Relatie met kleuterjuf van je kind

06-10-2015 18:34 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik zit een beetje me de handen in het haar. Halverwege de maand juli heeft mijn vrouw een punt gezet achter ons huwelijk en heeft voor haar collega van het werk gekozen. We hebben 1 dochtertje van 3 jaar en hebben school op de hoogte moeten stellen van de nakende echtscheiding.

Mijn dochter heeft 2 kleuterjuffen en hadden allebei gereageerd dat ze het erg vonden voor ons gezin.

Nu ben ik geruime tijd met 1 van haar juffen aan het babbelen geweest (1 maand) over mijn stukgelopen relatie en zij over het feit dat ze de 'ware' nog niet is tegengekomen. Langzamerhand zijn we naar elkaar toe gegroeid. Zowel zij als ik hebben overwogen of we een relatie zouden aangaan omdat het heel wat problemen met zich zou kunnen meebrengen voor haar op de school.

We hebben besloten de stap te zetten, maar weten niet goed hoe de school gaat reageren, laat staan het oudercomité als ze op de hoogte zijn van onze relatie.

We willen de school wel informeren, maar weten niet goed hoe dit aan te pakken. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou niet willen dat ze haar werk verliest omwille van onze relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dom.



Dom dom dom dom dom
Oeps
Waarom moet het oudercomité op de hoogte zijn? En de school? Ik zie het probleem geloof ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, de passie spat er vanaf.
Je maakt je druk over wat de school ervan denkt, maar niet wat je dochter vindt van het feit dat papa ineens verkering heeft met de juf?
Alle reacties Link kopieren
Jij en je ex laten er allebei geen gras over groeien he?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:jellybelly schreef op 06 oktober 2015 @ 18:37:

Je maakt je druk over wat de school ervan denkt, maar niet wat je dochter vindt van het feit dat papa ineens verkering heeft met de juf?Ik neem aan dat TO een volwassen vent is en niet meteen juf als stiefmoeder introduceert.
Alle reacties Link kopieren
Zo, je neemt ook lekker de tijd om je scheiding te verwerken

Ook leuk voor je dochter, zo'n vrouw hoppende vader
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:ClaudeFiolle schreef op 06 oktober 2015 @ 18:37:

Jij en je ex laten er allebei geen gras over groeien he?ik dacht het, jij zei het
Er zijn geen andere dates meer dan de kleuterjuf van je dochter, of wordt het straks de zwemlerares van je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 oktober 2015 @ 18:38:

Zo, je neemt ook lekker de tijd om je scheiding te verwerken

Ook leuk voor je dochter, zo'n vrouw hoppende vader En wat moeder heeft gedaan is wel okè?
Ik zie het hele probleem niet. Mijn zwager, weduwnaar, is ook met een juf van een van zijn kinderen getrouwd. Zolang je niet in de klas gaat staan zoenen...
Alle reacties Link kopieren
En dan snel allebei nog een paar kinderen op de wereld zetten. Leuk voor dochter.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Arm kindje. Allebei haar ouders meer met zichzelf bezig dan met haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjansje schreef op 06 oktober 2015 @ 18:40:

[...]





En wat moeder heeft gedaan is wel okè?

Die schrijft hier toch niet?

Daarnaast, omdat moeder het doet is het toch niet ineens goed?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor problemen zou het opleveren dan? Het ís toch geen leerling waar ze een relatie mee zou krijgen, ik zie het probleem niet. Waarom ook de oudercommissie en de school inlichten?



En pfff zou je niet eerst eens je scheiding afhandelen eer je aan een nieuwe relatie begint.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:_origami_ schreef op 06 oktober 2015 @ 18:36:

Nou, de passie spat er vanaf.

Inderdaad, zijn jullie eigenlijk wel verliefd op elkaar? `naar elkaar toegegroeid`.



Of zoeken jullie elkaar alleen maar op uit eenzaamheid? Dat is een heel desperaat uitgangspunt en gedoemd om te mislukken.



En als je in deze penibele situatie een relatie aan gaat, dan moet je ook echt zeker weten dat je met elkaar verder wil. Maar ik haal dat er niet uit.
Fijn, al die oordelen, heeft TO ook zoveel aan he.





TO, heeft zij geen collega die ze in vertrouwen kan nemen, om daar te polsen hoe jullie hiermee om zouden kunnen gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:KessAgain schreef op 06 oktober 2015 @ 18:42:

Arm kindje. Allebei haar ouders meer met zichzelf bezig dan met haar.Tsk. Alles wat de ouders gelukkig maakt is het beste voor haar.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat jullie ook eerst kunnen daten en elkaar ontdekken zonder dat daar de hele wereld van op de hoogte moet zijn? Ik zou eerst samen wat tijd doorbrengen, zónder kind. Over een jaar is het wel vroeg genoeg om het naar buiten te brengen. Voor je kind zou ik wachten totdat ze in een andere klas zit. Het is nl heel gek om je juf op school te zien, en thuis op de bank en bij papa in bed......
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 oktober 2015 @ 18:42:

[...]



Die schrijft hier toch niet?

Daarnaast, omdat moeder het doet is het toch niet ineens goed?



Waarom niet? Ze zijn gescheiden.

Zolang het kind niet om de haverklap met nieuwe partners wordt geconfronteerd is er toch niks aan de hand? En of dat zo is staat er ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 06 oktober 2015 @ 18:44:

Fijn, al die oordelen, heeft TO ook zoveel aan.Nee, maar het lucht wel lekker op.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Dat je een relatie wilt aangaan met de kleuterjuf van je dochter lijkt me geen probleem, je moet met iemand een relatie aangaan tenslotte. Ik zie ook niet zo goed in wat de schoolleiding en for god sake het oudercomité te schaften hebben met jouw partnerkeuze. Ik vind het wel een beetje snel. Ongeacht met wie je een relatie aangaat dus.
Alle reacties Link kopieren
Gets, wat een aantal nare reacties. Ik denk dat je zelf het beste kunt inschatten wat hierin de beste route is. Ikzelf zou geloof ik eerst eens nagaan of het 'echt' is tussen mij en de kleuterjuf. Je hoeft het toch niet te vertellen, waarom zou je? Het lijkt mij dat je op het schoolplein nog wel van elkaar af kunt blijven toch?



En als er dan echt iets serieus tussen jullie opbloeit, vertelt juf dat aan haar baas en liefst pas wanneer jouw dochter in een andere groep zit (dus volgend schooljaar neem ik aan).



Is het geen optie om dit nog even lekker voor jullie tweetjes te houden?
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor met de juf babbelen over je relatie problemen. applaus. Arm kind. ga je dochter eens aandacht geven in plaats van aan je piemeltje te denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven