relatie is uit

24-03-2017 12:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen,



ik ben 17 jaar en 4 dagen geleden is mijn relatie van dik een jaar uitgegaan. voordat ik deze relatie had was ik niks. vaak down, onzeker, werd gepest, weinig vrienden en zag het leven eigenlijk niet meer zitten. toen kwam ik hem tegen en vanaf dat moment voelde ik me pas voor de eertse keer echt goed. had zin in het leven en had iets om voor te leven. we hadden plannen voor de toekomst en alles ging super goed tusse ons. tot dat zijn oma overleed en zij ex bij de crematie was. zijn ex heeft altijd een goede band met zijn familie gehad en daarom was zij er bij. na de crematie gingen we met zijn allen naar zijn oma's huis en zijn ex was daar ook bij. die avond toen we weer thuis waren kwam hij met het verhaal dat hij twijfelde en dat hij zijn ex nog leuk vindt. na veel praten en tijd heeft hij tog voor mij gekozen. daarna ging onze relatie nog veel beter dan eerst en zijn we zelfs naar Afrika geweest samen! en dan nu, 5 weken nadat hij twijfelde heeft hij het opeens uitgemaakt met me omdat hij echt nogsteeds twijfeld en haar ook echt nog leuk vindt... de eerste vier dagen dat het uit was zij hij dat het misschien nog goed zou komen tusse ons. en nu vandaag heeft hij gezegd dat hij voor zijn ex gaat en dat het tusse ons niet meer goed komt. nu ben ik zo enorm verdrietig en geen zin meer in me leven, zie geen toekomst meer voor me en heb nergens zin in. zit alleen maar te huilen en sins dat het uit is heb ik al bijna niks meer kunnen eten. iemand, help me alstublieft want ik weet het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Och meid, komt allemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
dat zegt dus iedereen, maar ik heb echt het idee dak mijn leven gwn gedaan is nu...

ben nooit gelukkig geweest, alleen met hem. en wil niet weer zo ongelukkig zijn als toen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent pas 17 alles komt wel goed. Straks ga je studeren en leer je nieuwe mensen kennen. Ga lekker feesten en maak plezier met andere jongens. Je wilt nu toch niet wachten op iemand die jou op de 2de plek zet? Komop meis je bent nog jong. Word eerst zelf gelukkig.
Reacties die je niet wilt horen maar die toch zo waar zijn als het maar kan! Het komt goed. Nu voel je je vreselijk, maar zorg dat je geen contact met hem houdt anders kom je niet van hem los. Op jouw leeftijd raakte mijn relatie van 3 jaar uit, ik dacht dat ik dood ging van liefdesverdriet. Het zou nooooooit meer goedkomen. En eerlijk, het heeft even geduurd hoor, maar het kwam echt helemaal goed. Bel je vriendinnen, kijk films, huilen etc, maar NIET contact met hem opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin verliet mij ook 3 maanden geleden. Ik dacht ook zoals jij. Geloof me het wordt beter echt waar
Komt goed, echt waar. Je gaat je weer beter voel, en wat ook fijn is om te weten: Op jouw leeftijd voel je alles heel intens, als je wat ouder wordt, wordt dat een stuk minder.

En je leven ligt nog voor je, echt.

Probeer wat afleiding te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Je eerste grote liefde is vaak heel heftig. Als het uit gaat stap je daar niet zomaar even overheen.

Maar echt, heus, geloof me, bijna iedereen heeft het meegemaakt. De pijn, het verdriet, alles. En toch is het met de meeste van ons wel weer goed gekomen na verloop van tijd. Zo zal het bij jou ook zijn.
Alle reacties Link kopieren
ja idd, geen contact. dat is dus juist het hele probleem. ik ga al een poos naar een cafe en ik doe een darten en biljarten. da is het enigste ook wat ik nog leuk vindt nu. maar hij komt ook gwn nogsteeds in dat cafe en binnekort ook met zijn nieuwe vriendin. morgen moet ik een tournooi darten en hij is er ook. ik kan hem never nooit gaan vergeten zo...
Tut je mooi op en laat zien dat je prima zonder hem kunt!

Verder, blokkeer hem op je telefoon, facebook enz.
Alle reacties Link kopieren
Jouw wereld is ook vergaan op dit moment

Zo voelt liefdesverdriet. Onderga het. Velen gingen jou al voor en velen zullen jou nog volgen, maar deze pijn gaat voorbij, echt. Dwing jezelf niet om je beter te voelen, want dat werkt niet. Wat wel werkt? De dagen nemen zoals ze komen. Je huilt vanzelf elke dag net iets minder ,zonder dat je daarvan bewust bent. En dan breekt vanzelf de magische dag aan waarin je beseft;" hey, ik heb vandaag niet 1x aan die lamlul gedacht!" En dan ben je op de goede weg.



Partners zijn er niet om jou blijvend gelukkig te maken. Dat moet je echt zelf doen. Alles wat iemand daarnaast jou aan gevoel geeft is een prachtige bonus. sterkte.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 16 was werd ik ook voor het eerst gedumpt, het was mijn eerste vriendje. Ik was precies zo'n meisje als jij, erg onzeker en werd in het verleden ook gepest op school. Ik was zo blij met hem, dus toen het uit ging, voelde het alsof de wereld verging. Maar geloof me, het word echt beter en je gaat in de toekomst vast nog een veel leukere jongen/man tegenkomen. Het is nu even niet leuk, maar je komt er doorheen. Ga leuke dingen doen, verwen jezelf met iets nieuws. Doe iets waar je blij van wordt. Voor nu een hele dikke en onthoud, het komt goed. Echt!!!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je eigen geluk en eigen waarde niet aan iemand ophangen. Jij bent dezelfde persoon met en zonder hem. Ga naar je huisarts en vraag hulp bij de somberheid en je gevoel het leven niet leuk te vinden en ga leren je leven alleen leuk te maken en te genieten van komende jaren. Er zullen meestal meer mannen komen en gaan en dat is ook goed.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
En dat van de huisarts zeg ik niet omdat je nu wat liefdesverdriet hebt maar omdat je al problemen had voor deze relatie
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
skawa, ik ga om 20 over 3 naar de huisarts. ook vanwege het fijt dat ik niks meer kan eten en al 6 kilo in 4 dagen ben afgevallen.
quote:annoniem1999 schreef op 24 maart 2017 @ 12:44:

ja idd, geen contact. dat is dus juist het hele probleem. ik ga al een poos naar een cafe en ik doe een darten en biljarten. da is het enigste ook wat ik nog leuk vindt nu. maar hij komt ook gwn nogsteeds in dat cafe en binnekort ook met zijn nieuwe vriendin. morgen moet ik een tournooi darten en hij is er ook. ik kan hem never nooit gaan vergeten zo...kun je dat toernooi skippen? Je zult het onbewust toch als excuus gaan gebruiken om hem te blijven zien, maar echt hoor.. in het belang van je zelf doe het niet!
Alle reacties Link kopieren
nee dat kan en wil ik niet skippen. dat is de enigste plek waar ik mensen zie, moet ik hem dan gaan ontlopen??
Alle reacties Link kopieren
quote:annoniem1999 schreef op 24 maart 2017 @ 13:12:

nee dat kan en wil ik niet skippen. dat is de enigste plek waar ik mensen zie, moet ik hem dan gaan ontlopen??Even stoppen met de dramatiek. Je wilt over hem heen komen toch? Dan is ontwijken in eerste instantie de beste optie. Die mensen van daar kun je ook ergens anders mee afspreken.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
Ah lieverd! Ik was ook 17 toen mijn rela uit ging, ik was ruim 2 jaar samen met die jongen. Ik dacht echt dat de wereld verging en het voelde ook echt zo. Mijn situatie was vergelijkbaar met die van jou, ik was ook heel erg gepest en bij hem voelde ik me voor het eerst op mijn gemak bij iemand. Ik kan je wel zeggen dat het allemaal goed komt (ik heb ook een hele lieve vriend nu), maar ik denk dat voor nu een en een dikke bak met ben en jerry's en je vriendinnen het belangrijkste zijn.



Lieverd het komt allemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Je mag je eigenwaarde niet van de aanwezigheid van een ander laten afhangen, anders wordt je nooit gelukkig in het leven.

Mensen stellen elkaar nou eenmaal teleur.

Dat overkomt iedereen en wij moeten verder met ons leven.

Je bent pas 17, er komt nog veel meer op je af wat relaties betreft, positief en negatief.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor alle lieve reacties... maar krijg net van hem te horen dat hij nu nadat het nog maar 4 dagen uit is met mij. al een nieuwe relatie heeft, ik ben nu zelfs zo erg down dat ik denk dat het miss beter is om gwn te gaan....
Waarom heb je nog contact met hem? Op dit soort onzin zit je toch helemaal niet te wachten? Blokkeer hem gewoon en neem zelf ook geen contact meer op.

En na vier dagen is zoiets nog (lang) geen relatie hoor.
Alle reacties Link kopieren
omdat ik stiekem nogsteeds hoop heb dat hij terug komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde gehad toen ik 17 was. Vreselijk! Nu ben ik 20 jaar verder en ben ik zo blij dat ik niet met hem ben geëindigd. Wacht maar, er komen nog heel veel meer leuke(re) mannen op je pad.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
ik kan het me gwn niet voorstellen om te leven zonder hem, hij en ik horen gwn echt bij mekaar... ik ben niks meer zonder hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven