Single moeder met donker kindje, kans op nieuwe relatie?

31-01-2015 20:41 593 berichten
Ik sprak vandaag een kennis, een blanke vrouw met een half suri kindje van een jaar of 2. De moeder vond dat haar kans op een relatie veel kleiner was omdat ze een donker kindje heeft. Ze had het gehad met de suri mannen en wil nu een blanke nlse man. Ze heeft het gevoel dat mannen haar minder accepteren omdat iedereen meteen kan zien dat het kindje niet van hem is. Wat is jullie mening?
Alle reacties Link kopieren
Onzin! Anouk heeft een hele polonaise en is heus ook nog intrek bij mannen.
quote:drogewittewijnenzoeteverhalen schreef op 31 januari 2015 @ 20:43:

Onzin! Anouk heeft een hele polonaise en is heus ook nog intrek bij mannen.Anouk date alleen met donkere mannen
Wat een klets zeg.. Als zo'n vent mij niet zou willen omdat mijn kindje donker was zou ie van mij in de plomp kunnen zakken. Vraag me überhaupt af of zoveel mannen zo denken.
Alle reacties Link kopieren
Dus blonde mannen zullen geen donkerharige vrouwen met een donkerharig kind daten?

Zo kan je nog veel meer variaties verzinnen.
zolang ze het kind maar surinaams opvoedt is er niks aan de hand
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 20:44:

[...]





Anouk date alleen met donkere mannenDat betekent niet dat blanke mannen niet op Anouk kunnen vallen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die moeder erg in de knoop met haar zelf ligt.



Ik kan mij voorstellen dat er singles zijn die geen single moeders willen daten. En die moeders moeten heel blij want dat zijn dan ook geen echte mannen toch? Maar een vrouw afwijzen omdat haar kindje niet de juiste huidskleur heeft? Wilt ze soms het kindje gaan voor liegen dat stief pappa de echte pappa is?
Waar heb je in godsnaam last van met je gezeur over blanke en gekleurde mensen? Zoek eens psychische hulp voor die rare denkbeelden van je.
quote:coco-mell schreef op 31 januari 2015 @ 20:51:

Ik denk dat die moeder erg in de knoop met haar zelf ligt.



Ik kan mij voorstellen dat er singles zijn die geen single moeders willen daten. En die moeders moeten heel blij want dat zijn dan ook geen echte mannen toch? Maar een vrouw afwijzen omdat haar kindje niet de juiste huidskleur heeft? Wilt ze soms het kindje gaan voor liegen dat stief pappa de echte pappa is?Hoe ik het heb begrepen denkt zij dat mannen het vervelend vinden, als zij, kindje en nieuwe blanke vriend op straat lopen dat mensen dat meteen zien dat hij nooit de vader kan zijn. En dat ze daarom minder kans heeft op een relatie. Ze gaat niet liegen tegen het kindje, heeft gewoon contact met vader.
quote:sinnombre schreef op 31 januari 2015 @ 20:53:

Waar heb je in godsnaam last van met je gezeur over blanke en gekleurde mensen? Zoek eens psychische hulp voor die rare denkbeelden van je.Excuse me? Ik open een topic over iets wat ik vandaag van een kennis heb gehoord en vraag om meningen? Waar lees je MIJN denkbeelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:drogewittewijnenzoeteverhalen schreef op 31 januari 2015 @ 20:49:

[...]





Dat betekent niet dat blanke mannen niet op Anouk kunnen vallen?



Ik denk wel dat veel blanke mannen niet meer naar Anouk kijken omdat ze denken dat ze geen kans bij haar maken. Doutzen Kroes is ook z'n voorbeeld, volgens mij zou elke man haar willen doen. Alleen wanneer je Doutzen en haar kinderen ziet denk je, laat maar.



Afgewezen worden is niet leuk.
Ik denk dat jouw kennis gelijk heeft, TO.
Mannen zitten over het algemeen steeds minder op vrouwen met kinderen te wachten. Heeft niks met kleurtjes te maken. Zij hebben geen zin in een kind (van een ander). En al helemaal niet als de moeder die jongen meteen de vaderrol toebedeeld, compleet met de zorg en financiën.
quote:coco-mell schreef op 31 januari 2015 @ 20:51:

Ik denk dat die moeder erg in de knoop met haar zelf ligt.



Ik kan mij voorstellen dat er singles zijn die geen single moeders willen daten. En die moeders moeten heel blij want dat zijn dan ook geen echte mannen toch?Wattuh? Want echte mannen... ? Wat?
Alle reacties Link kopieren
Voor een keer eens met armand.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Zo'n vrouw komt natuurlijk echt never nooit meer aan de man. :S
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 20:55:

[...]





Hoe ik het heb begrepen denkt zij dat mannen het vervelend vinden, als zij, kindje en nieuwe blanke vriend op straat lopen dat mensen dat meteen zien dat hij nooit de vader kan zijn. En dat ze daarom minder kans heeft op een relatie. Ze gaat niet liegen tegen het kindje, heeft gewoon contact met vader.



Ik snap het, sorry duurde even.

Heb z'n gevoel dat zij er voornamelijk zelf mee zit, en het projecteert op de ''mannen'''.



Je hebt juist veel van die Nederlandse hip hop jongens die graag een donker kindje willen. En daarom alleen maar donkere meisjes daten. Hebben ze in hun eigen Tyra Banks te creëren lol. Sorry, maar die moeder zit in de knoop met zich zelf, je kan veel dingen op anderen afschuiven. Maar dit is een geachten waarbij je dat niet kan doen!



Ik heb een goede vriend die is blank, kreeg een kindje met een west Afrikaanse vrouw. Na dat die relatie uit ging, ging ie internet daten. En zo ontmoete ie een knappe blanke oost eurpeze meid. Beetje gedate voor dat hij haar voorstelde aan zijn kindje. Toen zij het kindje voor het eerst zag liep ze boos weg. ''Hoe had je een zwarte vrouw kunnen hebben'' Maar die situatie is nog steeds anders lol... (Was wel een enorm stom wijf!)
Ik denk dat mannen die een vrouw met kind daten alleen aan de huidskleur van het kind denken. De rest doet er niet toe. Het gaat er vanaf het moment dat het kind er is alleen maar om dat het kind donker is. That's it. Verder niks, alleen dat, wat er verder ook gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Zoek eens hulp voor je huidskleur-psychose
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ik zou overigens ook geen trek hebben in een alleenstaande vader.

kan me verrekte goed voorstellen dat een ent dat ook zou hebben bij een lleenstaande moeder. Heeft geen zak te maken met echte man zijn.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben t eens met Amand.
Was jij ook niet diegene die vindt dat onze opvoeding ruk is? En dat jij je potentiële kindjes vooral Surinaams ging opvoeden?



Je hebt je vriendin er toch wel van overtuigd dat ze beter voor een surinaamse man kan gaan?
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 20:56:

[...]





Excuse me? Ik open een topic over iets wat ik vandaag van een kennis heb gehoord en vraag om meningen? Waar lees je MIJN denkbeelden.



In die vele andere rare topics van je.

En laat het vraagteken maar weg achter de woorden 'excuse me'. Je excuses zijn best op zijn plek.
quote:iamalady schreef op 31 januari 2015 @ 21:11:

Was jij ook niet diegene die vindt dat onze opvoeding ruk is? En dat jij je potentiële kindjes vooral Surinaams ging opvoeden?



Je hebt je vriendin er toch wel van overtuigd dat ze beter voor een surinaamse man kan gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven