Punt erachter zetten?

21-02-2017 10:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!

Heeft geholpen
anoniem_332711 wijzigde dit bericht op 21-02-2017 10:57
Reden: Duidelijk
% gewijzigd
Warrig verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Punt erachter zetten. Jullie zijn samen "opgegroeid", maar dat kan ook inhouden dat je elkaar ontgroeid bent. Je bent 22 jaar, hebt nog een heel leven voor je. Maar het leven is te kort om genoegen te nemen met "een vriend".
Alle reacties Link kopieren
Lees je eigen verhaal eens door, alsof een vriendin dit tegen jou zit te vertellen.

Ik denk dat je dan zelf wel weet wat je moet doen.



En ja, dat is niet leuk, want je kent elkaar al heel en je gaat dan toch een hoofdstuk afsluiten.
Alle reacties Link kopieren
Stop ermee. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Bij hem is het allemaal nog dik in orde, hij wil me niet kwijt, houdt nog veel van me en ziet wel in dat hij wat fouten heeft gemaakt de afgelopen jaren. Wat voor fouten ?

Ik weet echter niet of hij genoeg kan veranderen om die fouten weg te nemen, er moet dan best veel veranderen. Zoals ?

Hij is niet helemaal meer het soort persoon in zijn doen en laten waar ik naar op zoek ben o, je bent op zoek ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Soms ontgroei je elkaar in de loop van de tijd, dat is niet erg -wel verdrietig- want zo loopt het leven. Het ene stel groeit met elkaar mee, het andere stel gedurende de jaren meer uit elkaar. Kijk naar wat je hebt gehad, maar ook naar de toekomst en hoe je die het liefste ziet.
Alle reacties Link kopieren
"Daarnaast zijn huwelijk en kinderen wel eens kort ter sprake gekomen (wel 2 dingen die ik voor ogen heb in de toekomst), maar hij ziet dit volgens mij niet zitten."



Volgens jou? Heb je dat na 7 jaar dan niet eens goed besproken? Hebben jullie wel echte gesprekken over de toekomst, wat je verwacht en wat je doelen zijn (van allebei)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven