Serieuze relatie via een datingsite

30-03-2017 21:26 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een man 26 is, in welk vijver dient hij dan te vissen? Ik ben zelf hoogopgeleid, leuke jongen met een leuke persoonlijkheid, leuke baan, maar verder geen bijzonder (sociaal) leven.

Helaas heb ik ook niet de bijzondere hobby's waarin ik in contact kan komen met het vrouwelijk geslacht. Laat staan het type waar ik op eventueel zou kunnen vallen en zij op mij.

Ik werk zelf binnen een kleinbedrijf dus dat gaat ook al niet. Op de sportschool is het mij net iets te hoogdrempelig omdat iedereen bezig is met zijn workout en/of heeft oordoppen op. Tijdens het stappen is ook niets voor mij omdat men meestal beschonken is.

Graag serieuze reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend leren kennen via paiq (online datingssite)

Ondertussen wonen we samen en ben ik (net) zwanger van ons eerste kind



Hopelijk vind je snel iemand die bij jou past
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij (29 jr) heeft vriendin (24) op Tinder gevonden. En nu wonen ze alweer twee jaar samen met twee hele lieve poezen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
paiq
Ik leerde mijn man vijf jaar geleden kennen via e-matching. Inmiddels getrouwd en twee kinderen .
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch een datingsite voor hoger opgeleiden??? Weet niet of het iets is, maar toch altijd het proberen waard.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb mijn man online gevonden, ik was 18 en hij 22.

Inmiddels ben ik 23, hij 27, zijn we getrouwd en verwachten we over een paar maanden ons tweede kindje.



Internet kan dus best, ook als je serieuze bedoelingen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vraag was eigenlijk meer van welke leeftijdscategorie ik het moet hebben.

Paiq, e-matching en Tinder staan genoteerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:capsule schreef op 30 maart 2017 @ 21:34:

Mijn vraag was eigenlijk meer van welke leeftijdscategorie ik het moet hebben.

Paiq, e-matching en Tinder staan genoteerd.



Hoe bedoel je dat?



Ik ben alweer zes jaar gelukkig met de man die later dit jaar mijn echtgenoot wordt

Ken hem van Relatieplanet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch persoonlijk? Wij weten toch niet op welk type vrouw jij valt?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 30 maart 2017 @ 21:38:

[...]





Hoe bedoel je dat?



Ik ben alweer zes jaar gelukkig met de man die later dit jaar mijn echtgenoot wordt

Ken hem van Relatieplanet.Op welke dames moet ik me richten. Die van 23, 22 of 25? Een vrouw van 25 gaat wellicht eerder voor iemand van 28+
Alle reacties Link kopieren
Wat is jouw type?
Alle reacties Link kopieren
Leeftijdscategorie 21 t/m 31? Wij weten niet wat je precies zoekt.
Het gaat er niet om wie op jou valt, maar op wie jij valt.



Als leeftijd jou niet zoveel uitmaakt, dan kan je een brede leeftijdscatogorie invullen bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Via Tinder kom je wel veel dames tegen in die leeftijdscategorie. Alleen 'gevaar' is dat je op datingsites teveel op uiterlijk gaat letten.

Verder kom ik ook ontzettend veel backpackers tegen van die leeftijd, dus als je graag zou willen reizen kom je ook misschien leuke dames tegen.
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels alweer 3 jaar gelukkig met mijn vriend via paiq. Ik was 21 en vriend 28. Wonen samen en hebben trouwplannen.

Vrienden van ons hebben elkaar gevonden via Tinder.
Alle reacties Link kopieren
Probeer Match4me eens
Op je 26e zou je wellicht beter nog een paar jaar rond kunnen neuken om de ware te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken mijn vriend via relatieplanet

Nu 21 weken zwanger van ons derde kindje dus voor ons werkte het

Wij waren toen 25 en 30. Kwamen genoeg mensen tegen maar niet de juiste partner
Ik ken mijn partner via Paiq. Ik val zelf niet op een bepaalde leeftijdscategorie. Ik denk dat levensfase wel belangrijk is. Als jij fulltime werkt is het misschien niet heel relaxed als je partner studeert en elke week uitgaat? Maar misschien maakt dat je niet uit.. het is dus echt afhankelijk van wat je zoekt!
Neuk je in het rond capsule? Daar zou wellicht ook iets serieus uit kunnen ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd van je partner doet er in zekere toe wat jouw verwachtingen zijn bij dat cijfer. De ene is bij 23 een meisje en de ander een vrouw. Maw kijk verder dan alleen een nummer.
Alle reacties Link kopieren
Al eens met vrienden erover gehad? Als je een weinig sociaal leven hebt, ga dan eens eerst op zoek hoe je dat zou kunnen veranderen, wat vind je leuk, waar hou je van, sluit je ergens bij aan, word lid van een vereniging etc. Dat lijkt me een vrij lage drempel om mee te beginnen.



Hoe komt het dat je bijna geen/weinig sociaal leven hebt?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:capsule schreef op 30 maart 2017 @ 21:41:

[...]





Op welke dames moet ik me richten. Die van 23, 22 of 25? Een vrouw van 25 gaat wellicht eerder voor iemand van 28+Dat weet ik niet en het maakt toch ook niet uit? Als het je niet uitmaakt dan kun je bijvoorbeeld van 21-35 zoeken als je zelf 26 bent.
Alle reacties Link kopieren
Knuz is ook wel leuk of Lexa. Zijn wel serieuze vind ik. Badoo weer wat meer van de jeugd en Tinder kan ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven