single parents deel 17, de echte die hards gaan gewoon weer verder

14-03-2007 16:58 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
hierbij verklaar ik deel 17 voor geopend. dat we maar weer een hoop forumplezier mogen hebben met elkander.
Zal ik dan maar de eerste zijn die iets in ons nieuwe deel krabbel!



Brig, ik bedoel natuurlijk ook niet te zeggen dat het niet erg is wat er gebeurt. En ik snap jouw frustraties en boosheid er goed, geloof me ik ben hier een aantal jaar geleden ook doorheen gegaan.

Wat ik wel wil zeggen is dat je het ook niet te zwart moet zien. Met jouw papieren kom je immers zo weer aan de bak... alleen idd al jouw eisen zal moeilijker worden om die in te wilgen. Maar kop op meid, je komt er wel en je zult zien ineens als de nood aan de man drijgt is daar ineens uit overwachte hoek de oplossing.



Net te horen gekregen dat het morgen voor ons D day is. Dan vind de evaluatie van ons project plaats en krijgen wij te horen of onze baan blijft bestaan.... Pff ook wel een beetje spannend hoor. Maar ik probeer het zo veel mogelijk van me af te zetten. Kan er hier vandaan toch geen invloed op uitoefenen, dus laat het maar over me heen komen. Als wij er morgen al iets over te horen krijgen......



De voorstelling van opa en kleinzoon viel helaas een beetje tegen. Opa vond het wel leuk maar voorde kinderen was het niet echt boeiend en dat terwijl het een familie voorstelling heet. Beetje jammer dus, Maar ze hebben zich als nog wel vermaakt hoor.



Pff ik ben me vanmiddah toch door mijn enkel heen gegaan. et is niete cht dik of blauw, maar ik heb er wel flink last van. Hopen maar dat het meevalt allemaal.



Ik ga ook een hapje eten, lekker andijvie stampot. Tot later.
Alle reacties Link kopieren
tijg vliegt weer even binnen



zoon is naar huisarts geweest, die kon niets horen (ook niet na telefonische consultatie met schoolarts), dus gaat hij weer terug naar schoolarts voor 3rd opninion en als hij toch (nog) iets meent te horen wordt hij naar kindercardioloog doorgestuurd.

Wel is hij voor zijn neusproblemen (ademhaling) naar de kno arts doorgestuurd.



kortom, we zien het wel.



Sorry ben te druk om op iedereen te reageren. Knuffel en kus (zo doe ik dat tenminste bij mn zoon) op de zere enkel.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



joehoe, nieuw deeltje alweer, altijd leuk!



Scarlet, jij dus lekker buiten gezeten vandaag? Lekker zeg, is ook handig met een lappie he.

Ik begrijp dat het zo over komt, want het is weer typisch op zijn Brig's geschreven :$, maar het is helemaal niet mijn bedoeling om M. ergens van te beschuldigen. Ik zeg ook niet dat hij bewust met mijn gevoelens speelt hoor. Maar ik vind wel dat hij overduidelijk dubbele signalen afgeeft. Want vorig jaar zei hij nog, dat onze vriendschap alleen maar "dieper" zou worden, bovendien wil ik helemaal geen relatie, heb ik ook duidelijk aan hem gezegd. Maar als ik vervolgens een vriendje heb, vraagt hij 2 maanden niet hoe het met me gaat, zegt ook niet: "wat leuk dat je een vriend hebt," oid. Is het uit, begint ie weer hele gesprekken met mij. Sorry, maar dan weet ik écht niet meer hoe ik met hem om moet gaan. Want als ik dan eens initiatief toon, voel ik dat hem dat te dichtbij komt. Ik weet het dan ook allemaal niet meer en ik wil me idd niet gaan afvragen wat hij denkt. Hij kan meerdere dingen denken. Ik weet van mezelf als ik oprecht en serieus gevoelens krijg voor iemand, dat dat jaren kan gaan duren. En ik wil dat niet nog een keer meemaken. Ik wil gewoon lekker mezelf kunnen zijn en niet onzeker worden, omdat ik bang ben dat ik iets teveel contact zoek of zo. We zitten bij dezelfde vereniging en dan kunnen dit soort dingen erg ingewikkeld worden. Vandaar dus mijn keuze om afstand te bewaren. En zoals mijn vriendin ook al zei: "als we om elkaar heen blijven draaien, komt de liefde vanzelf wel uit  en anders is het not meant to be"



Dolphine, bij jou dus ook al gesjeik op het werk. Zou dan morgen meteen definitief verteld worden hoe en wat met jullie banen? Pfff... spannend, afwachten dus. Hm, komt er ineens iemand tussendoor msnnen, haha. O ja, jij hebt stamppot andijvie gegeten, lekker! Bij mij was het macaroni, lekker makkelijk.



Tijg, wat een geouwehoer met je zoon zeg, bah. Dat ze dan niet gewoon voor de zekerheid naar een kindercardio doorverwijzen, die heeft er meer verstand van. Dan hebben jullie ook meer zekerheid. Sterkte ermee hoor. *;



Ik heb besloten om een rustig avondje te houden. Vanaf morgen weer 4 vroege diensten werken en morgen- en vrijdagavond ook alweer de hort op. Dus lekker ff kalm aan in huize Brig.

Dagdag!
Alle reacties Link kopieren
Hmm vivafurm site doet gek, hoop niet dat ik nu twee keer post anders sorry. Ben blij dat ik mijn post in word heb getikt, scheelt weer!

Zo hee deel 17 al weer! Jullie hebben al die tijd flink geschreven hier zeg, ben blij dat ik deel 16 nog even kon terug lezen van vandaag.Hier geen zonnetje vandaag, alleen vanochtend eventjes en voor de rest niet. Kreeg ik gisteravond laat nog sms of ik het fijn zou vinden als X lekker naast me zou kruipen. Hij had nachtdienst maar voelde zich niet echt lekker dus kwam ie lekker naar huis. Gezellig dagje dus vandaag en nu slaapt ie nog even voor ie weer aan de bak moet, morgen z'n verjaardag, ook gezellig! Voel me laatste paar dagen weer extreem moe en heb veel last van die rot steken, zooooo irritant! Maar vandaag kreeg ik telefoontje van zhuis en hebben nu dan een afspraak voor die second opinion. He heeeeee! Nu maar hopen dat daar weer iets positievers uitkomt. Zoonlief lag aardig dwars vandaag, wilde z'n huiswerk niet leren, grote mond pffff. Lijkt wel of ie begint te puberen! Vanochtend bijvoorbeeld (das dan wel leuk) mahamm doe jij mijn haar even? Dus ik doe z'n haar maar is eigenlijk iets te lang want hij moet naar kapper. Zat ie te zeuren dat het niet goed zat. Terwijl hij normaal het liefst zonder haren kammen de deur uit wil. Komt ie na het tanden poetsen naar beneden, zoooo heb even luchtje opgedaan en deo gespoten hoor zegt ie. En dan erachter aan, jahaaa er komt een nieuw meisje in de klas en d'r zusje een groep hoger. Ze heet marjon, mooie naam he? Hahaha die zoon van mij begint zich te interresseren voor de dames! Niet erg maar het lijkt echt of ie begint te puberen en hij is 10 en een half! Echt zich aan het afzetten, grote mond altijd het laatste woord willen hebben, pffffffff. Was al voor X weg ging hoor dus dat heeft er niets mee van doen. Maar ik vind het zo jong, zeker voor een knulletje. Najaaa zal er wel bij horen.Brigje. jij nare dromen gehad vannacht, heeee gets! Nog wat gehoord vandaag over die situatie op je werk?Scarlet, L dus eindelijk jullie geholpen met stalen ros he. Ik moest wel beetje lachen want blijkt toch dat ie je wel goed kent, dat je dus zelf wel aan de pruts zou gaan! Haha!Maar goed is nu lekker voor mekaar. Jij lekker aan de ongezonde maar oooo zooo lekkere diepvriesprodukten. Irritant dan zeg van je vriezer! Pfff mijn wasdroger is zojuist overleden. Was blij dat X er was kon die er gelijk even naar kijken maar helaas is iets met motor en die kosten net zoveel als een nieuwe droger! Pffff daar gaat mijn spaargeld!C'_estelle, denk je zelf dat zij dat zou doen het weer goed maken? Ik zou denken dat er dan toch iets verandert is in jullie vriendschap. Ik vind het maar een rare actie hoor van haar! Jij lekker vrij vandaag, toch? Hoop dat je lekker hebt kunnen genieten dan!Zowie, hij is morgen jarig en we vieren het gewoon met z'n drietjes. Wij vinden het allebei nogal raar om alle familie en vrienden uit te nodigen in deze situatie. Heb kadootjes en ik maak een lekkere taart morgen. En voor morgenavond heb ik lekker een toastje met franse kaasjes. Dus we houden het lekker klein. Op de betere dagen doe ik idd ook meer omdat ik het dan kan. Maar ja daar wordt ik wel voor gestrafd door dat ik me dan nog meer vermoeid voel dan anders en das al erg maar ja dan heb ik in ieder geval wel dan die dingen gedaan en das ook wat waard. Die steken heb ik vrij onverwacht en soms erg heftig andere keren kan dat de hele dag blijven doorzeuren. Wat ga jij laat naar bed, hahaha! Jij lekker druk geweest gisteren en vandaag van zonnetje genoten? Moet ook gebeuren he, ff lekker de tijd aan jezelf!Cherokee, jij lekker genoten van je vrije dag? En de was al ophangen voordat je kids uit bed komen? Fanatiekeling! Moet je niet eerst goed wakker worden dan? Of ben jij zo'n ochtend mens, je post ook altijd zo vroeg?Dolphine, wat flauw dat je broer dan weer nee zegt. Hoop dat je nog iemand vind. En megadruk op je werk en dan ook nog een stel die herrie schoppen, knap hoor dat je dat dan allemaal zo weet te doen en oplossen, is natuurlijk wel je vak, maar ik geef het je te doen. En bij jou ook al werk perikelen, tsss zit het in de lucht of zo? Tijgertje, wat raar dat je nu eerst weer terug verwezen wordt, waarom kon je niet gelijk naar die cardioloog? Hoe oud is je zoon? Diana en Brig, jullie gisteren gesproken, gezellie hoor!Geluksvogel wel geopend maar nog niets gepost, hoe is het meid?Jonnie al beetje bijgetankt van alles?Heb ik nu iedereen gehad? Zoniet sorry dan, maar heb nu drie schermen open!! Beetje ingewikkeld zo, hahaha! Nou tot later!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaaal,lekker in het nieuwe deeltje!!



Cherokee, hoe zit dat nou? Zie je mijn lappen tekst echt niet staan dan? Net onder de jouwe? Of neem je me nu in de maling?:P. Maak jij altijd het brood klaar voor je mannen? Hier moeten ze het gewoon zelf doen, haha.



Dolphine, klinkt erg mooie die zonsopgang die je gezien hebt, zou er bijna weer om 5 uur voor opstaan, zoals toen bij die fotograaf. Je hebt het even weer zwaar te verduren gehad hè op je werk. Hoe verzinnen ze het af en toe hè die pubers. Gelukkig had je ze weer vlug in het gareel( wel met veel moeite), met straf, maar zo moeten ze het leren natuurlijk. Jammer dat je broer steeds belofte's doet die hij niet kan waarmaken. is het iemand die het graag zelf wil bepalen dan wanneer hij komt logeren? Vervelend van je enkel,kan je hem niet intapen ofzo morgen?



Brig, als ik zou werken zou ik dat ook niet kunnen volhouden hoor dat laat naar bed gaan..Minder dat je er nu zelfs slecht van gaat slapen hè. Hoop idd echt voor je dat ze wat sneller met dat telefoontje komen van dat uitzendbureau. Verwachtte je dat nou vrijdag? Hoe gaat het nu met je ex, kan hij al wat meer? Wat minder pijn enzo?



Lekker Scarlet, zo met je lappie in de zon hè. Ben je nog wel toegekomen aan die andere dingen die je nog moest doen? En toch zelf lopen aanklooien met die fiets, gelukkig kwam L net op tijd, maar eigenlijk te laat hè, hihi. Maar goed, hij is weer hard die band. Is dat nou zijn goeie fiets of die reserve, want die moest toch ook nog geplakt? Ik ben dus wel zo'n tuinmuts, haha Lekker ontspannend...Hey, ik heb 2 jaar geleden een 2dehands koelkast met vriescombi, op de kop getikt via marktplaats. Hijw as maar 2 jaar oud en 1.80 hoog, voor 100 euri's. Geen geld hè. Alleen moet je dan een auto met aanhang charteren...



Tijg,*;



Waar blijft de rest nu? Kan niemand het nieuwe deeltje vinden? ;).

Ik vandaag weinig gedaan, ja vanochtend weer terug bed in natuurlijk haha. Even nog anderhalf uur geslapen. Vanmiddag naar Ggz, afsluiting. Van mezelf. Ze kan me niet meer helpen, haha. Nee, is positief, het gaat goed met me dus... Verder gisteren rekening van beugel(tandarts) binnengekregen. Gelijk maar declaratie ingevuld en op de ziekenfondsbus gegooid hier in het Durp. Wat boodschappie's gedaan van het geld wat ik nog over had, want Uwv heeft gisteren maar een paar tientjes gestort ipv de verwachte honderdjes, haha. Weer gebeld, schijnt dat ww al vanaf 5 febr. is stopgezet, dus waarom ze dat nu pas zeggen, geen idee, had al 2 keer eerder gebeld, dus toen hadden ze dat ook kunnen doorgeven. En volgens hun had de ziektewet ook al uitbetaald moeten worden en ik had al een brief moeten ontvangen, jaaa DUH!!. Pfff, nu zouden ze binnen 2 dagen terugbellen, dus als ik morgenochtend nog niks gehoord heb, mag ik zelf weer gaan bellen. Nou, ben benieuwd! Intussen hoop ik dan dat morgen de heffingskortingen erop staan, want anders hebben we geen geld meer voor eten. Ach, de vriezer zit ook nog vol, dat scheelt, hihi. En heb vandaag heerlijke lasagna voor 2 dagen gemaakt,mjam. Net even gefitnessed. Was alleen al wel wat later, dus geen sauna deze keer. Ga relaxen, toedels!!:R





Alle reacties Link kopieren
Theetje, jij ertussendoor gepiept,

Rot voor je dat je weer meer last hebt. Ik heb dat trouwens ook hoor dat als ik me beter voel, meer ga doen en het dan de volgende dag moet bekopen. Maar ja, zo'n schoon huis kan er dan weer even mee door. Leuk dat jullie zo knus morgen zijn verjaardag vieren. daar hoeft toch eigenlijk niemand bij te zijn?

Wel lief dat hij jou nodig had hè en kwam slapen. Heb jij trouwens een droger joh? Ik doe het nog steeds zonder, leve de waslijnen haha. Oh, geweldig trouwens dat ze eindelijk gebeld hebben. hoop dat er nu schot in komt te zitten!



Dolphine, zal voor je duimen morgen!! Zo, ben weer weg, hihi, doeiiiiiiiii
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal, ja wel raar he, had ik t nieuwe deeltje zelf geopend en nog niet geschreven. maar heb zowat de hele avond foon gehad. heel gezellig. maar op een gegeven moment niet leuk meer als je net neer legt en hij gaat weer.

theetje, kan toch best hoor, dat je zoon aan het puberen gaat. mischien wel vroeg, maar ja, het is mogelijk. kan je er nou net lekker bij hebben he hihihi.

rot voor je meis, dat je je al paar dagen zo ellendig voelt. wel fijn dat je nu binnekort afspraak kan gaan maken voor second opinion. en ook heel fijn dat x. lekker bij je wilde slapen. nogmaals, volgens mij gaat het helemaal goed komen met jullie!

dolphine, balen van je enkel. hoe gaat t inmiddels?

dus morgen bij jullie D day op het werk. spannend hoor. ik hoop echt op goed nieuws voor je!

brigjuh, bij jullie dus echt een flink zootje op het werk. dat vreet aan je he dat soort dingen. ik heb dat ook paar keer meegemaakt op mijn vorige werk. heel vervelend en t kost je allemaal verkeerde energie.

wat m. betreft, snap dat je t moeilijk vindt om de juiste manier te vinden om met hem om te gaan hoor. al die tegenstrijdige signalen. en dat je geen zin heb om weer jaren verliefd te zijn op de verkeerd kan ik me helemaal goed voorstellen.

scarlet, das lekker he met zo'n laptoppie. als het mooi weer is, hups gewoon het balkonie op.

moest ook wel lachen om het fietsverhaal. gelukkig dat ie toch nog is komen helpen. t duurt even maar dan heb je ook wat hahaha.

zowie, wat een gedoe weer met je uitkering. en scheelt nog al wat, als je paar tientjes krijg in plaats van paar honderd. gelukkig verhongeren jullie niet:P. jammer dat je geen tijd meer had voor de sauna. is toch altijd zo lekker om te relaxen.

diaantje, heb je mailtje gestuurd meis. je ziet t wel als je thuis komt.

essie, wat gaaf, dat larf mee mag doen. alleen vreemd tijdstip om dat door te bellen. maar ach, das het belangrijkste niet.

ik denk inderdaad, dat ook al mocht je vriendin toch weer n poging doen om het goed te maken, je er dan toch niet meer echt op zit te wachten. tuurlijk kan je het wel proberen, maar er is toch iets gebeurd en dan blijft dat toch hangen en wordt de vriendschap nooit meer zoals ie geweest is. althans, das mijn ervaring hoor.

jonnie, voel je je alweer beetje beter?

cherokee, weet niet meer wat jij geschreven had in t vorige deeltje.

enne, ik smeer hier dus ook altijd het brood voor man en zoon. is n gewoonte. mischien n slechte maar ja..

tijg, nog even afwachten dus wat je zoon betreft. hopelijk gaat t positief uitpakken. succes!

jullie vroegen geloof ik nog of ik weleens mail met p. maar nee dus. hij heeft geen compu. althans, er staat er wel een daar in huis, op de kamer van zijn zoon. maar hij maakt er dus nooit gebruik van. heeft geeneens een eigen emailadres ofzo.

weten jullie wat zo raar is (of mischien gewoon menselijk hihi), ondanks dat hij helemaal niets meer laat horen, op 2 smsjes in 2 weken na dan:D en ik dus weet dat het een eikel is, mis ik hem toch. t is niet zo dat mijn hart gebroken is, gelukkig ben ik daar te oud en wijs voor geworden. maar toch..

nou ik ga lekker met boekie mijn bedje in. zoonlief slaapt ook al. en manlief is er niet. is bezig met selectie wedstrijden voor een zaalvoetbal toernooi van zijn werk. en is in utrecht. geen idee hoe laat hij thuis is.

allemaal welterusten. en zie jullie morgen weer!





Alle reacties Link kopieren
Oh ja, theetje, wat schattig van je zoon trouwens. Lekker manneke, haha. Leuk hoor toch? En dat puberen, ze zeggen dat dat voorpuberen is, tegen mij zeiden ze allemaal, wacht maar straks als hij echt in de pubertijd zit. Nou, zie nog steeds niet veel verschil, en hij is bijna 16. Ik wacht nog steeds, hihi. Hij is zelfs rustiger en liever. De jongste weet ik nog niet, dat moet nog komen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Lucky, jou ook nog even. Dus je had het druk vanaaf. Is ook wat hè als ze allemaal tegelijk ineen keer willen gaan bellen, haha. En van P, vind ik niet gek hoor. is toch logisch. Ik weet ook bijna zeker dat hoe erg je hem nu een lul vind, dat je toch nog veel gevoel voor hem hebt. En dat is helaas ook niet zomaar weg hoor. Dat moet slijten. En mss heb je toch nog stiekem de hoop dat het toch goedkomt, dat hij het licht gaat zien, of dat het een oorzaak heeft. En dan kan je nog geen afstand nemen van hem, Dus denk dat je eerst een gesprek moet gaan hebben met hem om dingen echt af te kunnen sluiten.

Pfff, moeilijk allemaal hè. Anders ga je gewoon een keertje langs bij hem, hem confronteren met alles? Jij vroeg bedje in nu met boekje, groot gelijk heb je hoor!
Alle reacties Link kopieren


Wauw!!!!deel 17 al weer...stelletje   ouwe nelen hier..hhahaha



Kom morgen weer hoor...moeke zeer moe nu!!

Heb je mail gelezen Lucky,thnks!

Kuzzzz,van hiero!

  


Alle reacties Link kopieren


goodmorning allemaal.....hey tijg ook weer door de bocht hier?? sterkte met je zoon man.....



ik denk dat ik jou lappen tekst net gemist gisteren zowie:?....las ze gisterenmiddag pas......enne theetje ik was giseren niet vrij hoor...god was t maar waar!! was wel om half drie al klaar, dat wel ja......gezellig weer een logee dus jij.....top toch en vandaag is hij jarig toch??? van harte hoor!!!....................en samen vieren kan ook heel gezellig zijn hoor!!:D..............have fun he!!

balen zowie dat gedoe met je geld nu weer van de ww.....hoop dat t gauw gaat lukken hoor voor je want ook aan je grote vriezer zit een eindje.....

lucky dus een lekker rustig avond aan the foon doorgebracht....zo in dagen hoor je niks en ineens willen ze je dan spreken he...liefst allemaal op 1 dag tegelijk! zo gaat dat hier ook altijd........en gelukkig maar dat je niet helemaal er door heen zit omdat P zo is en doet hoor.............dat is hij blijkbaar ook helemaal niet waard!! bbbrrrr mannen!!!..........hihihi

vandaag is t dus jou d day dolph.....super dat je er zo easy mee omgaat zeg! ik zou m echt wel knijpen hoor........sterkte toch dus maar wijffie! 

es hoe is tie met jou nu? de klap van die "vriendin"al te boven?? was je al lang bevriend met haar?? vreemd toch hoe sommige mensen in elkaar zitten en t altijd beter denken te weten dan een ander he...........

kids zijn weer naar hun vader tot maandag hier...:P...ff rust in me hut dus weer......al ligt t vol met vrouwen nu! hahaha din is ook nog hier...en collega/vriendin logeert hier ook nog tot zaterdag.....wel gezellig hoor.....din gaat straks weer naar huis...en ik ga van t weekend daar naar toe....zoon zorgt voor me poes....wel handig dat tie ouder word he....:D ik ben de enige die vroeg op moet vandaag.......:( en dat valt niet mee al ben ik redelijk op tijd gaan slapen gelukkig................merk echt wel dat t op gaat breken zo laat naar bed en vroeg weer eruit te moeten....dus maar ff verstandigworden weer nu.............

diaantje.....ook gaar dus gisterenavond weer.....denk goed om jezelf he.....................



jonnie hoe staat t met verhuizen allemaal! jb jij al over inmiddels?? 



fijne dag allemaal...werkse voor degene die moeten werken........en alle anderen have fun!!

 


Alle reacties Link kopieren
Cherokee, foei, hoe kan je nou 2 lappen tekst over het hoofd zien die een avond van tevoren gepost zijn:P. Nee hoor, geeft niet hoor meid. Je hebt wel wat anders aan je hoofd nu 's ochtends, hihi. Zo'n hok vol vrouwen. Zal me een melig partijtje zijn of niet? En niks gek hè dat je nu zo moe bent. Dat kan een lichaam even aan als hij zweeft op de liefde, maar lang niet hoor. Merk het zelf ook wel dat ik dan toch wel gebroken ben. Goh, dat jouw zoon jullie poes al kan verzorgen zeg. Doet hij dan ook de kattenbak? Tijd om dat hier ook te gaan leren dan;). Jij ook veel 'werk' plezier vandaag hè!!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, diaan, nog een dikke *;. Doe je rustig aan vandaag? En wat is dat berichtje van jou via mail? Ik ken dat helemaal niet dat Ta...Is dat veilig?
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag allemaal,

cherokee, dat zal inderdaad wel een melig zooitje zijn daar in dat vrouwenhuishouden van jou op het moment. wel gezellig trouwens.

zeker nu je kids toch weer een aantal dagen bij paps zijn.

en zeker weten dat ik mijn hartje niet laat breken hoor. maar thanx voor het hartje onder de riem steken!

zowie, jij dus ook moe na al de energie die je in het begin van de liefde krijgt:). ja hoe kan ze die lappen tekst van jou nou over het hoofd zien he haha.

hoe is het eigenlijk met je ratje?

dolphien, weet je t al, hoe t zit met je werk?

en ik vind t ook wel heel flauw hoor van je broer, dat ie dan niet voor 1 keer wil oppassen.

oh en ook gek, een voorstelling die dan wel leuk is voor volwassene en waar de kids dan niets aan hebben.

diaan, thanx voor je mail. en inderdaad, je kan er niets mee. jammer maar helaas. mischien wordt t vanzelf beantwoordt, ooit.

hier dus al weer weekend. zaaaalig. nog even genieten van het weer. want het blijft niet lang meer zo geloof ik.

maandag is trouwens de begrafenis van mijn tante. was kwa weer betreft beter geweest als het deze week was. ze hadden een hele mooie kaart trouwens. ontroerend. en dat het zo lang duurt kan ook omdat als je in het buitenland overlijdt, je gebalsemd wordt. dan kan je natuurlijk langer boven de grond blijven zeg maar. mm gezellig praatje zeg. maar ja hoort ook bij het leven. helaas.

nee dolphien, niet nog stiekem iets van p. gehoord trouwens. ik was zeker niet aardig genoeg in mijn smsje terug haha.

toch heb je gelijk zowie, ik zou het nog best met hem willen uitpraten. maar ach,  dan komt er waarschijnlijk toch weer de ene leugen na het andere smoesje. ben bang dat de waarheid toch niet boven water komt.

ik ga even eten. en dan eens kijken wat voor klusjes ik nog kan doen.

vorige week begaf mijn frituurpan het ineens. ook zo lekker als je aan bakken bent. not. dus ga dalijk maar eens kijken of ik ergens een redelijk geprijsde kan kopen. en verder alle kooien moeten weer schoon. kortom, ik zal me niet hoeven te vervelen:D.

fijne dag, geniet van t zonnetje!!
Aloha allemaal!!

Wow, nu is het hier nog lekkerder weer dan gisteren zeg! Heb lekker een uurtje "gespijbeld" van mijn werk en ben al thuis..Zoonlief heeft nog mediation en blijft nog wel een uurtje weg, denk ik..Straks even koelkast soppen en boodschapjes doen en honkbal ofcourse..wordt weer raar eten, misschien iets van tosti ofzo..



Het is ook om in de war van te raken Brig, het gedrag van M..Ik denk haast dat hij het echt niet leuk vond dat je een vriend had. En ook al zegt hij zelf geen relatie te willen, lijkt dat hij ook niet wil dat je iemand anders hebt! Hmm, waarschijnlijk wil hij dat je je hele leven naar hem blijft smachten!!:D

Haha, nee, t'is jammer dat het zo gaat..Vanaaf en morgenaaf de hort op??Wat ga je doen?



Hoeraa, eindelijk bericht uit Zhuis Theetje! En een x die spontaan weer kwam..Allemaal goeie dingen! Morgen is hij dus jarig? Gezellig hoor, lekker met zijn drietjes en allemaal lekkere hapjes..Hij is dus een vis, qua sterrenbeeld? Mijn zoon ook..En een "echte", supergevoelig enzo..

Hmm, kan best joh, dat je zoon al een beetje aan het puberen is..En wie weet, misschien heb je het dan ook wel gelijk gehad! Ik merk er bij die van mij nog weinig van (gelukkig?), maar dat kan nog zomaar komen natuurlijk!



O, o, o, Zowie, het is dus weer een zootje met je uitkering..:( Als het te lang duurt gewoon een voorschot eisen hoor. Schrale troost, de heffingskortingen staan er iig op! Da's trouwens een koopje zeg, die koelvries! Maar ik ben zo'n muts he, ik wil dat soort apparaten eigenlijk alleen nieuw, ben veel te bang dat ie het snel ook begeeft ofzo..:$ alsof het geld op mijn rug groeit, hihi. En inderdaad moet ik dan vervoer en alles regelen terwijl als ik hem gewoon in de winkel koop laat bezorgen en dan brengen ze um ook boven..Je weet, ik ben van de makkelijke!!:D

Die fiets die nu gemaakt is was zoonliefs eigen fiets, die reserve staat er nog steeds met lekke band..(3werf zucht)

Fijn dat Gz nu positief is afgesloten! Zie je wel, je was nog wel te redden!!hihi.



Tijg, toch voorzichtig optimistisch zijn? Denk dat het best goed nieuws is al ha niets hoort...*; Worden zijn neusamandelen nu geknipt? (of wat doen ze daar eigenlijk mee...weggebrand?)



Dolphine, hopelijk krijg jij goede berichten vandaag mbt je werk...Brrr, eng hoor! Oh, lees net dat je nog niet weet of jullie het vandaag ook al horen. Ik hoop niet dat ze daar TE lang mee wachten, dat is altijd zo frusterend..

Hoe is het met je enkel?



Lucky, het is toch logisch dat je gevoelens niet zomaar veranderd zijn. Dat is typisch weer zo'n voorbeeld van verstand en gevoel. Ik hoop ook dat je er nog eens gewoon en in alle eerlijkheid met hem over kunt praten, over dit hele gebeuren..Heb je nog een nieuwe frituurpan gekocht trouwens?



shit zeg, domme muts die ik ben, kom er nu achter dat Theetje gisteren schreef dat x morgen (=vandaag dus) jarig is!! Van harte meid!!

Tsss, shame on me...



Gezellig Cherokee, al die vriendinnen over de vloer! Wel jammer dat je dan moet werken eigenlijk..Maar is dan als je thuis komt ook lekker de boel aan kant etc. etc.?? (vraagt zij verlekkerd...dat mis ik soms zo!!)



Bah, heb geen zin om die koelkast te gaan doen..Het ziet er buiten zo lekker uit!! Maar ja, weet van mezelf dat ik daar vanavond helemaaaal geen zin in heb, dus...





Alle reacties Link kopieren
scarlet, was het echt zooo nodig de koelkast, of ben je toch maar lekker in t zonnetje gaan zitten? dat zijn ook echt van die k*t klusjes die ik ook altijd eindeloos uitstel.

meiden, ik kreeg weer n sms vandaag. van p. bedoel ik he hahaha.

hij wil graag morgen met me afspreken. hij is thuis in verband met die val van het dak. is toch nogal tegengevallen. en anders volgende week een keer.

en ik denk dat ik het ga doen. een hele mooie gelegenheid om alles goed uit te praten. en ik ben nog ongesteld ook, dus ik kan me niet laten verleiden tot andere dingen woehahahaha.

net een nieuwe frietpan gescoord voor n prikkie. advies prijs 60, verkoopprijs 35 en omdat t de laatste was en er geen doos meer was, 17,50. nou is dat n boffie of niet. ik heb mijn dag vandaag hahaha:).

theetje gefeliciflapstaart met je x-je. maak er leuke dagen van!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Om te beginnen: nee, ik heb nog niets van het uitzendburo gehoord. Ik heb hier eigenlijk helemaal geen goed gevoel meer bij. Het kan natuurlijk ook aan ciz zelf liggen hoor. Maar ik baal ervan dat ik niet op de hoogte gehouden wordt. Eerst moet ik dezelfde dag nog op gesprek komen en vervolgens hoor ik wekenlang niets. Morgen toch maar zelf bellen en gelijk mijn gevoelens hieromtrent duidelijk maken, als ik weer afgescheept wordt.



Theetje, wat leuk dat X bij je is gekomen zeg. En gefeliciteerd natuurlijk met zijn verjaardag he. Veel plezier vandaag.

Wat dat puberen betreft: dat schijnt tegenwoordig al op die leeftijd te beginnen. Tja, ik zit daar niet zo in, het zal allemaal wel. Maar zolang het bij dit soort taferelen blijft... haha.



Zowie, met ex gaat het beter. Hij deed gister alweer een spelletje op de comp. en hij is wat beter gestemd. Was ook erg blij om Bengel te zien natuurlijk.

Wat een gezeur zeg, met dat geld, pfff.... Dat kost me toch een bult energie als je er steeds achteraan moet bellen. Ga je M. nog zien het weekend?



Lucky, maandag de begrafenis dus. Lijkt mij ook een raar idee dat iemand dan "nu pas" begraven wordt. Heel veel sterkte ermee iig.

Dus toch een sms van p gehad? Ik kan me goed voorstellen dat je erheen gaat hoor, had ik ook gedaan als ik jou was. Mss heeft hij nagedacht en wil hij juist wel wat zeggen. Ik zou het dus ook mooi ff bij hem neerleggen eerst, dan kun jij altijd nog je zegje doen. Ga je wel morgen dan, of volgende week?



He Diaantje! Gaat ie wel meid? Hard werken zeker?!



Cherokee bij jou dus een gezellige boel thuis nu. Gaat echt lekker he! Weekend naar din enzo.  Ik ben hier ook kidvrij dit weekend, haha. Maar wel werken, dat is minderz.



Scarlet, vnaaf moet ik naar de muziek en morgenavond hebben we een personeelsfeestje met de afdeling. We gaan er gewoon wat gezelligs van maken met elkaar, we laten ons toch zeker niet gekmaken!

Jij een uurtje gesnippert en tja, kan me voorstellen dat je die reservefiets maar ff laat voor wat het is. Oef, is ook niet mijn ding hoor.

Toch die koelkast nog gedaan?



Dolphine, hoe is het gegaan op het werk vandaag?



Heb morgen nog wel ff de tijd om te posten denk ik voor het feestje.

Dag allemaal!



Goede avond allen,



Hier ben ik heel even. Zoonlief zit in bad, die knikker ik zo zijn bedje in en daarna ga ik zelf lekker in bad liggen (lees zwembad).... en de sauna natuurlijk.



Ik heb nu ook weekend, maar ja niet kindvrij en natuurlijk het hele weekend consignatiedienst.



zo ff zoonlief uit bad vissen:D



Tja die consignatiedienst.... het stelt niet veel voor hoor, maar ik moet wel het hele weekend teflonisch stand by staan voor 2 units en als er ergens crisis uitbreekt moet ik de boel coordineren en besluiten of we wel of niet een groep open gooien. Verder mentoren bellen als contact met een gezin noodzakelijk lijkt, etc... Moet dus een hoop beslissingen nemen end at allemaal telefonisch... Maar ik verwacht geen hele heftige dingen, als weet je natuurlijk nooit. Het blijven natuurlijk pubers.



Tja en van het werk wel gehoord dat ze het een goed gesprek vonden, maar er zijn nog geen knopen doogehakt. Ze lopen tegen de cijfers aan.... en nu moet de beslissing vallen, of stoppen, of weer een jaar op project basis of gewoon groenlicht. Maar ja als ze moeilijk doen over cijfers ben je eigenlijk nergens, want daar kun je niet tegen op. Die mensen kijken alleen maar naar de financien en niet naar de kwaliteit van het werk en dat kun je leken vaak ook niet duidelijk maken.

Of te wel, afwachten maar weer.



Dit was het voor nu even, ik ga zoonlief in bed leggen.



Misschien tot later.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, hier ben ik weer eens even.



Brig, heb je al gebeld naar die instantie?

Gweoon doen hoor.

En een sociaal plan hoor je te krijgen, ook als je in een fusie gaat.

En ja, je diensten die je nu hebt, zal je misschien niet meer krijgen, dat heb je onderling zeker geregeld.

Maar ja je wet nooit hoe het gaat lopen.



Wij krijgen morgen informatie over de takenanalyse, een extern bureau geet een matrix voorleggen.

Nu zijn het alleen de taken, en over een paar weken, zullen de fte's bekend worden.

Ik ben zelf niet zo heel bang voor mijn functie, want een secretaris hebben ze gewoon nodig.

Maar toch onzekerheid is er wel, zolang er niets 100% zeker is, dan weet je niets.



Dolphine weet jij al wat?

En voor je oppas voor aankomend weekeinde?

Is het ook voetbal zondag of moeten ze uit? dan kan je elkaar toch zien?

Dat komt vast wel in orde toch!



Lucky, jee krijg je ineens een sms, nou ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.

Ik wist niet dat hij een zoon had.



Theetje, gefeliciteerd met x jullie zullen best wel een leuke dag hebben  ha ha.



Es, ik vind het maar erg raar hoor van die ex vriendin van je, die zal inderdaad wel erg met zich zelf in de knoop zitten, en dat projecteren ze dan op anderen.



Mijn kleine heeft haar rapport gehad, ik vind het wel een beetje vreemd dat ze in groep 1 al cito toetsen krijgen, maar ja het was voldoende, dus daar ben ik wel blij mee.

Dolphine, die van jou krijgt dat toch ook?



Er was wel een puntje waar ze meer aandacht aan gaan besteden, en dat is kritisch luisteren.( er zijn er meer in haar klas, die dat wel eens "missen")

Soms doet ze dat niet, en dat is wel vervelend, en als ze eens stout doet, weet ze niet waarom ze dat doet, een uithaal naar de poes, eigenlijk moet die eens flink terug krabben dan leert ze het wel af.



Maar ja, dat komt wel weer in orde, zij is gewoon een meisje met een sterke eigen wil, en die moet je flink in toom houden ha ha, en duidelijk wezen tegen haar.



Gelukkig liggen G. en ik veel op 1 lijn.

Maar de ellende is, dat zij de baas is bij mijn ex, en dat is gewoon vervelend.

En ik heb al zo vaak gezegd dat hij de baas moet zijn, maar ja, ik zal niet de enige ouder zijn, wiens kind bij de vader verwend wordt.



Ik kan het ook wel een beetje snappen, hij ziet haar een weekeinde in de 2 weken, en dan wil je alleen maar leuke dingen doen.



Ik ga zo GTST kijken, en lekker op de bank hangen.

Eerst een sigaretje doen, in dit huis roken we niet binnen, bij G. wel altijd, dus nu kan ik niet meer lekker achter de pc zitten roken, jammer hoor.



Doeiiiii fijne avond.
Alle reacties Link kopieren
Theetje, nog vergeten vanochtend!;;;



Met X



 
Alle reacties Link kopieren


Olleeee,..ben ik een keertje voor de verandering de eerste van een nieuwe dag..jawel tis al over 12..tss

lange dag hiero..ging vanallea mis...de doos..

Had mn lichten aan laten staan vd toet...accu leeg..mn pa moetren bellen voor de strat kabels..kon anders geen boodschaps doen na mn werk..eerst in de rondte gereden..anders laad ie nog nie op...sukkel!!!!!

Kortom..zat pas om 8 uur te eten..voor 2 dagen spagetjes gemaakt,morgen eet ik op mn werk,en koter thuis alleen,dus dubbel op...

Stortte als een blok even in slaap daarna..toen een lang gesprek aan phone met din van ex baas...toen pruikje gewassen en de verhalen hier doorgeworsteld..vandaar het latertje...

Morgen van 10-9...tssss



Nou Luck...wat een bak zeg van P....ben zo benieuwd..maar zoals je al zei ..verwacht geen wonderen....

Tjonge,maandag pas van tante...hoop je voor die tijd even te spreken...even die riem toerijken....



Wat een giller die frituurpan...hahahaha

Briggie nog steeds nix gehoord...tjonge...je moet ook echt overal achteraan....sukkies...

Zoow...ik geloof dat dat wel oke zit met die mail..U know...

heb het ook via een goede kennis gekregen,die daar nogal precies in is...

Weet verder ook niet wat ik er mee moet...we zien wel...

Dolph ook druk druk...hoop dat je het weekend niet gebelt wordt..en dat de jonge lui zich gedragen...

Toppie dat je springbed snel komt....heb de boel es bestudeerd...die springmatras zeg zeg maar...

Scar lekker van het zonnetje genoten...of nu toch KK gedaan??

Ik heb de ramen even gezeemd op t werk..net zo'n mooi dagje ervoor...nu thuis nog...tsss

Heb mn nieuwe contract trouwens al binnen voor het komende half jaar...met 50 eurie verhoging...vanuit de baas zelf...top he???

Waarschijnlijk vanaf oktober gewoo vaste dienst..komt goed...denk ik wel...

Tjonge..alles ff uit bolle hoofd..oja..Cher ook maar druk druk...begrijp je nou waarom ik er geen relatie bij neem....hahahahahahelemaal geen tiet meer voor mezelf...

Nou meiden..kijk wel of ik morgen nog langs stuif...wordt vast een latertje weer morgen...en anders van hetweekend weer..

Pas goed op jullie zelf,en maak er wat van..suc6 Luck!!!!!!

Kuzzzz,Daan



Alle reacties Link kopieren


Och...m Theetje vergeten...sorry wijffie..

denk aan je...en hoop dat je een leuke jaardag met X heb gehad...

xx

Es ook dikke hug

xx


Alle reacties Link kopieren


hoi allemaal!! godemorgen....ja t is wat twee vrouwen in huis he soms, maar idd super gezellig hoor...........me din is inmiddels wel weer naar huis, dus alleen collega nog in huis nu tot morgen....en ja af en toe doen ze best wat in huis...afwas enzo...hihi.........stofzuigen....nemen boodschappen mee...hihi....en idd erg makkelijk als je er eigenlijk altijd alleen voor op draait.....laat me kids ook best klusjes doen, maar kattebak hoeft hier haast nooit te worden gedaan, mijn kat doet alles buiten denk ik!!! niet zo netjes he, maar ja ze verteld nooit waar ze het doet, dus opruimen hoeft en kan gewoon niet hahaha...........

god lucky toch weer een smsje van P, gelijk heb je dat je toehapt en m eens goed de waarheid kan vertellen..........zal je opluchten.......

ik heb van de week via de C1000 kaarten besteld voor de toppers.....daar is echter zo'n run op dat ik nu nog niet weet of ik kan gaan............din is er nogal gek op en wilde haar verrassen hahaha............we gaan in mei ws naar parijs disneyworld.....3 dagen...kras had een leuke aanbieding voor 99 euri........met hotel en ontbijt....gaan we met de trein lekker.....t weekend ff boeken denk ik.............we zijn er alletwee nog nooit geweest...dus dat maakt t extra leuk dan...........

balen brig dat je nu nog niets hebt gehoord van het uzb!! vreemd hoor dat t eerste gesprek zo snel was en je vervolgens niets meer hoort dan hoor................en wat lucky ook al zei dacht ik ook......dat M t idd niet leuk heeft gevonden dat je een vriend had ineens.....maar goed misschien is dat ook helemaal niet zo......

scarlet dus lekker aan de spijbel en reserve fiets nog niet gemaakt....haha.....als hier een fiets t niet doet dan gaan ze met de bus hoor............heb geen plek voor drie extra fietsen!

ik ga de douche weer zoeken hier boven, ga wel wat later naar me werk, want we moeten eerst naar de kwikfit....collega kreeg van de week met een knetterknal een steen op haar autoruit, was een pit maar is nu dus echt gaan scheuren en er moet een nieuwe ruit in....dus eerst die auto wegbrengen en dan brengt zij mij naar me werk, zij begint om 12 uur en om half vijf gaan we eerst die auto weer ophalen..........gedoe allemaal!



maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar t is weer vrijdag!! lekker weekend voor de deur.......yesssssssssss





Goede morgen!!!



Nou hier is het weekend begonnen. haha en dat is te merken ook, lekker tot half 9 op bed liggen stinken en zoonlief naast me tv gekeken.

Zo ff boodschappies doen en vanmiddag naar zwemles. Verder helemaal niks..... nou ja beetje huishouden natuurlijk, maar houd dat ooit op?

We zouden eigenlijk na de zwemles nog naar wamel moeten voor afsluiting met pleegkind. Maar zijn voogd belde net dat hij naar zijn moeder gaat. haar eerste mogelijkheid was pas weer 6 april. Dat duurt me te lang, ik ga er zelf wel een keer langs met zoonlief.

Wij hebben nu door de telefoon afscheid genomen. Ze betreurde het hoe het afgesloten werd maar wilde me nog wel even meegeven dat ze me echt een topper vond dat ik het jochie toch de kans gegeven had om eens in de maand een leuk weekend te draaien.:$. haha bloos, bloos....

Ik vind dat soort dingen vrij normaal, als ik er niet achter stond zou ik het immers niet doen. Maar leuk dat een ander haar respect er over uitspreekt.



Jonnie, dat is nu juist het probleem dit weekend. Ajax moet idd uit, maar tegen psv. B gaat daar heen en ik heb ook kaarten, maar ja als ik geen oppas heb dan kan ik er dus niet heen. Hij komt waarschijnlijk zaterdagavond wel hierheen, maar we zouden vandaag nog ff bellen, als hij dan zondag om 10 uur de deur weer uitmoet is het ook de moeite niet......

Nou ja mijn moeder vind het niet erg, die is nu mijn vader aan het bewerken, want die mompelde iets over daar gaat mijn vrije zondag..... even afwachten dus, ze zou me vanavond bellen.



Cherokee, wat gaaf ze euro disney.......

Ik zit er ook aan te denken om eens een weekendje met zoonlief te gaan en B misschien.....? haha

Woensdag 2 mei gaan we met de groep naar walibi, is een groepsuitje en ze willen zo veel mogelijk personeel mee. Zoonlief mag ook mee, die heeft dan vakantie, dus dat is ook erg leuk.



Lucky, dat idd erg lang zeg van je tante. Maandag dus.

En die P zeg. Ik denk dat ik er ook heen zou gaan, maar idd om hem eens flink de waarheid te vertellen en dat je dit niet pikt... maar nogmaals misschien heeft hij er gewoon moeite mee dat je nog niet vrij bent en geeft dat hem gewoon een erg ongemakkelijk gevoel. Daar zou ik denk ik ook last van hebben.



Diaan voor jou dus een lange dag vandaag. Sterkte meid. En wat een gedoe weer met je toet he... zul je net zien. Hihi wat een mutsen zijn we af en toe he.



Theetje hoe was het gisteren meid? hebben jullie er van genoten lekker met z´n drietjes?



Brigje hoe is het met jou meid? al weer een beetje rust of niet? kun je het allemaal (situatie op je werk) een beetje van je af zetten, of blijft het malen door je koppie?

Gelukkig kan ik het redelijk goed weg zetten steeds, want hoe ik ook pieker aan de situatie verander ik toch niks,. Maar vervelend is het wel

Enne wat M betreft, tja wat is wijsheid? Ik denk dat je het goed doet door afstand te nemen. maar je schiet er blijkbaar niet veel mee op en dan wordt het moeilijk. Maar zorg dat je niet weer gekwetst wordt meisje.



Scarlet jouw zoon is dus nog steeds druk met dat meditation..... Gelukkig maar dat hij het leuk vind, anders zou het echt een straf voor hem worden zeg. En jij dus een uurtje gespijbelt, haha

Ik ben gisteren ook om 16.00 uur weggegaan ipv 17.00 uur , maar ja ik heb consignatiedienst deze week dus die uren haal ik ruimschoots weer in. Doordeweeks krijg ik er 1 uur per dag voor en in het weekend 2,5 uur.... haha dat zijn 10 extra uren deze week en dat alleen om de telefoon mee te nemen.



Ik ga de paastakken hier eens versieren met zoonlief. Jaja ik heb ze al, moeders had ze meegenomen van de markt en ja als ze hier dan toch staan kan ik er net zo goed wat inhangen, staat wel zo leuk he.



Fijne dag allemaal tot vanavond.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven