Single moeder met donker kindje, kans op nieuwe relatie?

31-01-2015 20:41 593 berichten
Ik sprak vandaag een kennis, een blanke vrouw met een half suri kindje van een jaar of 2. De moeder vond dat haar kans op een relatie veel kleiner was omdat ze een donker kindje heeft. Ze had het gehad met de suri mannen en wil nu een blanke nlse man. Ze heeft het gevoel dat mannen haar minder accepteren omdat iedereen meteen kan zien dat het kindje niet van hem is. Wat is jullie mening?
Daar heb je Shaniqa met haar complex weer! Zoek toch eens een goede psychiater, want jij bent degene die telkens een probleem met "kleur" hebt.
Ontkracht mijn vooroordelen eens en zeg me dat je een blanke vrouw bent, coco-mell. Dan voel ik me niet zo slecht.
quote:Amand schreef op 31 januari 2015 @ 21:15:

Ontkracht mijn vooroordelen eens en zeg me dat je een blanke vrouw bent, coco-mel. Dan voel ik me niet zo slecht.Ze is een Surinaamse.
Och weer een beetje aandacht nodig met je kleurtjes gezeur..
TO, je zal in ieder geval wel blij zijn dat er weer een Surinaamse man vrij is die door een blanke vrouw ingepikt was.
Oke laat maar men kan niet normaal reageren hier. Doeg!
Hahaha, ik dacht al 'wat een onzin' bij het lezen van de titel. Nu zie ik dat jij het weer bent, TO. Dat verklaart een hoop. Je zal toch wel een vermoeiend leven hebben met jouw denkwijze.
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 20:55:

[...]





Hoe ik het heb begrepen denkt zij dat mannen het vervelend vinden, als zij, kindje en nieuwe blanke vriend op straat lopen dat mensen dat meteen zien dat hij nooit de vader kan zijn. En dat ze daarom minder kans heeft op een relatie. Ze gaat niet liegen tegen het kindje, heeft gewoon contact met vader.Waarom zou iemand daar problemen mee hebben? Als het voor iemand moeilijk zou zijn, zou het wel voor de moeder zijn (dat ze denken dat het kind misschien geadopteerd is). Denk dat weinig mannen hier over nadenken.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Mijn moeder had meerdere donkere kinderen en nergens last van toendertijd. Leek juist wel een pluspunt.
Oh, jij weer!

Dit is wat ik denk van jouw huidskleur, hullie versus wullie en relfrustraties, komt ie:



Alle reacties Link kopieren
Nou ik zeg wel altijd als ik een blanke vrouw met donkere kindjes zie " oh die is er ook ingetrapt" Maar dan doel ik meer op Antiliaanse kinderen, meestal zijn die vrouwen alleenstaand...
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 31 januari 2015 @ 21:10:

Zoek eens hulp voor je huidskleur-psychoseEens. En zoek een hobby, punniken of zo. Heel ontspannend, zal je goed doen.
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 21:18:

Oke laat maar men kan niet normaal reageren hier. Doeg!Jeetje je zou toch denken dat je nu wel weet wat we vinden van je topics...
Alle reacties Link kopieren
Ja. Iedereen kan zien dat het kindje niet van hen samen is. En 10% van de mannen is er van overtuigd dat zij hun biologische kind opvoeden, terwijl het kind van een ander is. Dat is toevallig niet zichtbaar.

Alle mensen brengen een rugzak mee in een relatie. Soms zichtbaar, soms kom je er later pas achter. Er zullen best mannen zijn die liever een andere kleur rugzak willen.

Ik denk dat je vriendin zich af moet vragen of ze met een man in zee wil gaan, die moeite heeft met het uiterlijk van haar kind. Ik kan me voorstellen dat je niet de wens hebt om stiefpappa te worden en daarom afhaakt. Niet omdat het kind een andere huidskleur heeft, een horrelvoet of een piepstem, maar omdat je geen relatie wilt met een moeder.

Daarnaast begrijp ik niet dat je vriendin klaar is met Suri mannen, zoals jij dat zegt. Volgens mij ben je klaar met bepaalde types of gedrag en niet met een afkomst. Maar dat terzijde.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 21:18:

Oke laat maar men kan niet normaal reageren hier. Doeg!Dat zeg je iedere keer, stick to your plan.
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 21:18:

Oke laat maar men kan niet normaal reageren hier. Doeg!Dat komt omdat het merendeel van de mensen die gereageerd hebben zijn opgevoed door "foei" van die doorgeslagen Nederlandse moeders.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 31 januari 2015 @ 21:25:

Ja. Iedereen kan zien dat het kindje niet van hen samen is. En 10% van de mannen is er van overtuigd dat zij hun biologische kind opvoeden, terwijl het kind van een ander is. Dat is toevallig niet zichtbaar.

Alle mensen brengen een rugzak mee in een relatie. Soms zichtbaar, soms kom je er later pas achter. Er zullen best mannen zijn die liever een andere kleur rugzak willen.

Ik denk dat je vriendin zich af moet vragen of ze met een man in zee wil gaan, die moeite heeft met het uiterlijk van haar kind. Ik kan me voorstellen dat je niet de wens hebt om stiefpappa te worden en daarom afhaakt. Niet omdat het kind een andere huidskleur heeft, een horrelvoet of een piepstem, maar omdat je geen relatie wilt met een moeder.

Daarnaast begrijp ik niet dat je vriendin klaar is met Suri mannen, zoals jij dat zegt. Volgens mij ben je klaar met bepaalde types of gedrag en niet met een afkomst. Maar dat terzijde.10%? Lijkt me veel te veel. Kan dit amper geloven.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 21:18:

Oke laat maar men kan niet normaal reageren hier. Doeg!je nu er ook echt een keer aan houden hé!
En het is natuurlijk dr straf als niemand haar meer wil..om als blanke vrouw het aan te pappen met jullie mannen. Toch Sjaan, dat was toch ook zo'n fijn topic van jou?
Ze (de kennis van TO) zal wel te kleine billen hebben gehad. Alle blanke vrouwen hebben toch van die kleine billen?
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 31 januari 2015 @ 20:56:

[...]





Excuse me? Ik open een topic over iets wat ik vandaag van een kennis heb gehoord en vraag om meningen? Waar lees je MIJN denkbeelden.Nou, in elk topic dat je opent.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 31 januari 2015 @ 21:28:

[...]



10%? Lijkt me veel te veel. Kan dit amper geloven.



Je hebt gelijk, het is een fabel. Ik kijk teveel naar het programma "DNA obekend", waarin dit genoemd wordt.

Het werkelijke percentage schijnt 2 a 3 procent te zijn.
Speechless
quote:beetjegek schreef op 31 januari 2015 @ 21:24:

Nou ik zeg wel altijd als ik een blanke vrouw met donkere kindjes zie " oh die is er ook ingetrapt" Maar dan doel ik meer op Antiliaanse kinderen, meestal zijn die vrouwen alleenstaand...



Wat een vrouwonvriendelijk beeld heb jij dan. Sommige vrouwen maken gewoon de keuze om alleen een kind op te voeden, ik ken er zelfs die gewoon puur voor het donkere kindje gingen.

Ik ken verschillende mannen die er zeggen gek van te worden, al meerdere aanbiedingen om te bezwangeren gehad. En die zoeken dan dus 'gewoon' een partner.

Maar daar hebben de dames dan geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 31 januari 2015 @ 21:36:

Ze (de kennis van TO) zal wel te kleine billen hebben gehad. Alle blanke vrouwen hebben toch van die kleine billen?En die kinderen van die witvrouwen worden zo slecht opgevoed, dat zal zeker meetellen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ach, daar was je weer. En daar ging je weer.



Tot je volgende topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven