profiel op dating/chatsite"s

12-05-2007 16:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik neem aan dat hier ook wel mensen zijn die een pro hebben op dating/chatsite's? Valt jullie ook op dat er zoveel vrouwen tussen staan met "vleeskeuringsfoto's"?

Maar in hun profiel staat dan heel defensief: ik ben hier niet voor onbenullige sexgesprekken en ik geef je niet zomaar mijn msn! (en woorden van gelijke strekking...)

Ik denk dan: zet er dan niet van zulke foto's op als je een beetje serieuze mensen wil ontmoeten om te kletsen of te daten! duh! Of ben ik nou gek??

Ben ff benieuwd wat jullie daar van vinden?



Grtz.

D.
Alle reacties Link kopieren
Hey D.,

Ik kijk doorgaans bij de mannenprofielen, niet bij die van de vrouwen :P
Alle reacties Link kopieren
Bovendien, als iemand al begint met wat ie allemaal NIET wil (of het nou een man of een vrouw is), dan klik ik al verder. Dat komt namelijk al zo verzuurd en "ik-ben-al-zo-vaak-teleurgesteld" over, daar begin ik al niet eens aan, brrr.

Ik zie dan al zo'n achterdochtig persoon voor me bij wie ik eerst mag gaan bewijzen dat ik "niet zoals al die anderen" ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik keek ook altijd bij de mannen en sommigen daarvan kunnen er ook wat van als je foto en profiel ziet.

Maar als je goed kijkt stan er echt leuke tussen, ik heb er mijn droomman gevonden! Of nou ja hij eigenlijk mij! Maar je snapt het wel
Alle reacties Link kopieren
Ik keek ook altijd bij de mannen en sommigen daarvan kunnen er ook wat van als je foto en profiel ziet. Mee eens....maar dan staat er meestal ook een andere tekst op het profiel!

Maar als je goed kijkt stan er echt leuke tussen, ik heb er mijn droomman gevonden! Of nou ja hij eigenlijk mij! Maar je snapt het wel Ook mee eens, want ik heb ook een ontzettende lieverd gevonden!!
Grtz.

D.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met TO eens dat de foto's wel moeten passen bij hetgene je zoekt. Overigens hecht ik niet zoveel waarde aan wat mensen in zo'n profiel zetten. Ik ben al veel teveel mensen tegengekomen die zich compleet anders voordoen dan ze zijn. Concreet voorbeeldje; er staat op RP vaak onder roken "soms". Hoeveel mensen ken je nou werkelijk die soms roken? Het vergroot je kansen wellicht, maar echt eerlijk is het niet.
@ jufdoortje,



Ik geloof dat ik precies weet wie je bedoelt, ( en nee hoor das niet mijn profiel). Dame met zeer uitdagende foto's en dan idd verwachten dat mannen daar niet op reageren.



en voor de vorige persoon

 Ik ben wel iemand die soms rookt, ze bestaan wel degelijk. Ik rook alleen als ik uitga en op het strand, nooit tijdens werk of in mijn eigen huis, kan ook best eens ween week of drie niet roken en als er iemand een hekel aan heeft ben ik zeker bereid om in diens nabijheid het roken te laten. Hoeft dus zeker geen leugen te zijn.



Ik heb weinig foto's van mijzelf en de foto's die ik heb zijn vooral vakantiefoto's, dus er staat ook een foto in mijn profiel  met spaghettitop en  zer kort broekje. Het is echter duidelijk een vakantiefoto en geen foto die op het erotische fototopic thuishoort. En ja, ook daar krijg ik wel eens reacties op in de trant  van "lekkeretietuh, hebbie msn" en ja die mannen stuur ik meteen een afwijzing. Ik heb meer inhoud dan BH-inhoud.  Gelukkig krijk ik ook normale reacties, en ik heb ook niet in mijn profiel staan dat mensen niet zo mogen reageren. dan had ik wel een foto van mijzelf op skivakantie neergezet.
Alle reacties Link kopieren


@ jufdoortje,



Ik geloof dat ik precies weet wie je bedoelt, ( en nee hoor das niet mijn profiel). Dame met zeer uitdagende foto's en dan idd verwachten dat mannen daar niet op reageren.



De dame op Knuz, "gekleed" met slechts twee vleugeltjes? ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het dat meerdere mensen weten wie Juf D bedoelt? Waarom kijken jullie bij profielen van andere vrouwen?
Een hele goede vriend van mij zit op dezelfde datingsite als ik, en als we iets opvallends in onze mailbox vinden, wijzen we die ander daar op. Die vriend had nl ok zoiets van: met zulke foto's vraag je om dat soort reacties.

 Als ik zie dat er een vrouw bij mij gekeken heeft, ga ik die ook altijd even bekijken, maar dat zijn vaak vrouwen die een vrouw zoeken.
Alle reacties Link kopieren
@Krengiserweer - ik zeg niet dat het ALTIJD een leugen is, maar het komt wel héél veel voor, dat soms-roken, terwijl dat in de praktijk niet het geval is. Ik weet iig van meerdere mensen dat ze "gewoon" roken, maar erover liegen om hun kans te vergroten. Geldt ook voor kinderwens ("misschien", terwijl dat in realiteit een duidelijke "nee!" is - lekker als je serieus vertrouwt op wat iemand zegt en je niet meer alle tijd van de wereld hebt!) en zo kan ik nog wel even doorgaan.



Uitzonderingen bevestigen de regel, maar ik ben wel klaar met datingsites, omdat het vaak (let wel, vaak = niet altijd) zo'n lege leugenachtige farce is, dat ik mijn heil er niet meer zoek. Voor wie andere ervaringen heeft - en dat dacht ik tot voor kort ook - super! Geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het dat meerdere mensen weten wie Juf D bedoelt? Waarom kijken jullie bij profielen van andere vrouwen?
Hi,



Ik bedoel helemaal niet een speciaal iemand!!

En ik kijk bij profielen van andere vrouwen omdat ik wil weten wat sommige mannen,  die ik misschien wel interessant vind, hebben geschreven bij zo iemand......... dan weet je weer wat meer van desbetreffende man, snap je?



Grtz.

D.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven