Ruzie over seks

25-06-2016 13:19 2170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn bijna 9 jaar samen. We hebben een goede relatie. We hebben in al die jaren nog nooit echt ruzie gehad, we praten onze problemen meestal goed uit. Vorig weekend hebben we echter schreeuwende ruzie gehad over een erg intiem onderwerp. We hebben al langer problemen in bed, zowel de kwaliteit als kwantiteit is de laatste jaren erg achteruit gegaan. We doen beiden nog weinig moeite voor elkaar in bed.



Vorig weekend hadden we al een tijdlang niet gevreeën met elkaar, hij had zin in een vluggertje, ik vond dat hij best wat meer moeite mocht doen. Hij heeft mij afgewezen met dat woorden dat het niet moet als ik altijd zo moeilijk doe. De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. Ik was zo gekwetst dat ik terug heb gezegd dat hij mij toch niet kan bevredigen omdat zijn penis te klein is (hij heeft hier veel complexen over, en ik wist dat ik hem hiermee ging kwetsen). Het was een ontzettend kinderachtige opmerking, die helemaal niet waar is, ik was zo kwaad dat ik hem wilde kwetsen. Ik schaam mij hier ook voor. Ik heb direct mijn excuses aangeboden, hij wilde er niet naar luisteren en negeert mij al een hele week. Ik weet dat ik te ver ben gegaan, maar ik wil niet dat ik door het stof moet terwijl hij ook heel wat gemene dingen heeft gezegd en dat het gesprek nu alleen hierover kan gaan.



Ik weet niet wat ik wil met dit topic. Ik heb niemand waarmee ik het kan bespreken. Ik weet niet hoe we beiden van het gekwetste gevoel af kunnen raken en hoe we verder moeten gaan. Weet iemand raad?
Neem eens serieus wat hij zegt. Ga eens je best doen in bed. Leer eens wat nieuwe truukjes en stel je niet zo passief op. Je man wil zich ook begeerd voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 juni 2016 @ 13:24:

Neem eens serieus wat hij zegt. Ga eens je best doen in bed. Leer eens wat nieuwe truukjes en stel je niet zo passief op. Je man wil zich ook begeerd voelen.Ja! En voor de rest hoor je thuis in de keuken TO!
Alle reacties Link kopieren
Op een rustig moment uitleggen waarom je je zo gedragen hebt. En wat je wilt veranderen zodat het beter gaat tussen jullie. Als je geluk hebt is je man ook zover dat hij nader naar je toe wil komen. Maar dat is niet af te dwingen, misschien heeft dat tijd nodig. Pas in het vervolg op om in het feest van de strijd dingen te roepen. Verwijten maken meer kapot dan je lief is...
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens samen in gesprek met een sexuoloog?



Ik denk dat er best wel veel beschadigd is door jullie allebei vorige week, dat is niet fijn.
Is het waar of verleid jij hem ook wel eens en neem je regelmatig de leiding in bed?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem eerlijk zeggen dat je zo gekwetst bent omdat je zelf ook weet dat je geen wereldwonder bent in bed en dat je daarom iets kwetsend terug hebt gezegd, gewoon puur om hem ook te kwetsen.

Och jeetje TO, soms zeg je dingen in een ruzie waar je later spijt van hebt. Hopen dat hij het kan begrijpen.
quote:lalalief schreef op 25 juni 2016 @ 13:26:

[...]





Ja! En voor de rest hoor je thuis in de keuken TO! De vrouwen die meer doen dan zich alleen maar beschikbaar stellen voor penetratie blijven een stuk langer interessant voor een man hoor.
quote:winkelfanaat schreef op 25 juni 2016 @ 13:29:

Ik zou hem eerlijk zeggen dat je zo gekwetst bent omdat je zelf ook weet dat je geen wereldwonder bent in bed en dat je daarom iets kwetsend terug hebt gezegd, gewoon puur om hem ook te kwetsen.

Och jeetje TO, soms zeg je dingen in een ruzie waar je later spijt van hebt. Hopen dat hij het kan begrijpen.Grote kans van wel, gok ik.
Ik denk dat de enige manier om dit goed te maken is door hem te laten zien dat je hem begeert. Dus wind hem en jezelf op en neem het voortouw en steek hem niet meer in zijn rug.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 25 juni 2016 @ 13:28:

Is het waar of verleid jij hem ook wel eens en neem je regelmatig de leiding in bed?Misschien ben ik inderdaad wel wat passiever in bed dan hij graag zou zien, anders zou hij dit wel niet aangeven.
quote:Fargo_ schreef op 25 juni 2016 @ 13:33:

[...]





Misschien ben ik inderdaad wel wat passiever in bed dan hij graag zou zien, anders zou hij dit wel niet aangeven.Misschien? Je bent er toch zelf bij? Heeft hij gelijk of niet?
Als hij gelijk heeft heb je hem doelbewust de grond in gestampt omdat hij de waarheid sprak. Jij bent de enige boeman.



Jij bent gekwetst door de waarheid, maar die waarheid kun je zelf aanpassen door niet gewoon op je rug afwachtend te liggen zijn. Zijn gekwetstheid kun je wegnemen door hem te laten voelen dat je hem en zijn pik begeert.
Een man heeft vaak makkelijk praten, want die wordt gemiddeld genomen sneller opgewonden en komt ook makkelijker klaar. Een vrouw heeft daar gemiddeld genomen meer opwarmingstijd voor nodig. Zijn verwijt aan jou dat je zelf voor je opwarming moet zorgen en dus klaar moet zijn voor een vluggertje terwijl je dat nog niet was was dus niet eerlijk.



Jij bent niet eerlijk geweest met je onder de gordelopmerking, maar gelukkig heb je je excuses wel snel aangeboden. Erg kinderachtig dat hij ze niet accepteert en je nu een week (!!) negeert.



Iedereen weet dat negeren geen goede communicatietechniek is als er een structureel probleem is.



Wat betreft jouw passiviteit: ja daar kun je zeker meer aandacht aan besteden, maar laat je niet aanpraten dat alleen jij hier verantwoordelijk bent voor jullie seksleven. Dat zijn jullie samen!
Alle reacties Link kopieren
quote:negeert mij al een hele weekDit is kinderachtig.quote:maar ik wil niet dat ik door het stof moet

En dit ook.



Goddomme wat zijn jullie kinderachtig.



Begin met volwassen zijn. Bied je excuses aan en ga lekker seksen samen.
Dus je hebt al een tijd geen seks, je wil in principe allebei wel weer eens, maar omdat hij het initieert moet hij alles uit de kast halen voor jou? Wat een gemiste kans om weer eens helemaal in elkaar op te gaan.



Wat hij gezegd heeft is niet leuk, maar gezien jouw reactie op zijn initiatief ben ik geneigd hem te geloven. Wat jij daarna hebt gezegd is echt beyond words. Je geliefde daar pakken waar zijn onzekerheid ligt, waar is de liefde dan nog?



Een week negeren gaat overigens ook erg ver. Je moet toch kunnen blijven praten. Tijd voor hulp van buiten? Dit fiksen gaat maanden duren. Ik zou de trukendoos maar open trekken TO.
Erg lullig deze ruzie....feit blijft dat seks echt iets van twee personen is. Dus hij kan wel wat roepen en het bij jou leggen maar heeft hierin zelf ook een rol.

Misschien toch kijken of je samen iets anders kan gaan doen of ontdekken. Nadruk op samen lijkt me goed.
quote:Annelaure schreef op 25 juni 2016 @ 13:42:

Als hij gelijk heeft heb je hem doelbewust de grond in gestampt omdat hij de waarheid sprak. Jij bent de enige boeman.



Jij bent gekwetst door de waarheid, maar die waarheid kun je zelf aanpassen door niet gewoon op je rug afwachtend te liggen zijn. Ja precies. Even bij de feiten blijven.
Als dit een structureel probleem is denk ik dat je samen met een professional moet praten. Misschien een sexuoloog, maar ik denk zelf eerder aan een relatietherapeut, want als je spreekt over een week negeren en dat jij niet door het stof wilt kruipen is er duidelijk iets grondig mis met jullie communicatie.



Dat los je niet op met een potje seksen, want dat wordt vrees ik een toneelstukje van jouw kant.
quote:apiejapie schreef op 25 juni 2016 @ 13:27:

Op een rustig moment uitleggen waarom je je zo gedragen hebt. En wat je wilt veranderen zodat het beter gaat tussen jullie. Als je geluk hebt is je man ook zover dat hij nader naar je toe wil komen. Maar dat is niet af te dwingen, misschien heeft dat tijd nodig. Pas in het vervolg op om in het feest van de strijd dingen te roepen. Verwijten maken meer kapot dan je lief is...







Voor de rest, TO: negeren en elkaar je excuses niet willen aanbieden is niet ok. Ga met elkaar in gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Koop het fijnste apparaat wat je maar kan vinden en laat hem op een houtje bijten.



Ik ben niet snel wraakzuchtig maar kwaad worden tijdens seks vind ik zó grof dat het onvergeeflijk is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Viva weet raadt.

http://www.viva.nl/video- ... eetbare-sexspeeltjes-uit/
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 13:46:

Dus je hebt al een tijd geen seks, je wil in principe allebei wel weer eens, maar omdat hij het initieert moet hij alles uit de kast halen voor jou? Wat een gemiste kans om weer eens helemaal in elkaar op te gaan.



Wat hij gezegd heeft is niet leuk, maar gezien jouw reactie op zijn initiatief ben ik geneigd hem te geloven. Wat jij daarna hebt gezegd is echt beyond words. Je geliefde daar pakken waar zijn onzekerheid ligt, waar is de liefde dan nog?



Een week negeren gaat overigens ook erg ver. Je moet toch kunnen blijven praten. Tijd voor hulp van buiten? Dit fiksen gaat maanden duren. Ik zou de trukendoos maar open trekken TO.Dit.
Het komt er op neer dat hij vond dat jij klaar moest zijn voor een vluggertje toen je dat niet was, hij werd boos, jij werd boos, jij kwetste hem, hij kwetste jou, hij negeert je al een week en jij wilt niet door het stof.



Lekker dan
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 juni 2016 @ 13:24:

Neem eens serieus wat hij zegt. Ga eens je best doen in bed. Leer eens wat nieuwe truukjes en stel je niet zo passief op. Je man wil zich ook begeerd voelen.Och Jezus zeg, jij weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven