Shit wat nu? Of stel ik me aan? Getrouwde man???

14-04-2017 10:09 206 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-04-2017 14:07
Reden: maatregelen zijn genomen ivm leeghalen OP
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2017 10:32
Reden: provoceren
% gewijzigd
Dank moderator!
quote:huurvrouwtje schreef op 15 april 2017 @ 12:12:

Dank moderator!

Voor maatregelen tegen het leeghalen van de OP?

Ik ben ook wel benieuwd wat die maatregelen zijn eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 15 april 2017 @ 12:17:

[...]



Voor maatregelen tegen het leeghalen van de OP?

Ik ben ook wel benieuwd wat die maatregelen zijn eigenlijk.Waarschijnlijk vanwege het weghalen van een post van een forumer
Ja dat snap ik, maar daarom ben ik benieuwd waarom TO 'dankjewel' zegt en wat die maatregelen dan zijn geweest. TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 15 april 2017 @ 12:22:

Ja dat snap ik, maar daarom ben ik benieuwd waarom TO 'dankjewel' zegt en wat die maatregelen dan zijn geweest. TO?Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig/benieuwd naar
quote:shifty schreef op 15 april 2017 @ 12:22:

Ja dat snap ik, maar daarom ben ik benieuwd waarom TO 'dankjewel' zegt en wat die maatregelen dan zijn geweest. TO?



Er stond een verwijzing naar een scheldwoord in een post van vanmorgen.

Mods hebben die post leeggehaald.

Daar bedankt TO voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 15 april 2017 @ 12:22:

Ja dat snap ik, maar daarom ben ik benieuwd waarom TO 'dankjewel' zegt en wat die maatregelen dan zijn geweest. TO?



Neem het maar gewoon aan.

Ik dacht dat vrouwen uit konden diepen.

Jij kan er ook wat van zeg.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Eslarealidad schreef op 15 april 2017 @ 12:33:

[...]





Neem het maar gewoon aan.

Ik dacht dat vrouwen uit konden diepen.

Jij kan er ook wat van zeg. Ik voel me helemaal thuis hier .. maar ik snap de hint; ik neem het aan/laat het gaan.
quote:shifty schreef op 15 april 2017 @ 12:17:

[...]



Voor maatregelen tegen het leeghalen van de OP?

Ik ben ook wel benieuwd wat die maatregelen zijn eigenlijk.Pfff
quote:Trevina schreef op 15 april 2017 @ 12:29:

[...]





Er stond een verwijzing naar een scheldwoord in een post van vanmorgen.

Mods hebben die post leeggehaald.

Daar bedankt TO voor.Inderdaad jij snap het
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 15 april 2017 @ 12:41:

[...]



Ik voel me helemaal thuis hier .. maar ik snap de hint; ik neem het aan/laat het gaan.

Hahaha ik durfde haast niet te kijken naar je antwoord maar valt mee.

Leuk dat er ook mannen hier zijn.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 15 april 2017 @ 12:51:

[...]



Inderdaad jij snap hetHelemaal!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Eslarealidad schreef op 15 april 2017 @ 12:53:

[...]





Helemaal! Haha had niet anders van jou verwacht
Alle reacties Link kopieren
Ach, TO mag de forummers wel voor kutwijven uitschelden, hoezo duidelijk forum-beleid?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 15 april 2017 @ 15:26:

Ach, TO mag de forummers wel voor kutwijven uitschelden, hoezo duidelijk forum-beleid?Calimero?
quote:Alixane schreef op 15 april 2017 @ 15:26:

Ach, TO mag de forummers wel voor kutwijven uitschelden, hoezo duidelijk forum-beleid?Had je post van TO met het woord k*dwijven dan gestaft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 15 april 2017 @ 15:26:

Ach, TO mag de forummers wel voor kutwijven uitschelden, hoezo duidelijk forum-beleid?Vraag ik me ook af
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 15 april 2017 @ 16:06:

[...]



Calimero?Zelfkennis?
Okee gevonden man negeert mij paar dagen heb niks meer van hem gehoord en zo juist net de stap genomen hem maar een berichtje te sturen.... Wordt er beetje zenuwachtig van.. ja ik weet wat jullie denken en prima alle veroordelingen.. i got IT. Don't judge me please!



Anywayssss.. een man die relatie heeft heb ik wel t contact mee verbroken gisteren hij vond het heel erg jammer en wilde een verklaring... bleef me daarna nog appen enzo. Niet meer op gereageerd.



De oudere man van t topic zeg maar, ken ik ook al lang en trek iets in me aan.. vooral t feit dat hij zoveel ouder is vind dat ergens spannend.en nee ga niks stuk maken of seks hebben

Vind de aandacht voor nu best prima

Ga ook niet afspreken hoor. Stom hè als hij me aandacht geeft vind ik t akwards en hoor ik niks van hem niet eens een like op m'n foto maakt me erg nerveus... Sound sad i know i know
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 21 april 2017 @ 22:09:

Okee gevonden man negeert mij paar dagen heb niks meer van hem gehoord en zo juist net de stap genomen hem maar een berichtje te sturen.... Wordt er beetje zenuwachtig van.. ja ik weet wat jullie denken en prima alle veroordelingen.. i got IT. Don't judge me please!



Anywayssss.. een man die relatie heeft heb ik wel t contact mee verbroken gisteren hij vond het heel erg jammer en wilde een verklaring... bleef me daarna nog appen enzo. Niet meer op gereageerd.



De oudere man van t topic zeg maar, ken ik ook al lang en trek iets in me aan.. vooral t feit dat hij zoveel ouder is vind dat ergens spannend.en nee ga niks stuk maken of seks hebben

Vind de aandacht voor nu best prima

Ga ook niet afspreken hoor. Stom hè als hij me aandacht geeft vind ik t akwards en hoor ik niks van hem niet eens een like op m'n foto maakt me erg nerveus... Sound sad i know i knowAch ja als je er er maar gelukkig van wordt
Ga eens een cursus Engels doen joh.
Nope nog time for that babe
Alle reacties Link kopieren
Tijd genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 21 april 2017 @ 22:47:

Nope nog time for that babeNou, dan making you maar time!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven