Single moeder met donker kindje, kans op nieuwe relatie?

31-01-2015 20:41 593 berichten
Ik sprak vandaag een kennis, een blanke vrouw met een half suri kindje van een jaar of 2. De moeder vond dat haar kans op een relatie veel kleiner was omdat ze een donker kindje heeft. Ze had het gehad met de suri mannen en wil nu een blanke nlse man. Ze heeft het gevoel dat mannen haar minder accepteren omdat iedereen meteen kan zien dat het kindje niet van hem is. Wat is jullie mening?
Alle reacties Link kopieren
quote:meldepel schreef op 01 februari 2015 @ 00:32:

[...]





Haha, vanwaar die verbazing?

Niet alle Nederlandse studenten in België over één kam scheren hè Nee, zo bedoelde ik het niet . Hier (grensstreek) plakken mensen een minor in BE vast aan een master (met minor) na NL studie. Stapelen zeg maar. Scheelt aanzienlijk in de kosten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:meldepel schreef op 01 februari 2015 @ 00:31:

[...]





Klopt!

Elke Nederlandse student die ik ken studeert hier omdat het hem goedkoper uitkomt .

(En elke Nederlander die geen student is die ik ken zit hier omdat hij via de België-route zijn partner naar Nederland wil halen, dacht dat dit al lang niet meer mogelijk was).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 00:35:

[...]



Hallo medestudent! Heb ook lang "op kot" gezeten in Antwerpen (had de luxe mijn eigen kleine studentenstudio te hebben). Hoop dat je het hier leuk vindt.Ha niet gedacht nog een student uit Antwerpen hier tegen te komen! Toch niet ook toevallig bij Thomas More? Ik heb hier ook een studio, maar ik had begrepen dat ze dat hier ook gewoon 'op kot' noemen zolang je nog student bent. Ik vind het hier fantastisch, tijd van m'n leven! Ik moet er wel bij zeggen dat ik hier al aardig de weg weet, want mijn tante is 10 jaar geleden naar Antwerpen geëmigreerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwartvlekje schreef op 01 februari 2015 @ 00:34:

[...]





Klinkt eigenlijk best interessant. Mogen ze aan mijn uni ook wel gaan geven.

Zullen ze niet doen. Krijgen jullie een minderwaardigheidscomplex, als jullie zien hoe veel wij hebben uitgevonden, en hoe weinig jullie.



Grapje . Nee was ook heel interessant. Heel veel geleerd over Nederland. En dat "de sterkste der allen Galliërs zijn de Belgen" van Caesar, niet zo gemeend. Heeft hij enkel gezegd omdat hij anders afgezet werd. Wij Belgen zijn er wel goed in om met eer te gaan strijken waar we ze niet verdienen ).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:lemoos2 schreef op 01 februari 2015 @ 00:35:

[...]





Nee, zo bedoelde ik het niet . Hier (grensstreek) plakken mensen een minor in BE vast aan een master (met minor) na NL studie. Stapelen zeg maar. Scheelt aanzienlijk in de kosten.



En terecht!

Als ik mijn volledige opleiding in België had kunnen doen had ik het ook gedaan. Het scheelt inderdaad enorm (niet alleen qua collegegeld, maar ook qua huisvesting).
Alle reacties Link kopieren
quote:meldepel schreef op 01 februari 2015 @ 00:40:

[...]





Ha niet gedacht nog een student uit Antwerpen hier tegen te komen! Toch niet ook toevallig bij Thomas More? Ik heb hier ook een studio, maar ik had begrepen dat ze dat hier ook gewoon 'op kot' noemen zolang je nog student bent. Ik vind het hier fantastisch, tijd van m'n leven! Ik moet er wel bij zeggen dat ik hier al aardig de weg weet, want mijn tante is 10 jaar geleden naar Antwerpen geëmigreerd.In het algemeen noemen we alles 'op kot'. Maar technisch gezien is 'op kot' in een huis met meerdere kamers. Ik noemde mijn studio ook steeds 'mijn kot' hoor. Maar twee huisnummers verder zat een medestudent zijn badkamer te delen met 7 andere personen. Dan durf je dat niet meer hardop te zeggen .
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel. Fout van Guru
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 00:37:

[...]



Elke Nederlandse student die ik ken studeert hier omdat het hem goedkoper uitkomt .

(En elke Nederlander die geen student is die ik ken zit hier omdat hij via de België-route zijn partner naar Nederland wil halen, dacht dat dit al lang niet meer mogelijk was).



Dat is de enige methode om het te doen zonder dat je die achterlijke inburgeringscursus moet doen.

In dit geval is het EU recht een zegen voor mensen met een partner van buiten de EU.

De duitslandroute is ook nog een optie
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 01 februari 2015 @ 00:50:

[...]





Dat is de enige methode om het te doen zonder dat je die achterlijke inburgeringscursus moet doen.

In dit geval is het EU recht een zegen voor mensen met een partner van buiten de EU.

De duitslandroute is ook nog een optieMaar dacht dat de België-route niet meer kon. Toen ik net in Antwerpen woonde kon het nog. En dat zag je.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 00:43:

[...]



In het algemeen noemen we alles 'op kot'. Maar technisch gezien is 'op kot' in een huis met meerdere kamers. Ik noemde mijn studio ook steeds 'mijn kot' hoor. Maar twee huisnummers verder zat een medestudent zijn badkamer te delen met 7 andere personen. Dan durf je dat niet meer hardop te zeggen .Kreeg gisteren 'op café' zowat op mijn donder toen ik zei dat ik eigenlijk niet echt op kot zat, omdat ik niet echt een kamer heb maar een redelijk grote studio Vandaar dat ik even twijfelde. Maar aha! Weer wat geleerd!
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 00:52:

[...]



Maar dacht dat de België-route niet meer kon. Toen ik net in Antwerpen woonde kon het nog. En dat zag je.



Volgens mij kan het nog wel, maar willen ze de regelgeving wel binnenkort gaan aanpassen,

Althans, dat heb ik van horen zeggen en ik vind net deze link http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/10894
Alle reacties Link kopieren
quote:meldepel schreef op 01 februari 2015 @ 00:53:

[...]





Kreeg gisteren 'op café' zowat op mijn donder toen ik zei dat ik eigenlijk niet echt op kot zat, omdat ik niet echt een kamer heb maar een redelijk grote studio Vandaar dat ik even twijfelde. Maar aha! Weer wat geleerd!Kot is een echte kamer met een "kotbaas". (Nog nooit "De Kotmadam" gezien? )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 februari 2015 @ 00:27:

[...]





Neehee, dat geld is dan weer verdiend ten koste van.

Ofzo



Hoeft niet hoor! Kan ook gewoon uit eerlijke belastingontduiking of onschuldige creatieve

bv-zwendel zijn. Of faillissementsfraude. Valutasmokkel. Zwitserse bankkluiserfenis.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 00:52:

[...]



Maar dacht dat de België-route niet meer kon. Toen ik net in Antwerpen woonde kon het nog. En dat zag je.



Ik heb ook nog ff gekeken naar die route.

Maar is al niet meer van belang ,meisje heeft een andere keuze gemaakt, ging haar allemaal niet snel genoeg.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 00:57:

[...]



Kot is een echte kamer met een "kotbaas". (Nog nooit "De Kotmadam" gezien? )Uiteraard heb ik die gezien! Die dame van gisteren vond dus dat ik wél degelijk op kot zit, want alle studenten zitten op kot, of je nu in een appartement of in een kamer van 3 vierkante meter zit. Verwarrend zeg, haha.
Alle reacties Link kopieren
Meldepel: ik neem geen enkele link van Vlaams Belang serieus
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zouden buitenstaanders daar raar over denken dan? Er zijn zoveel samengestelde gezinnen.



Ik zelf heb heel donker haar, donkere wenkbrauwen en geen blauwe ogen(ben niet helemaal Nederlands)Stel, ik krijg een kind met een tevens donkerharige man waar wellicht een bruinharig exemplaar uitkomt, we gaan uit elkaar en ik date met een hoogblonde man, dan kunnen anderen ook hun wenkbrauwen optrekken als de ons zien lopen.!I don't care.



Zou je vriendin ook lak aan moeten hebben, als de man in kwestie naar goed voor haar en haar kind is.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 01:00:

Meldepel: ik neem geen enkele link van Vlaams Belang serieus oeps sorry, ben er niet mee bekend
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou heel erg mosterd? Zie dat het onderwerp inmiddels veranderd is
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 01 februari 2015 @ 00:59:

[...]





Ik heb ook nog ff gekeken naar die route.

Maar is al niet meer van belang ,meisje heeft een andere keuze gemaakt, ging haar allemaal niet snel genoeg.

Weet er zelf ook niet veel van hoor. Weet enkel dat er heel veel Nederlanders in Antwerpen woonde om de België-route te proberen. Weet dat veel Belgen er tegen waren en dat de regering deze regeling ging stop zetten, paar jaar geleden.

(Maar als je dan ziet hoe lang we erover doen om een regering te vormen, kan het nog wel 15 jaar duren).

Mij maakt het niet veel uit, dacht enkel dat het niet meer kon.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:meldepel schreef op 01 februari 2015 @ 01:06:

[...]





oeps sorry, ben er niet mee bekend Is zoals Wilders bij jullie. Extreem rechts. Niet mijn stijl.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje89 schreef op 01 februari 2015 @ 01:06:

Ben ik nou heel erg mosterd? Zie dat het onderwerp inmiddels veranderd is Geen probleem, lees je post graag
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
En zo werd dit topic toch een multiculturele discussie...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 01:09:

En zo werd dit topic toch een multiculturele discussie... Daar zal Sjaan blij mee zijn
quote:Aniuk schreef op 01 februari 2015 @ 01:31:

[...]





Daar zal Sjaan blij mee zijn Trots op jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven