Respectloos?

20-10-2016 17:27 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Noem je dit een 'klik' hebben met iemand? Dan zou ik nog maar es opzoeken wat dat precies inhoudt.

En verder eens met vorige reacties, niets meer aan toe te voegen. Deze hork en jij matchen totaal niet met elkaar.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Jullie matchen. Als alles altijd maar goed gaat is er niets aan.
Alle reacties Link kopieren
Jullie klinken allebei onaangenaam. Ik ga jou geen gelijk geven zolang je meer dan de helft van het verhaal verzwijgt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Bij elke ruzie zegt hij dat ik dan maar moet weggaan. Terwijl hij weet dat ik financieel niet meteen in die mogelijkheid ben.



Je schrijft dat je fulltime werkt, waarom heb je dan niet de financiële mogelijkheid om weg te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie Barbie en Michael en wonen jullie in Spanje?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Jullie relatie is gestoord, en ongelijkwaardig. En bij iemand blijven omdat je zelf geen financiële middelen hebt, is ook niet echt gezond. En fysiek worden tijdens ruzies (duwen, elkaar vastpakken,glazen water gooien) is...nou ja... ook niet helemaal wat je moet willen.Maar jij vindt ruzie leuk,al snap ik daar geen bal van omdat je vervolgens schrijft hoe naar die ruzies dan zijn.... Dussss.......tja.. Wat denk je zelf?



Correctie: ik zie zojuist dat je bekvechten leuk vindt... Voor mij is dat een synoniem voor ruziën, maar voor jou kennelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Bekvechten is ruziën, kijk maar in het woordenboek. Discussiëren gaat kalm en beheersd en koppigheid heeft daar geen plaats.
Alle reacties Link kopieren
quote:tikimasala schreef op 20 oktober 2016 @ 19:10:

Honingdropje waarschijnlijk op hetzelfde moment geplaats maar ik heb niet graag ruzie. Bekvechten is toch geen ruzie? Maar als ik het met iemand oneens ben dan praat ik er graag over en ik ben niet bang om te discussiëren. Moet daar geen gelijk voor krijgen. Maar ik vind dat wel interessant om te doen ja. Blijkbaar ben ik daar dan wel heel abnormaal in ja.

Ruzie dat kwetsend is ofzo ik nooit leuk!Zo erg is het allemaal niet. Zo lang je het maar weer goed kan maken. Als dat niet meer kan is het voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onwijze klik hebben jullie

Zo liefdevol ook.



Alleen zou ik zo'n klik niet trekken

Noem het saai maar ik heb mijn relatie liever harmonieus en zonder bekvechten

Schreeuwen naar elkaar doen we ook niet.



Mocht mijn relatie ooit zo worden pak ik mij spullen en ga ik wel bij ouders/vrienden tijdelijk wonen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn nogal respectloos naar elkaar. Jij duwt hem tenslotte ook en de enige reden dat je bij hem lijkt te blijven, is vanwege de financiën. Ook nogal sneu. Zijn gedrag naar jou toe is beneden alle peil.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ooh. Wat klinkt dat heerlijk! Ik zou kinderen gaan maken.
Jullie zijn allebei respectloos en kunnen beter uit elkaar gaan, echt, nu, dit wordt niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:tikimasala schreef op 20 oktober 2016 @ 19:24:

Annelleke klopt. Bekvechten gaat voor mij ook niet om gelijk of niet of om een strijd. Eigenlijk had ik moeten zetten discussiëren. Want er wordt een punt van gemaakt zonder dat het volgens mij nodig is...

Dikhat. Daar zeg je wel iets. Als er ruzie is dan spreken we er iedere keer nooit meer over. Dan raken we er niet uit en is het de volgende keer hetzelfde probleem. Maar hoe moet ik dialoog aangaan met iemand die dan totaal niet voor rede vatbaar is. Ik vind hem sowieso niet voor rede vatbaar omdat hij vind dat er nooit ruzie kan zijn. Hij vind elke ruzie een reden om uit elkaar te gaan...

Jullie passen niet bij elkaar. Dat wordt keer op keer bewezen. Waarom blijf je trekken aan en schoppen tegen een dood paard?



Ik heb trouwens ook geen ruzie in mijn relatie en wil dat ook niet. Ik ben van het samen dingen bespreken. Voor mij is ruzie ook een reden om uit elkaar te gaan. Voor andere mensen werkt het wel, dingen opkroppen tot er ruzie ontstaat, voor mij niet. Waarom zoek je niet iemand die wel bij je past. Waarom bijt je je zo vast in iemand die het duidelijk niet voor jou is, waar je niet gelukkig van wordt en waarbij je niet jezelf kunt zijn?
Duwen schreeuwen vanuit andere kamers, water, neej, kijk eens goed naar wie jij nu bent en wil je dat??

Je kan in een relatie het beste in elkaar boven halen maar jullie trekken elkaar naar beneden.

Ga uit elkaar en ga op zoek naar een partner bij wie jij een beter persoon bent.

Dat is mijn advies.

Je bent nog niet zover en wijst met je vinger naar je vriend, alsof een schuldige vinden een oplossing is voor je probleem, maar dat is niet zo. Jouw probleem is dat je schreeuwt, duwt en ruzie op foute manier maakt, en niet naar jezelf kijkt en beseft, ik wil niet meer zo zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijf je drammen? Waarom schreeuw je tegen hem? Waarom heb je discussies als hij die niet wil? Waarom gebruik je geweld?



Waarom wil je dit?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:tikimasala schreef op 20 oktober 2016 @ 19:36:

Summerdance je begrijpt toch ook dat ik nu heel weinig positiefs te vertellen heb. Moest mijn relatie enkel bestaan uit mijn bericht dan was ik niet gaan samenwonen. Wel had ik meer moeten praten over onze wensen en verwachtingen en niet zo blind zijn.



Ik had hem niet moeten duwen dat klopt. Dat was mijn eerste reactie. Na een lelijke opmerking weer. Maar eerlijk is eerlijk ik vind dat hij een duw wel moet kunnen verdragen... Het is niet dat hij op de grond gesmeten werd ofzo. Hij wankelde amper...



Louise dat lijkt me een fantastisch plan. Zal wss wel beter gaan dan haha. Je vindt dat huiselijk geweld moet kunnen. Waarom wil je bij iemand zijn die lelijke dingen tegen je zegt en waar jij zo weinig om geeft dat je geweld gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Nee wij schreeuwen nooit tegen elkaar.

Als ik in een andere kamer zit en ik wil.wat zeggen loop ik even naar hem toe.



Ook als ik boos ben

Buiten het feit dat schreeuwen niets oplost vind ik het ook nogal tokkie gedrag.



Toevallig hadden wij laatst ruzie

Nou ja ruzie, we waren het ergens hartgrondig over oneens

Er volgt dan wel een discussie maar zonder stemverheffing



Duwen zou ik echt een brug te ver vinden overigens (wat de ander ook doet)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel of niemand hier ruzie heeft met partner. Soms moet je gewoon even ruzie maken om tot iemand door te dringen. Ik vind het juist lekker om af en toe ruzie te maken. Als het dan maar wel weer uitgepraat is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dikhat schreef op 20 oktober 2016 @ 19:49:

Lijkt wel of niemand hier ruzie heeft met partner. Soms moet je gewoon even ruzie maken om tot iemand door te dringen. Ik vind het juist lekker om af en toe ruzie te maken. Als het dan maar wel weer uitgepraat is.

Kan iemand mij misschien uitleggen wat er lekker is aan ruziemaken?



Om tot iemand door te dringen?

Gek....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:tikimasala schreef op 20 oktober 2016 @ 19:43:

Ik kan bijna niet volgen.

Annelleke als ik doordram is het omdat ik reactie wil. En hij geeft geen kik alsof het hem allemaal niets doet. En daar wordt ik triest van. Omdat ik wel van hem hou natuurlijk.



Ik schreeuwe uit de andere kamer omdat als je praat vanuit die ruimte het gewoon niet hoort.. Maar ik was me er inderdaad wel niet van bewust dat ik nog steeds luid ging wanneer het niet zou moeten.

Hoe gaat dat dan bij jullie? Schreeuwt er nooit niemand? Ook niet per ongeluk? Dan ben ik misschien wel te opvliegend misschien.

Wat me ook verbaast is zo snel die reacties van dan zou ik weg zijn. Jullie matchen niet. Dan hou ik mss toch te veel vast aan dingen die mss niet te redden zijn.

Waarom moet hij reactie geven op het moment dat jij dat wil? Waarom wil je per se bij iemand zijn die jou niet behandelt zoals jij al? Als het lijkt alsof het hem niks doet, waarom blijf je er dan moeite in stoppen? Je kunt hem niet dwingen om je te geven. En hoe gigantisch groot is jullie woning dat je moet schreeuwen. Voor mij is schreeuwen zo abnormaal dat ik het niet per ongeluk kan doen. Ik denk dat je inderdaad vasthoudt aan dingen die niet te redden zijn.



Je kunt hem niet veranderen, je kunt alleen jezelf veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven