Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.



Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.



Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?



Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Alle reacties Link kopieren
Tja misschien was het toiletpapier niet in de bonus dan krijgt je dat
Wat mij betreft niet, ik denk dat ik ook zou afknappen.
Alle reacties Link kopieren
ja.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Alle reacties Link kopieren
Zie het probleem niet. Ze is haar slipje gewoon vergeten mee te nemen. Gooi in de wasmachine en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme ze is menselijk! Wat een afknapper!
Alle reacties Link kopieren
Misschien had ze last van haar maag ofzo?

Geloof dat dat af en toe wel eens bij iedereen voorkomt
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Niet erg charmant inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Zoiets kan toch gebeuren. Bedoel vrouwen poepen ook hoor
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
oei, dat zou ik ook een enorme afknapper vinden...



maar dat is vooral ook omdat een remspoor (zeker een hele grote) makkelijk te voorkomen is denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 11 januari 2012 @ 15:09:

Wat mij betreft niet, ik denk dat ik ook zou afknappen.Hoe moet ik je onderschrift lezen in deze. hahahaha
Mss kan ze geen wc papier betalen?
Verkoop hem! Er zijn mensen die daar van houden .
Serieus? Is dit serieus een issue voor je?
En natuurlijk hebben mannen dat NOOIT !! Nee, een slipje hebben ze sowieso niet de mannen
Alle reacties Link kopieren
quote:redband schreef op 11 januari 2012 @ 15:14:

En natuurlijk hebben mannen dat NOOIT !!Heb je de OP helemaal gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid; ik weet natuurlijk dat dit menselijk is en dat iedereen (ook vrouwen) hier wel eens last van kunnen hebben.



Mijn twijfel zit m erin dat ze dan ook nog eens zo nonchalant is. Ik zou zelf in zo'n situatie (en ik ben notabene een man!), dan hemel en aarde bewegen om te voorkomen dat ze bij mijn boxer kon komen.
Alle reacties Link kopieren
Zou voor mij ook een grote afknapper zijn!
Alle reacties Link kopieren
Is het wel een remspoor van ontlasting ? Is het niet afscheiding die ontstaat wanneer je geil wordt en vervolgens indroogt ?



Dat laatste zou ik als compliment opvatten
Alle reacties Link kopieren
Wat een ranzige topictitel, bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:_avril_ schreef op 11 januari 2012 @ 15:13:

Serieus? Is dit serieus een issue voor je?Ik geef toe dat het in vergelijking met sommige topics om een vrij klein 'probleem' gaat. Vind het ook bekrompen van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zespri79 schreef op 11 januari 2012 @ 15:16:

Is het wel een remspoor van ontlasting ? Is het niet afscheiding die ontstaat wanneer je geil wordt en vervolgens indroogt ?



Om eerlijk te zijn heb ik even geroken, en ja... het was van ontlsasting.



Ohhhh, erg dit, hahaha....
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeilijk is het om fatsoenlijk af te vegen?

Ik heb het ook bij een ex partner gezien en het werd niet schoner, sterker nog, na verloop van tijd gaan andere (vieze) dingen je ook opvallen. Maar ja, dat was mijn ervaring.

Ik heb het toen overigens wel met hem besproken. Misschien een optie als je het weer eens aantreft?
Alle reacties Link kopieren
Brrr... niet charmant. Kan me voorstellen dat je dit liever niet had geweten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven