Schreeuw om hulp!

27-03-2013 19:36 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Daarom hoop ik dat mensen me advies kunnen geven want ik kan niet helder denken op dit moment, ik zit in een achtbaan van emoties/ gevoelens!!



Een jaar geleden leerde ik op me werk een jongen kennen. Toen we voor het eerst zoende gebeurde er iets, iets magisch, iets wat ik nog nooit had meegemaakt..

Vanaf dat moment was ik verkocht! De dates volgden en ik werd smoorverliefd. We zagen elkaar uiteindelijk bijna elke dag.

Ik zag in hem mijn man, de man van mijn kinderen.



De afgelopen weken zijn er veel dingen gebeurd waardoor ik niet weet wat ik moet doen. Moet ik kiezen voor verstand? Of gevoel? Of is t mijn onzekerheid?



We werken allebei in t weekend in een kroegje. Op een zondag kreeg hij een berichtje van een meisje. Ik wilde weten van wie. Uiteindelijk de berichtjes gelezen. Hij ontkende in die berichtjes dat we iets hadden en dat we elkaar bijna elke dag zagen. Na een ruzie heeft ie een bericht gestuurd dat we toch iets hadden en dit niet verstandig was.



Daarna ging t weer super. Geen vuiltje aan d'r lucht. We zijn zelfs naar huizen gaan kijken, omdat we samen iets wilde huren.

Tot ik op z'n verjaardag weer ineens een apart gevoel kreeg. Toen hij lag te slapen heb ik zijn telefoon geopend en zijn berichtjes gelezen.

Ik kwam een gesprek tussen hem en zijn ex tegen waarin hij zei dat hij haar miste, eruit naar voren kwam dat hij met haar afsprak, en hij bevestigde dat ze weer wat hadden!!

Ik heb mijn kleren aangetrokken en heb hem wakker gemaakt. Ruzie gehad en hij kwam met het verhaal dat ze labiel is, zegt zelfmoord te plegen als hij t stopt etc. Ik had in m'n woede een bericht gestuurd. Hij liet mij geloven dat ze zichzelf wat aan zou doen en heeft me zover gekregen dat ik haar een bericht heb gestuurd en gezegd dat ik dronken was en dat er niks van waar was.

Hij zou open kaart spelen en we zouden dit samen aanpakken.

Hij zegt nu dat ik hem moet vertrouwen en fat hij het afbouwt. Twee weken nadat dit gebeurd ia wilde ik weer in z'n telefoon kijken. Uiteindelijk na ruzie heb ik gekeken en trof ik weer een heel gesprek aan. Daarin vroeg ze of hij af wilde spreken en had hij een paar foto's gestuurd en zei hij: speciaal voor jou gemaakt, jou advies is me veel waard (zoiets)..

Weer ruzie gehad hierover.

Een paar dagen daarna kwam hij met het verhaal dat hij haar gebeld had en gezegd had dat hij t wilde stoppen.

Ik mag niet in z'n telefoon kijken want hij zegt dat ik hem moet vertrouwen.



Dit is nog niet alles. Vorige week belde hij me om 04 uur in de nacht wakker. Hij was klaar met werken en moet alleen nog schoonmaken. Meestal is hij om 6 uur dan thuis.

Nu nam hij ineens z'n telefoon niet op en negeerde hij mijn berichtjes.

Om 7 uur nam hij op en zei hij dat hij onderweg naar mij was maar dat hij eerst ergens eten was gaan halen.

De dag erna werd ik gebeld door een oude vriendin, die kwam met het verhaal dat hij ineens bij een vriendin van haar binnen was om 6 uur sochtends..

Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij zei dat het meisje een XTC pil op had en aan t spacen was en hij haar daarom naar huis gebracht had.

En dat hij daarna had gezegd dat hij niets van haar wilde en haar nr had geblokkeerd!



Nu weet ik t niet meer, ik geef zoveel om hem, wat we hebben voelt speciaal en uniek..

Maar ben ik te verliefd om te zien wat er aan de hand is? Moet ik hem vertrouwen en nog wen kans geven? Of niet?

Nu neemt hij weer z'n telefoon niet op en m'n gevoel zegt dat hij bij een ander is... :'(



Ik moest t kwijt... Hoop dat er mensen reageren..
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk.. Heb hem net nog een keer gebeld maar hij neemt niet op..
Alle reacties Link kopieren
Aargh wéér zo'n gast. Wieber die vent eruit, hij maakt je diep ongelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Hoii

Zo'n jongen is je niet waard.

Ik snap de molen waar je inzit van gevoelens en gedachten.

In eerste instantie wil je niet geloven dat iemand waar je zo'n goed gevoel bij had je nu op zo'n smerige manier kan belazeren.

Stel hem de keus! Of 100% voor jou of helemaal niet.

Ik heb ook in deze fase gezeten met mijn huidige vriend, ik heb hem de keuze gegeven en hij heeft de keuze gemaakt om 100% voor mij te gaan.

In middels hebben we al negen jaar een relatie waarvan we zeven jaar samen wonen.

Het kan dus wel, Succes
Alle reacties Link kopieren
Dumpen. Tenzij je dol bent op drama. Dan heb je er een goeie aan.



Kom op meid, laat je niet zo piepelen.
Hallo?!
quote:kmaria88 schreef op 27 maart 2013 @ 19:57:

Jullie hebben gelijk.. Heb hem net nog een keer gebeld maar hij neemt niet op..



Ophouden met bellen.!

Raap jezelf weer bij elkaar want zo te lezen heb je jezelf behoorlijk verloren in deze relatie.
Alle reacties Link kopieren
En wat precies is er nu nog zo magisch aan deze meneer?



Oh wacht, ik denk dat ik het weet.

Hij is ook zo'n man die op magische wijze ineens in bed ligt bij een andere vrouw.

Kan hij niets aan doen, dat overkomt hem gewoon..



Well, zulke magie moet je niet willen in je leven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vertrouw je intuitie en maak het uit met hem. hij liegt en liegt en blijft liegen
Alle reacties Link kopieren
Ook al zou hij over alles de waarheid vertellen, dan nog geloof je hem niet.



Ik ken trouwens ook zo'n kerel. Die haalt elke vrouw binnen met de meest mooie verhalen, hoe bijzonder alles is etc. Maar ondertussen heeft hij nog 5 vrouwen aan zijn lijntje hangen. En bij elke vrouw heeft hij wel een mooi verhaal over de ander.

Ik denk dat hij zichzelf ook echt gelooft. Het is allemaal een grote leugen, en als ik jou was, zou ik hem aan de kant zetten.

Dat zal wel even pijn doen, maar over een jaar zit jij ook midden in de leugens en de problemen, dan is je verdriet nog veel groter.



Kies voor jezelf, er zijn zoveel mannen die wél leuk en lief zijn!
Alle reacties Link kopieren
Schreeuw om hulp?



Sjezussss mens wil je me nooit meer zo laten schrikken? Ik dacht dat er 'ik weet niet wat' aan de hand was.
Duss....
idd niet meer bellen, laat hem maar contact met jou opnemen!
Ik snap dit soort magische banden niet, want de foutheid van deze man staat zo ongeveer op z'n voorhoofd geschreven.



Ben je misschien zo'n vrouw die denkt dat een relatie Romeo en Julia-achtig moeilijk moet zijn om waardevol te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hij doet natuurlijk de grote verdwijntruc nu. Hartstikke magisch, kijk maar naar Hans Klok



D-U-M-P-E-N, meer kan ik er echt niet van maken.
Hallo?!
quote:belaaitafelt schreef op 27 maart 2013 @ 20:03:

Schreeuw om hulp?



Sjezussss mens wil je me nooit meer zo laten schrikken? Ik dacht dat er 'ik weet niet wat' aan de hand was.Yep, iets wat overtrokken allemaal.
quote:belaaitafelt schreef op 27 maart 2013 @ 20:03:

Schreeuw om hulp?



Sjezussss mens wil je me nooit meer zo laten schrikken? Ik dacht dat er 'ik weet niet wat' aan de hand was.
Lijkt me een typisch gevalletje voor deze welbekende Viva-kreet:





RFR!
Alle reacties Link kopieren
wowwww had het al laaaang afgekapt. Meid laat niet zo met je sollen!
Ach een beetje drama schijnt goed te zijn tegen de verveling



(in ieder geval tegen die van ons, hahaha)
Leuke vent heb je TO..



Weg ermee! Dit moet je niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Verklaar 'uniek' en 'speciaal'..

Ik dacht dat ik dat ook wilde in een relatie namelijk, maar misschien kan ik daar beter van afzien?!
Alle reacties Link kopieren
Laat lekker iemand anders dit lot uit de loterij houden.



Het is geeneens een troostprijs, meer de mispoes.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je verhaal, en ik begrijp ook heel goed dat je het goede in hem wil blijven zien, dat je wilt blijven geloven dat hij het niet zo bedoeld en noem maar op.



Maar, en hiermee spreek ik uit ervaring. Dit gaat nooit meer veranderen. Zijn gedrag niet, maar ook dat van jou niet meer. Je vertrouwen in hem is dusdanig beschadigd dat je altijd achterdochtig naar hem zult blijven. En dat is enorm vervelend. Het controleren zal steeds obsessiever worden en het gevoel dat er iets loos is steeds sterker.



Kies alsjeblieft voor jezelf voordat je er te veel in verwikkeld raakt. Deze jongen is het niet waard om jouw man en vader van jou kids te worden. Want daar is hij nog lang niet aan toe. Als hij een labiele vrouw(en) boven jou verkiest. Dan is de chemie kennelijk niet wederzijds.



Probeer je te bedenken dat er wel weer een ander op je pad komt die alles heeft waar jij je goed bij voelt en die jou waard is.
Alle reacties Link kopieren
daar wil je toch geen 80 mee worden zeg.
it's a big club and you ain't in it
quote:pimpelmeesje67 schreef op 27 maart 2013 @ 19:41:

Of ie nu bij een ander is weet ik niet.

Ik weet wel dat ik 'm na die eerste zondag al de deur had gewezen.My thoughts exactly. TO, kappen met die hap, je verdient beter!
Alle reacties Link kopieren
Oke geweldig, door de tranen heen kan ik ook lachen om de reacties haha!

Ik moet er mee stoppen. Ik ben blij dat jullie dat ook allemaal zeggen. Het is duidelijk dat hij een spelletje speelt. En ik kan inderdaad beter nu verdrietig zijn dan over een jaar of over een paar jaar.
quote:kmaria88 schreef op 27 maart 2013 @ 20:27:

Oke geweldig, door de tranen heen kan ik ook lachen om de reacties haha!

Ik moet er mee stoppen. Ik ben blij dat jullie dat ook allemaal zeggen. Het is duidelijk dat hij een spelletje speelt. En ik kan inderdaad beter nu verdrietig zijn dan over een jaar of over een paar jaar.You go girl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven