Shit wat nu? Of stel ik me aan? Getrouwde man???

14-04-2017 10:09 206 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-04-2017 14:07
Reden: maatregelen zijn genomen ivm leeghalen OP
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:23:

[...]





Ik weet niet of jij getrouwd ben of een vriend heb, maar drink jij nooit iets met een ander? Ik zie oprecht echt niks ergs daarin.Een drankje is echt geen opening tot seks voor mij, sowieso heb ik niet met de eerste de beste sex, en daarbij is hij gewoon bezet, ouder en heeft hij kids... Niks voor mij dus.Daar is ook niks ergs aan, zolang beide partijen alleen vriendschappelijke intenties hebben. En die indruk krijg ik van jullie beiden niet.
quote:Eslarealidad schreef op 14 april 2017 @ 11:31:

[...]





Mijn stelling is echt dat ik geen drankjes ga drinken met getrouwde of bezette mannen.

Uit respect voor de vrouw. Er zit zoooo vaak wat achter.

Ik ben wat ouder dan jij bent en heb het ook meegemaakt. Dacht misschien heb je hier iets aan. Ik val je niet aan.

Waarom zou ik het dan nu nog doen?

Wat voor waarde heeft dat?

Aandacht van een getrouwde man is zo tweedehands.

Geef aandacht aan je vrouw of ga scheiden kerel.





Dus als jij een bevriend bent met een man en hij krijgt een vriendin, neem je afstand? Ik zou nogmaals nooit iets doen met een bezetten man. Kijk dat liken van fotos volgens mij doet bijna elke man/vrouw dat tegenwoordig met al dat apps...



Ik weet dat je mij niet aanvalt, in tegenstelling tot andere reageer je heel normaal...
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 14 april 2017 @ 11:34:

[...]



En gaande het topic ben ik ervan overtuigd dat dat precies is wat huurvrouwtje graag wil.



Dat zou dan wel weer een goeie zijn, als Huurvrouwtje niet te huur is, maar echt zoals ze zelf zegt: dat ze NIET met hem gaat tongen of seksen. Dan wordt die man helemaal gek en hij krijgt er niks voor terug.

Laat je hem ook de drankjes betalen Huurpopje?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 14 april 2017 @ 11:21:

[...]



Dat doet die man altijd nog zelf.De man en de vrouw, zij weet dat hij bezet is.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Dit is compleet kansloos.

Ja hoor TO, iedereen doet dit, het is heel onschuldig en we drinken allemaal weleens koffie met een bezette man die ons benadert via social media. Niks geks aan.
Alle reacties Link kopieren
Nou, veel plezier met de verlenging van je abonnement op gedoe&gezeur TO!
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:36:

[...]





Dus als jij een bevriend bent met een man en hij krijgt een vriendin, neem je afstand? Ik zou nogmaals nooit iets doen met een bezetten man. Kijk dat liken van fotos volgens mij doet bijna elke man/vrouw dat tegenwoordig met al dat apps...



Ik weet dat je mij niet aanvalt, in tegenstelling tot andere reageer je heel normaal...Van bekenden komt dat regelmatig voor. Een man die zonder bijbedoelingen foto's van een wildvreemde vrouw liket, komt bijna niet voor.
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:18:

[...]





MOET er niet aan denken! al die verzuurde gekkies op mn facebook Jij vraagt graag advies aan gekkies? Jullie gaan toch wel thuis een bakkie koffie doen of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:36:

[...]





Dus als jij een bevriend bent met een man en hij krijgt een vriendin, neem je afstand? Ik zou nogmaals nooit iets doen met een bezetten man. Kijk dat liken van fotos volgens mij doet bijna elke man/vrouw dat tegenwoordig met al dat apps...



Ik weet dat je mij niet aanvalt, in tegenstelling tot andere reageer je heel normaal...



Ik ga nu echt van jouw situatie uit en jij was al niet bevriend met die man.

Ik krijg ook reacties van getrouwde mannen en ze willen drinken en bla bla bla. Zodra ik weet dat ze bezet zijn zeg ik, ik laat het hierbij.

Vragen ze door van waarom... dan zeg ik uit respect voor je vrouw of vriendin. En dan is het klaar. Ik ga mijn energie daar niet in steken.

Heb ik ook moeten leren. Wel snel hoor, was die levensles.

Je hebt er niks aan en wil jij het zo graag dan vraag je of zijn vrouw ook meegaat.

En zou je dat doen?

Hoef je niet op te antwoorden maar voor jezelf.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Eslarealidad schreef op 14 april 2017 @ 11:38:

[...]





De man en de vrouw, zij weet dat hij bezet is.Ik vind vreemdgaan volledig de verantwoordelijkheid van de man. Het is zíjn keuze. Of kan hij er niks aan doen als een aantrekkelijke vrouw zich aanbiedt? Want tegen verleiding is geen man bestand?
Mag ik nogmaals zeggen dat ik het echt heel erg naar vind dat er oude topics worden geupt.. For no reason!!! Walgelijk hoe jullie iemand zo kunnen schofferen... En waarom omdat ik ergens mee zit en dat op een openbaar forum wil bespreken... Wauw!!! Prima als je mij niet mag of geeb leuke forum vind maar reageer dan lekker niet...

Dit is nog kinderlijker dat elle girl en tina forum bij elkaar... [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2017 16:40
Reden: Schelden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:zimi schreef op 14 april 2017 @ 11:50:

[...]





Jij vraagt graag advies aan gekkies? Jullie gaan toch wel thuis een bakkie koffie doen of niet?

Huurvrouwtje echt hè, deze is echt wel grappig.

Humor hahaha.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:36:

[...]





Dus als jij een bevriend bent met een man en hij krijgt een vriendin, neem je afstand? Ik zou nogmaals nooit iets doen met een bezetten man. Kijk dat liken van fotos volgens mij doet bijna elke man/vrouw dat tegenwoordig met al dat apps...



Ik weet dat je mij niet aanvalt, in tegenstelling tot andere reageer je heel normaal...Mwah, je trekt er zelf toch de conclusie uit dat hij je heel erg aantrekkelijk vindt... Maar goed, ga lekker daten met deze man joh.
quote:Jejoue schreef op 14 april 2017 @ 11:53:

[...]



Ik vind vreemdgaan volledig de verantwoordelijkheid van de man. Het is zíjn keuze. Of kan hij er niks aan doen als een aantrekkelijke vrouw zich aanbiedt? Want tegen verleiding is geen man bestand?

TO heeft toch ook een eigen verantwoordelijkheid en eigenwaarde?

Ze gaat niet vreemd nee, maar ze laat zich wel willens en wetens in met een getrouwde vent die haar waarschijnlijk alleen ziet al tussendoortje.
quote:SallySpectra schreef op 14 april 2017 @ 12:00:

[...]



TO heeft toch ook een eigen verantwoordelijkheid en eigenwaarde?

Ze gaat niet vreemd nee, maar ze laat zich wel willens en wetens in met een getrouwde vent die haar waarschijnlijk alleen ziet al tussendoortje.Daar zou ik ook geen zin in hebben. Erger me dood aan dat soort kerels.
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:53:

Mag ik nogmaals zeggen dat ik het echt heel erg naar vind dat er oude topics worden geupt.. For no reason!!! Walgelijk hoe jullie iemand zo kunnen schofferen... En waarom omdat ik ergens mee zit en dat op een openbaar forum wil bespreken... Wauw!!! Prima als je mij niet mag of geeb leuke forum vind maar reageer dan lekker niet...

Dit is nog kinderlijker dat elle girl en tina forum bij elkaar... Kudwijven



Dit is Viva...



Je moet doen wat je zelf wilt lijkt mij, maar waak er wel voor dat afspreken, stiekem, met een gebonden man wel voor een hoop narigheid kan zorgen. Wil je hiervoor verantwoordelijk zijn? Dat is wat je je af moet vragen.

Een kop koffie lijkt onschuldig maar in de ogen van zijn partner zal dit niet zo zijn.

Aandacht krijgen is natuurlijk erg leuk, maar in jouw situatie zou ik toch dit afkappen.



Ik ben zelf fout dus mijn oordeel hier is niets waard.



Succes
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:53:

Walgelijk hoe jullie iemand zo kunnen schofferen... En waarom omdat ik ergens mee zit en dat op een openbaar forum wil bespreken... Wauw!!! Prima als je mij niet mag of geeb leuke forum vind maar reageer dan lekker niet...

Dit is nog kinderlijker dat elle girl en tina forum bij elkaar... Kudwijven



Als je op een openbaar forum een vraag stelt, kun je verwachten dat mensen hun ongezouten mening geven.

Als je afspreekt met een bezette man, loop je het risico dat je iemand je leven inhaalt die je slecht gaat behandelen.

Je had het over karma, nou dat is dus karma: je acties hebben gevolgen.



Als je graag met vuur wil spelen, kun je maar beter tegen de hitte bestand zijn. Accepteer dus ook de negatieve gevolgen van je acties. Schimmige mannen uitnodigen in je leven betekent een hogere kans op een ongelukkig liefdesleven. Op een forum posten betekent dat je kritiek krijgt. Als je daar niet tegen kan moet je er niet aan beginnen.
pluk de nacht
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 14 april 2017 @ 11:53:

[...]



Ik vind vreemdgaan volledig de verantwoordelijkheid van de man. Het is zíjn keuze. Of kan hij er niks aan doen als een aantrekkelijke vrouw zich aanbiedt? Want tegen verleiding is geen man bestand?Het is ook de verantwoordelijkheid van de man maar van een bezette man blijf je af, je weet dat van te voren. Dus de vrouw gaat hier ook in mee en dat ze vrijgezel is wil niet zeggen dat ze een getrouwde vrouw haar man kan inpikken. Ze heeft in haar bruidsjurk gestaan, zeker voor joker dan.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:53:

Mag ik nogmaals zeggen dat ik het echt heel erg naar vind dat er oude topics worden geupt.. For no reason!!! Walgelijk hoe jullie iemand zo kunnen schofferen... En waarom omdat ik ergens mee zit en dat op een openbaar forum wil bespreken... Wauw!!! Prima als je mij niet mag of geeb leuke forum vind maar reageer dan lekker niet...

Dit is nog kinderlijker dat elle girl en tina forum bij elkaar... KudwijvenWaarom denk je dat er geen goeie reden voor is? Ik kan me best voorstellen dat forummers benieuwd zijn of je in andere topics ook zulke idiote gedachtekronkels hebt. Dat is toch al een goeie reden op zich? Even een soort realiteitscheck doen om te zien of dit een uitzondering is of dat je structureel een plank voor je kop hebt. En zeg nou eerlijk; het is niet alsof je iets zinnigs doet met wat er gezegd wordt, dus dan maakt het toch ook niet zo veel meer uit wat er gezegd wordt? Ik hoop dat ik je hiermee een waardevolle reflectie hebt gegeven; voel je vrij om dit te negeren of te betrekken op een OP die er niet meer is.
Wil ik komen mee lezen, is de OP al weer weg. Jammer
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 14 april 2017 @ 11:12:

[...]



Ja haar dagelijkse selfies zijn heeel onschuldig allemaal.

Alleen 'n manier om dagelijks complimenten binnen te hengelen.

Net zoals zoveel (onzekere) pubermeisjes doen.

Compleet met 'duckface' en beetje inkijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:53:

Mag ik nogmaals zeggen dat ik het echt heel erg naar vind dat er oude topics worden geupt.. For no reason!!! Walgelijk hoe jullie iemand zo kunnen schofferen... En waarom omdat ik ergens mee zit en dat op een openbaar forum wil bespreken... Wauw!!! Prima als je mij niet mag of geeb leuke forum vind maar reageer dan lekker niet...

Dit is nog kinderlijker dat elle girl en tina forum bij elkaar... KudwijvenWie zegt er nou dat niemand jou mag, en weet je je zet zelf dingen op internet en het is gemakkelijk via een loepje na te gaan welke topics jij opent dat iemand hier zo vriendelijk is om een linkje te plaatsen naar dit topic is dan ook helemaal niet zo raar.
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 11:53:

Mag ik nogmaals zeggen dat ik het echt heel erg naar vind dat er oude topics worden geupt.. For no reason!!! Walgelijk hoe jullie iemand zo kunnen schofferen... En waarom omdat ik ergens mee zit en dat op een openbaar forum wil bespreken... Wauw!!! Prima als je mij niet mag of geeb leuke forum vind maar reageer dan lekker niet...

Dit is nog kinderlijker dat elle girl en tina forum bij elkaar... KudwijvenDat moet met een T
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2017 @ 12:23:

[...]



Dat moet met een TOf ze bedoelde kudde wijven
Kudtwijvon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven