Raar of niet?

03-08-2015 09:38 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zit met een situatie en vind het best wel raar. Gisteren moest ik werken, ik werk in een winkel in de stad. Het was best wel rustig in de stad en best wel een saaie dag. Overdag hoorde ik niks van mijn vriend en in de avond appt hij mij dat hij in de stad was om naar wat winkels te gaan. Geen winkels aan de andere kant van de stad maar bij mij om de hoek.



Nu vind ik het best wel raar dat hij dan niet even snel langskomt om hallo te zeggen. Of ligt dit dan aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Daarmee zeg je eigenlijk dat ze zich aanstelt.



Ze voelt zich zoals ze zich voelt.



En dat werken aan haar onzekerheid kan ze hopelijk samen delen met haar vriend. Zodra dat niet kan en hij haar het gevoel geeft dat ze zich aanstelt oid, dan hoop ik dat dat werken aan onzekerheid leidt tot het uitmaken van de relatie door TO. Dan kan ze wel beter krijgen.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:emdeee schreef op 03 augustus 2015 @ 09:55:

Dat is geen vergelijking. We hebben het over een voor iedereen benaderbare winkel, niet over een gesloten kantoor of collegezaal

Geen vergelijking? Ik neem aan dat je betaald wordt om klanten te helpen en de winkel op orde te houden, niet om kletspraatjes met vrienden en familie te houden? Dat is dus prima te vergelijken met iemand die betaald wordt om kantoorwerk te doen, en óók niet om kletspraatjes met vrienden en familie te houden.

Dat er een keer een bekende in de winkel komt is natuurlijk geen ramp, maar om nu van je vriend te verwachten dat hij zich (bijna verplicht) bij je meldt als hij toevallig in de buurt is vind ik nogal overdreven.
Op je werk ontvang je geen vrienden en kennissen. Op je werk ben je aan het werk. Raar vind ik dat jij er mee zit en er een topic over moet openen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het helemaal niet als onzekerheid...TO vindt het jammer en heeft behoefte aan meer contact. Ze voelt zich alleen onzeker of ze het 'recht' daar wel toe heeft. Dat vind ik zonde, want is een waste of time. Tuurlijk mag je je zo voelen, TO. Probeer daar ook achter te gaan staan.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 03 augustus 2015 @ 10:02:

[...]



Ja, of zij doet wat aan haar onzekerheid.



Door dit soort dingen word ik wel onzeker ja. Het is deze actie die ik op de andere acties optel en daardoor wordt mijn onzekerheid gevoed. Ik vind het gewoon raar.



Ik ben misschien te sociaal ofzo.
quote:emdeee schreef op 03 augustus 2015 @ 09:55:

[...]





Dat is geen vergelijking. We hebben het over een voor iedereen benaderbare winkel, niet over een gesloten kantoor of collegezaal Ik maak het vaak genoeg mee in een winkel dat de verkoopster aan het 'kletsen' is met een vriendin/moeder/nichtje/zus. Ik vind dat enorm onprofessioneel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 03 augustus 2015 @ 10:10:

[...]





Ik maak het vaak genoeg mee in een winkel dat de verkoopster aan het 'kletsen' is met een vriendin/moeder/nichtje/zus. Ik vind dat enorm onprofessioneel.Zoals ik al zei heb ik het over hallo zeggen...niet over een uur blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
Of hij is een hork.

Haha, zo kom je niet verder, TO.

Je praat er hier over maar niet met je vriend, tot nu.

Wat let je?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:misia schreef op 03 augustus 2015 @ 10:15:

Of hij is een hork.

Haha, zo kom je niet verder, TO.

Je praat er hier over maar niet met je vriend, tot nu.

Wat let je?Ja klopt Misia. Maar voor alles heeft hij een reden en als hij het met mij eens is, is de duur dat het beter gaat niet lang. Daarom begon ik aan dit soort acties ook aan mijzelf te twijfelen en was ik benieuwd naar andere meningen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je je er wel erg druk om maakt, maar het kan nooit kwaad om het te zeggen tegen je vriend. "Jammer dat je niet even gedag kwam zeggen"

Klaar, niet over gaan jengelen.

Of zijn er soms meer dingen die je dwars zitten en is de bekende druppel? Zo klinkt het namelijk een beetje
Alle reacties Link kopieren
quote:misia schreef op 03 augustus 2015 @ 10:09:

TO vindt het jammer en heeft behoefte aan meer contact. Dan moet ze meer contact zoeken buiten werktijd, niet tijdens haar werk, net als andere mensen. En als het alleen om 'hallo' zeggen gaat voegt dat toch ook niet echt veel toe aan het contact dat ze hebben.
Alle reacties Link kopieren
Eens prik, ze moet haar behoeften ook aangeven.

En dat contact zoeken is iets dat hij ook moet doen om de relatie met TO beter te laten worden, en als hij niet meer over de brug kan/wil komen, dan zal ze het uit moeten maken.

Dan kan TO zowel als hij iemand vinden die evenveel contact wil.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Als je iets wilt: vraag het! Je vriend kan niet ruiken waar jij behoefte hebt. Hetzelfde geldt voor zijn redenen, vraag ernaar en vul niet in. Als je dit advies opvolgt wordt je leven veel makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Oh en als hij anders in elkaar zit dan jij zul je dit moeten accepteren. Dat hij terugvalt in zijn eigen gedrag komt omdat wat je van hem vraagt niet bij hem past. Wil je toch dat hij iets doet en is hij het hier mee eens dan zul je dat moeten blijven herhalen. Niet leuk? Dan zul je moeten bedenken of jullie wel echt bij elkaar passen.
Alle reacties Link kopieren
Das gewoon een beetje treiterij van hem.

Eikel.

.

Voelt ook al geen vrouwen aan.

.

Ik zeg jou wel hallo.

Hallo.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 03 augustus 2015 @ 10:29:

Das gewoon een beetje treiterij van hem.

Eikel.

.

Voelt ook al geen vrouwen aan.

.

Ik zeg jou wel hallo.

Hallo.

En we gooien het nog een beetje hogerop, hij had ook wel een bloemetje mee kunnen nemen.

Shit zeg..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat zeg ik niet. Ik vind dat jij veel invult voor een ander.

Maar goed, succes ermee TO.
Alle reacties Link kopieren
"Als je iets wilt: vraag het!"

Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Ach ja...dit is nog gewoon een jonkie!

Een oudere man weet dit, voelt dit aan, en zal dit dus wel doen.

.

Dus!...neem een charmante oudere man, heb je veel meer aan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:emdeee schreef op 03 augustus 2015 @ 10:10:

[...]





Door dit soort dingen word ik wel onzeker ja. Het is deze actie die ik op de andere acties optel en daardoor wordt mijn onzekerheid gevoed. Ik vind het gewoon raar.



Ik ben misschien te sociaal ofzo.



Sorry, maar dat ligt dus echt aan jou. Hoezo wordt je hier onzeker van?

Je doet nu net alsof hij iets heel ergs gedaan heeft met je "door dit soort dingen word ik wel onzeker ja". Dat jij onzeker bent ligt bij jezelf. En jij bent de enige die er iets aan kan doen.

En als hij nog meer 'acties' heeft uitgehaald, dan moet je met hem gaan praten.
Alle reacties Link kopieren
"Oh, je was in de stad? Kom de volgende keer even gauw een zoen brengen, dat had mijn hele dag goed gemaakt. Fijne avond schat!".



Het kan zo simpel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk vaak op topics dat vrouw zich afvraagt: vraag ik niet teveel van m? Ben ik een moeilijke b*tch als ik dit of dat wil van m? Kloppen mijn gevoelens wel?

Ik denk dat dat het echte(re) probleem is, en de teleurtselling over het niet-langskomen een uitvloeisel van teveel opgekropte wensen.

Ik denk dat als je achter jezelf gaat staan je vestelt zal zijn van wat je allemaal kunt krijgen.

En dat je daardoor merkt, ik hoef me dus niet kut te voelen en t allemaal te slikken voor de lieve vree of uit angst dat ie me raar vindt of een zeur. Want hey en warempel, daar is iemand die graag aan mijn behoeften tegemoet komt.

En goh, hij vindt dat geen last maar zelfs fijn!!



Echt, eenmaal over die onzekerheid en misschien zelfs schaamte voor je eigen gevoelens en behoeften heen, wil je niet meer terug
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel raar. Als mijn lief op een zondag in d'r eentje in een winkel staat en ik loop er pal langs ga ik toch echt wel even naar binnen hoor, zo van; hoi harde werker, oh lekker druk? Nou dan ga ik weer, succes en ik spreek je vanavond wel weer, kus, doei.



Maarja, ik doe wel vaker dingen die niet gebruikelijk zijn.
iedereen leest mee
Ik vind het ook niet meer dan normaal dat wanneer je toch in de buurt bent je dan even langs gaat. Zeker als je elkaar toch al niet zo vaak ziet. Het is eigenlijk iets wat hij zelf zou moeten willen dus ja ik begrijp je wel en vind het raar.
Alle reacties Link kopieren
Je had ook terug kunnen appen: als je tijd hebt kun je wel even gedag komen zeggen, het is nu toch rustig in de winkel.

Of zoiets



Misschien denkt je vriend wel: ik app dat ik in de buurt ben en ze vraagt helemaal niet of ik langskom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven