Radeloos

25-06-2016 23:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,



Ik heb jullie advies nodig!!!



Ik ben mama van 2 kindjes en heb een lieve vriend. We hebben al 11 jaar en relatie.



De laatste tijd lijkt het wel of ik me diep ongelukkig voel.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.



We hebben behoorlijk wat meegemaakt.

Ik heb behoorlijk last van stress omdat ik voor mijn gevoel niet genoeg disipline heb om mijn eigen dromen waar te maken, ook omdat waar ik woon niet naar mijn zin is.

Mijn kindjes zijn momenteel denk ik in een puber fase, broer en zus maken veel ruzie samen.

Dus een behoorlijk ongelukkige periode.

Ook ons liefdesleven is op dit moment niet echt spannend.

Kortom alles bij mekaar heeft mij tot een onzeker, geen zelfvertrouwende hoopje ellende gemaakt.



Wat moet ik toch ik ben enorm aan het twijffelen aan me relatie omdat ik het gevoel heb dat ik hem niet gelukkig maak omdat ik zelf ook niet gelukkig ben.



Ik mis tussen ons gewoon de spanning passie

Dat ie me verrast en meer waardeert met als wat ik doe ondanks dat ik mezelf zo rot voel.



Ik kan het de laatste tijd ook niet meer verbergen en moet echt stappen gaan ondernemen.

Maar ben te onzeker over de keuzes die het beste voor mij en ons gezin zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kindjes en puberfase?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Verras je hem wel eens?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Meestal als ik een idee heb om bv een hapje te gaan eten met zijn 2e. Heeft ie niet veel zin.

Of zegt hij zullen we dat van de week doen(wat er natuurlijk niet zal komen)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nu geen keuze maken omtrend je relatie. Werk eerst aan jezelf, voel je weer gelukkig, dan zal je zien dat je het geheel ook weer rooskleuriger ziet.



Je zegt overigens dat je twijfelt omdat je denkt dat jij je partner niet gelukkig maakt. Probeer niet voor een ander te denken, je kunt niet in zijn hoofd kijken en het maakt het alleen maar gecompliceerder. Jullie zijn al 11 jaar samen, je relatie heeft vast voldoende fundament om deze vervelende periode samen door te komen.



Veel sterkte in ieder geval, het zijn soms zware tijden....
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn je kinderen? Kleuters of pubers?



Verder, zeggen. Misschien denkt hij er hetzelfde over en kunnen jullie samen tot een oplossing komen. Gewoon praten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kindjes zijn 3 en 8 heerlijke kinderen alleen behoorlijk eigenwijs en zoeken vaak de grenzen op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Safiya schreef op 25 juni 2016 @ 23:54:

Ik zou nu geen keuze maken omtrend je relatie. Werk eerst aan jezelf, voel je weer gelukkig, dan zal je zien dat je het geheel ook weer rooskleuriger ziet.



Je zegt overigens dat je twijfelt omdat je denkt dat jij je partner niet gelukkig maakt. Probeer niet voor een ander te denken, je kunt niet in zijn hoofd kijken en het maakt het alleen maar gecompliceerder. Jullie zijn al 11 jaar samen, je relatie heeft vast voldoende fundament om deze vervelende periode samen door te komen.



Veel sterkte in ieder geval, het zijn soms zware tijden....Ik zal niet weten hoe ik mezelf weer gelukkig kan maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:jane-do schreef op 25 juni 2016 @ 23:58:

[...]





Ik zal niet weten hoe ik mezelf weer gelukkig kan maken.GTa met een psycholoog of coach in gesprek.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Dit schreef je 2 jaar geleden ook al. Wat heb je sinds die tijd ondernomen om de situatie te verbeteren?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch meer mezelf opzij gezet.

Zorgen dat me kindjes gelukkig zijn.

En hoop houden, helaas in die 2 jaar nog steeds niet aan mezelf gedacht.

Meer andere helpen zodat ik mezelf maar vergeet.

Alleen lijkt het nu zijn tol te eisen want kan mijn gevoel niet zo goed meer verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Communiceer dit met je man en blijf dit doen. Wellicht de psych om jezelf weer te vinden. Laat je puberkindjes even voor wat ze zijn. Wat befreft je dromen: bedenk goed wat je daarvoor moet doen, schrijf het anders even op. Welke stappen zal je ondernemen? Soms kan je niet al je kracht uit jezelf halen en heb je even je omgeving nodig.
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een idee om al je dromen die jij voor jezelf waar wilt maken eens op te schrijven. Zet bij elke droom eronder hoe jij ze ziet en wat er nodig is om ze te realiseren ongeacht of het haalbaar is of niet.
Alle reacties Link kopieren




Wees eens niet zo naar tegen jezelf. Je praat jezelf de put in door zo kritisch te zijn.



Verder: praat met je man.
Alle reacties Link kopieren
Jouw kindjes? Of jullie kinderen?



Dit lijkt misschien muggezifterij maar zegt wel veel over hoe jij in jullie relatie staat.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Alle reacties Link kopieren
quote:jane-do schreef op 26 juni 2016 @ 00:06:

Ik denk toch meer mezelf opzij gezet.

Zorgen dat me kindjes gelukkig zijn.

En hoop houden, helaas in die 2 jaar nog steeds niet aan mezelf gedacht.

Meer andere helpen zodat ik mezelf maar vergeet.

Alleen lijkt het nu zijn tol te eisen want kan mijn gevoel niet zo goed meer verbergen.



Ik gooi hem er maar weer eens in. Zin die ik ooit las, en ook een tijd hier als motto heb gebruikt: "Ik heb lang moeten wennen aan mezelf, nu kan ik niet meer zonder"

Of een andere : Bemin uw naasten als uzelf.

Tja dan kan ik er evengoed Harrie Jekkers ingooien: https://www.youtube.com/watch?v=I-4bq4tuTfA

Dus leer lief te zijn voor jezelf
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:jane-do schreef op 25 juni 2016 @ 23:57:

Mijn kindjes zijn 3 en 8 heerlijke kinderen alleen behoorlijk eigenwijs en zoeken vaak de grenzen op.dat zijn best grote kindjes. Dacht dat het over babies ging
Is hij de vader? Omdat je het steeds over 'mijn kindjes' hebt?
Je wilt gewaardeerd worden, maar hoe leuk ben jij als vrouw én moeder?

Je klinkt zo negatief dat ik mij niet kan voorstellen dat je leuk bent voor je omgeving. Je kunt wel van alles voorstellen bij je man om te doen, maar als je je daarbij zo opstelt als je hier klinkt, snap ik dat je man daar geen zin in heeft. Dan ga je uit eten met je vrouw en dan zit je aan tafel tegenover een vrouw die klaagt over van alles.

Ben je naast dat je 'mama' bent, ook nog jezelf? Wat doe je voor jezelf? Wat vind je leuk om te doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 26 juni 2016 @ 01:09:

Is hij de vader? Omdat je het steeds over 'mijn kindjes' hebt?+1
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:jane-do schreef op 26 juni 2016 @ 00:06:

Ik denk toch meer mezelf opzij gezet.

Zorgen dat me kindjes gelukkig zijn.

En hoop houden, helaas in die 2 jaar nog steeds niet aan mezelf gedacht.

Meer andere helpen zodat ik mezelf maar vergeet.

Alleen lijkt het nu zijn tol te eisen want kan mijn gevoel niet zo goed meer verbergen.



Dan doe je het echt jezelf aan. Maak een plan, stap voor stap je gewoontes veranderen en je daaraan houden.



Kijk eens op deze website voor wat positieve spirit en ideeen.



https://sochicken.nl
quote:DeKenau schreef op 26 juni 2016 @ 01:09:

Is hij de vader? Omdat je het steeds over 'mijn kindjes' hebt?Dit. Ik vind het zelf nogal raar overkomen als je zo over jullie kinderen praat. Je plaats je man er buiten.
Alle reacties Link kopieren
Ben je ook nog gewoon een vrouw? Of alleen mama?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen opvoeden tot de puberfase is ook niet niks. Pubers laten je vaak geloven dat je het allemaal verkeerd hebt gedaan. Dat is pubers eigen. Later wordt dat weer beter maar ja dan wonen ze vermoedelijk niet meer bij je.



Of je samen blijft met je vriend of alleen verdergaat dat kan alleen jij beslissen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jij zorgt niet goed voor jezelf, stopt alle aandacht in de kinderen en waarschijnlijk dus ook niet in je man, jij bent ongelukkig en dat is nu allemaal zijn schuld.



Hoe leuk ben jij als partner? Hoe spannend, spontaan, geil, vrolijk en enthousiast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven