hij jeuk heeft terwijl ik erbij ben, maar zo lang achter elkaar...neuh, maar daar kun je toch gewoon wat van zeggen als hij er onbewust mee in de weer is, je kunt het ook als compliment beschouwen, dat hij zo op zijn gemak bij je is dat hij dat lekker kan doen in zijn eigen bed.
die ik wilde bestaat al...
Ga je m zometeen onze reacties laten lezen? Hallo, man van cestoda!
Ik vind piemelfriemel wel een waardige opvolger voor het Viva-woord-2014: smulsteen of wat was het ook alweer?
Straks schiet je heel hard in de lach om je eigen topic, vraagt hij zich vast af waarom je zo zit te lachen.
Alle reacties Link kopieren
Piemel friemel
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Manlief zegt: geef er effe een rukkie aan, wedden dat het dan over is? Dus...
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Huh, is dit nou net weer een vraag die niet gesteld mag worden ofzo? ...ik type te langzaam zie ik..
Alle reacties Link kopieren
Wat lig jij vroeg in bed. Misschien heeft hij plannen.



Als mijn vent zin heeft dan haalt hij zijn snikkel uit zijn broek en slaat me ermee op mijn hoofd of hij stopt hem in mijn oor. Soms onder de douche speelt hij gitaar op zijn ballen, maar verder is hij normaal hoor.
Hee, wat leuk, mijn zoon doet dat ook. Hij is bijna 1
Meestal ben ik degene die dit bij hem doet. Gewoon omdat ik het een leuk ding vind om aan te zitten. Manlief vindt het best.
Alle reacties Link kopieren
quote:cestoda schreef op 28 juli 2015 @ 21:48:

Huh, is dit nou net weer een vraag die niet gesteld mag worden ofzo?Jawel! Maar ook leuk om te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrij veel, zie het onderhand niet meer...Mooi omschreven hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 28 juli 2015 @ 21:48:

Wat lig jij vroeg in bed. Misschien heeft hij plannen.



Als mijn vent zin heeft dan haalt hij zijn snikkel uit zijn broek en slaat me ermee op mijn hoofd of hij stopt hem in mijn oor. Soms onder de douche speelt hij gitaar op zijn ballen, maar verder is hij normaal hoor.Ik hoor niks raars...
Nou ja.. dat dus..
quote:GateKeeper schreef op 28 juli 2015 @ 21:48:

Wat lig jij vroeg in bed. Misschien heeft hij plannen.



Als mijn vent zin heeft dan haalt hij zijn snikkel uit zijn broek en slaat me ermee op mijn hoofd of hij stopt hem in mijn oor..Hoe lang is dat ding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven