Radeloos door whatsapps

26-05-2016 21:43 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp maakt kapot dan je lief is.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp maakt meer kapot dan je lief is.
Love is the meaning of life
Nee hoor, is niet raar, jouw gevoel.

Als er geen reden is om te liegen is het heel vreemd en verdacht dat hij dat wél doet.

Logisch dat je daar een unheimisch gevoel van krijgt.



Vertel gewoon dat je het zag gebeuren.

Voor het wissen. Dat binnenkomende bericht.

Hup, straight de confrontatie aangaan.

Als hij kwaad wordt heeft hij werkelijk iets te verbergen. Op z'n minst gewoon stiekem contact met een andere vrouw.

Smoesjes dat hij er niks over zei omdat hij wist dat je het niet leuk zou vinden zijn óók een teken dat hij best weet dat het niet deugt wat hij doet.



Met z'n lege chatgesprek.
Alle reacties Link kopieren
Dat je vriend liegt is niet netjes, en ik snap dat je je daar niet prettig bij voelt. Maar het is wel belangrijk om voor jezelf helder te hebben wat het echte probleem is.



Ik vraag me namelijk af waarom hij niet meer met haar zou appen, alleen maar omdat ze jou blijkbaar niet zo graag mag? Het kan he, dat mensen je gewoon niet mogen. Ik heb zelf een onredelijke weerstand tegenover op zich best aardige mensen soms. Gewoon geen klik, of ze hebben een irritante gewoonte, of ik vind ze saai, of gewoon iets waar ik niet echt de vinger op kan leggen. Maar dat betekent niet dat ze hem niet mag, of dat hij haar niet mag.



Dus om het helder te krijgen:



- Ben je bang dat hij meer dan appen doet met dr?

- Vind je het niet leuk dat hij wel aandacht krijgt en jij niet?

- Vind je het niet leuk dat hij met mensen omgaan die jou niet zo mogen?

- Gaat het puur om het liegen?

Alle reacties Link kopieren
Als er iets wordt gewist, is er iets mis.

Maar dat is mijn mening.

Als je niets te verbergen hebt hoef je er A. niet over te liegen en B. al helemaal geen lege chat gesprekken achter te laten.

Ik snap jouw gevoel heel goed en zal dit toch even in de gaten houden. Laat het alleen geen obsessie voor je worden.

Jullie zijn al 11 jaar samen dus hij mag best even uitleggen wat er te wissen valt.
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Alle reacties Link kopieren
..,
Alle reacties Link kopieren
Deze zaak stinkt. Hij heeft duidelijk iets te verbergen als hij berichtjes wist.

Ga de confrontatie met hem aan, zeg hem gewoon dat je gezien hebt dat hij wel degelijk een berichtje van haar heeft gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat whatsapp.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Als je het gevoel hebt dat jij een ongemakkelijk gevoel krijgt van hun contact en je kaart dat aan ga ik er vanuit dat hij begrip toont voor jouw gevoel en vervolgens zelf kan inschatten of het contact onschuldig is of niet. Ik maak uit de reacties van je vriend op dat hij weet dat hij met vuur speelt, maar hij wil geen "gezeur" van jou dus liegt hij en wist hij zijn apps. Niet zo fraai van hem.
Alle reacties Link kopieren
Ga het gesprek aan. In het meest gunstigste geval wist hij de gesprekken omdat hij niet wil dat je je stoort aan hun chatcontact. Maar ik kan me voorstellen dat je bang bent dat er meer aan de hand is. Als hij je écht serieus neemt, zou hij niet meer met haar chatten. En dat gebeurt dus wel.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
quote:Echter als ik haar iets vraag via de app krijg ik geen antwoord van haar. Ze sluit me compleet buiten.Ik vind het zijn taak om het de vrouw te laten weten dat ze nog niet geantwoord heeft. Eerst zijn vrouw beantwoorden voor ze eventueel verder praten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:maartjemaan schreef op 26 mei 2016 @ 22:03:

Ik heb het idee dat de vrouw waar het om gaat een spelletjes probeert te spelen om ons uit elkaar te drijven. Mijn vriend voelt heel veel dingen niet aan en gaat er dus blijkbaar in mee. Anderzijds vind hij het blijkbaar wel leuk anders antwoord je lijkt mij niet. Dat hij mij kwetst weet hij daarom liegt hij er waarschijnlijk om en dat liegen dat vind ik inderdaad niet fijn want het beschadigd je vertrouwen in elkaar.Oke, dus de reden dat je niet wil dat hij met haar apt is dat je denkt dat zij meer van hem wil? Maar hij vindt het nog steeds belangrijk om contact met haar te hebben om de een of andere reden?



Beetje dubbel gevoel hier, aan de ene kant vind ik niet dat je voor je partner mag bepalen waar diegene bevriend mee mag zijn. Aan de andere kant is het de verantwoordelijkheid van beide partners om geen dingen te doen waar de ander door gekwetst kan raken.



Dat hij liegt is natuurlijk niet oke, en daar mag je wel degelijk iets van zeggen.
quote:Minny_Paars schreef op 26 mei 2016 @ 22:15:

[...]





Oke, dus de reden dat je niet wil dat hij met haar apt is dat je denkt dat zij meer van hem wil? Maar hij vindt het nog steeds belangrijk om contact met haar te hebben om de een of andere reden?



Beetje dubbel gevoel hier, aan de ene kant vind ik niet dat je voor je partner mag bepalen waar diegene bevriend mee mag zijn. Aan de andere kant is het de verantwoordelijkheid van beide partners om geen dingen te doen waar de ander door gekwetst kan raken.



Dat hij liegt is natuurlijk niet oke, en daar mag je wel degelijk iets van zeggen.En hij mag ook niet met vuur spelen door op deze emotioneel intieme wijze met die vrouw om te gaan, want hij heeft verantwoordelijkheden t.o.v. van zijn eigen partner. Als hij dat niet wil kan hij beter vrijgezel blijven en heerlijk overal op in gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben een gezamenlijke hobby.

Jouw man communiceert met die vrouw via WA over die hobby, terwijl ze elkaar regelmatig zien.

Komen ze ook bij jullie thuis wat die hobby betreft?



Ik vind het wel raar dat zij jou negeert betreft die hobby. Weet zij wel dat jij dezelfde hobby hebt als jouw man?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 mei 2016 @ 22:21:

[...]



En hij mag ook niet met vuur spelen door op deze emotioneel intieme wijze met die vrouw om te gaan, want hij heeft verantwoordelijkheden t.o.v. van zijn eigen partner. Als hij dat niet wil kan hij beter vrijgezel blijven en heerlijk overal op in gaan.Of hij heeft het echt niet door, niet iedereen is even scherp. Maar als hij liegt en gesprekken wist dan is dat in elk geval een teken dat hij weet dat hij iets doet wat niet kan. En als hij contact met haar belangrijk genoeg vindt om er over te liegen dan zouden bij mij de alarmbellen af gaan.
quote:Minny_Paars schreef op 26 mei 2016 @ 22:26:

[...]





Of hij heeft het echt niet door, niet iedereen is even scherp. Maar als hij liegt en gesprekken wist dan is dat in elk geval een teken dat hij weet dat hij iets doet wat niet kan. En als hij contact met haar belangrijk genoeg vindt om er over te liegen dan zouden bij mij de alarmbellen af gaan.Eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bim schreef op 26 mei 2016 @ 22:10:

Ga het gesprek aan. In het meest gunstigste geval wist hij de gesprekken omdat hij niet wil dat je je stoort aan hun chatcontact. Maar ik kan me voorstellen dat je bang bent dat er meer aan de hand is. Als hij je écht serieus neemt, zou hij niet meer met haar chatten. En dat gebeurt dus wel.



Dan nog vind ik het niet oke. Zou hij overigens ook makkelijk kunnen geven als excuus.



Anyways, ik vind het raar maar zou in ieder geval het gesprek maar aan gaan.
Don't just call me pessimist, try and read between the lines.
Alle reacties Link kopieren
...
Tja dan rest niets anders je meer dan te stoppen met deze relatie, want zonder vertrouwen, zonder respect voor jouw gevoelens en met leugens is het eigenlijk al geen relatie meer te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie nog geld terug moeten krijgen is het wel handig als er een lijn van contact open blijft. Maar dat gelieg is geen goed teken. Bood worden ook niet trouwens. Wat was zijn reden om contact te houden, alleen het geld?
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zou hij inderdaad gewoon kunnen zeggen. Maar dat doet ie niet. Da zegt wel wat.



Maar even los van alles, het is wel behoorlijk onbeschoft van haar dat zij jou negeert maar wel doodleuk jouw man contacteert. Als iemand dat bij mij deed dan zou ik het mijn partner zeker kwalijk nemen dat ie doodleuk met iemand blijft appen die mij zo behandelt.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:We wonen heel ver uit elkaar en zijn wel eens bij elkaar thuis geweest maar zien elkaar eigenlijk alleen weekends. Mijn man is daar dan omdat ik aan huis gekluisterd zit helaas.



Kunnen ze niet bij jullie komen?

Het is toch iets van jou en je man gezamenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven