Relatie met een man in scheiding, wat mag je verwachten

03-09-2013 20:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
Alle reacties Link kopieren
Wat liggen er al veel eisen op tafel, jullie zitten nog in de datingsfase en dan al zoveel geouwehoer. Je moet er maar zin in hebben
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet oké hoor... Zo pril en al gedoe.. Ik ben geen lotgenoot maar heb wel advies: ga niet zo snel...
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik eiste dat, hij verlangde dat

Jullie hebben net 3 weken wat

De man is nog niet eens gescheiden!



Ik zou zeggen, handel dat eerst lekker af en dan gaan we dan wel verder daten!



Maar hey, dat ben ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf nooit een man daten die nog getrouwd is....je zult hier horen dat het wel kan...het is echter tegen mijn principes. Daarbij komt er altijd gezeik van....hij kan dit niet verwerkt hebben...een nieuwe relatie zal hem alleen maar in de war maken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lotgenoten? Waarvan? Dat jij je baan op zegt voor een vent die je net kent? Daardoor schulden opbouwt?



Of dat je een vent hebt die liever niet heeft dat je je ex ziet?
Alle reacties Link kopieren
Meid niet aan beginnen. Laat hem eerst volledig los komen van zijn ex en alles afgewikkeld hebben, geloof me t bespaart jou een hoop verdriet.
Ik kan me voorstellen dat het voor de hond beter is als er een foto van papa en mama in gelukkiger tijden boven zijn bench hangt.

Heb je gevraagd of het voor de hond was?
Alle reacties Link kopieren
Ding dong deden de alarmbellen.



Ik zou het afkappen.
Aangebroken condooms? Zijn dat gebruikte, met inhoud en al?
Hij verbiedt je nu al dingen en is zelf nog getrouwd? Laat hem eerst rustig zijn scheiding afwikkelen voor je een relatie met hem begint. Dan kun jij in die tussentijd nadenken of je wel een relatie wilt met iemand die je na drie weken al de wet wil voorschrijven. Het klinkt in ieder geval niet als een leuke relatie.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 september 2013 @ 20:50:

Ik kan me voorstellen dat het voor de hond beter is als er een foto van papa en mama in gelukkiger tijden boven zijn bench hangt.

Heb je gevraagd of het voor de hond was?
Alle reacties Link kopieren
Ah, een man met issues. Ik zou erbij uit de buurt blijven, als je je baan moet opzeggen (!!!) en het contact met je ex met wie je normaal omgaat moet verbreken om een man die je 2.5 maand kent, wat gaat hij dan tzt nog meer van je 'eisen'?
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt je baan opgezegd en zit nu in de financiele problemen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 september 2013 @ 20:50:

Ik kan me voorstellen dat het voor de hond beter is als er een foto van papa en mama in gelukkiger tijden boven zijn bench hangt.

Heb je gevraagd of het voor de hond was?
Alle reacties Link kopieren
[quote]sabbaticalmeds schreef op 03 september 2013 @ 20:50:

Ik kan me voorstellen dat het voor de hond beter is als er een foto van papa en mama in gelukkiger tijden boven zijn bench hangt.

Heb je gevraagd of het voor de hond was?[/quote



Ik vroeg of hij blind was en vandaar de hond nodig had



De rest bedankt voor jullie reacties
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 03 september 2013 @ 20:54:

Jij hebt je baan opgezegd en zit nu in de financiele problemen?Momenteel leen ik nu elke maand 600 euro bij mijn moeder tot en met februari, want dan ben ik klaar met mijn studie
Je kwám in de schulden? Je hebt pas drie weken iets en je laat je nu al in de schulden steken door een nieuw vriendje wat nog niet los is van zijn ex??



HIJ heeft problemen met jóu ex? Lees je verhaaltje nog eens door, die man is slecht nieuws.



En eerlijk gezegd denk ik dat die aangebroken condooms van seks met een andere scharrel zijn. Hij zal met zijn ex toch wel zonder gedaan hebben, ze waren getrouwd tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit.Want jullie zijn beidde duidelijk nog niet toe aan een relatie. En als jij dat wel bent, neem dan geen militair want die is vaker niet dan wel thuis en zal dus jaren een vreemde voor je blijven ook al heb je een relatie met hem..
Alle reacties Link kopieren
Brrrrrrrrrrrr, krijg echt kromme tenen van die vent.

Wat denkt hij wel niet, je bent zijn eigendom niet.

Zal waarschijnlijk in de toekomst alleen maar erger worden.

Ik zou er niet aan beginnen, ook omdat dingen nu al niet lekker lopen.

In zo'n prille relatie hoort alles naar mijn idee gewoon alleen maar leuk te zijn.

Dus wat hier boven ook al staat, maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je in drie weken tijd al in de schulden komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruby23 schreef op 03 september 2013 @ 20:58:

[...]





Momenteel leen ik nu elke maand 600 euro bij mijn moeder tot en met februari, want dan ben ik klaar met mijn studieHoe heb je hem ontmoet? En waarom laat je je zo inpalmen da tje je baan opzegt? Heeft hij een gouden lul?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou mezelf niet in de schulden steken voor een man die je net kent en iig ook nog in een scheiding ligt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alarmbellen. Na 3 weken gooi jij evt eea om, terwijl hij nog niet los van zijn ex is en daar nog in contact mee is over evt terugkomen bij elkaar?!



Ik hang maar 1 "regel" aan voor mezelf: ik wil niet de aanleiding of afleiding zijn..



Het kan haast niet dat hij al over zijn relatie heen is, terwijl hij (naar zijn zeggen) nog midden in de scheiding zit. Wat weet je nou van hem in die paar weken/maanden? Alleen maar woorden, toch? Voorlopig weerspreken zijn daden zijn woorden.



En dan nog, iemand die zo rap van de ene naar de andere relatie springt en zelf aandringt, die wil niet alleen zijn (en ook niet verwerken). Ik geloof er niks van dat ie daar al klaar mee is.



En ik vind het eng, dat vastklampen en pushen, wat hij doet.. over een paar maanden horen we hier hoe hij jouw leven wil bepalen (als dat nu in bepaalde opzichten al is, na 3 weken)..



Ga elkaar eerst maar eens heel goed leren kennen. Ook als iemand vrij is bij kennismaking lopen mensen in de regel niet zo hard als jullie, laat staan dat je iets over elkaar te zeggen hebt in datingstadium.. ik zou dat geen relatie noemen nog ook..

Hij kan de hele boel wel bij elkaar verzinnen..



Blijf met beide benen op de grond en zo nuchter mogelijk.. laat je svp niet inmpalmen met mooie woorden & beloftes.. hij is nog niet uit elkaar en het kan zomaar omdraaien..

Eerst maar eens wat daden van zijn kant ipv eisen aan jou..



Ik weet niet wat die erotische massage inhoudt, is dat met goede afloop of zonder? Kan me voorstellen dat een geliefde daar moeite mee heeft.. maar ja, nog aan het daten en nog geen ander werk.. het was wel jouw werk en inkomen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Verlangen, eisen, opdragen, verbieden?

Tijdens de eerste 3 weken?

De mails van ex laten lezen--> om aan jou te bewijzen dat het haar schuld is, zichzelf alvast goedpraten?

Wat is de reden van de scheiding? Was hij te veeleisend, dwingend, manipulatief?

Ik vind het klinken als een zeer onaangenaam persoon.

Niet aan beginnen.

Orders uitdelen doet hij maar lekker bij dat leger van hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven