Scharrels die niet reageren

19-02-2017 23:46 146 berichten
Mj
Dat is toch niet gek als het slechts om de seks gaat?

Ze willen niets anders dan een keertje er overheen.

Als je meer verwacht, moet je niet gaan scharrelen.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo, je hebt het over scharrels, je kiest ze dus voor de sex. Dan moet je idd verder ook niet meer verwachten. Zulke zijn vaak een bepaald soort mannen die bewust niet op een relatie uit zijn maar alleen wat sex, en jij gaat daarop in, je leent jezelf daarvoor uit, in weze. Maar dat weet je van tevoren toch, vandaar dat ze daarna weer pleite zijn
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat er wederzijds is afgesproken dat het maar om één ding gaat... maar bent dan verbaasd dat het alleen maar over één ding gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen nog maar serieus gedate met mannen, geen scharrels gehad. Maar als ik een man zou tegenkomen met wederzijdse afspraak dat het voor de neuk is dan zou ik het echt vervelend vinden als ik daarna nog een berichtje krijg van diegene.
-
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 04-08-2017 12:07
0.00% gewijzigd
Ik denk dat je niet zo geschikt bent als fuckbuddy. Jij verwacht duidelijk meer.

Wat verwacht je dan dat die scharrels doen?

Je de liefde verklaren? Of mee uit eten nemen?
Je laat je gebruiken. Wat verwacht je dan van die mannen?
Alle reacties Link kopieren
quote:flowe94 schreef op 20 februari 2017 @ 00:02:

Haha ik snap jullie reacties, misschien niet helemaal juist geformuleerd. Wat me nu irriteert is eigenlijk dat ik een scharrel heb waarbij het lijkt alsof alleen hij de momenten 'mag' bepalen. Als ik dan eens met een voorstel kom voor een avond dan reageert hij weinig of vaag en als ik een keer niet reageer blijft hij appen/bellen en bijv. vraagtekens sturen. Terwijl ik weleens dagen kan wachten..



Ook stuurde hij voordat we seks gehad hadden altijd wel iets van 'lekker geslapen' of 'leuke avond gehad' oid en erna niet meer. Terwijl het mij vooraf al duidelijk was waar het om ging.. alsof er ineens nadat je echt seks gehad hebt geen respect meer is..Je hebt onrealistische verwachtingen
Ik heb met mijn scharrels meerdere afspraken dus zo heel vreemd vind ik die verwachting niet. Tenzij je dingen verwacht die meer in de relationele sfeer liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel wat je bedoelt. Je kunt ook seksvriendjes zijn en ook nog een beetje aardig/geïnteresseerd zijn in de ander. Maar ja, aan de andere kant ben je (volgens mij?) niet echt bevriend, je hebt alleen seks. Dan denk ik dat je niet van zo'n man kan verwachten dat het hem boeit of je lekker hebt geslapen. Voordat je daadwerkelijk seks hebt gehad doet hij zijn best om die eerste of enige keer te realiseren. Waarschijnlijk was hij toen ook niet oprecht geïnteresseerd in de dingen waar hij naar vroeg, hij deed gewoon zijn best in het spel.



Ik denk gewoon niet dat je iemand zoiets kwalijk kunt nemen in deze constructie. Zelf was ik vroegah zo als de mannen die jij beschrijft, dus ook vrouwen doen dat. Misschien moet je naast bespreken dat je alleen seks wilt ook andere verwachtingen bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het al tekenend dat jij dit post in de peiler 'relaties' en niet in die over 'seks'.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ze gebruiken gewoon je lijf, allerlei lijven die van links en rechts aangeboden worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind niet dat je onrealistische verwachtingen hebt, TO. Als je een berichtje stuurt om een afspraak te maken, vind ik het logisch dat je een reactie terugverwacht. Ofwel hij geeft aan te willen afspreken, ofwel hij geeft aan niet te kunnen / geen zin te hebben. Dat is gewoon beleefdheid, ik vind dat niet een te hoge verwachting. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Andersom net zo, zodra je gezien hebt dat hij een afspraak wil maken, is het netjes als je daar even op reageert (of het antwoord nu ja of nee is). En hij mag daarbij ook wel enige vorm van geduld opbrengen, niet iedereen is zo aan zijn telefoon vergroeid dat hij direct kan antwoorden op een appje of belletje. Geef gerust aan dat je vele vraagtekens en meerdere belletjes irritant vindt.



En als het zo is dat hij nooit op jouw voorstellen ingaat maar alleen op eigen initiatief wil afspreken, moet je voor jezelf bedenken of je dat erg vindt. Zo ja, bespreekbaar maken of afkappen
Alle reacties Link kopieren
Als het alleen om seks gaat, is er geen nazorg.



Als dat jou niet ligt, dan moet je het dus niet meer doen. Mij lag het ook niet, dus na paar keer proberen mee opgehouden.

Doen wat bij je past. Dat is dit blijkbaar niet.
Alle reacties Link kopieren
Al ben ik voor gelijkheid, je laat je nu wel misbruiken als gratis h*er. Wij vrouwen mogen ook best aan de one night stands en seksrelaties gaan hoor, even goed! Alleen staan mannen hier wat makkelijker in en dus moet jij je afvragen, net zoals de rest al een beetje aangeeft, of jij zelf wel scharrelmateriaal bent? Jij wilt toch net ietsje meer contact begrijp ik dat goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Downton schreef op 20 februari 2017 @ 08:10:

Ik vind niet dat je onrealistische verwachtingen hebt, TO. Als je een berichtje stuurt om een afspraak te maken, vind ik het logisch dat je een reactie terugverwacht. Ofwel hij geeft aan te willen afspreken, ofwel hij geeft aan niet te kunnen / geen zin te hebben. Dat is gewoon beleefdheid, ik vind dat niet een te hoge verwachting.



Waarom zou een man beleefd en respectvol zijn naar een vrouw waar hij 0,0 respect voor heeft?

Waarom zou een man beleefd en respectvol zijn naar een vrouw waarvan hij zo ook wel krijgt wat hij wil?

Waarom zou een man respectvol zijn naar een vro u w die 0,0 respect heeft voor zich zelf?

Een zich zelf respecterende vrouw laat zich niet zo gebruiken.



Voor hem heeft een voordeel om zich zo te gedragen. Dan wordt ze minder snel verliefd op hem. Dat geeft minder gedoe wanneer hij haar inruilt voor een ander.
Hoi flowe94



Hoe gaat het met je?



Heb je leuk wijntjes gedronken met vriendinnen? En heo ging je functioneringsgesprek?



Zullen we nu weer neuken?
Alle reacties Link kopieren
Oh en voor ik het over me heen krijg



Ik vind vrouwen die scharrelen geen prostituees, echter denk ik dat mannen hun scharrels wel als zo makkelijk beschouwen. Daar moet je tegen kunnen. Heeft voor mij ook lang gewerkt zo met een scharrel hier en daar. Inmiddels wel de juiste tegengekomen, gelukkig!
quote:Jazzica schreef op 20 februari 2017 @ 08:34:

Al ben ik voor gelijkheid, je laat je nu wel misbruiken als gratis h*er. Wij vrouwen mogen ook best aan de one night stands en seksrelaties gaan hoor, even goed! Alleen staan mannen hier wat makkelijker in en dus moet jij je afvragen, net zoals de rest al een beetje aangeeft, of jij zelf wel scharrelmateriaal bent? Jij wilt toch net ietsje meer contact begrijp ik dat goed?



Gratis hoer? Wat een onzin zeg en helemaal niet tegenstrijdig met wat je daarna zegt



To heeft het hier over scharrels, is wel ff wat anders dan een ONS en ook al gaat het om de seks kun je elkaar evengoed met respect behandelen. Hoe die mannen er mee om gaan zegt alles over hen en niet over TO
quote:sugarmiss schreef op 20 februari 2017 @ 08:35:

[...]





Waarom zou een man beleefd en respectvol zijn naar een vrouw waar hij 0,0 respect voor heeft?

Waarom zou een man beleefd en respectvol zijn naar een vrouw waarvan hij zo ook wel krijgt wat hij wil?

Waarom zou een man respectvol zijn naar een vro u w die 0,0 respect heeft voor zich zelf?

Een zich zelf respecterende vrouw laat zich niet zo gebruiken.



Voor hem heeft een voordeel om zich zo te gedragen. Dan wordt ze minder snel verliefd op hem. Dat geeft minder gedoe wanneer hij haar inruilt voor een ander.Als een vrouw ook behoefte heeft aan seks heeft ze geen zelfrespect hahaha volgens mij is voldoen aan je behoeftes juist een vorm van zelfrespect. Dat jij dit nou ziet als laten gebruiken is jouw eigen interpretatie
Alle reacties Link kopieren
quote:Anijsje0123 schreef op 20 februari 2017 @ 08:44:

[...]





Als een vrouw ook behoefte heeft aan seks heeft ze geen zelfrespect hahaha volgens mij is voldoen aan je behoeftes juist een vorm van zelfrespect. Dat jij dit nou ziet als laten gebruiken is jouw eigen interpretatie



Aan to's behoefte wordt niet voldaan. To krijgt niet wat ze wil.

Ze wil een man die terug appt als zij appt.

To wil een man dieniet alkeen komt wanneer hij zin heeft maar ook wanneer zij zin heeft.

To wil een man die een klein beetje interesse in haar toont.



Dat krijgt ze allemaal niet.
Jouw scharrel heeft last van afterdatedips of te wel.... jagen, jagen, jagen, seks, rust eigen dingen oppakken, langzaamaan weer zin en dan: jagen, jagen etc. Vrij 'normaal' fenomeen bij scharrelrelaties. Bepreek dat je af en toe een appje wel op prijs stelt. Kan hij het echt niet, dan zou ik me afvragen of dit de juiste scharrel is.... maar dat is aan jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anijsje0123 schreef op 20 februari 2017 @ 08:41:

[...]





Gratis hoer? Wat een onzin zeg en helemaal niet tegenstrijdig met wat je daarna zegt



To heeft het hier over scharrels, is wel ff wat anders dan een ONS en ook al gaat het om de seks kun je elkaar evengoed met respect behandelen. Hoe die mannen er mee om gaan zegt alles over hen en niet over TOHad me voor jouw reactie al goed ingedekt hoor! Lees even verder
Alle reacties Link kopieren
Wederom een aanwijzing dat die scharrelformule vaak niet goed werkt.

Mannen (en niet alleen, er zijn ook zulke vrouwen) die zo met je omgaan als ze 'de buit binnen hebben' vind ik respectloos.

Bij scharrelen ontstaan er vaak toch gevoelens van een van beide partijen, waardoor dergelijke ongelijkheid ontstaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven