Schreeuw om hulp!

27-03-2013 19:36 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Daarom hoop ik dat mensen me advies kunnen geven want ik kan niet helder denken op dit moment, ik zit in een achtbaan van emoties/ gevoelens!!



Een jaar geleden leerde ik op me werk een jongen kennen. Toen we voor het eerst zoende gebeurde er iets, iets magisch, iets wat ik nog nooit had meegemaakt..

Vanaf dat moment was ik verkocht! De dates volgden en ik werd smoorverliefd. We zagen elkaar uiteindelijk bijna elke dag.

Ik zag in hem mijn man, de man van mijn kinderen.



De afgelopen weken zijn er veel dingen gebeurd waardoor ik niet weet wat ik moet doen. Moet ik kiezen voor verstand? Of gevoel? Of is t mijn onzekerheid?



We werken allebei in t weekend in een kroegje. Op een zondag kreeg hij een berichtje van een meisje. Ik wilde weten van wie. Uiteindelijk de berichtjes gelezen. Hij ontkende in die berichtjes dat we iets hadden en dat we elkaar bijna elke dag zagen. Na een ruzie heeft ie een bericht gestuurd dat we toch iets hadden en dit niet verstandig was.



Daarna ging t weer super. Geen vuiltje aan d'r lucht. We zijn zelfs naar huizen gaan kijken, omdat we samen iets wilde huren.

Tot ik op z'n verjaardag weer ineens een apart gevoel kreeg. Toen hij lag te slapen heb ik zijn telefoon geopend en zijn berichtjes gelezen.

Ik kwam een gesprek tussen hem en zijn ex tegen waarin hij zei dat hij haar miste, eruit naar voren kwam dat hij met haar afsprak, en hij bevestigde dat ze weer wat hadden!!

Ik heb mijn kleren aangetrokken en heb hem wakker gemaakt. Ruzie gehad en hij kwam met het verhaal dat ze labiel is, zegt zelfmoord te plegen als hij t stopt etc. Ik had in m'n woede een bericht gestuurd. Hij liet mij geloven dat ze zichzelf wat aan zou doen en heeft me zover gekregen dat ik haar een bericht heb gestuurd en gezegd dat ik dronken was en dat er niks van waar was.

Hij zou open kaart spelen en we zouden dit samen aanpakken.

Hij zegt nu dat ik hem moet vertrouwen en fat hij het afbouwt. Twee weken nadat dit gebeurd ia wilde ik weer in z'n telefoon kijken. Uiteindelijk na ruzie heb ik gekeken en trof ik weer een heel gesprek aan. Daarin vroeg ze of hij af wilde spreken en had hij een paar foto's gestuurd en zei hij: speciaal voor jou gemaakt, jou advies is me veel waard (zoiets)..

Weer ruzie gehad hierover.

Een paar dagen daarna kwam hij met het verhaal dat hij haar gebeld had en gezegd had dat hij t wilde stoppen.

Ik mag niet in z'n telefoon kijken want hij zegt dat ik hem moet vertrouwen.



Dit is nog niet alles. Vorige week belde hij me om 04 uur in de nacht wakker. Hij was klaar met werken en moet alleen nog schoonmaken. Meestal is hij om 6 uur dan thuis.

Nu nam hij ineens z'n telefoon niet op en negeerde hij mijn berichtjes.

Om 7 uur nam hij op en zei hij dat hij onderweg naar mij was maar dat hij eerst ergens eten was gaan halen.

De dag erna werd ik gebeld door een oude vriendin, die kwam met het verhaal dat hij ineens bij een vriendin van haar binnen was om 6 uur sochtends..

Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij zei dat het meisje een XTC pil op had en aan t spacen was en hij haar daarom naar huis gebracht had.

En dat hij daarna had gezegd dat hij niets van haar wilde en haar nr had geblokkeerd!



Nu weet ik t niet meer, ik geef zoveel om hem, wat we hebben voelt speciaal en uniek..

Maar ben ik te verliefd om te zien wat er aan de hand is? Moet ik hem vertrouwen en nog wen kans geven? Of niet?

Nu neemt hij weer z'n telefoon niet op en m'n gevoel zegt dat hij bij een ander is... :'(



Ik moest t kwijt... Hoop dat er mensen reageren..
Alle reacties Link kopieren
Die jongen liegt dat ie barst. Laat lopen joh.
Some flies are too awesome for the wall
Of ie nu bij een ander is weet ik niet.

Ik weet wel dat ik 'm na die eerste zondag al de deur had gewezen.
Alle reacties Link kopieren
Laat lopen
Alle reacties Link kopieren
Kappen. Veels te veel gedoe allemaal.
Pfff ik zou hem een enkele reis naar zijn ex geven en zeggen dat hij maar eens terug moet komen als hij het met haar afgesloten heeft.!

Ondertussen kun jij beter doorgaan met je leven zonder hem want zo te lezen heb jij jezelf totaal verloren in dat jaar dat deze relatie heeft geduurd.
Alle reacties Link kopieren
Lekker eensgezind hier
Deze jongen is duidelijk niet te vertrouwen.



Het is rot als je zo verliefd bent, maar deze man ben je echt liever kwijt dan rijk. Kies voor jezelf en gun jezelf een kerel die wel te vertrouwen is
Alle reacties Link kopieren
Ik word al moe als ik het lees en dan ben ik niet eens degene die aan het controleren ben en vol wantrouwen zit naar deze persoon!



Je vertrouwd hem niet. Dan is het einde relatie.

Over en uit.
Alle reacties Link kopieren
Hij liegt dat hij scheel ziet.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die echt voor je gaat, ontkent niet tegen iemand anders dat ie wat met je heeft.

Wel met jou op huizenjacht en ondertussen lekker smsen met iemand anders... Hij is niet eerlijk tegen je.



Kappen met die hap, dan maar liefdesverdriet, jezelf weer oppakken en verder gaan met je leven.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Hij weet ze wel te verzinnen zeg! Sterkte met zo'n fantast.
Alle reacties Link kopieren
Wat een pareltje!



Koesteren die gast.
Dumpen die gast.
Voor jóu voelt het speciaal en uniek.....voor hém blijkbaar niet. Je vraagt je af of je te verliefd bent om te zien wat er aan de hand is, maar volgens mij heb je dat allang gezien.
Alle reacties Link kopieren
Nou de man van je kinderen zal hij niet worden..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik ben bang dat ik dalijk wegloop en het verkeerd zie. Maar ja je kunt t maar op 1 manier zien denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar hoe duidelijk kan het zijn!
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie contact opnemen met z'n ex?
Nee-hee
Hoe wil je het anders zien dan? Nogal intieme gesprekken met z'n ex, ontkennen dat ie iets met jou heeft....

Denk dat je te graag wil dat je het allemaal verkeerd ziet omdat je zo verliefd bent. Je probeert dan recht te lullen wat behoorlijk krom is, en dat gaat op den duur echt niet werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je topictitel wel wat overdreven...



Sterkte!! Dit is hem niet hoor.
quote:kmaria88 schreef op 27 maart 2013 @ 19:53:

Zouden jullie contact opnemen met z'n ex?



Nee waarom zou je?

Je vriend is degene die liegt en bedriegt dus je moet bij hem zijn en niet bij haar.

Zij heeft met jou niks te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik word hier zo moe van, het is toch duidelijk dat hij vreemdgaat? Hop, weg ermee!
Alle reacties Link kopieren
nee, ik zou je soon-to-be ex opbellen en zeggen dat ie niet meer bij jou aan hoeft te komen. Dat ie zijn spullen kan pakken en je kan wissen en verwijderen uit zijn telefoon en social media, want jij gaat namelijk datzelfde doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven