Scheten laten

15-04-2013 17:12 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik zelf nogal eens de neiging om mijn darmen luidruchtig te strekken ongeacht of partner daar nu wel of niet bij is. En dit is uiteraard wederzijds,we knetteren en tetteren er samen vrolijk op los!

Heb het wel eens met anderen over jezelf kunnen zijn bij je partner etc, maar het valt me dus op dat veel stelletjes toch bij elkaar geen scheet durven laten! Schaamte? Ongepast? Een scheet is sowieso not done?



Ben benieuwd hoe jullie hierover denken

Mijn stelling is dus:

In een relatie waarin je compleet jezelf kunt zijn laat je gewoon een scheet in bijzijn van je partner.

Eens of oneens?



Alle reacties Link kopieren
@Tantejo,

Besef wel dat je nu net als mij als asociale gezien wordt.

Maar jij hebt er ook vast het schijt aan.
Alle reacties Link kopieren
Een scheet laten is gewoon een natuurlijk iets. En ik vind het in een relatie dan ook doodnormaal om een scheet te durven laten. Je hoeft je toch niet voor elkaar te schamen? Maar om nou een hele avond op de bank naast je partner te gaan zitten knallen...nee. Er zijn grenzen. Maar af en toe een scheet laten, vind ik niet raar.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:toedeledokie schreef op 15 april 2013 @ 23:40:

Een scheet laten is gewoon een natuurlijk iets. En ik vind het in een relatie dan ook doodnormaal om een scheet te durven laten. Je hoeft je toch niet voor elkaar te schamen? Maar om nou een hele avond op de bank naast je partner te gaan zitten knallen...nee. Er zijn grenzen. Maar af en toe een scheet laten, vind ik niet raar.En die grens is blijkbaar voor iedereen verschillend. 1 mag? 2 mag? Of wordt er geturfd tot de afgesproken grens bereikt wordt en dan de gang in?
Alle reacties Link kopieren
quote:brokey schreef op 15 april 2013 @ 23:16:

[...]



En daar bedoel je mee?Dat ik niet spastisch scheten ga lopen inhouden, maar er ook geen aandacht voor vraag als in: he jongens moet je horen. Ik zoek dus een stil plekje op. Maar ontsnapt er een, dan ontsnapt er een. Mijn vader gaat er echt voor zitten en vestigt de aandacht erop. Dat is voor mij
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 15 april 2013 @ 23:47:

[...]





Dat ik niet spastisch scheten ga lopen inhouden, maar er ook geen aandacht voor vraag als in: he jongens moet je horen. Ik zoek dus een stil plekje op. Maar ontsnapt er een, dan ontsnapt er een. Mijn vader gaat er echt voor zitten en vestigt de aandacht erop. Dat is voor mij Kun je nagaan als je collega's het doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Orzoo schreef op 15 april 2013 @ 23:50:

[...]



Kun je nagaan als je collega's het doen

Dat gaat zelfs mij te ver hoor! Juist omdat ik overdag de boel op aan het houden ben, vliegen ze 's avonds in overvloed.

En op 1 of andere manier doen vaders en opa's die reet bewust omhoog.



*krijgt flashback aan vroeger*
Alle reacties Link kopieren
Ninjascheten... Die hoor je niet aankomen maar ze slaan genadeloos toe...!

Eén van mijn kinderen kwam laatst nog met een geweldige schetenmop: waarom stinkt een scheet? Dan hebben doven er ook nog wat aan :-D



Maar effe serieus... Ik vind het niet netjes om er altijd maar een eind op los te knetteren en een ander in jouw stank te zetten. Een keertje moet kunnen, soms heb je er wel eens eentje die door de barricades heenbreekt en ach, uit meligheid kan je er ook wel eens eentje laten gaan (en dan geef je de hond maar de schuld :-D ) maar ik had dus een ex die de straalaandrijving gewoon continu aan had staan. Dat vind ik walgelijk. Getuigt van schijt (no pun intended) hebben aan je omgeving. Elke dag zat ik in de stank, want hij liet ze gewoon vliegen waar hij stond! Dat vind ik te ver gaan.



(hoewel, als ik demagnumvanellen lees... :-D Zo kan je het ook bekijken!)



Zelf heb ik ook iets aan mijn darmen, waardoor ik zowel explosief als dodelijk kan broekhoesten (en als ik alleen ben is er niets of niemand die me tegen houdt :-) ) , maar ik kan het in gezelschap wel in bedwang houden en als het te erg wordt daarbinnen, trek ik me even terug om de boel even goed door te blazen.
Alle reacties Link kopieren
haha, nou ja, ik vind het maar niks, ik zie jou dus met je man op de bank en dan een pink uitsteken zeker.



Liever even apart zonder elkaar lastig te vallen!
Alle reacties Link kopieren
Heb niet alles gelezen, maar ik doe het dus niet. Ik kan het prima inhouden als ik op mijn werk ben of tijdens een presentatie of op een vergadering, ik noem maar wat dingen. Ik snap niet waarom je bij je partner alles dan maar moet laten waaien.
Alle reacties Link kopieren
het feit, dat hier een topic geopend wordt, betekent al, dat openbare-scheten-laters heus wel weten, dat wat zij doen not-done is.

Laten we wel zijn, je opent geen topic over dingen die heel normaal zijn.



En natuurlijk, er zijn mensen die om hun gezondheid scheten laten. Mara voor de rest geldt de fatsoensnorm en binnen onze normen passen geen scheten.



En Nee, ook niet waar mijn partner bij is. Ik poep niet waar hij bij is. Peuter niet in mijn neus, laat hem mijn oorsmeer niet proeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 16 april 2013 @ 08:28:



Laten we wel zijn, je opent geen topic over dingen die heel normaal zijn..



Ze hadden jou als Paus moeten kiezen, elk topic wat hier geopend wordt is in jouw ogen per definitie " afwijkend gedrag"!

De Paus heeft vele volgers,zijn standpunt betreffende condoomgebruik is ook heel duidelijk....en toch zijn vele mensen het niet met hem eens...zijn al die mensen ook abnormaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:wench schreef op 16 april 2013 @ 00:09:





Zelf heb ik ook iets aan mijn darmen, waardoor ik zowel explosief als dodelijk kan broekhoesten (en als ik alleen ben is er niets of niemand die me tegen houdt :-) ) , maar ik kan het in gezelschap wel in bedwang houden en als het te erg wordt daarbinnen, trek ik me even terug om de boel even goed door te blazen.Broekhoesten?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg pijn in m'n buik als ik ze ophoud, ben soms er blij dat er überhaupt lucht uitkomt want rondlopen met een opgezette buik is echt niet fijn.

Lief liet ze eerder in de realtie als ik, dan waarschuwde ze even 'ik zou nog even wachten met...'

Inmiddels laat ik er wel, maar probeer het toch ergens anders te doen, en die harde knallers lukt me op de een of andere manier nog niet. Dat komt vast nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd dat sommige mensen het hier toch nog altijd asociaal vinden, ook al vinden alle betrokken partijen het zelf niet erg.

Zolang ik en partner het scheten laten houden voor onder ons tweetjes, en we er alletwee geen probleem mee hebben, kan je het toch niet asociaal noemen?



Verder vind ik het ook niet meer dan normaal dat ik me nergens in voor moet houden bij mijn partner. Hij mag dus gerust de badkamer binnen als ik op het toilet zit, mag gerust zien hoe ik mijn oksels onthaar, mijn teennagels knip of mijn maandverband vervang. En ik denk niet dat dit ook maar iets afbreuk doet aan onze relatie.



Maar mensen die in hun relatie liever geen scheten laten, doe gerust. Maar om iedereen asociaal te noemen die het wel doet bij zijn partner vind ik wel wat bescheten. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ransaapjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 16 april 2013 @ 09:09:

Vreemd dat sommige mensen het hier toch nog altijd asociaal vinden, ook al vinden alle betrokken partijen het zelf niet erg.

Zolang ik en partner het scheten laten houden voor onder ons tweetjes, en we er alletwee geen probleem mee hebben, kan je het toch niet asociaal noemen?



Verder vind ik het ook niet meer dan normaal dat ik me nergens in voor moet houden bij mijn partner. Hij mag dus gerust de badkamer binnen als ik op het toilet zit, mag gerust zien hoe ik mijn oksels onthaar, mijn tenen knip of mijn maandverband vervang. En ik denk niet dat dit ook maar iets afbreuk doet aan onze relatie.



Maar mensen die in hun relatie liever geen scheten laten, doe gerust. Maar om iedereen asociaal te noemen die het wel doet bij zijn partner vind ik wel wat bescheten. :-)Wees er maar trots op...
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 16 april 2013 @ 09:09:

Vreemd dat sommige mensen het hier toch nog altijd asociaal vinden, ook al vinden alle betrokken partijen het zelf niet erg.

Zolang ik en partner het scheten laten houden voor onder ons tweetjes, en we er alletwee geen probleem mee hebben, kan je het toch niet asociaal noemen?

Eens, dat vind ik ook.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vervelend vind van mijn man is als we ergens zijn waar ook andere mensen zijn en hij hoort iets wat hij blijkbaar op een scheetgeluid vindt lijken, hij keihard aan mij vraagt: 'Liet je nou een scheet?' Laatst was dat ook weer, het was iets heel anders, en degene die erbij was stond een aantal meter verderop, dus als ik al een scheet had gelaten had die persoon het niet gehoord en dat had ik dan ook niet gewild, ik vind het vervelend dat hij dat dan zegt. Maar dat wil er bij hem niet in, want 'het is toch iets heel natuurlijks?' .
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook hoor, het kan in het begin een hekel punt zijn net als poepen, oh dat kon ik in het begin ook niet als ik wist dat ze in hetzelfde huis was.

Vreselijk, alsof de boel blokkeert, dan ben je maar wat blij als je kunt en dat is ook zo voor die valse lucht die je laat ontsnappen dmv een scheet.
Alle reacties Link kopieren
Maar als ik het hier zo lees heb ik volgens mij vreemde 'winderigheid'.

Ik heb zowat de hele dag door last van scheetjes, maar deze zijn altijd klein, geurloos, en klankloos. Komen meestal in groepen van 20 na mekaar. De knallers waar gasmaskers voor nodig zijn, komen enkel als mijn buik wat overhoop ligt, en daarvoor trek ik me liever terug op het toilet, voor de zekerheid...
Alle reacties Link kopieren
quote:anonanas schreef op 16 april 2013 @ 00:36:

Heb niet alles gelezen, maar ik doe het dus niet. Ik kan het prima inhouden als ik op mijn werk ben of tijdens een presentatie of op een vergadering, ik noem maar wat dingen. Ik snap niet waarom je bij je partner alles dan maar moet laten waaien.Idd. Grote afknapper vind ik het. Volgens mij is dat echt iets wat je doet als je geen opvoeding hebt gehad. Tokkie milieu.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal eens met Nepthys.

Als alleen ik en partner het bij elkaar doen, wat voor asociaals doe ik dan precies? Hij vindt het normaal, ik vind het normaal (en soms vind ik het zelfs grappig), dus wat is het probleem dan?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 16 april 2013 @ 09:13:

Wat ik vervelend vind van mijn man is als we ergens zijn waar ook andere mensen zijn en hij hoort iets wat hij blijkbaar op een scheetgeluid vindt lijken, hij keihard aan mij vraagt: 'Liet je nou een scheet?' Laatst was dat ook weer, het was iets heel anders, en degene die erbij was stond een aantal meter verderop, dus als ik al een scheet had gelaten had die persoon het niet gehoord en dat had ik dan ook niet gewild, ik vind het vervelend dat hij dat dan zegt. Maar dat wil er bij hem niet in, want 'het is toch iets heel natuurlijks?' .Ziejewel Tokkieschhhh.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, iedereen die een scheet laat komt uit een tokkie milieu. We zijn dan allemaal een grote happy family. Die erg op z'n gemak is bij elkaar, dat wel. De andere helft van de familie zit elkaar te verdringen voor de wc deur.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 16 april 2013 @ 09:16:

Ziejewel Tokkieschhhh.Waar slaat dat nou weer op, of is het grappig bedoeld of zo?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven