Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.



Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.



Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?



Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Alle reacties Link kopieren
mariamena, 7 minuten geleden

Maar Martin ( EB, Geleerd etc) je zegt in een ander topic al een tijdje een vriendin te hebben en haar al jaren te kennen en graag zonder haar een maand naar Thailand wil. Daarnaast stel je nooit vreemd te gaan en ethiek hoog in het vaandel hebt staan. Hoe moet ik dat rijmen vriend?



Hahahahahaha, inderdaad! Als je liegt, lieg dan goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamena schreef op 27 januari 2012 @ 09:57:

Maar Martin ( EB, Geleerd etc) je zegt in een ander topic al een tijdje een vriendin te hebben en haar al jaren te kennen en graag zonder haar een maand naar Thailand wil. Daarnaast stel je nooit vreemd te gaan en ethiek hoog in het vaandel hebt staan. Hoe moet ik dat rijmen vriend?



???



Wat is de tegenspraak dan? Als ik naar Thailand zou gaan (wat inmiddels trouwens is afgeblazen, juist omdat ik weet dat zij het niet leuk vond), dan zou ik toch niet vreemdgegaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 27 januari 2012 @ 10:47:

[...]





???



Wat is de tegenspraak dan? Als ik naar Thailand zou gaan (wat inmiddels trouwens is afgeblazen, juist omdat ik weet dat zij het niet leuk vond), dan zou ik toch niet vreemdgegaan? wat doe jij nou hier? Jij zou (huiliehuilie) weg gaan van dit forum? De goede moesten onder de kwade leiden?

Waarom heb jij je bedacht?
Alle reacties Link kopieren
Omdat er nog iemand reageerde in mijn topic. Maar ik ga hier echt niet weer de hele dag lopen posten.



Wat is dat trouwens met dat huilie huilie? Weer zo'n insiders uitdrukking?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 27 januari 2012 @ 10:55:

Omdat er nog iemand reageerde in mijn topic. Maar ik ga hier echt niet weer de hele dag lopen posten.



Wat is dat trouwens met dat huilie huilie? Weer zo'n insiders uitdrukking?Je reageert anders ook in nieuwe topic, voornamelijk seks heb ik gezien, anaal en gangbang, Tja van wie heb je dat nou Geleerd?
Alle reacties Link kopieren
Tja, Edmund ( ja ik ken hem nog ja) was ook niet vies van een jong thais ding, lekker naief, zo had ie ze graag. Hij was net als Martin ( hoe toevallig toch) fan van anale seks en totaal geobsedeerd door rimmen en anusjes en luchtjes her en der. Edmund en Antonio waren de dikste vrienden op poep gebied. Hoewel ik Toon dan ook weer van een andere kant ken.

Enfin De namen van Toon, bladhark, Geleerd, EdmundBurke ( en eventueel zelfs nog Int en Tedvpl) roepen bij mij ongeveer dezelfde associatie op. Hoewel ik Int toch wel hoog had/heb zitten.

How ever. Deze meneer Martin is net zo gek en ranzig als ten minste 3 kwart van bovengenoemde namen. Maar hee, een schizofreen is nooit alleen, toch?

Want: he was schizofrenic but they are okay now :-)

What ever Martin, kontlikze bij je fragiele verlegen thaise schone zonder backbone. Hoop dat ze van rechtdraaiende versgevangen tonijn salade houdt op brood in de morgen, anders zie ik het begin van het einde al naderen. Als vanzelfsprekend heeft zij geschiedenis gestudeerd. Dat lijkt me helder. Of theologie. Misschien nog wel beter. En passend bij je passieve, naïeve, beetje wereldvreemde vrouwen smaak. Uh, vergissing: meisjes smaak. Doh!
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik kritiek krijg op mijn grote aantal topics, maar even in dit topic (al past het er strikt genomen niet in):



Ik vind het bij een nieuw vriendinnetje of een ONS soms moeilijk als ik last heb van gasvorming.



Het is heel raar.... je bent intiem genoeg om je penis in haar mond of schede te stoppen, maar een wind laten (zelfs als het op de wc is) gaat een paar bruggen te ver.



Het is geen wereldschokkend probleem, maar zoals vannacht.... dan gaat het wel echt ten koste van mijn plezier. Ik lag de hele nacht met buikpijn in bed en had enorme behoefte om een keiharde wind te laten (sorry dat ik het zo direct en plastisch zeg).



Hoe lossen jullie dat op? Soms probeer ik het gas los te laten terwijl ik de wc doortrek. Sowieso probeer ik mijn ene bil wat van de andere te trekken zodat er nauwelijks geluid vrijkomt. Maar het blijft lastig. Nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Op de wc of onder de douche (of wanneer je ook maar even alleen bent) je billen zo ver mogelijk uit elkaar trekken en dan laten gaan. Dan hoor je alleen 'pssssssssssst'
Alle reacties Link kopieren
Moet je er wel effe een vinger voor leggen, dan snapt die wind ook dat het zachtjes moet...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Het is heel raar.... je bent intiem genoeg om je penis in haar mond of schede te stoppen, maar een wind laten (zelfs als het op de wc is) gaat een paar bruggen te ver.





Martin, die snap ik ook nooit!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het met name de stank is die vrijkomt, Missy Acy



Na hoe lang doen jullie de grote boodschap als hij er is of als je bij hem thuis bent, bij een nieuwe vriend?
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 25 februari 2012 @ 11:20:

Op de wc of onder de douche (of wanneer je ook maar even alleen bent) je billen zo ver mogelijk uit elkaar trekken en dan laten gaan. Dan hoor je alleen 'pssssssssssst' Ja, dat omschreef ik dus ook.... Maar soms lukt het niet bij mij. ook omdat je dan toch bang bent om het helemaal te laten gaan (met het risico dat je toch een hard geluid hoort).
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 11:29:

[...]





Ja, dat omschreef ik dus ook.... Maar soms lukt het niet bij mij. ook omdat je dan toch bang bent om het helemaal te laten gaan (met het risico dat je toch een hard geluid hoort).Onder de douche hoor je dat niet zo door het water dat klettert.. Of idd als je de wc net hebt doorgespoeld.
Alle reacties Link kopieren
(en onder de douche kan het nog verward worden met een halflege shampoofles )
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 25 februari 2012 @ 11:39:

[...]





Onder de douche hoor je dat niet zo door het water dat klettert.. Of idd als je de wc net hebt doorgespoeld.Haha, weet je dat ik vannacht gestrest raakte van dat doortrekken? Omdat ik wist dat het binnen twee seconden moest gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Maar is dit dus een herkenbaar "probleem"? Het is iets waar je eigenlijk nooit iets over hoort...
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 11 januari 2012 @ 15:25:

Gefeliciteerd, ze voelt zich heel erg op haar gemak bij je en kan lekker zichzelf zijn.



Geef het een paar weken en je mag op schoot als ze zit te poepen.
Alle reacties Link kopieren
Martin, allereerst wil ik opmerken dat ik je zo veel gezelliger vind. Als het om menselijke dingen gaat en niet over elitaire onzin.



Maar dat terzijde... Ja ieder mens laat er wel wat per dag toch? En als je dan hele dagen samen bent geeft dat wat buikpijn. Bij mij iig wel. Nu zal ik nooit luidruchtig gaan ruften bij vriend, maar in de beginfase vind ik het altijd extra genant. En kies ik voor zulke oplossingen.. Hou ook niet van een nummer twee-tje nu, dus dat zorgt voor extra spanning. Wat ben ik blij als deze fase over is!
Alle reacties Link kopieren
.



Hoe lossen jullie dat op? Soms probeer ik het gas los te laten terwijl ik de wc doortrek. Sowieso probeer ik mijn ene bil wat van de andere te trekken zodat er nauwelijks geluid vrijkomt. Maar het blijft lastig. Nog tips?[/quote]







oh blijf lachen hier, ik heb een beetje gelezen maar lig echt al voor de 2de keer dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 25 februari 2012 @ 11:51:

Martin, allereerst wil ik opmerken dat ik je zo veel gezelliger vind. Als het om menselijke dingen gaat en niet over elitaire onzin.Dank je, dat vind ik lief.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens remsporen in mijn slipje.
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 25 februari 2012 @ 11:39:

(en onder de douche kan het nog verward worden met een halflege shampoofles )



ohh nog zo een opmerking



ook wel omdat het herkenbaar is
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 11:57:

[...]





Dank je, dat vind ik lief.



Soms lijkt het of je enkel en alleen reacties wil uitlokken. En ik vind het niet fair hoe je sommige mensen over één kam scheert en dit op een denigrerende manier (in mijn ogen) laat merken. Alsof je wil provoceren.



Gezellig forummen voegt voor mij veel toe ipv mezelf te 'moeten' verdedigen.
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 11:43:

Maar is dit dus een herkenbaar "probleem"? Het is iets waar je eigenlijk nooit iets over hoort...



Eigenlijk wel maf ja, iedereen heeft er wel eens last van, maar niemand wil het voor de ander weten.





"Haha, weet je dat ik vannacht gestrest raakte van dat doortrekken? Omdat ik wist dat het binnen twee seconden moest gebeuren."

En dan lukt het natuurlijk weer niet om 'm te laten vliegen, zal je net zien
Martin81, ik zou verwachten dat je dit genante topic juist graag in de vergetelheid zou zien. Je doet ook alles om je topics enigszins bovenaan te houden he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven