single parents deel 17, de echte die hards gaan gewoon weer verder

14-03-2007 16:58 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
hierbij verklaar ik deel 17 voor geopend. dat we maar weer een hoop forumplezier mogen hebben met elkander.
Alle reacties Link kopieren
Gooooooedemiddag alweer!:D

Ongelofelijk, ik kies elke keer weer plaatjes uit die weer verdwijnen,bah!Theetje voor jou nog een keer



With X

Hoop dat jullie gisteren een erg leuke dag en avond en nacht enzo(:P) met elkaar gehad hebben.



Lucky, hoe is het gegaan bij P? Heb jeje zegje nog kunnen doen of heb je eerst hem laten praten? Ik denk ook dat hij zich wat ongemakkelijk voelt met de situatie. Mss houd hij daarom bewust afstand, omdat hij niet de reden wil zijn dat je straks van je eigen P afgaat. Mss, dat het heel anders word als je uiteindelijk vrijgezel zou zijn? Pff, ben benieuwd wat hij er zelf over zegt. En de begrafenis maandag, dat duurt idd erg lang ja. Konden er nog mensen afscheid van haar nemen nu ze ingebalsemd is? Lekker praatje idd, maar ja, tis nu eenmaal zoals het is. Wel moeilijk hè allemaal.

Je bent trouwens wel weer een lucky bird hè met die frituurpan!!



Scarlet, jij groot gelijk hoor dat je eerder naar huis ging. Was dat geen probleem op je werk? Ben je nog toegekomen aan de koelkast eigenlijk? Ach ja, zo niet, die loopt heus niet weg hoor, tenminste, dat hoop ik voor je, weet niet hoe vies die is, hihi.;). Bij marktplaats kan je gaan kijken hè van toevoren voordat je iets koopt. En deze was van oudere nette mensen die hem weg deden omdat ze een nog grotere van hun zoon kregen. Hij was praktisch nieuw en ziet er geweldig uit anders doe ik het ook niet hoor!



Brig, ik zou het niet vertrouwen als ze eerst zo snel zijn met bellen en je nu steeds laten wachten. gelijk erachteraan blijven gaan hoor. Laat ze maar weten dat je erg geïnteresseerd bent in die baan! Heb je weer een beetje kunnen genieten en ontspannen gisteren tijdens de muziek? En vanaaf lekker een feestje. Toch lijkt me dat een beetje dubbel, leuk doen op een personeelsfeestje terwijl je weet dat alles omgegooid word enzo. Ik weet niet of ik m ga zien dit weekend, heb de kinderen dus ik zie wel wat we doen. Ik mis hem wel erg en wil hem eigenlijk heel graag zien, maar dat gedoe elke keer hè. Tis natuurlijk niet comfortabel in zo'n auto...



Dolphine, die dienst van jou, wat verwachten ze er eigenlijk van? Dat je dan echt constant stand-by staat? Hoe doe je dat dan als je naar voetballen gaat? En als ze dan bellen? Kan dat wel gecombineerd worden? Waarom zou het niet de moeite waard zijn trouwens als B morgenavond zou komen? Moet hij eerst terug naar huis om zelf te voetballen? Is altijd toch de moeite waard als jullie elkaar kunnen zien of niet? Wat leuk zeg dat die moeder dat da ook zo zegt tegen jou, toch weer een stukje erkenning. Daar doe je het voor toch? Niks is toch fijner dan complimentjes krijgen.



Hihi diaan, komt me bekend voor, en gelukkig heb ik nu zo'n keihard pieptoontje, als ik mijn lichten laat branden. Jij hebt dus ook zo'n goeie pa die dan komt helpen, fijn hè! Vind je het gek dat je in slaap kukelde, haha.

Maar ja, dat harde werken zet je nu wel om in een vast contract en meer inkomen, das dan weer mooi meegenomen hè. Kwist het trouwens wel hoor dat ze jou niet zo gauw zullen wegdoen. Oh ja, en een relatie neem je meestal niet hè, het overkomt je...



Cherokee, fijn dat ze nog meehelpen ook zeg, is toch weer het voordeel als je een din hebt, die ook nog bij je blijft slapen.( toch voordelen aan daan, aan een relatie haha). Hoe zit dat nou precies dan, je gaat vanavond naar je din, en komt dan je zoon vanuit zijn vader even naar huis, of slaapt hij ook thuis? Lijkt me dan wel eng om hem alleen te laten als jij zo'n 50 k.m. verderop bent of niet? Oh wat een leuk idee trouwens, disneyland. Zal vast een erg leuk weekend worden en dat is natuurlijk ook geen geld, 99 euro voor 3 dagen! En ook nog naar de toppers, wat een verwennerij, haha.



Theetje, hoe is het gegaaan meid, laat je het snel weten? En lucky ook?

Tijg alles goed met je? JB, hoeist met je internet jongen? Es, is die brief nu eindelijk weg en heb je al wat van die asbak gehoord?



Ik heb gisteren weinig gedaan, naar markt gefietst, boodschappen gedaan, hoofdpijn gekregen en was duizelig. Kreeg buikpijn en voila, mijn 'feessie' kwam eerder dan verwacht. Ben lekker 's middags even op bed gaan liggen.Daarna lasagna van woensdag op en daarna weer gaan liggen met boek van stephen king. Kwam er pas om half 9 gisteravond uit, schandaaaalig hè. Moet de afwas nu nog doen. Oh ja, heb gisteren weer wat gestord gekregen , stukkie ww maar wat dat nou is, ga toch eens even zo bellen hoor! Verder toeslagformulier ingevuld voor UWV, en kwijtscheldingsformulier van de gemeentelijke belastingen maar die kan ik nog niet op de bus doen want heb eerst die gegevens van de ZW( ziektewet) nodig. Schiet lekker op dus. Net haarverf gekocht, is weer nodig,hihi. Ga zo eerst maar eens stofzuigen dan is het weer schoon voor het weekend. En straks nog een stukkie fietsen. Fijne avond allemaaaal!O+





Alle reacties Link kopieren
Excusé moi voor de fouten, gestorT met een t natuurlijk
Hoihoi!

Hoeraaaa, het weekend is begonnen!!

Ik had lekker 2 uurtjes opgenomen (het kan nu, is momenteel erg rustig op het werk) en ben naar de kapper geweest, boodschappen gedaan..zucht, daar komt toch ook nooit een eind aan he..Zoonlief is nog darten (tsss, is ie es een keer om 13.00 uur vrij, blijft ie 1 uur wachten om op school te gaan darten:?

Haha, nee hoor, ik vind het leuk dat hij van die buitenschoolse activiteiten doet..Over 2 weken rapport, wiskundecijfer weet ie al, een 7 op T! (8,1 op K) Vorige keer een 5,3, dus helemaal heppie. Hij had zelfs een complimentje van de leraar gekregen, hihi. Net 2 poloshirt voor um gekocht, vind ik ook erg leuk met shirt met lange mouwen eronder. Een roze leek me erg mooi voor hem, (met dat donkere haar en huidje), maar durfde dat toch niet zomaar mee te nemen..Dus ik smsen of ie dat wel wilde..smste hij terug dat hij het wel wilde proberen, haha.

Mezelf ook nog lekker verwend met shirt met lange mouwen (wit) en tulpjes en 4 hele schattige roze flessen, waar bijv. een bloem in kan. Heb 2 lichtgroene (nep)gerbera's gekocht.



Lucky, ben je al bij P.geweest? Heb je het er met hem over gehad?

Wat een supermazzel zeg, die frituurpan!

Ik heb gisteren trouwens nog braaf de koelkast gedaan hoor en niet genoten van het lekkere weer..;( En nu wordt het weer winter!!



Haha Zowie, ook deze link was niet OK! (toch, of zien jullie wel een plaatje??). Net als jij heb ik trouwens ook haarverf gekocht, maar het maffe is, nu ik naar de kapper geweest ben en het weer toppie zit en er lekker veel wax inzit enzo, denk ik dat het nog wel ff kan. Ik vond het er zo vaal en dof uitzien. Maar bij de wortels moet je het trouwens echt niet zien hoor..toch maar doen van het weekend, hihi.

Ik hoop toch dat je M. nog gaat zien dit weekend!



Heb je de paastakken al versierd Dolphine? Leuk is dat he..

En ik sluit me aan bij Zowie hoor, gewoon doen. B. zien morgenavond! alles is toch meegenomen? En is dan toch iig de hele nacht? Ik zal voor je duimen, dat het nog lukt met Ajax zondag! Spannende tijden trouwens, tot de knoop doorgehakt is mbt het project..Dat kl*te geld ook altijd.



Ohh super Cherokee, Disneyland! Da's echt een koopje zeg. Lijkt me hartstikke leuk. Hmm, misschien niet eens een gek idee om zoiets te doen met zoonlief..Is ook gek op dat soort dingetjes..



Balen zeg Diaan, van je toet! Gelukkig kon je pa de helpende hand bieden..En gefeliciteerd, met je verlenging van contract!! Super meid, maar je hebt het ook dubbel en dwars verdiend! En zo iemand als jij krijgt ze nooooit weer!



Bij jou dus ook een beetje onzekere tijden Jonnie? (op het werk, bedoel ik).

Ook al hoef je misschien niet echt in te zitten over je functie, helemaal gerustgesteld zul je denk ik pas zijn als je zeker weet dat je kunt blijven..

En die kleine meid heeft dus een sterk eigen willetje? Van wie zou ze dat nou hebben?? hihi, heb jij volgens mij ook meid! Maar is toch niets mis mee? als iemand maar wel open staat voor andere ideeen etc. is het een eigen wil alleen maar goed. Wel rot zeg, dat zij bij je ex zo de baas is...Laat hij zich zo door haar om haar vinger winden? Heeft ze dondersgoed in de gaten natuurlijjk..



Brig, al iets gehoord van UZB? Gewoon bellen meid, wat kan jou het schelen! Veel plezier vanaaf, op het feestje..Al zal dat misschien toch met een dubbel gevoel zijn.



Nu nog maar even iets doen hier, toilet schoonmaken iig, keuken dweilen, bedden afhalen..Morgen komt mijn vriendin uit A., gezellig! Maar dan wil ik de boel wel een beetje aan kant hebben, hihi..





Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

alweer flink veel geschreven in ons nieuwe deeltje. we gaan weer als een speer meiden:D. ik begin eerst maar even over mijn eigen "avonturen".

gisteravond nog met 2 vriendinnen naar onze stamkroeg geweest. was helemaal leuk en gelukkig niet zo druk als de vorige keer. afijn om een uur of half 12 zie ik ineens een vriend van p. en ja hoor p. zelf was er ook.

was wel weer goed hem te zien eerlijk gezegd. maar voel niet meer wat ik eerst voelde, niet meer dat heftige zeg maar. en dat is alleen maar goed. we hebben gelijk een afspraak gemaakt voor vandaag. en gisteravond het gewoon leuk en gezellig gehouden.

ik er dus naar toe daar straks. best wel moeilijk hoor vond ik het.

maar ben zooo blij dat ik geweest ben. we hebben echt een goed gesprek gehad. ben niet gelijk begonnen met de aanval maar gewoon met het vertellen hoe ik de dingen ervaar en hem zijn reactie daarop gevraagd.

het is dus inderdaad ook wat jij zegt dolphien, hij vindt het heel moeilijk om met de situatie om te gaan omdat ik getrouwd ben. en wil gewoon niet te gek op me worden omdat hij niet gekwetst wil worden. gaf wel toe dat hij zich daarom dus soms afstandelijk en bot gedraagt en had niet het idee gehad dat ik dat zo erg vond als ik het vond. blijkbaar kan hij mij ook niet goed inschatten, net zoals ik hem. tja daar zie je mekaar natuurlijk ook te weinig voor enzo. ik heb hem gezegd dat ik het ook heel moeilijk vind allemaal. maar dat ik met respect behandelt wil worden, dat ik beetje te oud ben geworden worden voor dat kinderachtige gedoe. en ook dat we gewoon allebei verder moeten gaan met ons leven en allebei uit moeten gaan zoeken wat we nou eigenlijk willen. hij is aan de ene kant toch op zoek naar een relatie maar staat er aan de andere kant niet echt open voor omdat hij toch ook wel gek op mij is. maar heeft wel eerlijk gezegd dat hij zeker niet andere vrouwen op afstand houdt.  ik heb hem gezegd dat hij als hij iemand ontmoet daar gewoon voor moet gaan, dat ik hem op dit moment geen belofte wil en kan doen. ook eerlijk gezegd dat hij me toch wel tegengevallen is op bepaalde punten. dat deed zeer, maar hij snapte het wel. en zei ook daar aan te willen werken.

tja en dat is het he, heeft dat nog wel zin voor mij, en wil ik dat nog wel allemaal. tuurlijk heb ik nog gevoelens voor hem. we hebben ook wel weer gezoend op het laatst. dat blijft toch he, die aantrekkingskracht. en is ook niets mis mee denk ik.

we hebben nu de afspraak dat we mekaar wel gewoon blijven zien. maar niet te vaak, gewoon af en toe eens samen stappen of een avondje bij hem thuis, en af en toe gewoon berichtje sturen, zonder dat er dan gelijk wat van de ander verwacht wordt. we kunnen mekaar toch nog niet helemaal los laten blijkbaar. en willen dat ook niet. en dat voelt dan toch ook wel weer goed. meiden, mischien ben ik een supertrut en trap ik er weer met open ogen in. maar het gesprek voelde goed en oprecht. ik heb alles kunnen zeggen wat ik wilde en ik hoop hij ook.

en ik hoop dat ik nu alles voor mezelf op een rijtje kan gaan zetten. ook wat thuis betreft. want nu kan ik dit toch een beetje achter me laten omdat ik nu weet hoe we met elkaar om kunnen gaan voorlopig.

geef gerust jullie mening hoor. vind ik geen enkel probleem.

en nu wil mijn zoon erachter met zijn vriendje haha, dus kan ik nog niet eens op jullie reageren. maar maak ik goed vanavond. ben blij dat ik dit even met jullie heb kunnen delen. thanx girlies!
Alle reacties Link kopieren
oh en ff snel, weet niet hoe het zit, maar ik zie de plaatjes van zowie wel gewoon hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Voor de meesten van ons weekend! Lekker he, hoewel het weer toch wel wat minder gaat worden, maar ja, vrij is vrij dan maar he.



Dolphine, jij jullie ook gedoe he. Pfff... die cijfers, tja, ik vind het ook niet kunnen. Wij zijn nu ook alles aan het zoeken op cijfergebied (bedbezetting en zo, want tja, daar gaat het bij ons natuurlijk ook om...)

Dus het is helemaal niet zeker of B. komt? Goh... zou jammer zijn zeg! Zie je hem mss alleen bij de voetbal. Haha, tja, je moeder vindt het geen probleem dus, maar je vader ziet zijn zondagsrust in duigen vallen. Weten je ouders dat je een vriendje hebt? (mss helpt dat, om je vader toch over te halen? Maar ja... ik kan me ergens ook best voorstellen dat het soms moeilijk is om je kleinkind vrij regelmatig onder je hoede te nemen)

Hoop voor je, dat het positief nieuws wordt vnaaf en dat je een leuk weekend tegemoet gaat.

Tja, M... ik weet, het wordt moeilijk. Want natuurlijk gaat hij binnenkort weer mijn gezelschap zoeken op darten. En als hij dan een afstandelijke Brig ziet... Hij ziet het vrijwel meteen aan mij, maar als ik idd niet gekwetst wil worden, moet ik toch wat. Ik heb niks aan een vent die niet weet wat ie wil.



Jonnie, bij jou dus buiten roken? Oei, dat is wel wennen dan ja! En bij jou ook al gerommel op het werk. Wat is dat toch, net nu de economie weer wat beter gaat, of mss is het juist dat wel, ik weetut niet. 

En in groep 1 al een cito!? Het moet niet gekker worden! Pfff...



Diana, jij een superlange werkdag dus! Oef.... nog een paar uurtjes voor jou. Moet je dan morgen alweer???? Dikke knuf hoor en lekker niets meer doen vnaaf.



Cherokee, jij wilde plannen dus. Naar de toppers en naar Eurodisney?! Toe maar je, het geluk lacht je toe! Heerlijk, niet dan?

Wel balen van die ruit zeg! :(



Zowie, jij de boel alweer schoon voor het weekend? Kun je M. weer verwelkomen? Ik hoop het voor je!



Lucky, jij dus lekker uitgeweest en vandaag een gesprek gehad. Tja, het is moeilijk allemaal... dat die gevoelens minder heftig zijn, kan ook komen dat je nu uit zelfbescherming handelt he, omdat het mss te confronterend is voor jou. Als je die gevoelens echt toelaat, moet je gaan kiezen en eigenlijk wil je dat niet met je verstand. Snap je een beetje wat ik bedoel? Jullie blijven elkaar nu wel zien, ben je niet bang dat over een poosje alles weer opnieuw begint en dat je dan in een vicieuze cirkel terechtkomt? Zoiets dergelijks heb ik dus met J. meegemaakt toendertijd. En daarom kap ik nu met M., ik wil niet meer die pijn en verdriet, onzekerheid. "Vindt ie me dan wel leuk genoeg, en wat wil ik nou dan eigenlijk", die eeuwige vragen ook....

Maar jij moet doen wat je hartje je ingeeft. Daar kunnen wij niet bij helpen. Wel fijn dat je hier je hachie kwijt kan, vind ik ook vaak wel prettig hoor.



Ik ben toch best goed gestemd vandaag eigenlijk! Dat feestje... kom op, we laten ons toch nie gekmakuh door zo'n stel onverlaten? Haha, wij zijn een stel trutten, zitten nu gewoon allerlei artsen te vertellen wat ze willen, en hoeveel bedden zij dan krijgen. Woehahahaha.... die koppen! We zetten gewoon lekker de hele boel op stelten. En ondertussen doen we ons werk, zoals we altijd doen, zeggen gewoon dat we er het beste van maken en we moeten maar eens rustig zien wat er gebeurt. Want hier komt een hele lange staart bij, haha. En: we willen een knalfeest als afscheid als het moment daar is, hihi.

Heb natuurlijk ook gebeld met uzb, mens in gesprek, maar ze heeft me keurig teruggebeld. dus ik gezegd: het is eind van de week, haha. Nou, wat blijkt... er was eigenlijk al een lichting uitnodigingen de deur uit voor gesprekken toen. Daar was het wachten op. Er zijn op dit moment 6 plekken, waar er 3 van zijn opgevuld. Op dit moment ligt mijn cv bovenop de stapel daar. Mijn opleiding is perfect, maar mijn opzegtermijn, 2 mnd zitten ze wel mee. Er moet ook een cursus gedaan worden, van 2 dagen. Omdat ik nu parttime werk, heb ik gezegd dat ik evt. bereid ben om dat op maandag en dinsdag te doen, als ik dat ruim op tijd weet. Volgende week gaat zij zelf naar ciz toe en daarna belt ze mij. (en nee, natuurlijk weet ik niet wanneer precies) Maar goed, ik moet toch proberen vertrouwen te hebben dat ze me echt gaat terugbellen. Er is dus op dit moment nog geen definitief ja of nee, voor een gesprek.



Zo he, wat een geklets weer hier van mij, haha. Ik baal wel dat ik niet op msn kan zeg. Hij doet ut steeds niet. Naja....

Ga ff wat naar binnen happen en denk toch ff in bad of zo, wel lekker relaxed ff. Wordt om 18.45 uur opgehaald door collega.

Tot morgen maar weer! Ben op de helft van mijn werkblok, joepie!!!!

Dagdag allemaal!

Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies en gents,

heb leuke daagjes achter de rug. Verjaardag was klein maar gezellig. Ik had de boel versiert en een verjaardagstaart gemaakt inclusief kaarsjes hahaha! sOchtends kadootje gegeven van mijn zoon en s'avonds een speciaal kadootje van mij. Over dat laatste heb ik lang getwijfeld, ging namelijk om iets wat in onze relatie altijd een speciale betekenis had. En ik wilde dat eigenlijk al geven voor z'n verjaardag maar ja nu is de situatie tuurlijk ff anders. Maar toch gedaan tezamen met een mooie brief/tekst waarop ik erg m'n best had gedaan en thank god, was goeie move! Hij was best onder de indruk, geemotioneerd vind ik groot woord maar het raakte hem wel zeker. Van te voren heb ik gezegd dat hij het niet hoefde te accepteren maar deed ie wel en graag, dus ben blij dat ik het gedaan heb. Verder gewoon gezellig avondje van gemaakt. Vandaag erg druk geweest met de ren (X heeft me geholpen, normaal deed hij de ren altijd maar toen ik begon sliep hij nog), is toch altijd weer een klus maar de nijnen kunnen weer naar hartelust in een schone ren rondhollen. Toen maar ff pizza'tje laten komen en vanavond nog ff boodschapjes doen. Ben wel dood moe nu maar never mind moet toch gebeuren weer he. X is ff terug naar z'n eigen plekkie maar komt morgenavond weer. Pff ik wilde nog wat vertellen maar kan d'r niet opkomen, irri.Iedereen bedankt voor felicitaties trouwens! Zowie jouw plaatje idd niet zichtbaar maar die laatste kan ik ook geen touw aan vast knopen; een reclamebalk voor een of andere site????? Nevermind de bedoeling was goed, hahaha!Jonnie, is tegenwoordig al vroeg hoor dat ze al een rapport krijgen en zo, en een dame met een sterke eigen wil, is toch fijn hoor! Beter dan zo'n meelopertje, maar grenzen stellen is dan idd wel belangrijk. Jammer dat je ex daar moeite mee heeft.Wel weer fijn dat G en jij dan zo lekker op 1 lijn liggen, heeft hij eigenlijk ook kids van z'n eigen? En niet meer roken in jullie nieuwe huis? Tsja is eigenlijk ook beter he, ik rook ook helaas. En nu idd ook gewoon binnen. Maar X had laten doorschemeren dat als hij thuis komt (!) hij de muren en plafond wil gaan sauzen en hij dat liever ook niet heeft. Maar hij rookt uberhaupt niet, haha, maar denk toch dat ie daar dan een punt heeft dus dan verhuis ik wel naar keuken. Tsss moet toch eens gaan stoppen met die bende.Diana, mutsie, dikke pech met je autootje he, is wel balen dan zeg! Fijn dat je pa kwam helpen dan! Wat lekker voor je zeg, loosverhoging zonder dat je erom vraagt das nog eens waardering dan! En ws vanaf oktober vast contract toppie hoor!Cherokee, ook naar de toppers! Ik heb paar weekjes terug al kaarten besteld en toen was er al een hoop vol! Ik heb kaartjes voor derde rang, maar zal de pret niet drukken! Hoop voor je dat het nog lukt! En wat leuk zeg, lekker naar Euro disney! Ben ik ook nooit geweest, ik zou zo graag eens gaan rond de kerstperiode, lijkt me zoooo mooi! Fijn hoor voor je!Dolphine, lekker weekend! Holadijeeee! Ik hoop dat het allemaal lukt nu met oppas voor je kleine! Wat leuk dat jouw kleine ook mee mag naar Walibi! En bij jou al gezellig pasen in huis! Wanneer is dat eigenlijk? Ergens in april of zo toch? Vind ik ook altijd zo gezellig, alsof de lente dan echt begint!Zowie, waslijnen heb ik ook wel hoor, nou ja droogrekje dan, voor dingen die niet in droger kunnen. Maar ja wij werken allebei fulltime en dan vind ik zo'n droger toch niet echt overbodige luxe. Oh ja nou weet ik gelijk weer wat ik nog wilde vertellen; die X is net weer Bob de Bouwer, hij heeft de motor van dat ding eruit gehaald en op z'n werk dat ding kunnen repareren, tenminste eventjes aan gehad en het ziet er naar uit dat ie het doet. Heb nog geen wasje erin gedaan dus nog even afwachten.Wat een gedoe zeg met je centen! Heb je het nu al uitgezocht? Lang leve de vriezer dan maar, ga je niet verhongeren in ieder geval. Maar jee zeg, dat moet toch wel ff gauw weer geregeld worden. Verder de vlag weer uit dus, nou je hebt gelijk hoor, je kan je er af en toe zo beroerd door voelen dan is zo'n dagje op bed toch wel lekker.Scarlet, jij lekker aan het shoppen geweest en naar de kapper, lekker hoor! je moet jezelf af en toe eens verwennen als een ander het niet doet he!Geluksvogel, jij dus een serieus gesprek met P. mennn begrijp dat dan die gevoelens hoewel minder heftig toch opspelen. Nu is alles wel uitgesproken maar eigenlijk verandert er aan de situatie niets he, behalve dat de lucht geklaard is en zaken wat helderder zijn. Hoop dat jullie hier uit gaan komen hoor! Ga je nog wat leuks doen het weekend? Oh en jij kan die plaatjes wel gewoon zien, wat raar dan:o Brig, jij ook nog steeds met je werk perikelen aan het emmeren he. Wel goed dat jullie nu alles aan het uitzoeken zijn hoor!Pfff ik hoop dat er wat positiefs uitkomt hoor van het UZB. Ik duim voor je! Wanneer is dat feestje nu? Vanavond toch? Toich idd maar dolle boel van maken hoor, laat je niet gek maken! Heel veel plezier!C'_estelle, jij nog leuke plannen voor het weekend? Die brief nu de deur uit he? Al wat van gehoord?Volgens mij heb ik iedereen weer gehad! Ga ik nu nog ff boodschapjes doen voor het weekend.

Doeiiiiiiii!
Goede avond,



Lucky, een goed gesprek gehad dus... Tja als het oprecht over komt, wat moet je dan.... Ik hoop voor je dat je niet weer gaat twijfelen aan alles.... pfff erg moeilijk allemaal, maar je weer zelf natuurlijk ook niet precies wat je wil, dus dat maakt het er niet makkelijker op.



Brig, veel plezier op het feestje vanavond. Ff lekker de zinnen verzetten... Op zich wel positief van dat uitzendbureau.... maar ook nog steeds onzeker dus. Ik duim voor je, gun het je zo dat dit iets positiefs wordt.



Theetje, jij dus een paar heerlijke dagen achter de rug..... lekker hoor meid, ik kan me voorstellen dat je hoop toch wel toeneemt met zulke dagen.



Zowie, ik zie jouw plaatsjes ook niet..... ja die laatste idd als een soort reclame voor een site ofzo.. nou ja het is goed bedoeld zullen we maar denken.



Ik vind het wel de moeite als B alleen voor de zaterdagavond komt.... Maar ja ligt niet alleen aan mij he. Maar goed alles is geregeld nu. Kleine man gaat zondagochtend naar mijn ouders en B komt zaterdagavond hoe dan ook hierheen. Zal niet al te vroeg zijn, want hij moet eerst zelf voetballen en ze moeten uit... dus voordat hij dan terug is in lemmer en dan nog 1,5 uur rijden hierheen. Maar hij komt in ieder geval, dus ik ben helemaal blij.



Scarlet je hebt gelijk dat je die paar uurtjes lekker pakt, Het mooie weer is toch na morgen weer voorbij, dus van genieten zo lang als het kan.



Wij hebben weinig bijzonders gedaan hier, maar het was een lekker dagje, zoonlief is weer even iets minder dwars.... Want over kinderen met een eigen wil gesproken...... haha hier zit er nog zo 1 hoor.



Jonnie die van mij heeft idd ook zijn cito toets al gehad. Aam het eind van groep 2 krijgen ze hem weer en dan kunnen ze precies zien welke ontwikkeling een kind heeft doorgemaakt. En verder kunnen achterstanden al in een vroeg stadium worden opgespoort. Zodat ze er in de klas zelf al extra aandacht aan kunnen besteden. Ik vind dat wel positief hoor. Als het nu op spelender wijs al kan is ene kind in groep 3 weer helemaal bij. Zoonlief is niet voor niks nu al doorverwezen naar de logopedie. 1ste week van april kan hij daar trouwens beginnen.



Na de zwemles heeft zoonlief een poosje buiten gespeeld, en daarna een poosje binnen met 2 kids, ging erg goed. Ik vond hem vanavond wel weer erg warm en hangerig.... heb toch het idee dat de griep nog een beetje ronwaad...... hij is ook heel erg verkouden, dus nog niet helemaal topfit dus.



Tsss, ik kan niet op msn zeg.... de pagina is tijdelijk niet beschikbaar. Daarom B net maar even telefonisch gesproken. De schat zat om half 9 nog in de snackbar te eten, was net pas terug van zijn werk.



En wat denk je beginnen die idioten hier boven te boren om kwart voor 9. GRRRRR zoonlief natuurlijk weer zijn bed uit. Die was helemaal nat van het zweet trouwens...... Nou ja het is nu weer stil en hij ligt er weer in, dus op hoop van zegen.



Ik duik er maar eens vroeg in vanavond denk ik.



slaap lekker
Morning!

pff, een vroegertje voor mij op de zaterdag, hihi. Mijn (naaste) buren gaan vandaag verhuizen en ze hebben zo'n verhuislift achter  nu (3 hoog), wat een herrie zeg! Ach, niet erg, kan ik nog rustig iets doen hier (stofzuigen, dweilen) voordat mijn vriendin vanmiddag komt.

En haar kleuren natuurlijk, haha!



Je hebt dus echt een goed gesprek gehad Lucky? Voel je dat nu ook nog zo? (ik heb wel eens, als ik net ergens weg kom dat ik helemaal happy en in mijn sas ben en later als ik de boel weer overdenk enzo, dat er toch weer allerlei puntjes komen waardaar ik dan denk..hmm... Vandaar, hihi.

Het is en blijft natuurlijk gewoone een moeilijke situatie. Maar het is wel goed dat jij ook eerlijk naar hem toe bent geweest en hebt gezegd dat je nu gewoon niets kan beloven. En voor iemand die dan toch graag een relatie wil is dat best moeilijk. Maar denk je dat jij wel een eerlijke en objectieve keuze kunt maken (of beslissing kunt nemen) mbt huwelijk zolang hij toch een rol speelt in het geheel? Hmm, misschien ook wel..Want HIJ was natuurlijk niet de reden waarom het niet lekker loopt in je marriage..Het was meer OMDAT het niet lekker liep je open stond voor iemand anders.

Maar wat Dolphine ook al zegt, ben je niet bang over een tijdje weer tegen hetzelfde aan te lopen? Want al heb je nu misschien wat "lichtere" afspraken gemaakt..het is en blijft niet leuk als je geen reactie krijgt!

Tijd zal het wederom leren, ben ik bang..zucht.*;

Heeft misschien met bepaalde veiligheidsinstellingen maken, dat sommigen wel en anderen geen plaatjes zien?



Ha Theetje, ook weer back! Wat dapper van je dat je gewoon datgene gegeven hebt wat je van plan was. En superfijn natuurlijk dat hij er zo op reageerde! Zulke uitspraken (als ik terug kom) daar klamp je je aan vast he! Logisch ook! Hij zegt dat heus niet zomaar. Ik weet nog dat toen ik nog verkering had met C. (is een Amerikaan die hier zo'n 20 jaar geleden gelegerd was) ook altijd in de veronderstelling was dat als hij weg zou gaan er een einde aan onze relatie zou komen..Hij was black, ik blank en toen was dat in the states sowieso stukken moeilijker dan nu en tja, was gewoon bang dat zijn vertrek het eind zou zijn. Toen heeft hij ook eens gezegd (tss, ik weet het zelfs nu nog, haha: when I leave and we're in the States..maakte me helemaal gelukkig! Het is er niet van gekomen, maar dat had andere redenen..)En vanaaf komt hij dus lekker weer. Fijn! 



Dolphine, jij hebt dus je zaakjes uiteindelijk kunne regelen, lekker! En nu maar hopen dat die kleine man niet ziek is zeg! Veel plezier vanaaf met B.



MSN had gisteren trouwens echt shit he, hier konden we er ook niet op.



Hoe was je feestje Brig? Hebben jullie lekker de beest uitgehangen?

En nog steeds afwachten dus wat betreft job..he balen. Wel goed dat je gebeld hebt. En ook heel goed dat je aangegeven hebt die cursus toch al te willen gaan doen, ondanks je opzegtermijn. Zal wel druk worden dan, maar het geeft wel aan hoe graag jij die baan wil. Duimen maar weer!!!



Qua weer een saaie dag, zo te zien.Trouwens aankomende donderdag laatste x trainen voor zoonlief in de zaal, dan gaan ze lekker weer naar buiten. Heerlijk hoor. Het is wel fijn dat honkbal al heel snel afgelast wordt als het een beetje slecht weer is, omdat het veld dan gewoon niet meer te gebruiken is. Haha, daardoor is het meestal echt lekker weer tijdens een wedstrijd.



Jongelui, vermaak je vandaag allemaal!





Alle reacties Link kopieren
goedemorgen meiden, als ik dit post middag denk ik,

net lekker naar de bakker geweest voor verse broodjes enzo, dalijk lekker brunchen. maar eerst even jullie schrijven en op jullie reageren ook. want dat heb ik gisteren verzuimd:$.

scarlet, ook fijn, op je vrije dag je bed uitgejaagd worden omdat de buren gaan verhuizen. maar ach kunnen zij ook niets aan doen. en heb je een lekkere lange dag voor je hihihi. zoonlief dus ook weer naar buiten met sporten. ja de mijne ook. maandag is de laatste dag binnen. maar ja dan hebben wij de begrafenis van mijn tante.

ik heb niet het gevoel nu dat ik nog dingen had willen zeggen tegen p. ofzo. het gesprek liep echt goed. heb er nog steeds goed gevoel bij. veel is er niet verandert inderdaad als je t goed bekijkt, maar toch voelt t anders. kan t niet omschrijven. weet je, ik kan hem gewoon nog niet loslaten. weet ook dat t niet eerlijk is tegenover mijn husband. maar is ook wat jij zegt, p2 was niet de reden. en soms denk ik, ik wil alles maar snel op een rijtje hebben, maar mischien gaat dat gewoon niet, heeft het tijd nodig allemaal. ik beschouw mezelf nu maar even heel slecht als een vrouw met een minnaar. en als ik sommige topics hier lees en de reacties daarop dan lusten de honden daar geen brood van en ben ik superslecht. maar so be it dan maar even.

theetje, wat goed van je, dat je dat cadeau (ben stiekem wel heel benieuwd hoe en wat hoor, grijns) gewoon gegeven hebt. en de reactie daarop, perfect. en dat soort uitspraken, van als ik weer terugkom, dat zijn toch hele fijne dingen om te horen.zou ik me ook helemaal aan vastklampen.

dolphine, hoe laat zijn die gekken bij je in de flat gestopt met boren? wat een sukkels zeg. en b. komt vanavond lekker. maak er maar een heerlijk avondje van samen (haha lijkt sinterklaasavond wel als het er zo staat, het heerlijk avondje is gekomen woehahaha).

op het werk lijkt het dus allemaal positief. maar jullie weten eigelijk nog niets. hoe lang gaat dat dan nog duren?

en vervelend dat het nu op deze manier afgesloten moest worden met je pleegkind. maar ja het kon nou eenmaal niet anders.

diaantje, joepie, een loonsverhoging en dat nog zonder dat je t gevraagd hebt. en weer contract verlenging. nou zeker weten dat t wel goed zit hoor in oktober. dont worry. oh wat erg is dat he, als je dan bij je autootje komt en de accu is leeg. heb dat ook wel eens gehad uiteraard. kan dus de beste overkomen hahaha.

zowie, wat een maf gedoe zeg met dat uwv. is toch zo irritant, dat gerommel met je geld en als je niet weet waar je aan toe bent.

jij dus ook ongesteld. hiero ook 1. barstende koppijn ook. en inderdaad, ook altijd duizelig. ga je m. eigelijk nog zien dit weekend, of is het kidsweekend zeg maar?

brigjuh, vind het echt heel vervelend voor je, dat gedoe met het werk. ik weet wat het is, heb t bij mijn ouwe baas ook gehad, en je wordt daar op zijn zachts gezegd niet blij van. dat "gespeel met mensen", en dat notabene in de zorgsector. echt het moet niet kunnen. maar hopelijk pakt het uiteindelijk toch nog goed voor je uit, en vindt je een hele leuke nieuwe job. en wat m. betreft blijft het natuurlijk ook lastig. pff. mannen hahaha.

hoe was je feessie gisteren? hoop dat je alles lekker van je af hebt kunnen zetten en genoten hebt.

wat jij schreef over die vicieuze cirkel. dat zou best kunnen natuurlijk, dat dat gaat gebeuren. maar ik neem het risico maar gewoon. en lik mijn wonden wel dan tzt. haha, klinkt wel nuchter en lullig zo. en zo bedoel ik het helemaal niet natuurlijk. maar heb momenteel het gevoel dat ik er mee om kan gaan in elk geval. en we cross that bridge maar when we come to it.

jonnie, jouw dochter dus de baas over je ex hihihi. een echte meid dus.

ja het is ook logisch, hij ziet haar maar weinig. kan het wel begrijpen. maar handig is het niet. 

en de cito, jeetje in groep 1 al he tegenwoordig, dus ook goed uitgepakt. ja die kleine puntjes, goh hoe oud zijn die kids nou helemaal.

heb je t naar je zin weer in je eigen huisje trouwens?

cherokee, is t nog gezellig met de dames in huis? en leuk zeg, naar eurodisney met de kids en din. ik ben er ook nog nooit geweest. maar t lijkt me super. en niet duur ook wat je er voor betaald trouwens.

de beide heren, is alles goed met jullie?

en es, heb je al een reactie van je ex? en hoe ging de selectiewedstrijd van je larfje? en nog iets van die "vriendin" gehoord?

ben ik nou niemand vergeten mensen? want ik ga honger krijgen hihihi.

zometeen naar de bieb. boeken verlengen en paar nieuwe zoeken. verder geen plannen. ja lekker zonnebanken, vandaag en morgen. want mijn kleurtje is ver te zoeken. en vind t ook altijd zo lekker ontspannend. val meestal heerlijk in slaap hihi.

het is raar meiden, maar ik voel me helemaal goed in mijn vel. tijd geleden dat ik dat gehad heb. en dat ondanks dat ik me eigelijk toch wel beetje slecht zou moeten voelen. ben ik nou zo'n bitch?

anyway, ik wens iedereen vast een heel fijn weekend. en tot later hiero.

en inderdaad, msn doet t k*t de laatste dagen zeg.

Goede middag,



Mijn intuitie had toch gelijk hoor wat zoonlief betreft.... Hij is wel ziek. Hij klaagde vanmorgen over oorpijn en dat leek steeds erge te worden. Ik heb uiteindelijk zelfs de huisartspost gebeld voor advies. Datw as dus een paracetemol en neusspray, maximaal 3x daags.

Heb dus net het hele kruidvat leeggekocht. En de paracetemol voor hem had ik nog dus die gelijk gegeven en nu lijkt hij weer ff een hele piet. maar voor hoelang..... in ieder geval even geen pijn nu en dat is wel lekker voor hem.

Ik heb ook el mare visolie capsules voor hem gekocht. Schijnt het concentratie vermogen en degelijke te bevorderen... Nou ja is het proberen waard, helpt het niet dan stoppen we er weer mee.



Ik kreeg vanmorgen mijn lespakket van de opleiding binnen. Mara pff dat was ff schrikken, 8 boeken en 2 hele dikke mappen lesmateriaal. IK moet echt aan de studie hoor, hier ben je niet zo maar doorheen. Maar goed is natuurlijk niet post HBO, dus dan mag er ook wel at van je verwacht worden.



Scarlet jij heel veel plezier met je vriendin vanmiddag. Maar dat gaat wel lukken denk ik.



Tja lucky, ik zou je geen slechte vrouw noemen, al weet je mijn mening betreft dit alles. Ik vind wel dat je snel knopen moet doorhakken, want hoe langer het duurt hoe moeilijker dat wordt denk ik. En nu hou je natuurlijk niet alleen je man, maar zeer zeker ook jezelf voor de gek.

Maar goed het is jouw leven, dus ik oordeel niet.

Sterkte mee in ieder geval want ik begrijp wel dat dit voor jou ook verschikkelijk moeilijk moet zijn.





Oh ja brig, mijn ouders weten het wel hoor van B. Daar had de kleine man al voor gezorgd. Die vertelde na mijn verjaardag dat er 3 mannen waren blijven slapen en 1 in mama haar bed.... Hihi en vlak daarna ging ik een weekend naar lemmer, en toen wisten ze genoeg natuurlijk.



Fijne zaterdag allemaal, tot later.
Alle reacties Link kopieren
ach gossie, je kleine man ziek dolphine. en oorpijn is toch zo vervelend. hopelijk helpen de medicijnen gauw een beetje. knuffel voor hem*;.

en bedankt voor je lieve en zeker ook wijze woorden. ik weet jou mening hierover en ben blij dat je ook de mijne respecteert. dus ook hug voor jou hihi*;.

ja scarlet, das waar, fijne middag met je vriendin he!
Alle reacties Link kopieren
Gets, Dolphine, kleine ziek! En oorpijn is zooo naar! Hoop dat ie gauw weer opknapt, beterschap met die kleine hoor! Kan je nu wel weg morgen? Zo jij kan echt aan de studie he, pfff dat wordt blokken! Veel plezier met B he , het weekend!Scarlet,vroeg je bedje uit gejaagd! Pfff das ook wat, naja heb je ff lekker de tijd om je boeltje te doen voordat je visite komt. Fijne middag!Geluksvogel,hahaha is voor anderen niets bijzonders hoor, dat kadootje, maar heeft voor ons speciale betekenis. Ik vertel het wel op msn. Overigens lag dat bij mij er ook uit, heel irritant. En jij kan nu niets meer doen dat wat je hart je ingeeft denk ik, ik heb ook wel eens gelezen op die andere topics, het lijkt wel of iedereen mekaar daar veroordeelt, tuurlijk het verdient geen schoonheidsprijs maar dat weet je zelf ook wel, ben je dan slecht? Nee onder slecht versta ik iets anders. Ik denk idd wel dat je niet te lang moet wachten met knopen doorhakken. Want het leid nergens heen natuurlijk. En dat maakt het denk ik ook weer moeilijker om knopen door te hakken. Zolang je contact hebt met P2 kun je niet helder beslissingen nemen over je relatie met P1. Maar ook kun je geen relatie verdiepen met P2 zolang de situatie is zoals die is. Meis moeilijk, moeilijk, maar zolang jij je nu goed voelt en je je happy voelt kan je nu niet meer doen dan het even op z'n beloop laten denk ik. Jij ff lekker een kleurtje kweken onder de zonnebank, hmm lekker hoor! Welterusten dan, hahahaha!Ik heb eind van de ochtend zoonlief weg gebracht naar scouting en heb daarna lekker haringkje gehaald bij de visboer, mjammie lekker op een broodje. Ga zo ook nog even wat doen en dan straks die knul weer ophalen. Vanavond (laat pas hoor) komt X weer. Dus zal wel latertje worden dan. Maar goed tot later allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Theetje, de verjaardag en kado was geslaagd dus. Mooi! Dat ziet er positief uit allemaal voor jou. En vnaaf komt ie weer, ook gezellig. Heerlijk dan zo'n zaterdagavond, ook al is dat wat later.



Dolphine, kleine ziek, shit zeg. En nu? Ik hoop toch wel dat je ondanks dat een rustige en gezellige avond hebt vanavond. Want het is je gegund, zo na 2 weken zonder B. Have fun!

En een behoorlijke stapel boeken ea studiewerk. Haha, dan wordt je enthousiasme ff ietsie minder he. Maar you can do it, daar heb ik van overtuigd. (wordt wel wat minder posten hier, vrees ik voor jou... jammer jammer :().



Scarlet, jij er al vroeg uit dus, door verhuizing. Dat is minder zeg. Volgende week weer honkbal buiten? Ook weer leuk, toch gezellig om ff te gaan kijken dan. Hopelijk waren ze nog een keer klaar met verhuizen trouwens, oef.



Lucky, jij nu ff helemaal happy. Het is soms net een emotionele achtbaan he. En soms denk ik: waarom praten mensen eigenlijk over kiezen. Hoezo "kiezen" in het leven? Het is toch eigenlijk heel simpel, je ben nooit iemand een keuze verschuldigd. Alleen jezelf. Ik probeer zelf eigenlijk niet te kiezen, voor "iemand" of "iets", want zonder dat is het leven al moeilijk genoeg. Als je een keuze maakt, kies je voor jezelf. Pfff... zware kost zeg, haha. Weet ook ff niet wat ik heb. Maar geniet lekker van dat positieve gevoel van dit moment.



Tjonge, het weer viel tegen he. Echt werk-weer, haha. Meteen maar ff die boodschappen gedaan. Verder nu in huis rommelen of wat. Kon nog wel met collega's mee de kroeg in. Maar doe het niet. Het gaat nu net weer wat beter met me, van de huilbuien af en als ik nu alweer wegga, zit het me zo weer tot hier. Feestje was gister gezellig trouwens. Natuurlijk werd erover gepraat. 2 collega's hebben donderdag nog gesprek op een andere afdeling, voor een nieuwe baan. Dat is voor iedereen spannend natuurlijk. Kwam er ook verwarring over de opzegtermijn... zucht... ik dacht toch echt 2 mnd. Nu zeggen mensen weer 1 mnd. Heb het cao erbij gehad, maar daar word ik echt niet wijs uit hoor. Ik ga maandag toch maar voor de zekerheid met PZ bellen, want tja, als ik toch echt 1 maand opzegtermijn heb, is dat weer in mijn voordeel. Maar goed, ik ga nu nog van 2 mnd uit. Ik zie wel.

Nou, wie weet spreek ik nog iemand vnaaf op msn, hoewel de meesten van jullie vriendje op bezoek hebben geloof ik. :P Veel plezier he! Ik duik er op tijd in, om morgen aan mijn laatste werkdag te beginnen.

Dagdag!
Alle reacties Link kopieren


Een hele fijne zondag..

Ff  niet op forum geweest,batterijtje even op...nu ook weer koppijn..even een knolletje innemen zo...



Wat een verhalen weer...en Lucky mop,als we allemaal zo braaf waren...kom op zeg..dat is niemand!!

iedereen maakt wel es een uitstapje waarvan je later denkt..heb ik daar goed aan gedaan of niet..

denk dan....wat hih/zij heeft gedaan..kan morgen mij ook gebeuren...dus laten we elkaar nou even niet veroordelen...en ga jij dus niet het boetekleed aantrekken...laat ze maar lullen voor diegene die wel een oordeel hebben..

Sommige dingen overkomt je,andere kun je voor kiesen(toch Zoow?)....

Meningen mogen altijd gegeven worden,mits daar om gevraagt wordt,...en anders..allemaal mondje dicht:D

Je weet hoe ik erover denk,mn 1e indruk is meestal oke..en ik sta altijd achter je...whatever..:P



Dolphie,koter oorverzwiebering...arme schat...als de knollen en spray niet helpt,even andere druppies bij de dok halen...

K zal vanmiddag aan je denken..ajax-psv...en duimen!

Dikke pillen binnen..werk aan de winkel dus...maar  ik denk dat je er zo doorheen roetst...je bent een topper in je werk!



Theetje,je maakt mij ook wel nieuwsgierig hoor ..hihi..ik hoop je snel te spreken op msn..als de boel het doet...



Brig,nog wat van die buur gehoord trouwens??

Zoow,ook nog int land?:P

Ik ga even wat innemen hoor...tis aant klojen mn koppie...kom later nog wel ffies...ook hut nog vene doen..bleh..maar ja...die kabouters doen het niet voor me..zucht

Doegieeeees



Alle reacties Link kopieren
goedemiddag iedereen,

goh wat stil vandaag hier. iedereen bezig met leuke dingen?

of minder leuke, kan natuurlijk ook.

diaantje, jij helemaal moe. ja logisch toch, na al die dagen weer werken. nu weer een paar dagen vrij meis, probeer t batterijtje een beetje op te laden he.

ik zit zelfs nog in mijn pyamaatje. wel al wat dingen gedaan hoor. maar ben niet echt vooruit te branden. beetje met de was en strijk bezig enzo.

en net stond een vriendin voor de deur. daar doe ik wel eens wat dingen voor. ze is gescheiden en heeft soms wat hulp nodig. doe ik met liefde. maar nu kwam ze een cadeautje brengen. zomaar. vond ik zo lief. een hele leuke pot waarin je lavendel kan kweken. eerst binnen zetten. en dan kan ie straks naar buiten. zo'n klein gebaar doet een mens goed! dus zo slecht ben ik toch nog niet woehahaha. geintje hoor.

t is net wat je zegt brig, een rollercoaster is het leven soms. en we rijden maar gewoon mee. voel me nog steeds goed. en hopelijk blijft dat zo.

zie wel op tegen morgenmiddag, de begrafenis. maar dat hoort helaas ook bij het leven.

dames, hebben jullie allemaal van jullie vriendjes genoten trouwens?

ik heb verder ook niets te melden. ik wacht wel weer op jullie verhalen.

fijne dag nog en tot later.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!



Wat stil hier zeg!

Diaantje, wat balen dat je hoofdpijn hebt. Kun je er dan gewoon niet bij hebben op je vrije dag. En moet je de hut ook nog doen. Ik hoop dat je hoofdpijn gauw weer over is.

Heb gelukkig niets meer van de buurman gehoord. Pfieuw....



Lucky, jij vandaag dus pyamadag gehouden. Zo af en toe is dat heerlijk, haha. En dan kun je zo lekker aankeutelen thuis. Erg lief gebaar dat je wat kreeg van je vriendin. Soms heb je ook het gevoel dat je even iets terug moet doen. Heb ik ook wel eens bij mensen die veel voor me doen. Ik ben zelf ook afhankelijk van vrienden, wat dat aangaat.



De rest allemaal druk met vriendjes? :P

Mijn laatste werkdag zit erop nu. Vandaag het rooster gekregen van mei/juni. Zag ik dat ik met pinksteren weer 3 nachten moet werken. :( Dat vind ik niet zo heel leuk, omdat ik met oud en nieuw ook al 3 nachten heb gewerkt. 2x achter elkaar met feestdagen in de nachtdienst, vind ik persoonlijk niet helemaal eerlijk eigenlijk. Vooral omdat parttimers eigenlijk maar 1 feestdag hoeven te werken, dus of weekend, of de maandag. Met nachtdienst is dat roostertechnisch niet mogelijk, en daarom vind ik het een beetje flauw dat ze mij dan ingepland hebben. Tja, het is niet anders, maar ik ga er wel wat van zeggen. (het is overal hetzelfde he Dolphine, met die roosters... pfff... :?)

Ik ga zo lekker patat halen en op weg naar ex en Bengel. Heerlijk mijn ventje weer in de armen sluiten, heb hem zo ontzettend gemist!

Tot later allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi allemaal! Ben ik ook weer, ook ik heb verzuimd gisteren te typen:$.

Kwam er even niet aantoe, mijn hoofd is af en toe zo vol met dingen dat ik het dan moeilijk vind goed te reageren op jullie, maar ik lees alles wel hoor dan!



Scarlet, goed van je zeg, toch de koelkast gedaan. Jammer dat je dan zo weinig van het weer hebt kunnen genieten. Ik zou dan zoiets hebben van, die koelkast komt wel een keer, haha. Ben je gisteren ook nog aan alles toegekomen voordat je vriendin kwam? Balen dat je zo vroeg wakker was maar idd, dat verhuizen moet toch gebeuren en nu was je lekker vroeg op, dat scheelt ook weer. Fijn dat de honkbal binnenkort weer buiten word gespeeld, en lekker voor jou dat het dan niet doorgaat als het regent ofzo, maar missen die kinderen dan niet teveel? WAnt het regent wel vaak in nederland,:P



Lucky, fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt bij dat gesprek. En logisch dat je nu veel beter in je vel zit daardoor. het is toch een stukje bevestiging wat je net nodig hebt. En oordelen, tja, je weet zelf het beste hoe het allemaal in elkaar steekt en hoe het eigenlijk beter moet. Ik denk dat het idd ook zo is dat je die tijd gewoon even nodig hebt om gevoelsmatig afstand te kunnen gaan doen van je leventje wat je nu leid. het is natuurlijk niet niks om dat zo maar even overhoop te gaan gooien. Maar ik zou alleen maar bang zijn dat mijn man er later achter zou komen dat het al langer duurt wat er aan de gang is, en daardoor meer gekwetst zou zijn. Maar je moet gewoon zelf doen wat je goed lijkt. En het is idd zoals diaantje ook zegt, gevoelens overkomt je. Het is echt verd**d moeilijk daar tegen te vechten. En ik denk dat je ergens diep in je ook weet hoe zijn gevoelens voor jou liggen als je hem diep in zijn ogen kijkt. Waarom vind je eigenlijk dat hij je teleurgesteld heeft in bepaalde dingen? Want ergens kan ik me ook in hem verplaatsen, lijkt me erg moeilijk voor hem, om met zo'n situatie om te gaan, en idd om die smsjes terug te sturen als hij geen 'spelbreker' wil zijn. Hoop dat die dingen nu ene beetje uitgepraat zijn maar denk dat het pas echt anders word, als jeje bslissing genomen hebt! Sterkte meid ermee. Oh ja, en morgen ook sterkte, zal zeker een emotionele dag worden.*;



Brig heb je nog even gesproken, eeeh wanneer was het ook alweer, vrijdag? haha.( tijdelijke dementie). Ik snapte niet veel van je verhaal van dat jullie artsen zitten te vertellen wat ze willen en hoeveel bedden ze krijgen maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat jullie je grote best doen heel de boel op stelten te zetten daar, haha. Hoop trouwens voor je dat je dat snel hebt uitgezocht van dat opzegtermijn want straks gaat die ene baan daardoor niet door, vanwege een stomme 2 maanden opzegtermijn. Zou erg zonde zijn. Ik dacht trouwens dat in de meeste bedrijven maar 1 maand was? Of is dat zo verschillend?



Theetje, donderdag was dus erg geslaagd voor jullie. Ben eigenlijk ook best benieuwd naar het cadeautje en de betekenis, hihi. Wat zijn we een stelletje nieuwsgierige mutsen hè. En mijn plaatjes deden het niet;(, die reclamebalk was eerst een silvester en tweety,die happy birthday schilderden, boehoehoe. Ik heb er veel vertrouen in dat het wel goedkomt bij jullie. ook al het feit dat hij van plan is het 1 en ander te gaan witten. Toch vooruit kijken al hè. Tof hoor! Heeft hij er ook al wat over gezegd weer? Of vind hij het nog moeilijk weer uitspraken te doen daarover?



Dolphine jij met een ziek kind, heb je hem toch gewoon naar je ouders gebracht vanochtend? Neem aan van wel, haha. Of hij nu bij jou ziek is of bij je ouders... Want B is natuurlijk gewoon gekomen, joeppieeee. Jullie zullen elkaar wel platgeknuffeld hebben.En nu zijn jullie naar Ajax, zal ook vast erg tof zijn. Gaat hij van daaruit weer gelijk naar huis? Enne, straks aanpoten met je studie. Op zich denk ik ook wel dat je het red, je kan veel aan, maar kan me voorstellen dat het best zwaar zal worden hoor, bijna full-time baan en daarnaast een zware studie. Je mag hier best komen klagen dan, haha, peppen wij ej wel op. Enne, mss kom ik nu een beetje dom over, maar wat is een post hbo? Heb 'maar' mavo en mdgo dus van Hbo woorden heb ik geen kaas gegeten. Of bedoel je gewoon een studie over de post zoals LOI ofzo?



Diaaan, ohoh, ga nu niet zeggen, zie je nu wel, maarre, je weet het hè, haha. Mss toch leren meer nee te gaan zeggen? pff is moeilijk hè, als je eenmaal in dat traject zit dat je al teveel ja zegt, is er bijna geen terugweg meer. Tenminste, dan word het wel steeds moeilijker en vaak accepteert een baas het dan minder dan als je het van het begin af aan doet. Maar ik vraag me wel af, hoe lang je op deze manier door zou kunnen of willen gaan. Tot je echt instort? Wil je dat voor je boy, dat je straks instort en niks meer kan? Meid toch, denk hier echt over na hè. Ik zeg dit niet om te zeiken hoor, maar meer omdat mensen vaak van buitenaf meer zien dan jijzelf en omdat we hier allemaal het beste met je voorhebben hoor!  En, heb jeje toko ook nog gepoetst? Volgende keer kom ik gewoon eens een keer langs en gaan we samen poetsen;).  Knuf voor jou hè*;



Jonnie, hoe is het nu met jou? Voel jeje niet meer zo moe als eerst?

Tijg, hoe is het boy? En JB ? Kom je nog eens langs hier?



Ik heb m niet meer gezien dit weekend. Ik voelt zich de laatste tijd niet zo topfit en was ook erg moe en ik had toen zoiets van,kan je beter thuis blijven, anders word het toch weer veelste laat enzo. En dat vind ik eng, als hij dan 's nachts terug moet rijden naar huis. ( had de kinderen thuis dus blijven slapen kan nog niet). Daarbij komt dat ik het ook best vermoeiend vind elke keer in die toetoet. Moeten we toch iets op verzinnen dus. Mss is het tijd dat we mijn kinderen erbij gaan betrekken, maar dat zien we wel hoe het loopt. Dat laat ik aan hem verder. Ik moet wel zeggen dat ik eerst dacht, moet kunnen elkaar een weekendje niet zien maar het is erg tegengevallen. Mis hem zo erg nu, bah. Verder heb ik weinig gedaan in het weekend. Mijn haar wel geverfd en verder wassen gedraaid en eeeh veel gelezen. Oh ja, gestofzuigd, dat was het zo'n beetje. Heb gisteren erg gelachen om Bridget Jones, erg leuke film, hihi. Oh ja, heb eindelijk de cluster 4 indicatie binnen. Is goedgekeurd dus de oudste kan nu met gerust hart op die school blijven, poehpoeh. Oh ja, en wilde vanmiddag even naar het bos, startte de auto weer niet!! Morgen dus echt wegbrengen want dit is niet grappig, maar ja, heeft weer zo moeten zijn want nog een uur later begon het te hagelen hier. Nou, ga wat opruimen hier en wat relaxen voordat ik de biefstuk ga bakken:D. Fijne dag nog allemaal!





Alle reacties Link kopieren


Zoo..ben ik weer even...

had even de pc te bedde gelegd,en Daan erbij..ff tukkie op de bank gedaan..

ik weet dat mn leven hier vaak op het forum overkomt als 1 hectiek,maar meiden,ik ben niet anders gewend..al 14 jaar lang..

Eigen bonen doppen,hard werken,en je verantwoordelijkheden nemen..en ander doet het niet voor je.

Oke,kom dan over bij vele als de intercity naar maastricht..maar een ander leven ken ik niet...

ik hoop gewoon in de toekomst in een rustiger vaarwatertje te komen,tuurlijk snak 

 ik daarnaar,maar voorlopig zijn er nog zoveel dingen die MOETEN..en willen komt helaas nog op een tweede plaats...



Zoow,een domper dat je M niet heb kunnen zien,ik begrijp je keuze,mwel kl***te...

heerlijk om te lezen hoe jij je lekker kan ontspannen zo in je eentje..lekker wandelen de tuin doen ect...ben ik wel es jaloers(in de goede zin)op...

Ik plof op de bank neer...en slapen met de geit..



Luck,ook in jama vandaag..heb zelf ook lekker in mn zondagoutfit geslobbert hoor..

Lief dat die vriendin je een presentje kwam brengen...tja...eeeh een beetje ver van hier...anders had er al lang een struik op je tafel van me gestaan..maar de kaart was ook oke geloof ik.

Sterkte lieverd met de begrafenis...zal even heel zwaar worden..

zal in gedachte bij je zijn....



Brig,mn lekkere bekkie ophalen!!

kan me voorstellen dat je je manneke gemist hebt..

En nu nog even knopen hakken betreft werk..heb het gevoel dat er iets goed op je pad komt...er is niet voor nix een soort van uitstel..zegt mn 3e oogje..komt iets aan...



Dolh vast helemaal hysterisch!!!!!!..Ajax gewonnen en vet ook..hihih

Wordt het toch nog spannend in de competitie..



vanaaf nieuwe serie op talpa,de voetbal babes...gaat ff kieken of het wat is..half9 geloof ik...

Nou lieverds,kga weer even een bakkie zetten..slome sjakie hiero..

Dikke kuzzzzzzzz

  



Alle reacties Link kopieren
Even een foutje herstellen, staat de reden dat ik m niet gezien heb omdat ik me niet topfit voel dat moet zijn, Hij voelt zich niet helemaal topfit, hihi.

Daan, heb je mail ontvangen! Kus en knuffel allemaal, doeiii
Hallo lieverds,



Hier ben ik weer, en zoals jullie begrijpen ben ik echt helemaal super blij....

ten eerste eindelijk na 10 jaar es een keer gewonnen in eindhoven. En hoe gewoon met 5-1 ingemaakt...... en dat moet kampioen worden, woehaha... wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren.



Maar het leukste van dit weekend was natuurlijk dat B er was. We hebben echt een super leuke avond/nacht en dag gehad. Oh het is zo´n lieverd..... Heerlijk om weer eens lekker te knuffelen, lekker samen slapen en naast elkaar wakker worden..... mijn kleine mannetje vond het ook helemaal super vanmorgen. gezellig met z´n drietjes ontbeten en toen ik aan het douchen was lagen mijn 2 mannen lekker nog samen in bed even tv te kijken en toen smolt mijn hart helemaal.

ik had er wel dubbele gevoelens bij dat de kleine er nu al bij betrokken wordt... maar ja zo veel keus hebben we niet, anders zien we elkaar helemaal nooit, en dit voelt gewoon zo goed. Oh hier kan ik wel weer een hele week op zwijmelen zeg. en dat moet ook wel, want ik zie hem zondag pas weer. dan ga ik naar hem toe. zaterdagavond lukt niet, ik zou met een vriendin naar het nederlandselftal gaan en vind het eigenlijk lullig om af te zeggen. ik heb er ook wel zin in om rotterdam op z´n kop te zetten, aan de andere kant zou ik zaterdagvond al zo graag bij hem zijn... zucht....

Maar ja nu een goede compromis, ik ga een beetje op tijd, want zondagavond moet ik werken.



Zowie post HBO houd in dat deze opleiding eigenlijk een vervolg is op je HBO opleiding. Zonder een HBO diploma mag je hem ook niet volgen, dan moet je eerst toelatingsexamen doen.

en nee...... het is niet van de LOI.... maar ik vond hem leuk gevonden van je.



Goh en jij M dus niet gezien dit weekend. Valt tegen dan he.....als je zo graag bij elkaar wilt zijn, maar soms is het wel goed om even wat afstand te nemen, genieten jullie de volgende keer dubbel van elkaar.



En brig, was jouw mannetje ook blij om je weer te zien...... en lekker patat gehaald, altijd goed. ik zit nu aan de chips, want heb nog helemaal niet gegeten vanavond, was pas om half 8 thuis, gelukkig had zoonlief toen bij opa en oma al wat gegeten, maar die gingen uit eten, dus voor mij was er niks... en zlef ook niet zo veel in huis, patat oid heb ik eigenlijk nooit in huis en mijn laatste piza heeft B gisteren opgegeten



Lieve lucky,....... heel veel sterkte morgen...... zal wel ff heel moeilijk worden. hele dikke hug voor jou.



Diaantje....... leven blijft een rollercoaster he..... Hoop dat je ook een klein beetje van je vrije dag hebt kunnen genieten.



Ik ga zo mijn bed opzoeken...helaas alleen dit keer... KOUD!!! haha



slaap lekker allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies!



Jaja, ik leef nog! Ik had van de week een heel stuk geschreven maar ik kreeg het niet gepost en blonde doos die ik ben, ik had het ook niet gekopieerd!  Ach, dat zal ik aan de griep wijden want ik het van de week ook nog 2 dagen plat gelegen. Ach, ik voel me nu weer goed, heb lekker bijgetankt denken we dan maar en kan er nu weer met frisse moed tegen aan.



Voor wie het vroeg, mijn ex heeft inmiddels de brief van de advocaat wel ontvangen want die zou ze maandagavond de deur uitdoen. Al heb ik nog geen reactie gekregen en mijn bankrekening is ook nog niet blijer geworden...:P Mijn ex bankiert nog op de ouderwetse manier met acceptgiro's en dan duurt het natuurlijk langer. Laten we het daar nog maar op houden.

Ik weet nu dat de wachtlijst voor de testen op ADHD voor Larf momenteel 10 weken zijn maar als er eerder een gaatje is dan worden we eerder opgeroepen. Ook daar nog even op wachten dus.



Lucky, jij vroeg het zeker of ik die "vriendin" nog gezien of gesproken had? Het antwoord is nee, ik krijg ook sterk de indruk dat ze me juist ontloopt. Ze woont ook hier in de straat en ze komt anders 4-5 keer per dag langs om de hond uit te laten maar ik zie haar helemaal niet meer. Ach, lekker laten gaan!

Ik ben trouwens bezig in een boek en dat gaf me zo'n AHA-erlebnis. Het gaat over emotionele energie en dat je van sommige mensen juist energie krijgt en dat sommige mensen dat juist uit je kunnen trekken. Zij is dus zo'n trekker. Ik heb nu zoveel meer energie als eerst en ik heb er geen andere uitleg voor.



Lucky, meid, jij weet zelf hoe je het moet doen, ik kan hier wel weer een heel stuk neerpennen maar uiteindelijk is het hetzelfde wat de andere meiden al schreven. Jij bent degene die de beslissing moet maken, jij moet met jezelf kunnen leven en jezelf in de ogen kunnen kijken. Heel veel sterkte met je beslissing.*;



Diaan, net nog ff gesproken op msn. Heel veel sterkte van de week en die oma's die slepen je er wel door heen hoor. Enne, ik zal van de week ff kijken voor een WII. mochten ze die hier hebben dan reserveer ik 'm wel voor jou maar je moet 'm zelf komen halen! :D Kun je goed oefenen in langere stukken rijden. Osdorp is nog maar een kippenstukkie!



Dolphine, gefeliciteerd! Helemaal toppie dat je zo'n fijn weekend gehad hebt. Hoe is het met zoonliefs oortjes? Helpen de medicijnen?

Hoop wel voor je dat je binnenkort wat hoort over de continuiteit op je werk. Dat biedt toch zekerheid.



Brig, lekker geknuffeld met Bengel? Ben je er nu al uit of je 1 of 2 maanden opzegtermijn hebt? Volgens mij is het wettelijk 1 maand. Dat is geloof ik een aantal jaar terug gewijzigd.



Zowie, Als ik zo lees wat er allemaal bij je in de tuin staat dan is het toch niet verwonderlijk dat ik dacht dat je een hele grote tuin hebt? Heb je nog wel ruimte voor een terras dan? Wat een gehannes zeg met je uitkering, hopenlijk is dat snel geregeld. (UWV kennende niet.....sorrie Scarlet:$)



Scarlet, balkonnetje weer helemaal opgefrist en gefleurd? Is het goed beschut? Vanmiddag hagelde het hiet echt ontzettend. Ik was blij dat ik nog geen voorjaarsplantjes gehaald had want die waren kapot gehageld dan.

Owww, en voetbal van Larf ging lekker, ook al was ik niet mee. Leek me niet verstandig om een uur buiten te gaan staan blauwbekken terwijl ik nt een beetje uit bed was na de griep. Ze hadden alweer gewonnen, met 4-1.



Jonnie, Larf heeft ook in groep 1 een cito toets gehad hoor. Daar moet je alleen niet te veel van voorstellen want dat gaat heel spelenderwijs. Die kinderen hebben vaak niet eens door dat het een toets is. Het is ook alleen om de ontwikkeling van het kind te meten.



Theetje, ook ik ben nu wel benieuwd naar het kado wat je X hebt gegeven. En dat het voor hem een mooie betekenis heeft maar voor een ander niet doet dan toch niet terzake. Als hij het maar waardeerd, dat is het belangrijkste. Ik moest trouwens wel even 3 keer nadenken toen je het over de ren had. ik had pas laat door dat je het over het konijnen hok en de ren had. Tja, blont he?:P



Ik had trouwens vandaag wel een hele blonde actie hoor!

Ik heb zo'n PalmOne met GPS en daar was op onverklaarbare wijze de GPS uit verdwenen. Ik de doos erbij gezocht, geen cd-rom met de software en ook geen USB-kabeltje daarvoor. Ik naar Dixons maar ik bleek een wat oudere versie te hebben en die was niet meer leverbaar, ze konden me niet helpen. Ook de site en de klantenservice van Palm boden geen soelaas dus had ik me maar aangemeld op de Palm-site. Daar was mijn vraag of er iemand me kon helpen met de software binnen no-time verdwenen want er mocht daar niet gehandeld worden. Mijn vader is ook voor me in de weer geweest en die had, dacht hij, iemand gevonden die het er weer op zou kunnen zetten voor me. Maar het ding kwam onverrichter zake weer terug. Het was niet gelukt dus heb ik de doos met Palm in mijn berging geflikkerd, het is nu toch onbruikbaar.

Ben ik vanmiddag mijn trapkast aan het uitmesten kom ik nog een doos voor die Palm tegen met daarin, jullie raden het al, de software en het bijbehorende USB kabeltje! :D:P

Dus deze meid gaat zich daar deze week eens op storten om die software er weer op te fabrieken!



Voor nu, toedels en weltrusten allemaal!
Lucky, heel veel sterkte vandaag!*;
Alle reacties Link kopieren


ha allemaal...ben ook weer in me stadje sinds een uurtje!! hele weekend bij din geweest :D....was erg gezellig, dacht dat ze moest werken maar ze had vrij genomen als verrassing voor mij!!!! en oudste zorgt wel voor m'n poes, weet niet meer wie het vroeg....maar hij is dan een paar uurtjes hier in huis en slaapt gewoon bij zijn vader hoor........vind m idd te jong om alleen hier te slapen!

we hadden wederom een heel gezellig weekend.....gisterenmiddag weer naar de zwarte markt geweest....en zowaar op tijd naar bed gegaan gisterenavond...moet wel werken vandaag....en om half zes weer in de auto zitten wilde ik de drukte wat voor zijn, maar was giga klote weer dus, wat een hagelbuien zeg:o................echt niet lekker rijden! maar gelukkig geen file....hoorde net dat er nu dus 10km staat op die weg die ik reed vanochtend!



lucky heel veel sterkte vandaag met alles........ik denk aan je!!*;



moet nog van alles doen hier....sorry dat t ff wat korter is nu.....fijne dag allemaal!


Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, Lucky nogmaals sterkte meid!



Diaan, jij dus toch even een tukkie gedaan, voel jeje daarna wel weer wat beter? Kan je zo toch bijtanken? Enne, dat ontspannen kon ik vroeger ook niet hoor, had toen veelsteveel onrust in mijn kont. Maar nu kan ik dat veel beter, je moet jezelf eraan overgeven. Soort meditatie hè. Zoals dat in bad zitten, je gedachten proberen leeg te maken. En dat wandelen dat moet ik zowiezo van de dokter omdat ik in beweging moet blijven anders worden mijn spieren te stijf. Maar ik viind het ook echt lekker die buitenlucht.



Dolphine, jij hebt dus een heerlijk weekend achter de rug. En je kid er te snel bij betrekken, tja, het kan idd niet anders. En als je het gevoel hebt dat dit wel eens erg goed kan zitten, wat kan er dan fout gaan verder. Lijkt me ook een mooi gezicht hoor als ze daar zo met zijn 2tjes liggen. Leuk dat dat al goed gaat. En dat stappen zaterdag, tja, moeilijk, je wilt hem graag zien maar aan de andere kant is het natuurlijk wel fijn als jeje eigen dingen kan doen. Ik liep er ook tegenaan toen we de meeting hadden. Toen hadden we ook een erg kort weekendje maar had die meeting ook niet willen missen. Lekker dubbel allemaal, haha. Oh ja, nog even over die post, als het hoger is dan een hbo, waarom schrijf je in een vorig stuk dan, het is natuurlijk NIET een post hbo dus mag je er WEL wat van verwachten?

:?, I'am confused, hihi,



Es jij veel gedaan en meegemaakt allemaal, en tja, valt toch wel mee van die blonde actie? Je kan iets gewoon niet vinden, dat is toch niet dom ofzo.

Had je die andere echt weggegooid of kon je hem zo weer pakken. En je ex nog niks van zich laten horen, verwacht denk ik ook niet dat hij gelijk gaat storten of wel? En jij ook al te grazen genomen door de griep, gelukkig voel jeje al beter! Enne, zoals je kon lezen, heb ik zelfs 2 terassen, hihi.Heb de tuin zelf ontworpen zeg maar, eerst op papier enzo en 2 jaar geleden zelf die vijver erin gemaakt en plaatsje gemaakt enzo.



En jij een geweldig weekend Cherokee, heerlijk hoor. Dat is idd ook helemaal niks om in dit weer terug naar huis te moeten rijden. Was het ook glad op de weg? En kon jeje ogen nog openhouden, zo vroeg,haha. Volgens mij word je vanzelf wel echt wakker met deze kou.



Oh, het gaat hier net sneeuw/hagelen. Ik duik gewoon mijn bed weer even in straks, is het echt weer voor. En dat boek van Stephen King, als ik daar eenmaal in bezig ben, wil ik het zo snel mogelijk uithebben. Zo verslavend hè. Moet vandaag nog wel even een weekschema gaan maken op de pc voor mijn oudste. Word een soort beloningssysteem waarop ik dingen kan schrijven en dan een krulletje erbij kan zetten als hij het goed heeft gedaan. Kijken of het werkt want we hebben al eerder een beloningssysteem toegepast maar ja, toen was hij 12 ofzo en nu 15 dat scheelt wel. Ben benieuwd of hij dat te kinderachtig vind of stiekem toch wel leuk. Dit is in opdracht van Kit. Dolphine, doen jullie dat ook nog bij kinderen van die leeftijd? Zo ga kappen, is weer een lap tekst:D, fijne dag allemaal! :R





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven