1. Ik zal bij het begin beginnen. 3 jaar terug begon ik te daten met een vrouw via tinder. ..
    Hahcanna wijzigde dit bericht op 21-04-2017 23:22 met 101%: Teveel tekst
Log nu in om te reageren
  1. Pfffff
    Eerst maar eens je verhaal opnieuw schrijven dat t leesbaar is. Hier ga ik nieteens aan beginnen.

Internagelaktisch
  2. Uh... Heb je een samenvatting?
    :popcorn:
  3. Sorry, wel gek.

Dus. Dat.
  4. Wet van Wuiles???

De google-diagnose....daar istie weer...
  5. Je verhaal is te lang, geen alinea's, ik ben opgehouden met lezen toen ik op de helft was.

Kan je het niet samenvatten?

DTEEZ!
  6. Leesbare samenvatting?
  7. Wat een arts van je wil weten

Heb jij een doktersbezoek gepland? Dit zijn de 5 vragen die een arts meestal aan je stelt. Handig om te weten, zodat je je goed kunt voorbereiden. #adv

Lees verder

8. Sjongejonge wat een gedoe
  9. Een wijze les dude; hoe goed, graag, gulzig en diep ze ook kan pijpen, nooit uit het oog verliezen dat je vrouw ook gewoon normaal moet doen.

That was fucking stupid.
  10. 1500 euries ? Kan ze kunstjes ?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
  11. Wat hebbie dan, wasabi-san?
  12. " dat ze is gaan borderlinen weer "

:sarcastis

13. :facepalm:
    Liefde maakt blind
  14. Samenvatting: Verliefd geworden op een prostituee met borderline, geaccepteerd dat ze zich verder hoereerde ondanks relatie, leuk samen, rommelmarkten bezoeken etc. Toen werd het toch moeilijker te verkroppen dat ze telkens met anderen was en ging zij minder hoeren, alleen nog met de grootbetalers. Hij deed alles in huis, zij schold. Nu is het uit en scheldt zij nog steeds en werkt weer als prostituee, hij snapt er niks van, het ligt aan haar psychische gesteldheid en hij weet eigenlijk zeker dat wat ze zegt te willen, niet is wat ze echt wil.
  15. quote:

Wet van Wuiles!
    (en zie mijn motto)

vermijd obstakels
  16. quote:
    Stess_ schreef op 20 april 2017 @ 20:55:
    Samenvatting: Verliefd geworden op een prostituee met borderline, geaccepteerd dat ze zich verder hoereerde ondanks relatie, leuk samen, rommelmarkten bezoeken etc. Toen werd het toch moeilijker te verkroppen dat ze telkens met anderen was en ging zij minder hoeren, alleen nog met de grootbetalers. Hij deed alles in huis, zij schold. Nu is het uit en scheldt zij nog steeds en werkt weer als prostituee, hij snapt er niks van, het ligt aan haar psychische gesteldheid en hij weet eigenlijk zeker dat wat ze zegt te willen, niet is wat ze echt wil.
    Toevoeging : ze gingen ook samen aan de boemel in parenclubs en zo. Naast al dat gesjouw over rommelmarkten.

17. Het was in ieder geval niet saai.

En nu verder met je leven.
    Is beter.

De BEO forever.
  18. quote:
    Stess_ schreef op 20 april 2017 @ 20:55:
    Samenvatting: Verliefd geworden op een prostituee met borderline, geaccepteerd dat ze zich verder hoereerde ondanks relatie, leuk samen, rommelmarkten bezoeken etc. Toen werd het toch moeilijker te verkroppen dat ze telkens met anderen was en ging zij minder hoeren, alleen nog met de grootbetalers. Hij deed alles in huis, zij schold. Nu is het uit en scheldt zij nog steeds en werkt weer als prostituee, hij snapt er niks van, het ligt aan haar psychische gesteldheid en hij weet eigenlijk zeker dat wat ze zegt te willen, niet is wat ze echt wil.
    Ik zou haar ten huwelijk vragen en er een kind mee maken.

Ik ben ik, dus wen er maar aan ... Een unicum, net als de zon en als de maan!
  19. BGB, zeer terechte toevoeging. Ik had al het gevoel dat ik toch de essentie miste, ergens
  20. En het probleem is?

Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
  21. Nou, zoals ik al eerder zei, die studentenvereniging studeert in ieder geval geen Nederlands.
    Interpunctie vrienden, interpunctie.

I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  22. Borderline heb je je hele leven he, dat is niet zomaar even weg. Dat wijf is gewoon gestoord en jij bent niet snik dat je je zolang hebt laten gebruiken.
  23. quote:
    Knuffelheks schreef op 20 april 2017 @ 21:02:
    Nou, zoals ik al eerder zei, die studentenvereniging studeert in ieder geval geen Nederlands.
    Interpunctie vrienden, interpunctie.
    En mijn. MIJN.