Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.



Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.



Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?



Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:18:

[...]





Om eerlijk te zijn heb ik even geroken, en ja... het was van ontlsasting.



Ohhhh, erg dit, hahaha....waarom heb je geroken?
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:18:

[...]





Om eerlijk te zijn heb ik even geroken, en ja... het was van ontlsasting.



Ohhhh, erg dit, hahaha....
Alle reacties Link kopieren
dit zou voor mij ook wel een afknapper zijn! bah. En dan ook nog gewoon zo bij jou op de grond laten liggen, ieie

Maargoed, aan de andere kant , ze is ook maar een mens. Misschien had ze, zoals al is gezegd last van haar darmen ofzo.

Hoe leuk vind je haar?
Alle reacties Link kopieren
@Angela: we hebben net een paar dagen wat (wat we precies hebben is nog niet eens uitgesproken). Voel me nog niet vrij om dit soort dingen te bespreken.



Misschien (waarschijnlijk?) schaamt ze zich dood en wil ze nooit meer met me afspreken. Terwijl het misschien een eenmalige faux-pas was?
Alle reacties Link kopieren
enórme afknapper, zoiets is namelijk gewoon te voorkomen.
Als ik slip maak ik ook altijd remsporen!
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze nog om haar onderbroek gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
@Blueberry: heb je dat nooit, dat je iets niet wilt, maar dat je jezelf toch niet kunt tegenhouden?
Alle reacties Link kopieren
Na ja, misschien was ze even vergeten dat er zo'n enorm remspoor in haar onderbroek zat. Kan gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:18:

[...]





Om eerlijk te zijn heb ik even geroken, en ja... het was van ontlsasting.



Ohhhh, erg dit, hahaha....Dat je eraan ruikt vind ik onsmakelijker dan het achtergebleven bewijs in een slipje.
Alle reacties Link kopieren
Denk ook dat ze zich doodschaamt, gauw wassen en schoon teruggeven zou wel aardig zijn... Kan je t vergeten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Angela76 schreef op 11 januari 2012 @ 15:19:

Hoe moeilijk is het om fatsoenlijk af te vegen?



Snap ik ook niet, zeker niet als het zodanig 'aanwezig' is als TO beschrijft.

Maar dat dat hier 'normaal' of 'menselijk' genoemd wordt vind ik nog veel viezer!
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:18:

[...]





Om eerlijk te zijn heb ik even geroken, en ja... het was van ontlsasting.



Ohhhh, erg dit, hahaha....Je ziet dat toch aan de kleur! Waarschijnlijk was zij zich niet bewust van de staat van haar ondergoed, anders had ze hem niet rond laten slingeren. Ongelukje. Ik snap dat je er op af kan knappen. En ik snap ook dat het voor andere een non-issue is.
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:18:

[...]





Om eerlijk te zijn heb ik even geroken, en ja... het was van ontlsasting.



Ohhhh, erg dit, hahaha....hahaha WTF!!! jemig!
Oooow gatver! Nee hoor, ik zou er ook niet meer overheen hoeven. Dat mensen dit normaal vinden zeg. Je veegt je reet toch af? Zeker bij een Nieuwe Liefde ga je daar extra zorgvuldig mee om?



Echt. Brrr.
Gefeliciteerd, ze voelt zich heel erg op haar gemak bij je en kan lekker zichzelf zijn.



Geef het een paar weken en je mag op schoot als ze zit te poepen.
quote:aardappelhoofd schreef op 11 januari 2012 @ 15:24:

[...]





Snap ik ook niet, zeker niet als het zodanig 'aanwezig' is als TO beschrijft.

Maar dat dat hier 'normaal' of 'menselijk' genoemd wordt vind ik nog veel viezer!



Vind ik ook raar.



Zelfs op het platteland hebben we vochtig toiletpapier en lekker dikke wcrollen.
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:22:

@Blueberry: heb je dat nooit, dat je iets niet wilt, maar dat je jezelf toch niet kunt tegenhouden?dat heb ik nooit met remsporen nee
Een beetje heer, had het slipje weggegooid en het niet op het forum gezet. En er nooit meer over gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook vol verbazing te lezen, ik heb dat echt nooit, snap niet dat mensen dat normaal vinden??
Alle reacties Link kopieren
@Yvaatje: ik vind haar sowieso heel leuk als persoon en ik vond haar ook altijd geweldig qua aantrekking.Maar op het laatste punt merk ik dat het echt minder is gewoorden door dit voorval.



Wat ook meespeelt (nu zal ik alsnog wel alle dames over me heenkrijgen), is dat ik altijd best wel een geidealiseerd beeld heb van vrouwen, ze als een soort lieve, schone, onschuldige engeltjes zie.



Ik probeer dat te veranderen bij mezelf, realistischer te worden, en mezelf voor te houden dat ook vrouwen geil kunnen zijn, naar de wc gaan, etc. Maar misschien dat zo'n voorval als dit bij mij harder aankomt dan bij sommige andere mannen.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:21:

@Angela: we hebben net een paar dagen wat (wat we precies hebben is nog niet eens uitgesproken). Voel me nog niet vrij om dit soort dingen te bespreken.



Misschien (waarschijnlijk?) schaamt ze zich dood en wil ze nooit meer met me afspreken. Terwijl het misschien een eenmalige faux-pas was?Als je haar echt leuk vind, dan geef je het de voordeel van de twijfel. Hopelijk een eenmalige faux-pas, inderdaad. Het is niet echt aantrekkelijk, maar goed, je weet nu dat er bij haar ook poep uitkomt en geen roosjes. En als ze geen deo gebruikt en flink zweet in de sportschool, dan zal haar shirtje ook niet zo fris meer zijn. Ze is menselijk!
Alle reacties Link kopieren
Is het niet zo dat er altijd remsporen achter kunnen blijven, ook als je goed afveegt?

(wat een gezellig onderwerp!)
quote:duistercontinent schreef op 11 januari 2012 @ 15:26:

Een beetje heer, had het slipje weggegooid en het niet op het forum gezet. En er nooit meer over gesproken.Gnehehe, ik las in je Nickname vanwege dit topic; Duisterincontinent.
Alle reacties Link kopieren
quote:duistercontinent schreef op 11 januari 2012 @ 15:26:

Een beetje heer, had het slipje weggegooid en het niet op het forum gezet. En er nooit meer over gesproken.dat was ook mijn 1e gedachte, maar wat als ze haar slipje terugwil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven