Relatie beëindigen

23-01-2017 18:39 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt. Na een heel erg bizar eerste jaar samen wonen, heb ik uiteindelijk besloten om mijn relatie te beëindigen. Heel eng natuurlijk. Vooral omdat vriend alle touwtjes in handen heeft. Een van de redenen dat ik bij hem weg ga.



Hij weet al langere tijd dat ik twijfel hoor. Maar het boeit hem waarschijnlijk niet genoeg om rekening te houden met mij en te zorgen dat ik bij hem blijf. De grootste reden dat ik weg wil is dat hij zich zelf op internet 'aanbied'. althans zo noem ik dat. Hij heeft een aardige vreemde fetisj. Niks mis mee maar als je een relatie hebt, kan en mag je jezelf niet voor dit soort contacten aanbieden op het internet. Ik heb hem er mee geconfronteerd maar hé! Hij zal nooit zo iets doen........ door dat hij ineens wéér niet intiem met mij wou zijn (zoals de eerste keer toen ik vraag tekens begon te krijgen, intuitie heeft dus altijd gelijk..) heb ik toch mezelf weer niet in de hand kunnen houden en in zijn mobiel gekeken heb, bleek hij gewoon door te gaan met waar hij mee bezig was. De druppel eigenlijk. Vooral doet het ook zeer dat hij mij afwijst en vervolgens vreemde dingen online gaat doen. Na de eerste confrontatie was alles miraculeus verwijderd. Nu is alles er weer.

Ik ben best overdonderd door alles. Enorm jong nog. Net op jezelf gaan wonen, en dan dit. En om een of andere stomme reden blijf ik twijfelen. Of ik geen spijt krijg van de relatie beëindigen en al die andere twijfels.



Ik vind het moeilijk. Maar ik moet het doen. Zou gewoon graag een gezellig topic willen waarin ik eventueel advies kan vragen van lotgenoten. Ik voel me echt heel alleen. Ik heb het aan mijn vriendin verteld maar goed, zij heeft hier nog nooit mee te maken gehad en kan mij enkel steunen door te zeggen dat ze er voor me is. Ik voel me écht heel alleen. Lekker gezanik in de begin post maar het van mijzelf afschrijven lucht toch wel op.
Alle reacties Link kopieren
Je alleen en eenzaam voelen in een relatie is echt 100x pijnlijker dan weer single zijn. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Fetish of niet, hij bedriegt je dus gewoon.

Je hebt de goede keuze gemaakt door weg te gaan. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 23 januari 2017 @ 18:42:

Je alleen en eenzaam voelen in een relatie is echt 100x pijnlijker dan weer single zijn. Echt.nou dat zeg je heel mooi
Alle reacties Link kopieren
Zo probeer ik het ook te bekijken. Echt als een soort dril methode herhalen en herhalen. Ik zit idd nu liever alleen saai op de bank dan dat ik samen met iemand ben die het niet uit maakt of hij de ander kwetst. Maar het is gewoon rot. Als je 23 bent en ineens dit voor je voeten geworpen krijgt. Hoe erg je je kan vergissen...
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 23 januari 2017 @ 18:43:

Fetish of niet, hij bedriegt je dus gewoon.

Je hebt de goede keuze gemaakt door weg te gaan. Sterkte



Hij zei ook eens dat 'mocht' hij het wel zijn (hij zegt ban niet, het zou zijn ex zijn die wraak neemt -_-) dat het geen vreemdgaan is want er worden geen foto's verstuurd. Nee maar je zet wél seksueel getinte foto's van jou zelf, op een eigenaardige manier, op internet én gaat wel reageren op de berichten die je krijgt. Ik vind datgewoon liegen en bedriegen. Eerst twijfelde ik daar aan, of ik te moeilijk dacht maar zodra je iets verbergt voor je partner in dit geval ben je al aardig op weg naar bedriegen. Vind ik.



Plus nog even over die ex. Ik bood aan aangifte te gaan doen aangezien zij dan zijn identiteit aannam voor verkeerde doeleindes maar dat was allemaal maar niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik ben best overdonderd door alles. Enorm jong nog. Net op jezelf gaan wonen, en dan dit.Je woont niet op jezelf. Nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 23 januari 2017 @ 18:48:

[...]





Je woont niet op jezelf. Nog niet.En dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 23 januari 2017 @ 18:51:

[...]



En dit.Als je het zo bekijkt idd nog niet. Dan klinkt het eigenlijk meer als een nieuw ding in mijn leven. Wat ik zelf ga doen en kan. Alhoewel het nu nog niet echt zo voelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat rottig allemaal.

Hij zal vast enorm lief zijn enzo maar je kan hem niet vertrouwen. Dan houdt het op.



Blijf schrijven!
...
Alle reacties Link kopieren
Enorm kut, maar het klinkt als een hele goede beslissing.

Erg vervelend dat iemand je zo bedondert, heel sterk dat je zo duidelijk voor jezelf kiest.

Door de foute mannen in je leven zul je die goede vent straks extra waarderen.
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 23 januari 2017 @ 18:58:

Wat rottig allemaal.

Hij zal vast enorm lief zijn enzo maar je kan hem niet vertrouwen. Dan houdt het op.



Blijf schrijven!Hm met vlagen. Hij is zorgzaam idd maar vooral relatief egoïstisch en vrij snel eigenlijk in onze relatie ging ik al narcisme googelen. Alleen dan wuif je dat soort signalen natuurlijk weer weg
Alle reacties Link kopieren
Is er een mogelijkheid om zijn 'fetish' een plaats te geven binnen jullie relatie?

Dan voelt hij de nood misschien niet meer om op internet contact te zoeken met anderen?



Ik wil hem zeker niet goedpraten. Maar je vraagt hem natuurlijk wel om een deel van zijn seksualiteit te negeren. Elkaar graag zien is toch ook kijken of je elkaar daar in tegemoet kan komen.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste heeft je vriend de touwtjes niet in handen, die heb jij zélf. Om weg te gaan, een andere toekomst te kiezen, een andere relatie te kiezen, of wat dan ook.



Ten tweede: waarom ben je gaan samenwonen (waarschijnlijk té snel) met iemand die je niet in al zijn facetten kende?



Ten derde: besluit voor jezelf wat je wel of niet wilt, en handel daarnaar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:PuppylovePJ schreef op 23 januari 2017 @ 19:27:

Is er een mogelijkheid om zijn 'fetish' een plaats te geven binnen jullie relatie?

Dan voelt hij de nood misschien niet meer om op internet contact te zoeken met anderen?



Ik wil hem zeker niet goedpraten. Maar je vraagt hem natuurlijk wel om een deel van zijn seksualiteit te negeren. Elkaar graag zien is toch ook kijken of je elkaar daar in tegemoet kan komen.De beste man biedt zichzelf aan op internet voor allerlei diensten en wil dan niet meer intiem zijn met TO. Wáárom zou je dit een plek in je relatie willen geven?
Alle reacties Link kopieren
quote:PuppylovePJ schreef op 23 januari 2017 @ 19:27:

Is er een mogelijkheid om zijn 'fetish' een plaats te geven binnen jullie relatie?

Dan voelt hij de nood misschien niet meer om op internet contact te zoeken met anderen?



Ik wil hem zeker niet goedpraten. Maar je vraagt hem natuurlijk wel om een deel van zijn seksualiteit te negeren. Elkaar graag zien is toch ook kijken of je elkaar daar in tegemoet kan komen.Ik had een heek verhaal getypt en ineens was het weg. Enfin ik heb geprobeerd hem aan het praten te krijgen, het aan mij uit te leggen en onder het mom vergeten en vergeven verder te gaan. Want iemand verlaten om een seksuele voorkeur, klinkt idd best hard. Maar als iemand er voor kiest om door te gaan mer de dingen die de gene waarvan je houd pijn doen dan vind ik het ook zonde van mijn tijd om er verdere moeite in te steken. Na een halfjaar proberen en praten en alsnog verwijten krijgen dat ik hem niet geloof, nooit vertrouw en gek ben. Dan zakt de moed wel in de schoenen eerlijk gezegd. Ik heb echt geprobeerd hem te begrijpen maar daar heb je twee mensen voor nodig. En zonder hem lukt mij dit niet. En ik vraag me af of ik dit wel jaren wil. Stel het zou goed komen, blijf je je denk ik altijd afvragen: is ie nu wel echt eerlijk
Alle reacties Link kopieren
dag beste meid,



Ik ben 53 en net uit een narcistische relatie aan het ontsnappen, heb daar 7,5 jaar over gedaan en wist vanaf dag 1 dat het fout was. Ook hij deed (en nog steeds vermoed ik, alle dingen op internet die jij beschrijft. sexdatingssite enz...



Ja echt sterkte, want ook ik had dit soort mannen nog nooit meegemaakt.



Ga zo vermogelijk bij hem vandaan, want dit soort maakt je kapot. Zet hem op!! en schaam je vooral niet voor ZIJN fouten!



Sterkt.. en doorzetten!. Zoek een fijne plek voor jezelf, heb ik nu ook
Alle reacties Link kopieren
Zou er ook mee stoppen. Ik vind alles wat sexueel getint is dat stuur je dan naar je liefje toe maar zet je niet op internet. Ik heb zelf ook een relatie gezeten waarin ik me erg alleen voel. Super klote voelt dat dus begrijp echt je pijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 23 januari 2017 @ 19:39:

[...]



De beste man biedt zichzelf aan op internet voor allerlei diensten en wil dan niet meer intiem zijn met TO. Wáárom zou je dit een plek in je relatie willen geven?



Ik ga ervanuit dat hij zich enkel aanbiedt voor fetish gerelateerde foto's (geen idee wat het is, maar laten we lekker cliché er eens een man in een pamper van maken).

Als dat nu echt een deel van zijn seksualiteit uitmaakt, snap ik ergens nog wel dat hij zoiets ergens wil kunnen 'uiten'.

Vandaar dus de vraag/suggestie of dit toch niet ergens een plaats kan krijgen binnen hun relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nonameanon schreef op 23 januari 2017 @ 19:43:

[...]





Ik had een heek verhaal getypt en ineens was het weg. Enfin ik heb geprobeerd hem aan het praten te krijgen, het aan mij uit te leggen en onder het mom vergeten en vergeven verder te gaan. Want iemand verlaten om een seksuele voorkeur, klinkt idd best hard. Maar als iemand er voor kiest om door te gaan mer de dingen die de gene waarvan je houd pijn doen dan vind ik het ook zonde van mijn tijd om er verdere moeite in te steken. Na een halfjaar proberen en praten en alsnog verwijten krijgen dat ik hem niet geloof, nooit vertrouw en gek ben. Dan zakt de moed wel in de schoenen eerlijk gezegd. Ik heb echt geprobeerd hem te begrijpen maar daar heb je twee mensen voor nodig. En zonder hem lukt mij dit niet. En ik vraag me af of ik dit wel jaren wil. Stel het zou goed komen, blijf je je denk ik altijd afvragen: is ie nu wel echt eerlijk



Ik vind het dubbel. Hij zou eerlijk moeten zijn. Langs de andere kant vind ik ook dat iedereen (behalve natuurlijk illegale praktijken voor de duidelijkheid) moet kunnen beleven.



Als je echt het gevoel hebt dat je vertrouwen weg is, zou ik ermee stoppen.

Anders een laatste keer proberen te praten, maar dan niet gewoon eisen dat hij stopt, maar wel naar een compromis zoeken misschien.
Alle reacties Link kopieren
Als je al op narcisme hebt gegoogeld, is zijn fetish vast niet het grootste probleem binnen jullie relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 23 januari 2017 @ 20:16:

Als je al op narcisme hebt gegoogeld, is zijn fetish vast niet het grootste probleem binnen jullie relatie.Ja dit klopt idd... het is alles bij elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven