Scharrels die niet reageren

19-02-2017 23:46 146 berichten
Mj
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 februari 2017 @ 11:25:

[...]

Jeetje Elle, wat een onzin weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 februari 2017 @ 11:34:

[...]





Dat lukt op je 40ste ook prima hoor. Vraag is of het bij haar past.Ja sorry je hebt gelijk.
Je hebt wel makkelijk praten he Elle, voor iemand die zelf zegt helemaal niks om seks te geven. Ja dan snap ik ook wel dat je het best vind om maanden te wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anijsje0123 schreef op 20 februari 2017 @ 13:01:

Je hebt wel makkelijk praten he Elle, voor iemand die zelf zegt helemaal niks om seks te geven. Ja dan snap ik ook wel dat je het best vind om maanden te wachten.Het is toch al opvallend hoe makkelijk wij mensen praten over het leven van een ander.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 20 februari 2017 @ 12:45:

[...]







Opletten meisje...dat schreef ik niet.

.

Maar zo zie ja maar, er zijn er meer die zo denken als mij...

Behalve de viva dames!

Haha..

.

Geeft allemaal niks..want we hold van mekeer...holadiejee,...haldoejooo..

De ene die hef sex..en die ander die hef lul...holadiejee..jadiejo..oh oh..

Das een liedje he?!

.een liedje..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Oh vandaar Elle, dat jij zo ontzettend goed bent in relaties en er op zo'n totaal gezonde manier mee omgaat. Alsjeblieft zeg, doe normaal. Niet alle vrouwen leven voor de goedkeuring van mannen. Maria complex much.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 februari 2017 @ 13:08:

[...]

Opletten meisje...dat schreef ik niet.

Toch zou het helpen als je iets meer samenhang in je teksten verstopte Elle. Het lijkt erop dat elke mening die je uit dient te worden verpakt in een Shakespeareaanse stijlfiguur. Soms gaat de inhoud van de boodschap wel een beetje verloren.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 20 februari 2017 @ 13:16:

[...]



Toch zou het helpen als je iets meer samenhang in je teksten verstopte Elle. Het lijkt erop dat elke mening die je uit dient te worden verpakt in een Shakespeareaanse stijlfiguur. Soms gaat de inhoud van de boodschap wel een beetje verloren.

Oh ja...kan hoor...kan.

.

Maar als je het niet erg vind, doe ik het graag zo.

Maar bedankt voor de tip hoor!....heel erg bedankt.

.

Ik vind het een echt compliment...shakespear...prachtig!

Dan doe ik het nog goed.

Maar merk het al, het kan dus nog beter.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Maar ach....scharrels, is net carnaval.

Zo,lang het leuk is..is het leuk...en anders ga je naar huis.

.

Met een kater.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 februari 2017 @ 13:21:

Maar ach....scharrels, is net carnaval.

Zo,lang het leuk is..is het leuk...en anders ga je naar huis.

.

Met een kater.Ik geloof niet dat jij veel scharrelt.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Je kan wel roepen het is 2017. We zijn geemancipeerd en we leven niet meer in de jaren 50 maar dat maakt nog niet dat zo'n man minder op je neer kijkt.



Een hoer kan ook heel hard gaan roepen dat het gewoon een beroep is en dat ze belasting betaald. En dat ze op en eerlijke manier haar geld verdient.



Toch zijn er weinig mensen die zo'n vrouw in hun vriendenkring willen heben of hun kind bij haar willen laten spelen.



ik snap ook niet wat er leuk is aan scharrelen. Binnen een relatie kun je net zoveel en zelfs meer seks hebben. Die nog lekkerder is ook omdat d een andef weet wat je fijn vindt en als bonus van eljaar houdt.



Daarnaast is zo'n persoon dan ook nog eens geinteresseerd in j. Is lief vokr je en behandeld je met respect.
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 20 februari 2017 @ 13:26:

[...]



Ik geloof niet dat jij veel scharrelt.En ik geloof niet dat jij veel carnaval viert.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:GV72 schreef op 20 februari 2017 @ 12:33:

Soms is het gewoon na "de daad" (geweldig dat dit woord nog op deze manier wordt gebruikt) niet zo bijzonder meer. Ik moet toegeven dat ik ook wel eens heel veel tijd, energie, attent gedrag en noem maar op in een nieuw contact heb gestoken, weken, maanden..

en toen de dateen toen de daadNou ja, en daarna was het niet zo bijzonder meer. Dus dat zou ook een heel simpele verklaring kunnen zijn.En waarom dan niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:pantoffel81 schreef op 20 februari 2017 @ 13:31:

[...]





En waarom dan niet?Niet altijd niet, maar de spanning die je opbouwt door de manier waarop je contact hebt kan verwachtingen scheppen. En dat komt tussen de lakens niet altijd uit.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Doe ik niet zo vaak maar nu is nAar mijn mening noodzakelijk.



quote:sugarmiss schreef op 20 februari 2017 @ 13:28:

Je kan wel roepen het is 2017. We zijn geemancipeerd en we leven niet meer in de jaren 50 maar dat maakt nog niet dat zo'n man minder op je neer kijkt.



Een hoer kan ook heel hard gaan roepen dat het gewoon een beroep is en dat ze belasting betaald. En dat ze op en eerlijke manier haar geld verdient.



Toch zijn er weinig mensen die zo'n vrouw in hun vriendenkring willen heben of hun kind bij haar willen laten spelen.



ik snap ook niet wat er leuk is aan scharrelen. Binnen een relatie kun je net zoveel en zelfs meer seks hebben. Die nog lekkerder is ook omdat d een andef weet wat je fijn vindt en als bonus van eljaar houdt.



Daarnaast is zo'n persoon dan ook nog eens geinteresseerd in j. Is lief vokr je en behandeld je met respect.



Scharrelen is leuk als je van afwisseling houdt en geen verplichtingen wil. Alleen de lusten en geen lasten. Ik zie er wel voordelen in. Mijn scharrels zijn allemaal heel lief en zorgzaam. Dat zijn ook wel voorwaarden.

Ik zie dus niet in waarom ik perse een relatie moet hebben. Voor mij heeft dat geen echte meerwaarde. Praten kan ik ook met vrienden.
Jullie weten sinds kort wel weer elke discussie te verneuken zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 februari 2017 @ 13:41:

Jullie weten sinds kort wel weer elke discussie te verneuken zeg.
quote:Ikhierhuh schreef op 20 februari 2017 @ 13:42:

[...]



Ik heb een IQ van 65 dus leg even uit wat je bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:pantoffel81 schreef op 20 februari 2017 @ 13:31:

[...]





En waarom dan niet?Maar als je meemaakt wat jij meemaakte met Goofy de Pantoffelheld is een man al snel een everzwijnenjager (Asterix? Echt?)
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 februari 2017 @ 13:46:

[...]





Ik heb een IQ van 65 dus leg even uit wat je bedoelt.Ik doe alsof ik niet zeg.
quote:badmeester schreef op 20 februari 2017 @ 13:41:

Jullie weten sinds kort wel weer elke discussie te verneuken zeg.Huh?
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 20 februari 2017 @ 13:28:

Je kan wel roepen het is 2017. We zijn geemancipeerd en we leven niet meer in de jaren 50 maar dat maakt nog niet dat zo'n man minder op je neer kijkt.



Een hoer kan ook heel hard gaan roepen dat het gewoon een beroep is en dat ze belasting betaald. En dat ze op en eerlijke manier haar geld verdient.



Toch zijn er weinig mensen die zo'n vrouw in hun vriendenkring willen heben of hun kind bij haar willen laten spelen.



ik snap ook niet wat er leuk is aan scharrelen. Binnen een relatie kun je net zoveel en zelfs meer seks hebben. Die nog lekkerder is ook omdat d een andef weet wat je fijn vindt en als bonus van eljaar houdt.



Daarnaast is zo'n persoon dan ook nog eens geinteresseerd in j. Is lief vokr je en behandeld je met respect.



Dat vínd jij. Maakt het natuurlijk niet waar hè.



Ik heb weer medelijden met de meeste mensen in relaties. Ieder z'n ding.



Heel bijzonder trouwens, dat 'dat maakt nog niet dat een man minder op je neer kijkt'. Blijkbaar vind jij dat normaal gedrag bij mannen. Ik niet, en ik weet door dit ene zinnetje al dat mijn scharrels meer respect voor mij hebben dan jouw man voor jou.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:safrat schreef op 20 februari 2017 @ 13:56:

[...]





Huh?Bedoelde jou niet persoonlijk.
quote:badmeester schreef op 20 februari 2017 @ 14:02:

[...]





Bedoelde jou niet persoonlijk.Dat snap ik. Ik begrijp alleen niet waarom een discussie wordt verneukt als mensen een andere mening hebben. Draait een discussie juist niet daar om? Of gaat het om de wijze waarop? Dat kan natuurlijk ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven