Relatie beëindigd vermoeden vreemdgaan

03-12-2016 03:23 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal



Ik heb al 4 jaar een relatie. En sinds 2 weken heeft mijn vriendin er een punt achter gezet.



De dochter van de buren die ik al 12 jaar ken kwam regelmatig bij mij langs. Ze kwam ook langs terwijl mijn vriendin thuis was. En ze gingen samen ook heel goed met elkaar om. 1,5 jaar geleden was ik thuis. En mijn vriendin in haar eigen huis. Mijn buurmeisje kwam s avonds langs. En we dronken een drankje tot een uur of 1. De volgende dag vroeg mijn vriendin wat ik had gedaan. En ze kreeg te horen dat zij langs was geweest. Ze wilde camera beelden zien. Want ze vertrouwde mij niet. Ze keek de beelden terug en omdat mijn buurmeisje een kort broekje aan had waar ze in slaapt. (Het was 25 graden buiten en niets erotisch) beschuldigde ze mij van alles. We hebben een tijdje ruzie gehad. Maar was gelukkig weer goed gekomen. Ik had haar toen belooft om niet af te spreken met haar en gezellig wat te drinken. Nu twee weken geleden was ik bij mijn vriendin. Had eten gebracht. En ging naar huis. Moest nog wat voor mijn werk doen. Iets voor 22.00 uur werd er op het raam getikt. Het was het buurmeisje. (Ze woont wel niet meer naast mij, ze heeft een relatie en woont samen. Maar haar ouders wonen er nog wel. ). Ik deed open, ze wilde wat vragen voor haar vader. Ik liet haar binnen. En ze ging aan tafel zitten. Na twee minuten keek ik door mijn raam. En stond mijn vriendin naar binnen te gluren. Ze was speciaal komen kijken om te zien wat ik aan het doen was. Ik deed de voordeur open en ze ontplofte helemaal. Ze ging weg en ik was een leugenaar. Ik zou afgesproken hebben met haar. Nu heb ik haar al die tijd niet gezien. Wel gesproken maar ik krijg alleen maar te horen. Ze was binnen. En je zou dat niet doen. Had je belooft 1,5 jaar geleden. Verder wil ze nergens naar luisteren. Ik heb de keus gemaakt om haar binnen te laten. Maar ik heb nog nooit met een vinger aan haar. Gezeten. Hoe kan ik weer zorgen dat het goed komt en zorgen dat ze niet alleen aan dat eene punt vasthoud.
Was ze altijd al zo jaloers van aard?
ooh dat is naar...

Als ze zo in deze toestand is dan is het moeilijk om haar te overtuigen.

was dit het enige wat ze jou verbood?
Alle reacties Link kopieren
Camera's? Wordt er bij jou 24 uur gefilmd dan?
Alle reacties Link kopieren
camerabeelden zien? WTF????? Heeft je vriendin een camera bij jou geinstalleerd om jou 24/7 in de gaten te houden? En ze bespied jou door het raam? Wat een eng wijf!!!! Jou leven is een horror movie.
Mag hopen dat dit een van de niet kloppende start-van-het-weekend-topics is.

Mocht het wel waar zijn, waarom zou je dan met zo'n vriendin samen willen zijn, die zo jaloers is, je nooit zal vertrouwen en wiens idiote/controlerende gedrag alleen maar toe zal nemen zodat je nooit een normaal leven kunt leiden??? Ik zou maar blij zijn dat je van zo'n vriendin verlost bent.
quote:suicideblond schreef op 03 december 2016 @ 04:35:

camerabeelden zien? WTF????? Heeft je vriendin een camera bij jou geinstalleerd om jou 24/7 in de gaten te houden? En ze bespied jou door het raam? Wat een eng wijf!!!! Jou leven is een horror movie.Och, ze is gewoon een beetje jaloers.
-
2x
Alle reacties Link kopieren
Ze wil je niet meer en zoals ik het hier lees zou jij haar ook niet meer willen moeten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Camerabeelden? Bedoel je dat je in jouw huis een camera hebt waarvsn je de beelden op verzoek aan je vriendin moet laten zien? Koekoek
Alle reacties Link kopieren
Miss Wack-a-doodle.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 03 december 2016 @ 05:11:

Mag hopen dat dit een van de niet kloppende start-van-het-weekend-topics is.

Mocht het wel waar zijn, waarom zou je dan met zo'n vriendin samen willen zijn, die zo jaloers is, je nooit zal vertrouwen en wiens idiote/controlerende gedrag alleen maar toe zal nemen zodat je nooit een normaal leven kunt leiden??? Ik zou maar blij zijn dat je van zo'n vriendin verlost bent.

Waarom niet, hebben we wat te doen

TO wat je i.m.o het beste kan doen is tegen je vriendin zeggen dat ze moet kappen met dit jaloerse bezitterige gedrag. Ik heb ooit ook een vriend gehad die zo was.

Echt die mensen slopen je echt, geloof me...

Ik hoop dat je beseft dat dit gedrag niet aan jou ligt, maar aan haar. Zij is blijkbaar onzeker, dat ligt echt niet aan jou.

(En daar gaan we weer... van liefde hoor je vooral blij te worden. Wordt jij hier blij van?? Nee? Dan is het geen liefde)
Tjee. Buurman en ik hebben dezelfde dag vrij en ondernemen dan meestal iets met de kinderen.

Ik zal mijn man eens aanspreken op zijn gebrek aan passie en slomigheid, die reageert met een smiley als ik foto's app rn doet de groetjes.

Schandalig. Ga gelijk een topic openen wegens verwaarlozing.



(kortom ik vind dat je vriendin heel onredelijk met je omgaat en slordig met jullie relatie. Als ze jou hiervoor op het spel zet en zo weinig zelfbeheersing heeft doet ze echt niet haar best voor je)
Ik zou luxaflex kopen
quote:Corona67 schreef op 03 december 2016 @ 07:44:

Ik zou luxaflex kopen





Ductape, ook handig. En voor de camera én voor grote slabek vriendin.
tizzammelwazeg..
TO eigenlijk snap ik niet zo goed dat jij dit pikt van je vriendin...

Waar is je eigenwaarde?

Van mij had ze lekker op mogen rotten met dit maffe gedrag..

Maar goed ik ben jou niet.



Ben je misschien bang voor afwijzing als jij je grenzen aangeeft?
quote:sandra1905 schreef op 03 december 2016 @ 07:49:

tizzammelwazeg..heppiemetbuurmeisjesmetkortebroekjestog?
Alle reacties Link kopieren
Laten gaan.
Als een vrouw eenmaal iets in haar hoofd heeft wordt ze net een pitbull.

Heeft ze een reden dat ze zo doet TO? Is het buurmeisje knap?
Alle reacties Link kopieren
Heb jij camera's in je huis?



Je had je vriendin beloofd dat je niet meer iets zou drinken met dat buurmeisje en dat heb je toch gedaan. Je vriendin heeft gelijk dat je die belofte verbroken hebt. Je had die belofte gewoon nooit moeten maken. Nooit iets beloven wat je niet waar kunt maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:papi-chulo schreef op 03 december 2016 @ 03:36:

Was ze altijd al zo jaloers van aard?



Ja helaas wel. Zelfs al in het begin.

Maar ik ben totaal niet geheimzinnig.
Alle reacties Link kopieren
quote:suicideblond schreef op 03 december 2016 @ 04:35:

camerabeelden zien? WTF????? Heeft je vriendin een camera bij jou geinstalleerd om jou 24/7 in de gaten te houden? En ze bespied jou door het raam? Wat een eng wijf!!!! Jou leven is een horror movie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven