Single moeder met donker kindje, kans op nieuwe relatie?

31-01-2015 20:41 593 berichten
Ik sprak vandaag een kennis, een blanke vrouw met een half suri kindje van een jaar of 2. De moeder vond dat haar kans op een relatie veel kleiner was omdat ze een donker kindje heeft. Ze had het gehad met de suri mannen en wil nu een blanke nlse man. Ze heeft het gevoel dat mannen haar minder accepteren omdat iedereen meteen kan zien dat het kindje niet van hem is. Wat is jullie mening?
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 31 januari 2015 @ 23:36:

[...]



Je man ligt te snurken op de bank.Hier is man de hort op en lig ik met griep onder een dekentje op bed met eveneens grieperige zoon. Hond ligt naast bed in een mandje. Leve de iPad
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Aniuk schreef op 31 januari 2015 @ 23:38:

[...]









Malle Enn!

Dat kan helemaal niet hoor. Zwarte vrouwen willen geen blanke sneuleuter (dixit Shaniqua) dus dan krijgen ze ook geen witte kindjes.

Dit is écht kunstmatige insinuatie.Duhuh! Met al die kleine piemeltjes.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:meldepel schreef op 31 januari 2015 @ 23:25:

[...]





Nee die kende ik nog niet haha. Volgende keer eerst goed de reacties doorlezen voordat ik serieus reageer op een OP



Maar Shaniqua, ik ben het helemaal met je eens hoor. Allemaal racisten hier in Nederland. Weet je wat je moet doen, lekker verhuizen naar Suriname! Ben je direct van het gezeik van die Hollanders af! Wat let je?Altijd eerst alle reacties lezen, TO heet shaniqa zonder u en Hollanders is een oude term.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 31 januari 2015 @ 23:42:

[...]





Altijd eerst alle reacties lezen, TO heet shaniqa zonder u en Hollanders is een oude term.Vinden jullie de term Hollanders eigenlijk storend? Gebruik die ook nog vaak.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 31 januari 2015 @ 23:40:

[...]



Duhuh! Met al die kleine piemeltjes.Ongelofelijk dat die vriendin geïnteresseerd is in witmannen toch?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 31 januari 2015 @ 23:44:

[...]

Vinden jullie de term Hollanders eigenlijk storend? Gebruik die ook nog vaak.Friezen vinden dat niet leuk, maar de rest zal het worst wezen
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 31 januari 2015 @ 23:44:

[...]



Vinden jullie de term Hollanders eigenlijk storend? Gebruik die ook nog vaak.Kan echt niet meer! Zie: den 'ollander
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 31 januari 2015 @ 23:39:

[...]





Hier is man de hort op en lig ik met griep onder een dekentje op bed met eveneens grieperige zoon. Hond ligt naast bed in een mandje. Leve de iPad Geen kinderen. Hond, katten en partner aan het snurken. En dat op een zaterdagavond. Welkom in het huishouden van 25jarigen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 31 januari 2015 @ 23:46:

[...]





Kan echt niet meer! Zie: den 'ollander
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 31 januari 2015 @ 23:44:

[...]



Vinden jullie de term Hollanders eigenlijk storend? Gebruik die ook nog vaak.



Ligt aan de context voor mij.

Dit was nu even een inkoppertje.

Ben jij een Vlaamse of een Belgische?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
ging iets fout
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Meh. dan ben ik toch blij dat ik er niet als enige zo over denk.



Ik vind holland/hollanders trouwens niet storend.

Maar dat komt dan misschien ook omdat ik ook echt uit Holland kom. Ik kan wel mensen uit andere provincies die er wel last van hebben.
quote:nessemeisje schreef op 31 januari 2015 @ 23:45:

[...]



Friezen vinden dat niet leuk, maar de rest zal het worst wezen Die Friezen moeten eens een beetje ontdooien. Echt die haat tegen Hollanders.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 31 januari 2015 @ 23:45:

[...]



Friezen vinden dat niet leuk, maar de rest zal het worst wezen



Belg: ben eerst Limburger geweest



In deze provincie krijg je serieus een aantal mensen op het spreekwoordelijke dak met een opmerking als "Jullie Hollanders".
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwartvlekje schreef op 31 januari 2015 @ 23:48:

Meh. dan ben ik toch blij dat ik er niet als enige zo over denk.



Ik vind holland/hollanders trouwens niet storend.

Maar dat komt dan misschien ook omdat ik ook echt uit Holland kom. Ik kan wel mensen uit andere provincies die er wel last van hebben.



Echt?



Ik kan me niet indenken dat iemand daar last van zou hebben.
quote:SuzanneSuus schreef op 31 januari 2015 @ 23:44:

[...]





Ongelofelijk dat die vriendin geïnteresseerd is in witmannen toch?Maar als het een witte man is met veel zwart geld, dan kan het natuurlijk weer wel hé.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aniuk schreef op 31 januari 2015 @ 23:51:

[...]





Maar als het een witte man is met veel zwart geld, dan kan het natuurlijk weer wel hé.Die wel. Maar een witte man op zwart zaad kan dan weer niet.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 31 januari 2015 @ 23:45:

[...]

Friezen vinden dat niet leuk, maar de rest zal het worst wezen Waarom vinden zij dat niet leuk? Ik wist dat helemaal niet.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aniuk schreef op 31 januari 2015 @ 23:51:

[...]

Maar als het een witte man is met veel zwart geld, dan kan het natuurlijk weer wel hé.Pas op, je zit hier op relasies! Zo meteen wordt dit topic verplaatst!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 31 januari 2015 @ 23:45:

[...]



Friezen vinden dat niet leuk, maar de rest zal het worst wezen Friesland afsteken en af laten drijven richting zee
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 31 januari 2015 @ 23:46:

[...]





Ligt aan de context voor mij.

Dit was nu even een inkoppertje.

Ben jij een Vlaamse of een Belgische?

Een Brusselaar(tweetalig dus). Maar grotendeels Vlaams opgevoed. Vind geen van de drie (Belg, Waal of Vlaming) een belediging.

(Mij een volwaardige Waal noemen is waarschijnlijk meer een belediging voor de Franse taal ).

Weet zelf niet waarom ik vaker Hollander zeg dan Nederlander. Weet enkel dat ik nooit geen Hollander zeg tegen Nederlanders, denk steeds dat jullie dit als belediging opvatten.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 31 januari 2015 @ 23:53:

[...]



Waarom vinden zij dat niet leuk? Ik wist dat helemaal niet.Omdat Friezen gewoon witte Shaniqa's zijn.
quote:doornroosje9 schreef op 31 januari 2015 @ 23:55:

[...]



Pas op, je zit hier op relasies! Zo meteen wordt dit topic verplaatst!Naar Geld &Recht?
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 31 januari 2015 @ 23:53:

[...]



Waarom vinden zij dat niet leuk? Ik wist dat helemaal niet.Fries-Hollandse oorlogen. Verlies van onafhankelijkheid. 'Annexatie' door de graven van Holland. Achterstandspositie, enz enz. Heel oud zeer.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:doornroosje9 schreef op 31 januari 2015 @ 23:53:

[...]



Waarom vinden zij dat niet leuk? Ik wist dat helemaal niet.



Dat is een dingetje. Zoiets als Walen en Vlamingen, maar dan anders.

Bonifatius en Dokkum schijnen er overigens toch niet direct mee te maken te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven