Prioriteiten, wat vinden jullie?

26-03-2015 18:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet dit even delen hoor en graag jullie meningen horen.



Het is nog ver weg maar in september is onze dochter jarig ( 5 jaar)

Ik weet dat er op die zaterdag ook een hardstyle feestje is hier in de buurt, m'n man begon er gisteravond ineens over en of we de verjaardag van onze dochter een andere dag zouden kunnen vieren. En dat terwijl ik al eerder aan heb gegeven dat ik het niet leuk zou vinden als hij op die dag weg zou gaan.

Nou ja nu begon hij er dus toch over, en snap heel goed dat het super leuk en gezellig is en dat er heel veel bekenden zijn enzo, maar mijn gevoel zegt dat us niet ok, hallo? Je dochter is jarig!!

Volgens hem kan het prima een week eerder of later en op de dag zelf gaan we voor dat feestje ( is van 15.00 tot 00.00) gaan we nog wel wat leuks doen... Wat vinden jullie hiervan, maak ik van een mug een olifant zoals hij dat zegt? Stel ik me aan??
Alle reacties Link kopieren
Het is of Q-base, Pleasure Island Festival of Summerlake Outdoor Festival. Welke is het, TO?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 21:34
Alle reacties Link kopieren
KoekjeMo schreef op 26 maart 2015 @ 21:39
emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 21:34
Alle reacties Link kopieren
Irritant! Ik kan niet quoten.



TO, niet alle mannen gaan vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 21:34:

Ja nog nooit mee gemaakt? Heel wat open air hardstyle feesten zijn over dag hoor.... Pfffff 😉Ja, daarom snap ik niet waarom ie persé naar dat bepaalde feest moet, terwijl er echt zo ontzettend veel van die feesten zijn. Als het nou het enige feestje was in de hele zomer.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 21:34:

Dat denk en hoop jij! Of hij moet wel heuuuul lelijk en saai zijn 😉Nee hoor. We zijn allebei oud en wijs. En hebben onze prioriteiten op een rijtje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 21:34:

Dat denk en hoop jij! Of hij moet wel heuuuul lelijk en saai zijn 😉



Nergens voor nodig om zo te reageren...

T klinkt haast alsof je "gebrainwasht" bent door je man, zo erg zelfs dat t lijkt alsof hij ook aan het posten is nu.

Echt, je schrijfstijl is zelfs anders dan je OP.

Hij moet wel heel erg op je ingepraat hebben dat je die onzin nu gelooft.

Dat jullie er uit zijn gekomen/dat jij je er bij neerlegt dat hij "nou eenmaal een man is en mannen moeten jagen blablablabla" is heel fijn voor je maar ga nou niet beweren dat het normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan welk feest het is en hoe vaak hij weggaat...



Als hij al nooit gaat en dit feest is wel het feest der feesten en al zijn vrienden gaan er ook naartoe kan ik me voorstellen dat je zo maaaaanden vantevoren af kunt spreken dat je de verjaardag een weekend eerder viert oid, compromissen sluiten. Als dit is wat ie eerder altijd gedaan heeft, en het een soort van traditie is zou ik me daar wel in kunnen vinden. Denk dat mensen die zelf nooit naar een festival gaan, losstaand van het feit of er wel of niet drugs gebruikt worden, dit nooit zullen begrijpen en altijd voor TO's kant zullen kiezen en vooroordelen hebben.



Als ie wel al regelmatig gaat en je daar nooit moeilijk over doet, kan ik me voorstellen dat je nu wel zoiets hebt van; blijf een keertje thuis..
Het ontgaat mij ook compleet Mrs.

Helaas kan ik mij niet ontdoen van het idee dat TO angstvallig vasthoudt aan deze man kleuter.

Het op eieren lopen is reeds gestart en de indiscreties weg verklaart.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 26 maart 2015 @ 21:48:

[...]





Nergens voor nodig om zo te reageren...

T klinkt haast alsof je "gebrainwasht" bent door je man, zo erg zelfs dat t lijkt alsof hij ook aan het posten is nu.

Echt, je schrijfstijl is zelfs anders dan je OP.

Hij moet wel heel erg op je ingepraat hebben dat je die onzin nu gelooft.

Dat jullie er uit zijn gekomen/dat jij je er bij neerlegt dat hij "nou eenmaal een man is en mannen moeten jagen blablablabla" is heel fijn voor je maar ga nou niet beweren dat het normaal is.Dit dus. Het is niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 21:26:

Haha thanx



Doe je ogen open welke kerel niet??

Kijk om je heen.... Overal scheidingen.... Voor wat? Het mooie sprookje bestaat niet... Dat is allemaal pure lust.... En dat hebben alle kerels... Tenzij je misschien een mietje van een kerel hebt....

Staat los van liefde....

Maar ja kom je vast nog wel es achter 😉

Er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen (cijfers googlebaar), ga jij vreemd?

Of bestaan er ook echt vrouwen die niet vreemdgaan?

Er zijn mensen die vreemdgaan, maar lang niet iedereen.

Maar eeuh, jave fun hoor, met je vreemdgaande vent, die zijn prioriteiten niet goed heeft liggen. Niet bij jou, niet bij jullie kind. Deze man is niet volwassen genoeg voor een relatie.
TO, ik heb het vermoeden dat je eigenlijk helemaal niet zo gelukkig bent met de situatie zoals die nu is. Voor mij hoef je je niet te verdedigen dat je niet wilt scheiden, maar je hoeft zijn gedrag niet goed te praten. Het is een onvolwassen kerel die helemaal aan het feit voorbij gaat dat hij ondertussen een brave huisvader hoort te zijn, simpelweg omdat hij een vrouw en 2 kinderen heeft.



Jij slikt zijn gedrag, omdat je aan jullie 2 kinderen denkt (dat siert je), maar wat mij betreft mag je hem gerust een bokkenl.l vinden. Ik durf te wedden dat als er geen kinderen in het spel waren jullie relatie al lang op de klippen was gelopen.
Je gooit in elk geval een paar dingen op 1 hoop en daar maak je het niet echt makkelijk mee.



Het maakt allemaal niet zo veel uit naar wat voor soort feestje hij wil gaan; het maakt ook niet uit of het wel een feestje is. Als je er iets op tegen hebt dat hij naar dat soort feestjes gaat dan moet je dat los van de verjaardag van je dochter met hem bespreken.



Er is dus iets op de verjaardag van je dochter waar hij graag naar toe gaat. Staat dat de verjaardag van je dochter in de weg? Ja; dan lijkt het mij logisch dat hij niet gaat. Maar anderzijds .. wanneer kan je het vieren van je dochters verjaardag nou niet daar omheen plannen? Dat kan toch vrij gemakkelijk. Als dat zo is; dan gaat het je er dus om dat jij eigenlijk wil dat hij voor zijn dochter kiest en niet voor iets anders (wat jij ongetwijfeld onbenullig vindt). Dus het gaat jou om het principe dat hij fijn voor zijn lieve gezinnetje kiest en dat prioriteit geeft boven iets anders wat hij graag wil. Prima; vooral zo door gaan dan heb je een fijne relatie waarbij hij in principe alles wat jij onbenullig vindt aan de kant moet zetten aangezien er natuurlijk niets kan tippen aan zijn gezinnetje/dochter (emo-chantage). Mijn tip zou zijn om nou eens uit te vinden hoe belangrijk het voor hem is.



Maar ok, los daarvan vindt ik het ook een groot kind dat hij zo nodig naar een dans feestje moet (s-middags en om 12 uur afgelopen??? is het feestje toevallig in de ballenbak van ikea???) Poeh .. en dan zijn jullie nu al met z'n tweeën aan het mekkeren over zo iets wat pas in september speelt .. ben je nu al met je verjaardag van je dochter bezig .. en hij met een dansfeestje ..
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 26 maart 2015 @ 21:56:

[...]



Er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen (cijfers googlebaar), ga jij vreemd?

Of bestaan er ook echt vrouwen die niet vreemdgaan?

Er zijn mensen die vreemdgaan, maar lang niet iedereen.

Maar eeuh, jave fun hoor, met je vreemdgaande vent, die zijn prioriteiten niet goed heeft liggen. Niet bij jou, niet bij jullie kind. Deze man is niet volwassen genoeg voor een relatie.Of geschikt als vader. Drugs gebruiken terwijl je kinderen hebt. Hoe kansloos ben je dan.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat iedereen altijd zo'n oordeel heeft over hardstyle/hardcore feesten en het pil gebruik daarbij.



Dus je bent vanzelfsprekend dom en onverstandig als je ooit gaat en ooit iets gebruikt.



"Nee, IEDEREEN die gaat gebruikt als een malle en zijn bij voorbaat dom en onvolwassen als je 25+ bent..."



Kom op mensen, ik dacht dat wij tegenwoordig wat meer open-minded waren. Dat je er zelf geen behoefte aan hebt, of zelfs op tegen bent, wil toch niet per definitie zeggen dat een ander afgedaan is als ie ooit wat gebruikt. Ieder zijn eigen ding toch, je hebt ook gewoon mensen die met mate gebruiken en daar op zo'n feestje gewoon ff tot rust komen na een drukke werkweek..
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 26 maart 2015 @ 21:49:

Het ontgaat mij ook compleet Mrs.

Helaas kan ik mij niet ontdoen van het idee dat TO angstvallig vasthoudt aan deze man kleuter.

Het op eieren lopen is reeds gestart en de indiscreties weg verklaart.Dat idee heb ik ook. Ik ben zelf niet echt vies van een feestje op zijn tijd, maar op verjaardagen van mijn gezin blijf ik thuis. Mijn verjaardag valt ook weleens samen met het feestje van het jaar voor mij. Pech dan, volgend jaar nieuwe kans. En ik ben allang niet meer bang dat ik wat mis. Want eerlijk gezegd mis je vrij weinig. Ja, wat oude bekenden die keihard gaan en zijn blijven hangen in de tijd en eigenlijk precies hetzelfde vertellen als het jaar daarvoor. Dan zie ik liever het blije snoetje van mijn kind, saaie doos dat ik ben.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:bam1984 schreef op 26 maart 2015 @ 22:02:

Jammer dat iedereen altijd zo'n oordeel heeft over hardstyle/hardcore feesten en het pil gebruik daarbij.



Dus je bent vanzelfsprekend dom en onverstandig als je ooit gaat en ooit iets gebruikt.



"Nee, IEDEREEN die gaat gebruikt als een malle en zijn bij voorbaat dom en onvolwassen als je 25+ bent..."



Kom op mensen, ik dacht dat wij tegenwoordig wat meer open-minded waren. Dat je er zelf geen behoefte aan hebt, of zelfs op tegen bent, wil toch niet per definitie zeggen dat een ander afgedaan is als ie ooit wat gebruikt. Ieder zijn eigen ding toch, je hebt ook gewoon mensen die met mate gebruiken en daar op zo'n feestje gewoon ff tot rust komen na een drukke werkweek..



Ik vind het gebruik van pilletjes oerdom. Afgezien van het feit dat ik het behoorlijk sneu vind dat je een festival blijkbaar niet leuk kunt beleven zonder die troep, zit er ook nog een behoorlijk gezondheidsrisico aan vast. Dat jongeren zo stom zijn om dat spul te gebruiken, daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Dat een volwassen vent, die ondertussen vader van 2 kinderen is, zoiets doet vind ik ronduit bespottelijk.



Met mate pilletjes gebruiken kan overigens ook gevaarlijk zijn. Je hoeft maar één verkeerde te treffen. En als je tot rust wilt komen na een drukke werkweek dan kun je beter op de bank gaan zitten met een goed boek dan in een takkeherrie staan springen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het, persoonlijk, ronduit belachelijk vinden als mijn man op de verjaardag van ons kind naar een of ander feest wil. Kom op zeg, zou ik denken, hoe oud ben je nou? Heb je die tijd niet eens gehad? Dat zou ik denken en ik zou me behoorlijk ergeren.

En drugs gebruik is wat mij betreft al helemaal niet in orde als m'n man dat zou doen op een feest.

Nee, ik vind het egoistisch.

Maar dat ben ik, en mijn man en ik hebben weer andere problemen, groter wellicht, dus ja, het is maar mijn mening zeg maar.m
Alle reacties Link kopieren
Amen! Maar zoals ik al zei, ieder z'n ding en keuzes.... Ik ben de moeilijkste niet, echt niet.....

Maar het lijkt Indd tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld!!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 21:02:

Is de laatste tijd weer helemaal in trek Indd, lekker stampen met een pilletje of 1...2...3 Indd zo is t wel!!Mijn god hij heeft inderdaad zijn prioriteiten niet helemaal op een rijtje dan, wat een sneu gedrag. En zo onaantrekkelijk ook.
Alle reacties Link kopieren
"Dus het gaat jou om het principe dat hij fijn voor zijn lieve gezinnetje kiest en dat prioriteit geeft boven iets anders wat hij graag wil. Prima; vooral zo door gaan dan heb je een fijne relatie waarbij hij in principe alles wat jij onbenullig vindt aan de kant moet zetten aangezien er natuurlijk niets kan tippen aan zijn gezinnetje/dochter (emo-chantage). Mijn tip zou zijn om nou eens uit te vinden hoe belangrijk het voor hem is."





Dat is natuurlijk onzin, ik gun hem al z'n pleziertjes... Maar ik vind wel Indd gezin boven alles en iedereen is dat zo gek??
quote:emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 22:19:

Amen! Maar zoals ik al zei, ieder z'n ding en keuzes.... Ik ben de moeilijkste niet, echt niet.....

Maar het lijkt Indd tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld!!Inderdaad ieder zijn ding en keuzes, maar ik verwacht wel dat de dingen en keuzes van mijn partner redelijk zijn en als het te gek wordt, dan stel ik toch echt een grens. Vreemdgaan en pilletjes slikken gaan over mijn grens en dat accepteer ik dan ook niet. Dat is dan weer mijn ding en mijn keuze.
quote:emmie8 schreef op 26 maart 2015 @ 22:22:

"Dus het gaat jou om het principe dat hij fijn voor zijn lieve gezinnetje kiest en dat prioriteit geeft boven iets anders wat hij graag wil. Prima; vooral zo door gaan dan heb je een fijne relatie waarbij hij in principe alles wat jij onbenullig vindt aan de kant moet zetten aangezien er natuurlijk niets kan tippen aan zijn gezinnetje/dochter (emo-chantage). Mijn tip zou zijn om nou eens uit te vinden hoe belangrijk het voor hem is."





Dat is natuurlijk onzin, ik gun hem al z'n pleziertjes... Maar ik vind wel Indd gezin boven alles en iedereen is dat zo gek??Ik denk dat jij je ogen voor heel veel zaken sluit. Is ook een manier natuurlijk. Hij heeft je aardig in zijn zak zitten.
Alle reacties Link kopieren
Eens met pientje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven