Prioriteiten, wat vinden jullie?

26-03-2015 18:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet dit even delen hoor en graag jullie meningen horen.



Het is nog ver weg maar in september is onze dochter jarig ( 5 jaar)

Ik weet dat er op die zaterdag ook een hardstyle feestje is hier in de buurt, m'n man begon er gisteravond ineens over en of we de verjaardag van onze dochter een andere dag zouden kunnen vieren. En dat terwijl ik al eerder aan heb gegeven dat ik het niet leuk zou vinden als hij op die dag weg zou gaan.

Nou ja nu begon hij er dus toch over, en snap heel goed dat het super leuk en gezellig is en dat er heel veel bekenden zijn enzo, maar mijn gevoel zegt dat us niet ok, hallo? Je dochter is jarig!!

Volgens hem kan het prima een week eerder of later en op de dag zelf gaan we voor dat feestje ( is van 15.00 tot 00.00) gaan we nog wel wat leuks doen... Wat vinden jullie hiervan, maak ik van een mug een olifant zoals hij dat zegt? Stel ik me aan??
Alle reacties Link kopieren
En dan wss ook nog even wat pillen achterover gooien die avond en de dag erna volledig naar de klote zijn. Tsja mijn vent zou ruzie hebben.
Het gebeurt zo vaak dat verjaardagen van kinderen op een ander moment worden gevierd. Je kunt toch overdag wat leuks met je dochter doen en dat hij daarna naar zijn festival gaat? Zou alleen niet de volgende dag de verjaardag houden
Alle reacties Link kopieren
Overdag de verjaardag, 's avonds naar het feestje, kan toch prima?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou pissig zijn. Mij zou het wel een ruzietje pittige woordenwisseling waard zijn.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Je dochter wordt pas 5. die heeft nog helemaal niet in de gaten wat de precieze dag is.

Op vrijdag geven jullie een kinderfeestje en dan vrijdag naar het buurtfeest.

Kan toch prima?
Alle reacties Link kopieren
Als de dag op een werkdag had plaatsgevonden had je het toch ook naar het weekend verschoven? No big deal.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik geen kinderen maar ik geloof niet dat ik daar een probleem mee zou hebben

Overdag feestje dochter, savonds feestje vriend

Hij hoeft toch niet om 15.00 op dat feestje te staan?

Gaat hij om een uur 18.00 weg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Welke dag is je dochter echt jarig? Op die zaterdag?
Ik zou het ook niet oké vinden, en voor je dochter zou het natuurlijk helemaal een teleurstelling zijn als haar verjaardag niet echt op haar dag gevierd zou worden.



Maar als jullie er niet uit komen, kun je dan niet op de verjaardag zelf een kinderfeestje geven voor je dochter? Man moet dan natuurlijk wel mee En dan op een andere dag met familie?
Ik zou er niet moeilijk over doen. Wat maakt het nou uit wanneer je die verjaardag viert. Dat feest is niet te verplaatsen, die verjaardag wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 26 maart 2015 @ 18:26:

En dan wss ook nog even wat pillen achterover gooien die avond en de dag erna volledig naar de klote zijn. Tsja mijn vent zou ruzie hebben.Dus jouw conclusie Is dat alle hardstyle feestbezoekers pillen slikken?
quote:dubbeltje4 schreef op 26 maart 2015 @ 18:29:

Je dochter wordt pas 5. die heeft nog helemaal niet in de gaten wat de precieze dag is.

Op vrijdag geven jullie een kinderfeestje en dan vrijdag naar het buurtfeest.

Kan toch prima?Nou ja buurtfeest
quote:dubbeltje4 schreef op 26 maart 2015 @ 18:29:

Je dochter wordt pas 5. die heeft nog helemaal niet in de gaten wat de precieze dag is.

Op vrijdag geven jullie een kinderfeestje en dan vrijdag naar het buurtfeest.

Kan toch prima?Toen mijn nichtje 5 werd was ze toch echt wel aan het aftellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cookiedevil schreef op 26 maart 2015 @ 18:34:

[...]

Dus jouw conclusie Is dat alle hardstyle feestbezoekers pillen slikken?Waar zeg ik dat?
quote:CarrieM schreef op 26 maart 2015 @ 18:27:

Overdag de verjaardag, 's avonds naar het feestje, kan toch prima?En dit. Als hij om 15.00 de benen wil nemen en jou met de visite wil laten zitten zou ik er wel een dingetje van maken
Alle reacties Link kopieren
quote:cookiedevil schreef op 26 maart 2015 @ 18:34:

[...]





Dus jouw conclusie Is dat alle hardstyle feestbezoekers pillen slikken?Dat is een vrij adequate conclusie, want heel veel mensen op zo'n feest gebruikt harddrugs.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zo vaak leuke hardstyle-feestjes, waarom is deze zo speciaal dat de verjaardag van zijn dochter ervoor verzet moet worden. Ik zou mijn vetorecht inzetten. Hij blijft thuis en viert zijn dochter's verjaardag en ruimt daarna de zooi mee op.
You know how I know? Because I reeaally think so!
O wacht even, loeperdeloep, gaat dit om de verjaardag of ben je bang dat hij weer vreemdgaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 26 maart 2015 @ 18:35:

[...]



Waar zeg ik dat?Lees je tekst ff zelf na.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 26 maart 2015 @ 18:37:

Er zijn zo vaak leuke hardstyle-feestjes, waarom is deze zo speciaal dat de verjaardag van zijn dochter ervoor verzet moet worden. Ik mijn vetorecht inzetten. Hij blijft thuis en viert zijn dochter's verjaardag en ruimt daarna de zooi mee op.Dit. Wat een lul de behanger.
Alle reacties Link kopieren
Ja ze is ook echt op die zaterdag jarig.... Dat is het gevoel dus ook, tuurlijk als ze woensdags jarig was geweest was t ook naar het weekend verplaatst... Maar nu is het op de zaterdag en is ze ook echt jarig en gaat manlief lekker de hort op, klopt niet helemaal voor mijn gevoel, maar zou wel aan mij liggen dan....

Vorig jaar was dit ook het geval maar was ze dan niet echt jarig op die dag maar ging manlief ook weg rond een uur of 17.00 maar bij de verjaardagen is het meestal het geval dat ze ook jog ff blijven eten en meestal blijven plakken tot een uur of 20.00 ik vind het gewoon niet netjes dat hij dan weg gaat op z'n dochters feestje.... Pfffff
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 26 maart 2015 @ 18:35:

[...]





Toen mijn nichtje 5 werd was ze toch echt wel aan het aftellen.Mason is nu ook al aan het aftellen en het duurt nog maanden. We weten al wat we gaan doen en de gastenlijst is ook allang af.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik zie dat dit topic wel een splijtzwam is voor de anders-zo-eensgezinde-vaste-forummerts!



De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:cookiedevil schreef op 26 maart 2015 @ 18:38:

[...]

Lees je tekst ff zelf na.Gedaan. Zie t niet staan hoor. Maar begrijpend lezen is moeilijk voor je begrijp ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven