Relatie en hele tijd ruzies..

19-12-2014 23:10 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een langdurige relatie met mijn vriend.

Maar we hebben nu letterlijk veelvuldig ruzies zelfs aan de telefoon.

Ik denk dat we vooral veel meningsverschillen hebben en elkaar soms niet verstaan op bepaalde vlakken

De vraag die ik me stel moet ik het echt opgeven nu net voor of na de feestdagen of wat moet ik ermee..
Live every moment, laugh every day, Love beyond words
Is therapie nog een optie?
Alle reacties Link kopieren
Waarover gaan de ruzies dan? Willen jullie vooral je gelijk halen/hebben zonder te luisteren naar wat de ander zegt?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Waar maken jullie ruzie over dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Meningsverschillen heb je altijd.

Het is geven en nemen..

Soms helpt een foed gesprek weleens,en daarna.....
Alle reacties Link kopieren
quote:summerdress schreef op 19 december 2014 @ 23:18:

Meningsverschillen heb je altijd.

Het is geven en nemen..

Soms helpt een foed gesprek weleens,en daarna.....Ik vind een meningsverschil wel iets heel anders dan ruzie hebben eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Eens! Blair0808 DENKT dat het door meningsverschillen komt, ze weet dus niet waardoor ze ruzie hebben,lijkt het op.quote:Summerdance schreef op 19 december 2014 @ 23:21:

[...]



Ik vind een meningsverschil wel iets heel anders dan ruzie hebben eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Excuus dat lees ik nu ook

Dan blijft de vraag staan, maar dan voor TO

Waarom krijg je ruzie om een meningsverschil?

het kan toch, dat je niet dezelfde mening deelt?



Moeten jullie het dan altijd eens zijn met elkaar?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vooral over jaloezie want ik ben nu eenmaal ontzettend jaloers door iets wat in het verleden tussen ons gestaan heeft..

We zijn beiden nog redelijk jong maar het lijkt erop dat ik graag veel liefde en aandacht nodig heb en hij minder en minder besteed aan een relatie..
Live every moment, laugh every day, Love beyond words
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, je kunt natuurlijk ook wachten tot 2 januari voor je het uitmaakt.



Kan alleen een ruzie of 10 meer en een berg frustratie extra betekenen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
idd dat weet ik

maar ik heb het er heel moeilijk mee om een punt achter iets te zetten en zeker na 2 jaar half samen te zijn
Live every moment, laugh every day, Love beyond words
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden,hij is vreemd gegaan en dat heeft jouw vertrouwen in hem beschadigd?quote:Blair0808 schreef op 19 december 2014 @ 23:30:

Vooral over jaloezie want ik ben nu eenmaal ontzettend jaloers door iets wat in het verleden tussen ons gestaan heeft..

We zijn beiden nog redelijk jong maar het lijkt erop dat ik graag veel liefde en aandacht nodig heb en hij minder en minder besteed aan een relatie..
Alle reacties Link kopieren
Jij wordt van deze situatie niet gelukkig en je vriend ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie en hoe langdurig is jullie langdurige relatie?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 19 december 2014 @ 23:37:

Hoe oud zijn jullie en hoe langdurig is jullie langdurige relatie?2.5 half jaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je bent nu eenmaal jaloers door iets wat in het verleden is gebeurd?

Op een gegeven ogenblik moet je die jaloezie los laten en niet vast houden aan het verleden. Daarmee blijf je hem straffen. Ik weet het...vertrouwen gaat te paard en komt te voet, maar probeer je te richten op hier en nu en niet op wat er is gebeurd. Want je hebt er zelf voor gekozen om door te gaan, dan is het ook een beetje jouw verantwoordelijkheid om toch te werken aan het vertrouwen wat je nodig hebt. Dus werk aan je jaloezie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 19 december 2014 @ 23:38:

[...]



2.5 half jaar Dan is mijn relatie al bejaard voel me ineens heel oud.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 19 december 2014 @ 23:38:

[...]



2.5 half jaar (Neem aan dat dit de relatieduur is en niet de leeftijd)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 19 december 2014 @ 23:42:

[...]



Dan is mijn relatie al bejaard voel me ineens heel oud.
Alle reacties Link kopieren
En wat hebben jullie er beiden aan gedaan dat dit 'iets' vanuit het verleden nog steeds tussen jullie en vooral jou instaat? Was dit iets van vóór de relatie?



Dat het lastig en moeilijk is om iets los te laten snap ik nog wel. Je wordt hier ook niet gelukkiger van alleen waarom dan zo vasthouden aan die jaloezie en afhankelijkheid?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Voor de meeste drama maak je het tijdens de feestdagen uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
2,5 jaar een langdurige relatie noemen? Wat moet die van mij dan zijn?!



Ik snap dat het moeilijk is om iets wat gebeurd is los te laten. Maar met jaloezie duw je hem verder van je af. Volgens mij wil je niet meer aan de realtie werken, maar het liever uitmaken. Ik snap ook dat het niet leuk is om een relatie te verbreken, maar de hele tijd ruzie is ook niks.
quote:Blair0808 schreef op 19 december 2014 @ 23:30:

Vooral over jaloezie want ik ben nu eenmaal ontzettend jaloers door iets wat in het verleden tussen ons gestaan heeft..

We zijn beiden nog redelijk jong maar het lijkt erop dat ik graag veel liefde en aandacht nodig heb en hij minder en minder besteed aan een relatie..Vind je het gek dat hij geen zin heeft in alle drama van bij jou zijn?
Maak 't uit, jij moet nog onafhankelijk leren worden zodat je een vriend niet gebruikt om je leven te vullen. Zorg dat je zelf 'n leven krijgt en dat 'n vriend een aanvulling kan zijn, geen invulling.



Snap trouwens ook niet waarom die jongen het zolang volhoudt als jij blijft claimen om meer aandacht. Wellicht heb je 'm daarmee trouwens zelf weggejaagd, alleen gek genoeg heeft hij blijkbaar ook nog 'n reden om het niet volledig af te willen kappen.
Je kunt het uitmaken en dat lost de ruzies op, maar je wordt er niet minder jaloers van. Als je daar zelf dus ook last van hebt, dan zou ik de focus leggen op daaraan werken. Samen of alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven