Shit wat nu? Of stel ik me aan? Getrouwde man???

14-04-2017 10:09 206 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-04-2017 14:07
Reden: maatregelen zijn genomen ivm leeghalen OP
% gewijzigd
quote:annemariem schreef op 14 april 2017 @ 12:05:

[...]





Als je op een openbaar forum een vraag stelt, kun je verwachten dat mensen hun ongezouten mening geven.

Als je afspreekt met een bezette man, loop je het risico dat je iemand je leven inhaalt die je slecht gaat behandelen.

Je had het over karma, nou dat is dus karma: je acties hebben gevolgen.



Als je graag met vuur wil spelen, kun je maar beter tegen de hitte bestand zijn. Accepteer dus ook de negatieve gevolgen van je acties. Schimmige mannen uitnodigen in je leven betekent een hogere kans op een ongelukkig liefdesleven. Op een forum posten betekent dat je kritiek krijgt. Als je daar niet tegen kan moet je er niet aan beginnen.



Zo bam! Helemaal mee eens!



En als je dit al vervelend vindt to wacht maar tot je echt gaat koffie drinken met die man, en natuurlijk verder mee gaat daarna duhhh..



En zijn vrouw en kinderen komen daarachter.. sterkte vast.
Alle reacties Link kopieren
Er komt maar 1 woord in mij op mbt TO:



aandachtsgeil....
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2017 @ 12:23:

[...]



Dat moet met een T
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
TO, die man heeft je uitgenodigd voor een potje-"egostrelerij" en waarschijnlijk over de rug van zijn partner heen.

En jij trapt er misschien nog wel in ook, want je ego wordt gestreeld, er is helemaal niks onschuldigs aan zijn kopje koffie, of een drankje doen, hij kende je immers nog niet goed?

Hij zoekt flirterige aandacht, en dat streelt weer zijn ego, als jij hem mee wil helpen, eventueel zijn partner te bedriegen, ben jij geen haar beter, en iedereen kan wel zeggen dat het alleen zijn verantwoordelijkheid is, maar ik ben het daar gewoon niet mee eens, als je er weet van hebt, dat iemand gekwetst kan worden, en geloof me dat doet echt ontzettend veel pijn, denk dan daar ook eens aan, is dat het allemaal waard zodat jouw ego wordt gestreeld? voor iemand die je eigenlijk nog helemaal niet kent?

Als je denkt dat hij enkel op zoek is naar vriendschap, had hij je wel op een andere manier benaderd dan jouw foto's te liken.

En nee, ik ga nooit zomaar een drankje doen met iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken, en zeker niet iemand die gebonden is, en dat soort dingen weet ik binnen 5 minuten al, want dat soort vragen stellen vind ik doodnormaal.

Ik weet namelijk heus wel dat als ik zomaar benaderd wordt, dat het iemand niet te doen is vanwege mijn persoonlijkheid, want ze kennen me niet eens, dan moeten ze gewoon wat van me, en dat kan vanalles zijn, maar ik heb daar helemaal geen behoefte aan.

Als je vrienden zoekt, ga dan bij een vereniging ofzo, maar laat je niet zo makkelijk oppikken via internet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pin schreef op 14 april 2017 @ 10:27:

Je ego is gestreeld. zou ik ook hebben. En das eigenlijk Niet goed. Ego laten strelen Door een bezette man. Betekent dus dat ie denkt een kans te maken bij een bepaald type vrouw.Als het maar gratis is.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2017 @ 12:23:

[...]



Dat moet met een TDat met een d was een djokie, wat ben je serieus Bianca.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Eslarealidad schreef op 14 april 2017 @ 13:10:

[...]





Dat met een d was een djokie, wat ben je serieus Bianca. Ppff... danm! T was zo overduidelijk hahahah wauw gewoon... Overigens dank voor je lieve reacties x
quote:nerdopviva schreef op 14 april 2017 @ 11:47:

[...]





Van bekenden komt dat regelmatig voor. Een man die zonder bijbedoelingen foto's van een wildvreemde vrouw liket, komt bijna niet voor.Luister meid, ik ken deze man al enkele jaren, sins 6 jaartjes om precies te zijn, met op en aan contact. enkel de laatste tijd merk ik dat hij erg geinterseerd is, wellicht doordat ik wat meer actiever ben op FB. het is weer een volkomen een aanname dat ik een WILDVREEMDE zomaar in mn FB heb zitten, NO THANKS FOR THAT, in tegenstelling dat ik aandachtsgeil zou zijn, heb ik enkel mensen in mn FB die ik ken en daad werkelijk contact mee heb.... niet the need om 10000 fb vrienden te hebben.... En ook het beeld wat er van mijn geschept wordt dat ik duckface selfie what the hell that mean zou nemen, NOPE! Maar goed ik snap dat vele kort harige rode uitgedijde vrouwtjes vol in de aanval gaan.. omdat ze vol wrok zitten door gelijke ervaringen.. Not my problem~!
Hou eens op met die, overigens belachelijk slechte, Engelse zinnen tussendoor.



Heb je nou al een date gepland met deze topper?
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 14:44:

[...]





Luister meid, ik ken deze man al enkele jaren, sins 6 jaartjes om precies te zijn, met op en aan contact. enkel de laatste tijd merk ik dat hij erg geinterseerd is, wellicht doordat ik wat meer actiever ben op FB. het is weer een volkomen een aanname dat ik een WILDVREEMDE zomaar in mn FB heb zitten, NO THANKS FOR THAT, in tegenstelling dat ik aandachtsgeil zou zijn, heb ik enkel mensen in mn FB die ik ken en daad werkelijk contact mee heb.... niet the need om 10000 fb vrienden te hebben.... En ook het beeld wat er van mijn geschept wordt dat ik duckface selfie what the hell that mean zou nemen, NOPE! Maar goed ik snap dat vele kort harige rode uitgedijde vrouwtjes vol in de aanval gaan.. omdat ze vol wrok zitten door gelijke ervaringen.. Not my problem~!





Je kent hem zo goed dat je niet zo goed weet wat zijn relatiestatus nou precies is ?





De meesten hier hebben van dat hekserige lange haar met middenscheiding en slierten grijs er door. En van tofu en brandnetels krijg je niet zo snel overgewicht. Sterker nog : de meesten hier hebben amper tieten, zo mager zijn ze.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2017 @ 14:48:De meesten hier hebben van dat hekserige lange haar met middenscheiding en slierten grijs er door. En van tofu en brandnetels krijg je niet zo snel overgewicht. Sterker nog : de meesten hier hebben amper tieten, zo mager zijn ze.Eucalypta!
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2017 @ 14:48:

[...]





Je kent hem zo goed dat je niet zo goed weet wat zijn relatiestatus nou precies is ?





De meesten hier hebben van dat hekserige lange haar met middenscheiding en slierten grijs er door. En van tofu en brandnetels krijg je niet zo snel overgewicht. Sterker nog : de meesten hier hebben amper tieten, zo mager zijn ze.Dat komt omdat wij zoveel Biodanzaen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 14 april 2017 @ 14:52:

[...]





Dat komt omdat wij zoveel Biodanzaen.Precies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 14:44:

[...]





Luister meid, ik ken deze man al enkele jaren, sins 6 jaartjes om precies te zijn, met op en aan contact. enkel de laatste tijd merk ik dat hij erg geinterseerd is, wellicht doordat ik wat meer actiever ben op FB. het is weer een volkomen een aanname dat ik een WILDVREEMDE zomaar in mn FB heb zitten, NO THANKS FOR THAT, in tegenstelling dat ik aandachtsgeil zou zijn, heb ik enkel mensen in mn FB die ik ken en daad werkelijk contact mee heb.... niet the need om 10000 fb vrienden te hebben.... En ook het beeld wat er van mijn geschept wordt dat ik duckface selfie what the hell that mean zou nemen, NOPE! Maar goed ik snap dat vele kort harige rode uitgedijde vrouwtjes vol in de aanval gaan.. omdat ze vol wrok zitten door gelijke ervaringen.. Not my problem~!Je kent hem al 6 jaar? En je weet niet of hij een relatie heeft?


Die linker ben ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 14 april 2017 @ 14:55: Je kent hem al 6 jaar? En je weet niet of hij een relatie heeft?

Natuurlijk weet ze dat wel. Ze ontkent 't bestaan van zijn partner.

Net zoals die man zelf doet zodra hij op fb foto's zit te liken en pb'en.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Il zei toch al: de mensheid wordt steeds dommer.
Alle reacties Link kopieren
quote:alinea schreef op 14 april 2017 @ 12:46:

[...]





Zo bam! Helemaal mee eens!

.Ah! Mooi om te lezen dat jij ook zo ver bent!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SallySpectra schreef op 14 april 2017 @ 14:56:

[afbeelding]

Die linker ben ik.Verrek, ik wist niet dat jij ook in mijn klas zat.
Alle reacties Link kopieren
Oke Shifty, ik geef het ein-de-lijk toe.

Die paarse broek staat je beeeeldig.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 14 april 2017 @ 15:33:

Oke Shifty, ik geef het ein-de-lijk toe.

Die paarse broek staat je beeeeldig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:highlander schreef op 14 april 2017 @ 15:33:

Oke Shifty, ik geef het ein-de-lijk toe.

Die paarse broek staat je beeeeldig. high5 highlander
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 14 april 2017 @ 15:33:

Oke Shifty, ik geef het ein-de-lijk toe.

Die paarse broek staat je beeeeldig.
quote:highlander schreef op 14 april 2017 @ 14:52:

[...]



Eucalypta! Ja, watisser?
Alle reacties Link kopieren
quote:cerulli schreef op 14 april 2017 @ 10:28:

[...]



Take a sad soooooong and make it beheheheter...







Remember to let her into your heart

Then you can start to make it better



Hey Jude, don't be afraid

You were made to go out and get her
Death may indeed be final, but the love we share while living is eternal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven