single parents deel 17, de echte die hards gaan gewoon weer verder

14-03-2007 16:58 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
hierbij verklaar ik deel 17 voor geopend. dat we maar weer een hoop forumplezier mogen hebben met elkander.
Alle reacties Link kopieren
hee diaantje, daar was je weer. jeetje gevaarlijk type ben je toch. bijna je vingertoppie eraf. auw. gatsiebah. gevarengeld vragen meid voor dat beroep van je :)

even het laatste nieuws van het p2 front hiero. moet het even kwijt.

kreeg net eindelijk een sms. een hele serieuze, als antwoord op mijn sms. hij heeft er lang over na moeten denken blijkbaar maar goed.........

anyway, ik ga vanaaf even naar hem toe. ben benieuwd. denk aan me meiden.

geloof wel dat het goed zit hoor, zo kwam het wel over. maar toch.

Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Scarlet, was een goede pot dus gister wat honkbal betreft.

Is de zon bij jou nog doorgebroken? Hier nl. wel! Hoewl het op dit moment weer wat bewolkt wordt, maar ws komt er vnaaf al regen, we zullen zien.

Klinkt leuk zeg dat Wipneus en Pim, ofzoiets? Hier kwam Grad Damen in de stad, oa. Die sloot iig af. Bah zeg... Hihihihih, ook niet helemaal dartbink zijn ding. (is mss toch handiger dan een 2e M? :Phaha)

En eh, hoe dan ook, ik kom jou de 10de gewoon ophalen hoor. Vind ik wel gezellie met een autootje vol naar Essie tuffen.



Diana meid, je moet iemands haren knippen en niet je eigen vingers he, dommie. Houd het wel in de gaten hoor, het kan nog gaan ontsteken he.

En wat kun je toch heerlijk typen, lig soms helemaal in een deuk om jouw uitspraken. Doe je het vandaag en morgen kalm aan? Ff bijkomen hoor van dat harde werken.



Lucky!!!! Wow,.... je gaat erheen! Ik hoop dat je een goed gesprek gaat krijgen die je weer een stukje vooruit helpt. En natuurlijk ga ik voor je duimen en aan je denken joh, ben heeeeeeel benieuwd!

Met Bengel gaat het zo-zo. Hij wilde per se thuis slapen, dus ben ik toch maar weer weggegaan bij mijn neven. Ik ben er een half uur mee bezig geweest om hem uit bed te krijgen, nu is ie eruit, maar meneer wil alles en meneer wil niks. Hij is niet ziek, maar niet mijn eigen vrolijke mannetje. Groene jongens aan zijn neus, donkere kringen onder zijn ogen en waterige oogjes. Het ventje zit zichzelf in de weg, echt sneu. Nou ja, ik vertroetel hem maar een beetje waar ik kan. Want ik maak hem niet snel blij met iets, haha.

He, heeeeeel veeeeel sterkte hoor meid vnaaf, you can do it he, volg je gevoel, heb ik ook gedaan. En voel me nog steeds prima, kan zelfs genieten van het verliefde gevoel, dat is voor mijn doen al heel wat!

Toy toy toy!



Tot later allemaal.
Alle reacties Link kopieren
snifsnif, helaas t gaat niet door vanavond. kreeg net n smsje, of het alsjeblieft naar dinsdag verzet kan worden. gedoe weer met zijn zoon. tja, dat gaat voor natuurlijk. zou ik ook doen. ach die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.

wel jammer. en had net n smoes verzonnen. moet ik nu weer zeggen dat dat niet doorgaat hahaha. hoe bedoel je stom.

Alle reacties Link kopieren
Hoihoi allemaal! Is er gisteren niet meer van gekomen te typen,was ook veelste mooi weer om binnen te zitten...



Dolphine, jij had volgens mij last van de typerietus vrijdag hihi. Hoe is je weekend geweest verder? Je hebt veel gedaan hè terrasje met broer, B is gekomen, lekker nacht gehad neem ik aan en vandaag weer naar ajax toe. Hoe hebben ze het gedaan? Wat een stunt van je zoon, wel weer cute hoor. Wat dat ventje allemaal verzint hè, hihi. Hij is goed op weg hè met zinnelijk worden, top hoor. Gaat goed met zijn ontwikkelingen de laatste tijd!



Diaan, jij weer hard gewerkt hè, enne, wel zorgen dat die vingers eraan blijven hè anders kan je straks niet meer werken. Wat een doos die advocaat zeg, je zou bijna denken dat ze het express doen hè zodat het was langer duurt en ze meer centen ontvangen. Hoop voor je dat die klant het onthoud van die kus, ;), tot ze weer beter is. ben zo benieuwd wat er dan gaat gebeuren als ze dat echt gaat doen. Leuk die logé, wat leuk dat ze dat kaartje hebben gekregen zeg, die vullen hun dag wel zo.



Tjee, cherokee, die van jou slapen niet echt uit dan als ze zo laat gaan slapen? Die van mij moet ik er dan echt uitslepen rond 11 uur ofzo. ( lekkere zin met slapen en slepen enzo:D). En toch zo last nog van je voet hè, balen zeg. Wanneer ben jij trouwens gesterreliseerd? Zit er n.l. ook aan te denken maar geloof dat je nu alles zelf moet betalen.. God oh god zeg, die auto, heb je er nu geen spijt van dat je hem gekocht hebt? Wat een smak geld ben je er al voor kwijt hè, bah. En hoezo deden ze moeilijk bij die winkel dan? Omdat je hem later kwam halen die step?



Zo, eerst nog gauw wasje opgehangen buiten( handdoeken, laken) kijken of het nog een beetje wil drogen...



Scarlet, Tof voor je zoon zeg dat hij toch op het eerste honk mag staan! Kan je nagaan als hij van al die kinderen die dat ook wilden eruit word gekozen, is toch wel gaaf dan! En ook top hè weer die wedstrijd, leuk hoor dat hij er zo'n talent voor heeft. Vervelend die kaakontsteking, trekt dan ook zo lekker door hè naar je oor toe. Denk dat als je er langer mee loopt je er ook mee naar de dok kan want een antibioticakuur wil dan ook wel eens helpen.



Brig, had gisteren nog een kaarsje aangestoken voor je, maar moest hem weer om 21.00 u. uitblazen, ging toen naar de stad. Het heeft wel geholpen volgens mij, want waar je bang voor was is niet gebeurd, je bent lekker jezelf gebleven en heb rustig met hem over vanalles kunnen lullen. Hetgene wat je wilde zeggen is niet gezegd maar ik denk dat het feit dat je weet dat hij ook veel voor jou voelt, ook al heel wat waard is. Nu kan je tenminste lekker genieten van je verliefde gevoel, jammer genoeg kan je er niks mee op dit moment, maar je weet ergens dat het ook beantwoord word op een bepaalde manier, en dat is erg lekker. Nu afwachten hoelang je dit trekt want het is natuurlijk best moeilijk dat je er verder even niks mee kan. Maar wie weet, groeien jullie wel sneller naar elkaar toe, dan verwacht! Agosh, zielig van je bengel, ze snappen er dan zelf nog zo weinig van hè waarom ze zich zo voelen. Moest je trouwens naar een neef toe waar je nu mot mee hebt? En mss bengel maar in een lekker bad doen met eucalyptusolie?



Lucky, dus lekker genoten van je weekend, eerst dat terrasje en daarna lekker eten. Je was op een nette tijd thuis ja! Leuk hoor madurodam, om me aan te sluiten bij de meeste van ons, ben er ook geweest toen ik klein was, hihi. Word ook weer eens tijd dus. En die sms, moeilijk hoor, ik zou het denk ik niet zo gauw in een sms zetten, zoiets kan je beter face tot face bespreken, maar ik kan me voorstellen dat als je ook niet weet wanneer je hem weer gaat zien en dat als het nu hoog zit, je het toch op deze manier doet. En voila, het heeft nog uitwerking ook want hij wilt je spreken! Pff, spannend hè en dat moet je nog 2 dagen wachten ook. Denk als je gevoel zegt,dat het wel goes zit, en dat je dat ook uit die sms kan opmaken, dat het dan ook wel okay is. Maar nog spannend dat wachten...



Theetje, valt toch wel mee joh dat toetje van jou? Meloen is lekker gezond, en ach, af en toe een ijsje moet toch kunnen? En wij vrouwen zijn volgens mij nooit tevreden over ons figuur hè hihi. Weet niet of mijn zoon dat zou willen babysitten. Hij moet wel af en toe op zijn kleine zusjes passen.( die zijn 9,4 en 2). Oh die massage was van een sportmasseur. is maar 10 euro voor een half uur nek,schouders, rug.



Leeuwin, jij weer terug. Was je nou alleen met je kids gegaan of niet? Weet het niet meer. En be je nu idd met de trein gegaan? Lekker hoor zo uitwaaien( letterlijk en figuurlijk). Die zeelucht is supergezond. Wat leuk dat r steeds contact heeft opgenomen met jou daar. Je zal hem wel erg gemist hebben. Fijn dat je hem morgen weer ziet, maar die 2 dagen, hoe regel je dat dan op je werk? Kan me voorstellen dat als je steeds vrij moet nemen als hij ook weg is daar, dat het dan op gaat vallen ofzo? Wel heerlijk dat vooruitzicht, 2 daagjes helemaal voor elkaar. Enne, m heeft maar 1 kid hoor, de rest leg ik nog wel een keer uit hoe dat zit:).Oh, zou het trouwens ook niet echt fijn vinden als mijne x met kinderen daar op zou staan. Ik heb foto van mij en kinderen maar even voor bepaalde mannen toen op paiq gezet maar er toch weer afgehaald, voelde niet okay..



Hey, heb ik nu iedereen gehad? Geloof het wel hè en anders roepen jullie maar hoor!



Was vrijdagavond erg pissed op mijn ex, die was er om 21.45 nog niet en toen heb ik maar weer gebeld. Toen zei hij, nou zoalshet er nu uitziet ben ik er om 23 uur!:o Terwijl ik hem verdorie al om 20.30 verwachtte. Bleek dat hij nog even langs 'iemand' moest. En dat duurde langer als verwacht, ja zeg dat dan gewoon even van tevoren, de oetlul! Had hem om 17u aan de foon en toen zei hij er niks van, alleen dat hij net wegreed van zijn werk. Pfff, de meeste mannen denken ook niet na hè, die gaan hun gang maar en denken, ze wachten daar thuis wel op mij, alsof ik niks anders te doen heb. En daarnaast vond ik het voor mijn zoon ook niks dat ze dan pas om half 3 's nachts aan zouden komen, tjonge jonge zeg. Maar goed, zaterdagochtend op tijd opgestaan, koelkast, wasmachine, 2 zakken grof vuil en oud fietsje en 2 autobanden en een bedbodem, hoppa alles naar de stort, oooh heerlijk zeg. keek er al 3 jaar tegenaan. Verder alles opgeruimd en geveegd waar die troep stond, wat een ruimte ineen keer. Gelijk maar gesnoeid en paardenbloemen uit gras gestoken en ligbed schoongemaakt en de tuin gesproeid. Lag ik net moe op ligbed met bikini aan enzo, smste m of ik ook kwam zwemmen bij dat meer. Had ik wel zin in dus hoppa daarheen. Was erg apart want ik lag wel zo'n 10 meter van hem vandaan. hij had n.l. zijn zoon bij. Dus we deden alsof we elkaar niet kenden, wel stiekem kijken steeds en lachen en smsjes sturen, haha. Maf hè, maar was wel leuk dat ik hem zo toch even kon zien. En nu kon ik hem ook bezig zien met zijn zoon, ook erg leuk. Gisteravond nog naar stad geweest met vriendin, terrasje gepakt, onder zo'n lekkere kachel. Had toch wel erg koude voeten zo in mijn zomerschoenen en driekwartbroek. Och en we hebben nog geflipperd in de kroeg, we zijn het nog niet veleerd:D. Vannacht eerst superlang geslapen, en daarna afgewassen( 2 dagen afwas) en wat dingen in de keuken geschrobt,daarna naar stad geraced want winkels waren open en nog een uurtje in bos gewandeld. Wat een mega verhaal hè hahaha. Zo, kindjes kunnen nu elke ogenblik komen dus ga kappen, fijne avond allemaal en mss tot later!





Alle reacties Link kopieren
hoi! nou ik heb mijn drukke zondag weer overleefd! alleen nog even strijken en dan heb ik mijn hele prgramma afgewerkt, pff ben ook moe, maar ook super slecht geslapen, vanavond maar optijd naar bed!

ik was met mijn kinderen en mijn moeder op de wadden, de auto ging wel mee tot de haven maar op het eiland alles met de fiets gedaan. op zich prima zeker met het goede weer, maar je kan veeeeel minder spullen meenemen. maar ik moet zeggen het ging prima zonder auto, en dat voor iemand die errug veel in de auto zit. ( gelukkig blijft ie ook van mij na de scheiding!)

Diaan, alles goed met je vinger? Mijn email is niet veranderd hoor.... misschien een tikfoutje ofzo? mijn mailbox was wel wat vol na de vakantie, misschien was het bestand te groot, dat zou nog kunnen.

Scarlet ik ben niet naar het festival geweest, mijn vriendin was er niet en ik had geen puf om er alleen heen te gaan. Koud vandaag! wordt echt weer wennen, weg met de rokjes en hempjes! Gaat het al weer beter met je kaak? Ik weet hoeveel pijn het kan doen.... getsie!

Brigje iets lekkerder geslapen, na het gesprek? iedere nacht om 4 uur wakker breekt je wel op he? en dan ook nog een net niet ziek kind... wanneer zie je M weer?

Lucky dus nog twee daagjes wachten tot het gesprek met P2? Enneh wel praten he, en niet direct het bed in kruipen!

Zowie, wasje droog gekregen? in het noorden begon het om 5 uur al te regenen. dus toch je lover nog gezien, op een afstandje. maar toch fijn om zo nog even contact te hebben! ik heb deze week niet twee heledagen met R hoor. ik haal hem eind van de middag op van zijn cursus, dus we hebben de avond en nacht en een stukje van de ochtend. Het valt op het werk niet op hoor. ik ben nog partimer en ze zijn van mij wel gewend dat ik er veel niet ben en bovendien werken we niet op dezelfde afdeling. Gelukkig heb ik nog heeeeeeel veel verlofuren staan dus vrij nemen is voor mij geen probleem.  ik heb het nog niet met x gehad over de foto op RP.... X heeft het erg moeilijk op het moment, veel problemen op het werk enzo, ik wil nu ook niet te veel gaan zeuren. we gaan best goed met elkaar om maar er is niet zoveel voor nodig om het slechter te maken, dus ik laat het nog maar even....

Ik ga even aan mijn strijkje beginnen.

Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik ben er wel hoor. Ben alleen erg druk geweest om de schade hier in huis weer in te halen. Ik had al weken niets gedaan en het zag er ook niet uit. Nu is het weer netjes (op een paar kleine dingetjes na):)

Ik ben alleen erg moe nu en duik ook zo mijn bedje in.

Morgen moet ik met Larf weer naar die instelling. Dan heeft Larf een gesprek met een psychiater. Het zal mij benieuwen wat eruit gaat komen.

Dinsdag heeft hij sportdag. Nou, dat hadden ze wel een week eerder mogen doen, toen was het nog lekker weer! Het zal mij ook benieuwen of het doorgaat. We zien het allemaal wel.



Ik zit ook een beetje in over mijn tante, het gaat echt helemaal niet goed.:( Mijn moeder verteld me dat de vooruitzichten erg slecht zijn. De familie denkt dat het misschien hooguit nog een maanden kwestie is......

GVD, dat wens je toch niemand toe....... volgende week word ze 52......
Alle reacties Link kopieren


Najaaaa Luck,..wat een sof..heb je de reetzenuwen voor de date,belt ie af...pfffff,en dan weer jokken thuis,...

Arme schat,en ik nog wel een kaars gebrand voor je zoals beloofd...laten we het erop houden voor de telleurstelling op te vangen..

Maar dan denk ik als tarot doos weer aan de datum...had je vandaag dat gesprek gehad,het is de 6e,in de tarot is dat de geliefden,maar die kaart heeft meer met keuzes te maken..

Zou je denken..nou ,prima toch in dit geval...neeee,dinsdag ist de 8e,die staat voor kracht,en je oerinstincten in bedwang houden...

Je bergrijpt nu wrom ik de 8e even beter vind als vandaag???

Het moet zo zijn,denk ik...



Zoow,wat eengiller,die afspraak..k zie het helemaal voor me,stiekum sms-en ,en elkaar toch zien...whoehaha..mooie scenario voor een film..

En mannen mop,nogmaals..hersenkwab gezakt in ondergoed...onthou het nou...



Dolphie helemaal heppie de peppie,ajax toch winnaar,wat een slopende spannende wedstrijd..

Ik maar loeren op die tribune of ik een glimp per ongeluk van je opvang....njaa...spelt in een hooiberg natuurlijk...



leeuwtje,je email adres staat gewoon in mn lijstje vast,aanklikken en hup...dus denk ik dat je box volzat...en anders motten we ff faxen via via..



brig,je manneke met groene monsters besmeurd,ach gossie..

Vervelend als je zichzelf dan zo in de weg zitten,omda ze zich niet lekker voelen,...

Geef um een dikke kus,mn poepie..;)



Hummel hier ook naar zn zin gehad,bios admirals,en kfc,...

Wat denken jullie,belt mn baas vanzelf vanmiddag..whoeha...collega wil NIET WERKEN OP ZATERDAG....dus wordt het adios amore....  

Dinsdag horen we of een vervanger de nieuwe job neemt,die dat wel wil,die werkt ook hier int dorp,dus neemt waarsch. dan ook klandisie mee..

Ik lig in een deuk....

Hoe dan ook,ook even mn hart gelucht dat mamma al een paar weken op de supradyn energie zit,omdat mn batterijteje errug op raakt..en ook de fouten die gemaakt worden met de boekingen ect. die me zo langzamerhand de strot uit komt..

Hoe dan ook...geloof dat het kwartje meteen viel...zucht...en nu maar aftellen....oleeee  







Alle reacties Link kopieren
diaantje, kaarsje heeft zeker geholpen. thanx. voelde me helemaal niet teleurgesteld of verdrietig dat het niet door ging. en wat die datum betreft, dan moet het inderdaad zo wezen. klinkt in elk geval wel zo.

oke, dus je collega gaat exit. wat n trut zeg, dat ze niet op zaterdag wil werken. tuurlijk is het niet de leukste dag, maar ja, lekker je collega's ermee opzadelen. das tof, not. dus gelukkig dat ze weg moet nu.

en goed dat je gelijk je hart even gelucht hebt!!! kanjer.

staan die getallen in de tarot dan inderdaad allemaal ergens voor?

en kan je ook kaartjes voor iemand leggen op afstand? hint hint hihi.

nou ik duik mijn mandje ook in. slaap lekker allemaal,

en es, een hele dikke knuf, in verband met je tante bedoel ik. wat ontzettend triest meis.
Alle reacties Link kopieren


hey allemaal...:D...een hele goede morgen...........lekker geslapen allemaal???..............god was t gisteren nationale typedag ofzo dan??

:P:o....................hahaha leuk zeg!

weekend is weer voorbij....zucht..waar blijft tie toch altijd....die tijd...vliegt voorbij...t egent hier lekker eindelijk eens...werd wel tijd ook...kan me auto schoonspoelen...die was echt vies zeg....vooral die plakzooi uit die bomen zeg! kan gewoon rijden hoor nu met auto....gelukkig wel.........gewoon kid kunnen halen bij oma....thuis lekker luxe een rietje gehaald bij de snack en op de bank gekropen voor ajax-az....my god wat een spannende wedstrijd zeg!! en super lekker gewonnen!!!!!!:D.........was jij dat nu met dat witte zakdoekje dolph????? hahaha.........liep lekker uit allemaal zeg....maar was feest met de boys hier!! dacht dat ze gek werden!! en ik niet minder! en dan die gast met dat blauwe shirt, die met zijn handen voor zijn ogen zeg...kwam achter elkaar in beeld! dacht dat ik er in bleef!! steeds was die er weer!!

diaan wel opletten met knippen hoor, sraks heb je geen vingers meer over zeg :o...zal je best last van hebben trouwens denk ik he....dusse...voorzichtig!! jou kid dus ook lekker op sjouw met die vriend....leuk toch als ze zich zo vermaken hoor! succes met je advokaad!!! schrijf je dat nu met een d of een t??? zit steeds met tzelfde dilemma..............hihihi............en nee ik heb van ex-din helemaal niets meer gehoord!!!................eindelijk eens iemand die niet achter me aan blijft hobbelen!!....weet niet wie t vroeg van mijn sterilisatie, maar dat deed ik al in 1997 geloof ik............al heel wat jaren terug, en heb gen idee of je dat nu zelf moet betalen....lijkt mij niet toch?? vraag me dan wel af waarom wij zoveel premie betalen hoor....is toch een smak geld??? nou ja 1 telefoontje naar je verzekering en je weet het!

ik heb al vrij vanaf woensdag en neem deze twee dagen ook gewoon lekker vrij....als dat kan dan...maar denk dat t geen probleem is..........anders was ik dr ook maar twee uurtjes........ff bellen zo maar eerst...kids zijn dr ook alle drie weer.........en dan is een politie-agent af en toe hard nodig hier............hihihihi...........oudste is weer in zijn nopjes....die krijgt de oude pc van me broer weer........nou ja eg niet oud dus...is net anderhalf jaar ofzo en supersnel....maar goed hij is helemaal blij....me broer heegt een nieuwe besteld....en die komt deze week binnen.........pppfff hij baalt haast dat die dan in egypte zit hahaha....

ik wil hele week vrij om ff bij te tanken...is al zo'n tijd geleden dat ik echt vakantie had............me energie is echt wat op aan t raken...wel jammer dat t nu net weer gaat regenen....:(..nou we hebben altijd de zonnestudio nog achter de hand! :P

lachen zowie je date met M.......heb je m toch nog even kunnen zien en zijn zoon ook!...........had toch gewoon wat dichterbij gaan liggen...veels te duur dat smsen........hihihi........maar goed ook wel weer positief dat m je wilde zien............al was t dan op een afstandje....en die ex van je is ook niet helemaal lekker zeg!! zo laat nog aankomen kakken !!...............mannen!!! gggrrrr..........



leeuwin ook weer back home dus.........bofferds hoor met t weer.......en ja die auto is niet meer weg te denken uit ons leven....ikpak m ook voor elke scheet.........echt erg soms........en ja step staat in de schuur nu....en ja kids willen m ale drie wel hebben.....hihihi no way.........ga straks foto maken en dan zet ik m op marktplaats, mogen ze bieden.........ben beneiuwd, volgens winkel zijn ze erg geliefd........dus hoop m snel weer kwijt te zijn! 



werd gisterenavond gebeld door mentor van marc...zit ik me bijne te verkletsen over me zoon...want ja volgens zijn vader zit hij al in egypte......:o god moet je wel nadenken ineens op de zondagavond zeg hahaha.....en allemaal omdat hij niet eerlijk is....pppfff heb ik weer! heb morgen rapport gesprek....en of me zoon dan ook mee komt....zij eerst ja..natuurlijk....oepsie. kan helemaal niet dus..... want hij is t land uit! grmph..................

hij word vandaag al ziek gemeld.........dat mag zijn pa doen........en vanavond breng ik kids naar hem toe.............gedoe allemaal!



duik nog lekke me mandje in ff...........straks ook arbo af bellen....en eerst nu me werk ff bellen...........



fijne dag allemaal!!! es doe rustig aan he met jezelf en theetje ook natuurlijk!! hoop dat t wat beter met je gaat nu???


Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Gisteren een hele lap tekst getypt in word, kon ik de hele dag niet inloggen hiero!!:o Tekst niet opgeslagen... Grrmmmbl! Plus een erg nieuwsgierige X........Maar goed zo ff opnieuw proberen dan! Post ik dit stukje alvast!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Lucky, jammer dat het niet doorging gister. Lijkt me erg vervelend om dan wéér een smoes te moeten verzinnen, ik zou er doodnerveus van worden eerlijk gezegd. (althans, mijn ex had het meteen doorgehad als ik loog)

Vandaag weer werken voor jou he.



Zowie, lijk mij juist heel raar om zo mijn vriend te moeten zien eerlijk gezegd. Ik vraag me af: hoe lang moet dit stiekeme gedoe nog? Ik zou er denk ik helemaal niet goed mee overweg kunnen. Ok, mss is het ergens ook wel spannend of zo hoor, maar ik zou toch na al die maanden ook een keer lekker willen pronken met mijn vriend. Gewoon heerlijk onbezorgd leuke dingen doen enzo. Nu is het net, alsof jouw bestaan verzwegen wordt, maar dat kan toch niet eeuwig zo doorgaan? Sorry, mss praat ik je nu helemaal een dip in, is niet mijn bedoeling hoor, maar blijf wel realistisch he meid. Het gaat ook om JOU! Jij bent het belangrijkste.

Oh enne, voor jou en Cherokee, een sterelisatie wordt NIET meer vergoed door de ziektekostenverzekering, is nu 2 jaar zo.



Essie.... meid... ik was er al bang voor, het klonk toen allemaal al niet best moet ik zeggen, maar ja, ik vind het altijd zo eng om daar uitspraken over te doen, ik ben tenslotte geen dokter en geen mens, geen ziekte is hetzelfde. Heel veel sterkte ermee. Dikke knuffel.



Diaantje! Dus die doos is ontslagen? Wat een muts! Natuurlijk moet ze op zaterdag werken! Pfff.... wat een sof zeg! Maar een gelukje voor jou, ik hoop dat je er een leuke collega voor terugkrijgt en dat er ook eens wat meer rekening met JOU gehouden wordt, je verdiend het.



Cherokee, het is advocaat, met een T dus, haha.

Ik hoop voor je dat je die step gauw kwijt bent joh. Enne... wat een vaag verhaal van dat rapportgesprek en je kids die er niet zijn vandaag.

En hoezo bel je de arbo af? Gaat het wel weer goed nu, dat je weer wilt werken, of ik heb ik nou iets gemist of niet goed begrepen?



Leeuwin, begint die cursus nu vandaag of morgen? Of een andere dag? Haha, ik weet het soms niet meer hoor. Maar gaat R. daar dan alleen naartoe, ik bedoel, gaan er niet meerdere collega's mee of zo? Want anders lijkt het me erg lastig om dan samen wat te gaan doen.

Ik zie M. volgende week maandag weer denk ik. Dan gaan we vergaderen op mijn initiatief met de club, wel balen want mijn oppas smste dat ze niet kan. Shit zeg. Moet ik ander oppas regelen en 2 vriendinnen kunnen al niet... zucht...

Vnaaf de laatste wedstrijd, maar M. speelt uit, dus dan zie ik hem niet.



Theetje, mss kruisen we elkaar, wie weet.



Ik ga nu zo gauw naar Bengel die is en blijft jengelig, hij moet ook naar peutergym, zal mij benieuwen hoe dat gaat.

Tot later allemaal!
Aloha everybody!

Ik ben thuis, heb me ziek gemeld vanmorgen. Ik zie er echt niet uit! Klijk wel the Elephant man!! Heus!:o Gisteren begon mijn linker onderkaak steeds meer op te zwellen en ik heb nu echt een ei aan onderaan mijn wang hangen..errug charmant. Gisteren deed het vreselijk pijn, was geen aspirientje tegen te slikken (had geen Ibu in huis), maar de pijn is nu bijna weg. Weird! Wel als ik aan het "gezwel"zit hoor, dat doet wel pijn. Enniewee...11.30 kan ik bij de tandarts terecht..YAK! Dat wordt vast snijden...En dan zo over straat...zucht..(haha, waar je je al druk om maakt..) Zoonlief is weer naar school, had er errug zin in..NOT!!! En het REGENT, de hele ochtend al..Goed voor de natuurlijk ofcourse, maar verder erg jammer hoor..Had het nu  niet erg gevonden als het nog een beetje zomer was..Collegaatje zei vanmorgen heel optimistisch dat ik er wel een paar dagen zoet mee zou zijn. Ik denk eigenlijk zelf dat als dat abces eenmaal weg is, dat het dan gewoon voorbij is..Te optimistisch misschien?? En maar hopen dat de tandarts er idd iets aan kan doen, dat ik niet als nog naar huisarts moet..Pffff! Ik vind het eigenlijk wel balen dat ik pas om 11.30 terecht kan, had het liever gelijk had. Nu ga ik er zo tegen aan zitten hikken, ik ken mezelf...Ben toch al zo'n held met tandartsen:?



Huh Cherokee, ik snap het ook niet helemaal hoe het zit met je zoon en school..Is is nu eigenlijk "ongeloorloofd"afwezig dan? Vind je dat niet hartstikke eng? Stel dat ze komen controleren ofzo? Ik ben zo'n schijterd, zou dat echt niet durven!



Dolphine, ben je al uitgefeest?? Mennnn, wat een wedstrijd! Unbelievable!! Ik baal er dan eigenlijk van dat het weer op penalty's aankomt, vind ik toch zo klote altijd. En die arme arme gozer die hem mistte voor AZ...Zo sneu! Het is al met al wel een latertje voor je geworden denk ik? En voor B. helemaal..Die zou jou toch naar huis brengen? Of was dat niet gisteren?



Dus morgen ga je hem zien Lucky..Ja lullig, heb je een smoes, kun je die weer gaan veranderen, balen! Maar gelukkig vindt je het zelf niet erg, dus maakt het ook niets uit. Heeft ie vaak problemen met zoon eigenlijk? Jij vandaag ook weer aan de bak he..



Haha Zowie, ik zie het voor me, hoe jullie daar dan liggen..Maar net als Brig lijkt het mij ook moeilijk vol te houden op den duur hoor, deze manier. Maar als jij ermee kunt dealen is het natuurlijk goed! Fijn zeg, je tuin weer helemaal leeg..Heb je al een idee wat je met al die extra ruimte gaat doen?

Ben je eigenlijk al begonnen met het verven van de hal? Verder ben je er ook nog lekker op uit gegaan,da's goed, dat je ook gewoon leuke dingen doet als je M. niet ziet in het weekend..(hoewel je hem nu toch gezien hebt natuurlijk, hihi)



Es weer bijgepoetst in huis..Pfff, moet ik hier ook nodig doen! Erg he, maar als het zulk mooi weer is vind ik dat zo zonde van de tijd en heb dan sowieso altijd een vakantiegevoel en dan doe ik niet zoveel, hihi.

Bah meid, het nieuws over je tante..Heel veel sterkte daarmee*;



Brig, fijn dat we mee kunnen rijden! Ah, wat sneu zeg, Bengel die niet helemaal in zijn hum is..Dan kan het nog beter gewoon doorzetten, dat ie even ziek is en dan weer opknapt. Dit schiet ook niet op..Fijn dat je gewoon lekker kunt genieten van het verliefde gevoel!



Hmm Theetje..ben het een beetje kwijt..Ik geloof dat jij iets had getypt wat verdwenen was? Da's echt superbalen zeg!!



Ja, da's ook handig Leeuwin, auto bij boot laten staan en dan over. Je bent dus niet met de trein ofzo gegaan. Dat lijkt mij ook altijd zo'n gedoe. Wel fijn dat je de auto kun'/mag houden! Soms mis ik een auto wel hoor, maar over het algemeen red ik me goed met fietsie..(hoewel het nu erg fijn zou zijn als ik met de auto naar tandarts kon, hihi). Maar jij hebt ook ervaring met kaakontsteking, begrijp ik? Ja, gaan R. en jij nog samen een poosje weg?



Pfff en nu moet ik tijd doden tot ik weg kan..blehhh. heb ik altijd zo'n hekel aan....
Nou ja Diaan....forgot you!!

Hoeraaa, de muts vliegt eruit!! Hartstikke goed hoor, dat je ook gelijk gezegd heb dat je rek er bij jou nu bijna uit is! Hopelijk wordt er snel een ander aangenomen! Wat gaaf dat grote Hummel American Football is gaan kijken..zou mijn zoon ook gaaf vinden zoiets. Ben benieuwd wat voor nieuws je advo voor je heeft!!
Alle reacties Link kopieren
Ziezo, nu dan ff stukkie tikken en op jullie allemaal reageren!Weekend niet echt veel gedaan hoor, vooral ff bijgetankt zeg maar, ben nog wel moe maar niet meer zo extreem als van de week.Zaterdag was er hier rommelmarkt daar heb ik nog wat leuke tuinplantjes kunnen scoren. 5 voor 1 euro nou das de moeite niet of wel! s’Avonds was er hier een feest met livemuziek ter ere van de bevrijding en ter afsluiting van de feestweek. Daar ben ik nog ff heengeweest, maar na 2 uurtjes was ik zo moe dat ik weer naar huis gegaan ben. Gisteren vooral voor wasvrouw gespeelt, maar ja bijna alles ligt nu weer fris gewassen in de kasten.,. s’Ochtends was het hier trouwens nog wel erg lekker weer dus hebben we heerlijk in de tuin ontbeten. Pff maar nu… weer van het ene uiterste naar het andere zeg!X is druk geweest met een bankje in de beits zetten en dat is erg mooi geworden. Ik heb zo’n klepbank bij mijn eethoek aan de ene kant en drie stoelen aan de andere kant. Alleen die bank moest nog in dezelfde kleur worden gebeitst, vandaar. Nou ik ben er erg blij mee hoor. En dus wilde ik gisteren hier ook ff schrijven. Maar na 20 pogingen om in te loggen heb ik het maar gelaten voor wat het was hoor. Ben ik ook nog op de computer van m’n zoon gegaan om te proberen. Dacht ook dat ik daar ff in alle rust kon schrijven. Natuurlijk kwam X toen ook naar boven, die wilde weten wat ik schreef, dus ik klik de pagina naar beneden. En toen was het gelijk van, oh heb je geheimen voor me, waarom mag ik dat niet weten. Dus ik ‘m maar uitgelegd dat hij het moest zien als een soort dagboek waarvan ik dan nog antwoord krijg ook. Nou al mokkend nam ie dat aan dan, maar waarschuwde me wel dat ik erg moest oppassen dat ik me niet op de verkeerde zou laten beinvloeden. Want ja je weet maar nooit natuurlijk…. Maar goed twee tellen later stond al weer voor m’n neus maar nu dan met een lekker koppie thee! Hihi. Met de oren van m’n zoon is het nog steeds het zelfde. Het gaat dan ook m.n. om z’n rechteroor. Die is altijd al “lastiger”geweest dan z’n linker. Die doofheid moet van tijdelijke aard zijn. En die druppels moeten ervoor zorgen dat die hele vernauwing overgaat. Maar goed heb er een hard hoofd in. De laatse ronde in het zhuis was ruim 1.5 jaar terug en toen kregen we al de keus om wéér buisjes te laten plaatsen of om te kiezen voor een gehoorapparaatje. Als we die keus nu weer gaan krijgen weet ik nog niet wat we doen. Punt is dat ik zo bang ben voor littekenweefsel en dat het dan eigenlijk van kwaad tot erger wordt. Nu eerst maar weer afwachten dan zien we wel.



Brig, wat ontzettend fijn dat het gesprek zo verlopen is! Mag duidelijk zijn dat M er echt goed over nagedacht heeft wel en dat jij hem ook niet onberoerd laat. Er is nu toch best heel wat duidelijk hè.En tsja verder gewoon lekker van elkaar genieten als jullie in elkaars gezelschap zijn toch, niet meer al teveel over nadenken nu denk ik. Het zal z’n tijd nemen wat het nodig heeft en wanneer hij er aan toe is weet ie je heus te vinden. Ik wil nog wel even zeggen dat ik je echt heel stoer vind!!

Zowie, wat lekker dat al je puin nu weg is zeg! Lekker de rotzooi de deur uit. Lief dan ook van je buurman dat ie dat wilt meenemen naar de stort dan. Hij had toch een aanhager van iemand geleend? Of had  je het nu zelf gedaan?  En je ex is dan idd wel makkelijk, hij had wel even kunnen vragen of jij geen plannen had voor hetzelfde geld had je een afspraak met iemand. En voor je kids dan ook wel jammer dat maakt zo’n weekend wel erg kort dan. En toch M nog gezien dit weekend! Aan de ene kant wel grappig natuurlijk dat jullie zo stiekem liggen te smsen daar. Maar aan de andere kant, doet dat je geen verdriet dan? Inprincipe ontkent hij jullie relatie op die manier, kan me voorstellen dat je er niet vrolijker van word als er dus 10 meter tussen jullie zit en je hem niet even lekker kan knuffelen. Ik hoop dat hij beseft dat ie aan jou een gouden vriendin heeft dat je dat voor ‘m over hebt. Aan de andere kant wel lief dat ie je hoe dan ook graag wilde zien!

Scarlet, wat fijn voor je zoon dat ie z’n favoriete plaats mocht hebben. En ook nog lekker gewonnen! Zal wel gezellig dagje zijn geworden bij jullie! Getsie zeg, die kaak van jou, doet het pijn? Geen idee waar je heen moet, tandarts of huisarts? Als het je kaak is denk ik de huisarts, maar als die ontsteking onder je kiezen zit de tandarts of zo? Oh jee zijn het je muren die bladderen? Pffff das een rotklus! Nee daar helpt geen verfbrander tegen. Dat moet je helemaal afsteken en dan opnieuw stuccen voordat er een nieuwe verflaag op kan. Das balen zeg!

Dolphine, van harte meid met Ajax! Jij hebt een feestje te vieren! Ga je nog naar de huldiging? Hihi die zoon van jou, agossie toch, als ze zelf naar bed willen dan zijn ze echt moe! Heeft ie lekker bijgeslapen? En lekker naar de kapper geweest, heerlijk hoor!

Leeuwin, ook weer terug van weg geweest! Fijn dat je zo genoten hebt hoor!  En je kids hebben het ook naar hun zin gehad, de helden! Zo maar dat koude water in! Hmm als jij een vaarbewijs nodig had om met jullie boot te varen is dat vast niet zo’n bootje als die wij hebben. Wij hebben zo’n opblaasbare rubberboot met een 4pk motortje erachter.Jij ziet vandaag je luv weer hè! Dat zal wel genieten zijn dan na al die dagen zonder hem. Gingen jullie binnenkort ook niet samen weg voor een paar dagen?

Essie, gets joh wat gaat dat ineens zo snel allemaal met je tante. Pff 52 is toch verdorie ook geen leeftijd zeg om te gaan.  Was jij nu al op visite geweest bij haar? Veel sterkte hoor!*;

Lucky, wat een pech zeg! Helemaal in de zenuwen voor gesprek met P2 gaat het niet door. Das ook wat! Maar nu zie je ‘m morgen hè. Ik zal aan je denken hoor!*;

Diana, nou meis das ook wat ben jij zo’n goede kapster moet ik jou nu gaan vertellen dat je haren moet knippen en geen vingers:D! Nee hoor, das flauw. Zit je vinger nu in verband of redde je het met een pleister? Dat is zo geniepig hè, en vingers en hoofdwonden bloeden altijd het hardst. Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt! Wat leuk voor je zoon, zo’n dagje op stap met z’n vriend! Leuk die kaartjes hoor voor de admirals, haha kijken ze dan naar de admirals of de cheerleaders die er bijhoren? Al die moscowiczen zijn hetzelfde joh, pff gek wor je d’r van! Een uurtarief van heb ik jou daar maar zelf moet je overal achter aan hollen en controleren! Laat je niet gek maken hoor! Is dat die nieuwe doos van 18 die er nu uit gaat vliegen? Das mooi dan!

Cherokee, wat een geld weet hè! Tsjonge jonge! Geldkloppers! Ik zou trouwens met je auto ook nog even naar andere garage rijden om te vragen hoe dat nu zit met je banden. Kwikfit staat er wel beetje om bekend dat ze je al snel nieuwe banden aanpraten. Die kids van Rachel zijn allebei moppies! En Rachel komt op tv vind ik toch anders over dan irl. Ze hebben bij mijn zoon op school gezeten en hier gewoont. Jij bent de komende dagen kidsloos dus, hmmm als je zo onderhand toe bent aan vakantie… kon je ook niet mee dan:D?! Hihihi.  Doe maar beetje rustig aan jij hè, dat geemmer met je rug is ook niks. Wat een bof voor je oudste een bijna nieuwe pc!  Lief van je broer hoor.

Jonnie, heb je het naar je zin gehad op de boot van je zus? Verder nog andere leuke dingen gedaan?

Zo nu heb ik iedereen weer gehad! Tot later weer!
Alle reacties Link kopieren
En tuuurlijk zijn er weer een paar tussendoor komen piepen hier!



Brig, Je bengel nog steeds niet helemaal opgeknapt joh.  Hè getsie dat het dan zo blijft doorkwakkelen hè. Dan kan het beter of even doorzetten dat ie er van af is of gewoon over zijn. Oh en over die sterilisatie, mijn verzekering vergoed dat voor 100%, ook als je alleen de basisverzekering hebt.

Scarlet, jeeeee, wat heb jij een pech! Agossie, ik wil je niet bang maken hoor maar moet je hiervoor niet naar zhuis? Naar zo’n kaakchirurg?  Die doet ook ingrepen als er alleen “maar”gesneden moet worden. Tandarts doet dat niet volgens mij. En als het idd om abces gaat zal de pijn over zijn zodra die rotzooi eruit is. Het bah wat naar voor je! Meis sterkte hoor zo bij de tandarts.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen eh middag allemaal,

hier eerste werkochtendje er ook weer opzitten. en was vandaag net een sociaal werkster. dat mensje is 90 en raakt steeds meer in de war en is dan ook helemaal huilerig en depri. dus eerst 3 kwartier met haar zitten babbelen en opvrolijken. en toen ging het gelukkig weer. maar is zo sneu dan. het is duidelijk dat ze meer onder de mensen moet. dus ga het met mijn werk en met haar kinderen opnemen of ze toch niet kan verhuizen naar een 55 plus woning of iets dergelijks. in elk geval zo'n huis waar van alles gedaan wordt en ze meer contacten heeft. ja mensen, oud worden willen we allemaal, maar het zijn is niet altijd leuk.

scarlet, auwie, dat is niet leuk wat jij hebt meis. je bent nu al bij de tandarts geloof ik. ik hoop dat ie er iets aan kan doen en dat je niet doorgestuurd moet worden naar de kaakchirurg. in elk geval veel sterkte meis! ja hier ook heel de dag al regen. zoonlief is alweer thuis uit school, ook straal verregend natuurlijk.

zowie, wel leuk dat je m. nog even gezien heb. en ik weet de reden ook waarom het zo moet, maar het lijkt me inderdaad wel moeilijk ook. dan ben je blij dat je hem ziet en kan je er niets mee zeg maar. hopelijk gaat het snel in orde komen en hoeft het niet meer op deze manier. en komende weekend zijn jullie wel weer saampies?

ja is dat wat he, dat de afspraak met P2. niet door kon gaan. maar hij kon er echt niets aan doen. en ja wat het liegen tegenover mijn man betreft, klinkt walgelijk, (en had ook zelf nooit gedacht in dit soort situaties te belanden, soms denk ik ook, ben ik dit, die dit allemaal doet,)  maar ik kan dat dus met een stalen gezicht. Oscar voor beste actrice kan naar mij toe dit jaar. zucht. maar tuurlijk baalde ik er wel van hoor. dat het niet doorging bedoel ik. en tuurlijk ben ik soms ook bang dat ik betrapt wordt. en heb ik ook schuldgevoelens enzovoorts.

theetje, dus jouw x.je vroeg zich af wat jij nou allemaal te bespreken hebt met ons. ja nieuwsgierig soms he die kerels. hoewel die van mij er nooit naar gevraagd heeft en het hem ook totaal niet interesseert (vandaar is hij mischien ook zo makkelijk voor de gek te houden). nou zeg hem maar dat hij niet bang hoeft te zijn voor negatieve invloeden van deze kant hoor hihihi.

jammer brig, dat je bengel nog steeds niet lekker is.

en je kan nou zelfs een beetje van je verliefdheid genieten begrijp ik. lekker hoor. laat ze maar fladderen die vlindertjes.

cherokee, oepsie, jij had je dus bijna versproken tegenover de mentor. ja ken gebeuren he.

gelukkig maar dat deze ex wat dat betreft tenminste normaal is en je niets meer van haar hoort. en zo hoort het ook.

en hoe doet je mams het op het internet trouwens?

ik ga even lekker eten met zoonlief. spreek jullie straks nog wel.
Hoeraaa, ik ben er weer!!

Het was eigenlijk zo gepiept! Wel een kies armer:(, gelukkig niet op een superopvallende plaats, maar daar moet tzt ook nog iets mee gedaan worden natuurlijk..Dat schuif ik nog ff voor me uit hoor! Hij begon met porren en drukken en had al snel in de peilig dat er een wortel dwars lag. Nou ja, niet letterlijk, maar dat die was gaan ontsteken en daardoor de rest ook. Voor wortelkanaalbehandeling was het helaas te laat, daar was het al "te ver"voor. Eerst verdoofd, waarbij hij ook nog (wel eerlijk) zei dat hij niet kon garanderen dat ik niks zou voelen, AARGHHHH. Nou ja, hij ging aan de gang en mennn, heeft hij gewrikt en gedaan..Het deed niet eens echt pijn, maar hij duwde zo hard in mijn mond met die tangen enzo, ik dacht straks breekt ie mijn kaak nog!:D Toen was er dus een gat waardoor hij al iets pus eruit kon drukken (hij masseerde het "gezwel"zeg maar, hihi..lekker praatje!!) Gaas erop en bijten maar. Antibiotica kuur mee. Nu moet het dus beter worden en over een paar dagen (AARGHH) zou de zwelling ook gaan verdwijnen. Ik ga zo dus ech nie naar kantoor he!!! Vinden jullie kinderachtig misschien, maar ik zie er echt, echt, echt NIET UIT!! Ik vond het al een ramp dat ik nu over straat moest en nog naar de apotheek...(O..ik schaam me dood...what about mensen die moeten leven met zo'n afwijking etc....) Gelijk ook maar Ibu gekocht, mocht ik erbij slikken. Verder geen inspannende dingen doen (zoals zolder opruimen ofzo zei ie...he, vervelend). De verdoving is nog niet uitgewerkt, dus ik heb geen idee hoe pijn het straks gaat doen...please niet te erg! Whoehaha, hij was dus aan de gang en ik lag daar en gaf geen kik, het duurde ook helemaal niet lang, gelukkig. Schudde hij op een gegeven moment even aan me: gaat ie wel? Haha, ik lag zo doodstil met mijn ogen dicht, misschien dacht ie wel dat ik passed out was..hihi. Pfoeee, ben blij dat het achter de rug is zeg!



Fijn Theetje, dat je je niet meer zo supermoe voelt als vorige week! Wat een superkoopje zeg, die plantjes! *ff gaasje nr. 3 erop..het bloedt nog steeds..Maar was juist goed, zei ie, want dan kwam er ook nog viezigheid mee uit..yek..* Dus X is bang dat je geheimen voor hem hebt? Hmm, ik kan me ergens nog wel voorstellen ook, dat het voor een buitenstaander als bedreigend wordt gezien, dit forum..Al die meningen die wij over iets hebben, hihi. Hoewel ik toch echt hoop dat iedereen gewoon lekker zijn eigen ding doet en dicht bij zichzelf blijft, het is natuurlijk ook fijn om andere meningen over iets te horen en een ander licht op de zaak te laten schijnen..Hij hoeft niet bang te zijn voor ons hoor, haha!

He, wat een gedoe met die oren..Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor littekenweefsel, als ie al zo vaak buisjes heeft gehad..Best een moeilijke keuze waar je dan misschien voor komt te staan. Alhoewel ze tegenwoordig vrijwel onzichtbare gehoorapparaatjes hebben, heel knap! Ik hoop dat de druppels gewoon ineens aan gaan slaan en het allemaal niet meer nodig is..*;



Ik moet zo even wat eten, want moest vanmiddag de 1e 2 antibioticapillen tegelijk innemen..Zoonlief heeft vandaag zijn eerste les Frans! Hoera! Wel balen voor hem, want het is extra, dus nu heeft hij weer een lange dag..Arm jochie..Is hij eindelijk van Mediation af (vrijdag diploma uitreiking!), komt dit ervoor in de plaats..
He Lucky, gekruist!!

Wat is jouw zoon lekker vroeg thuis zeg! Soms vind ik dat die van mij ook wel erg lange dagen maakt hoor. Sowieso tot 14.30 tot 16.10 en dan nu weer dat Frans erbij..Als het maar niet te veel wordt voor hem. hij kan daar soms zo paniekerig over doen. Nou ja, we zien het wel..

Sneu, dat vrouwtje..Zou niet verkeerd zijn toch, als ze in zo'n woning terecht zou kunnen? En morgen ga je dan toch P2 weer zien..En dat liegen..tja..Een kat in het nauw etc etc..*;
Alle reacties Link kopieren


Hallo meiden..

gaat even helemaal niet oke hier..:(

bracht hummel naar zn werk vanmorgen..ineens dikke tranen over zn wangen..mam..ik trek het niet meer,gister ook al zoveel pijn gehad tijdens zn uitje...

Hij moet doooorgaaaan volgens de artsen ,maar iedereen heeft een grens qua pijn,zelfs als je 17 bent..nietwaar?

Zit enorm op tegen school ,hoe moet dat strax dan 3 dagen pw,8 uur lang,als ik 8 uur per week al niet trek op mn werk??/

Meegegaan naar binnen op zn werk,baas was er niet..meteen naar amc geraced,vlakbij,en de dame van emma@work opgesnort...hele gebouw niet te vinden..

Later thuis gekomen gelukkig met haar gesproken..

Ze zijn zooo enthousiast over hem..hij ook hoor,maar zn lijf doet zo'n pijn,en hij kan niet meer...

Dikke tranen net hier,een grote beer in mn armen ,met zo'n vedriet,meiden,mn moederhart keert dan 3x om...

Heb de kinderarts opgepiept,zit in vergadering,maar ze belt me strax zo snel mogelijk terug..

Morgen moesten we zowiezo komen op de poli afspraak...

Ik hoop dat ze hem nu weer eens tegen het licht aanhouden ofzo,de laatste onderzoeken waren 2 jr gelee...en daar pinnen ze zich nog steeds op vast..:(

En wa moet als als moeder,als je kind aangeeft dat ie nergens geen grip meer op heeft..alles heeft uitgeprobeerd met zn medicatie,maar dat de pijn aan blijft houden...

Ook 1 chaos in zn hoofd geeft ie aan....nou Sjakie heeft weer werk aan de winkel hier,...strijdbijl bij de artsen nu weer oppaken,ipv de Moscivicsen,weer es wat anders...makkelijk he pappa van hummel,...even doneren,en verder mag mamma het doen,...eeeh ..het doneren is al te veel gevraagt...tsss

Moest het even van me afschrijven hoor,..nu in afwachting van de arts dr belletje.....

;( 


Alle reacties Link kopieren


Nou,de dokter heeft zowaar terug gebelt...sorry..kon het ven niet droog houden bij haar...

Gelukkig is het nu tot haar doorgedrongen,dat het zo niet langer kan met de pijn,ondanks zijn tottale inzet en motivatie.

Ze gaat een gesprek aan met de gastroentroloog,en misschien moeten we ook weer even bij hem langs.

ook deelde ze nu eindelijk mijn mening,om de onderzoeken eens te hervatten na 2 jaar....

Soms denk ik wel eens..laat die darm maar gaan,en stop er een stoma op,..maar goed,das ook geen pretje,helemaal niet,maar misschien leeft mn hummel dan een keer zonder pijn.....

Morgen ochtend hoop ik meer te komen te weten,en wat de artsen met hem verder gaat doen.

Net zn manager gesproken,op mn beste engels dan wel...

Na het amc gaan we even bij dr langs...ze wil hem niet kwijt,en wil gaan kijken hoe ze hummel toch kan behouden ondanks zn pijn en ellende..

Kga nu even een para knol innemen..mn koppie barst zowat uitelkkaar.....life sucks..sometimes..

  


Alle reacties Link kopieren
Zo dat gaat lekker hier, ben er nu al voor de zoveelste keer vandaag! Haha! Vanochtend al gezellig met Brig op msn

zitten kleppen. Dat was flitsbezoekje van jou op msn Cherokee! Waar was je nu zo snel?????

Daarna kwam m'n mams weer even een bakkie halen, ook ff gezellig mee zitten kletsen, over de vakantie, leuk hoor!

Zit nu dus nog steeds in m'n duster pffff errug hè:$, hihi.



Nu eerst eens even een hele dikke knuffel uitdelen aan Diana;*;*;

Tsjonge zeg wat een narigheid voor je hummel en als moeder wil je zo graag helpen maar sta je gewoon machteloos!

Ik hoop echt dat er nu wat uitkomt als er opnieuw onderzoeken gedaan worden. En dat ie dan ook eens van die pijn

afkomt! Maar wijffie je doet het goed hoor door hem zo te steunen en er voor je kleine man te zijn, ook al is ie

al zo groot! Is natuurlijk ook zo veel om te behappen voor zo'n knul, is niet raar dat het hem in z'n koppie dan

ook ff teveel wordt allemaal!Sterkte hoor meis!

Scarlet, een kies armer maar gelukkig ook geen pijn nu. Tsja die zwelling zal van de week wel wegtrekken dan en in

de tussentijd maar verstoppen, haha. Mens kan jou het nu schelen joh wat iemand er van ziet. En anders lekker een

sjaal om, valt toch niet op  met dat smerige rotweer van nu.Gelukkig mag je nu lekker luieren en hoef je geen

zolders uit te puinen! Idd lange dagen wel die je zoon moet maken, hoeveel vakken heeft ie dan? Dat ie er Frans

bij krijgt?

Lucky,je werkdagje er al weer op lekker hoor. Wat zonde dat zo'n oude dame dan zo'n weinig aanspraak krijgt nog hè.

Zou voor veel mensen beter zijn dat ze op zo'n leeftijd dmv dat soort woonsoorten weer aanspraak krijgen dan

vereenzamen ze niet zo. Idd vervelend hè dat je zo moet liegen en smoezen moet verzinnen, lijkt me zo dubbel.

Wat verwacht je van het gesprek morgen? Gaan er knopen worden doorgehakt of....

Nou meiden ik duik nu echt ff onder de douche en trek lekker een trui aan, brrrr.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Oeioei Scarlet, dat is idd geen pretje. Ik heb ook eens een ontsteking gehad maar de kies hoefde niet meteen getrokken te worden. (later moesten al mijn verstandskiezen er uit, bah)

Neem maar gerust die ibu in hoor, en dan voor de nacht ook nog eentje.

Heel veel sterkte, ik hoop niet dat de pijn te erg wordt.



Theetje, wij idd zitten beppen vanmorgen, was erg gezellig. Ik vind dat zelf best prettig zo'n uitlaatklep.

Jij dus lekker laat vandaag haha, met douchen enzo, ach, af en toe moet dat kunnen toch. Ik lig ook nog regelmatig in bed 's middags hoor als Bengel ook slaapt. Vind ik wel fijn ff bijtanken af en toe.



Lucky, heel goed dat je er wat mee doet hoor, ik vind dat te weinig mensen er wat mee doen die in de thuiszorg werken. Wij hebben nu ook een meneer liggen die echt niet naar huis kan, omdat zijn vrouw ook in het zkh ligt, ze hadden al thuiszorg, maar nu willen die niet dat hij alleen thuiskomt omdat dat te gevaarlijk is. Tja, nu zitten wij met de gebakken peren. De man is medisch uitbehandeld en is dus eigenlijk een "verkeerde bedpatient". Nu is alles geescaleerd, wat best voorkomen had kunnen worden.

En dan is het nog 1 nachtje slapen, tijd gaat toch ook best wel snel eigenlijk, niet dan?



Diaantje... wat een ellende toch weer. En tja als een stoma een optie is.... het is niet leuk idd, maar als die arme jongen toch zijn leven lang zo met pijn moet lopen, is ook niets. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen.

Pfff.. moeilijk is dat he, dan ben je zelf de sterke moeder, je wilt er zijn voor je kind, dat doe je ook, maar dan is verder de energie soms ook echt op.

Hele dikke *; hoor.



Zo, ik ga eten koken en vnaaf de laatste wedstrijd van het seizoen. Het lijkt erop dat we 3e blijven staan. Ach, ik zie wel.

Hm... het is voor het eerst dat ik echt baal dat ik M. niet ga zien vnaaf. Dit is echt niet goed..... hahahahahahaha.



Dolphiiiiiiiineeeeeeeee!!! Where are you????? Nog steeds in een roes? Haha.

Dagdag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal,



Eerst even diaan, wat een ellende hè meid, je wilt het liefst die pijn over nemen hè van je zoon maar helaas kan dat niet. Denk je echt dat die stoma de beste oplossing is voor je hummel? Mijn vriendin heeft er eentje en het is niet echt een pretje. Maar ja, als dat straks de enige optie blijkt te zijn waardoor hij verder pijnloos door het leven kan gaan..Hoop ergens wel voor jullie dat er nog een andere mogelijkheid is..En dat je nu op bent en hoofdpijn hebt is niks gek, alles word ook zo opgeslagen in je koppie hè. Doe je rustig aan nu? Fijn trouwens dat die manager zo vol begrip is.*;



Scarlet, jij even door het leven nu als een soort michelinvrouwtje, alleen in je gezicht dan, ziet er echt niet uit hè zo'n halve manderijn op je wang. Ik heb ooit een apexresectie gehad bij de kaakchirurg, toen had ik ook zo'n wang, die werd later nog alle kleuren van de regenboog. Hoop dat dat bij jou niet het geval is..Anders idd lekker thuisblijven, hihi. Hoe zit dat nu met dat extra uurtje frans? Waarom beginnen ze daar niet met mee in het nieuwe schooljaar? Of vraag ik nu iets geks? Ben trouwens nog steeds niet begonnen met verven, is nu het juiste moment eigenlijk hè met dit weer en die nieuwe ruimte, tja, kunnen mooi de vuilnisbakken( 3) staan.



Leeuwin, dat is idd mooi geregeld zo, als je op die manier samen op vakantie kunt.Wel beetje lastig daar zonder auto maar ook weer een voordeel dat jeje fiets bijhebt want zo kom je daar overal. Fijn trouwens dat  je de auto kan houden, ik kan eigenlijk ook niet zonder hoor. Hoe was het weerzien met R? Lekker geknuffeld stiekem? En heb je mijn mail ontvangen?



Es, jouw huis weer spik en span, heerlijk is dat hè, vooral alshet echt een tijdje niet gedaan is heb je eer van je werk. Hoe is het gesprek afgelopen?

is er een diagnose gesteld en ben je het ermee eens? Ik had het er toen best moeilijk mee, hoewel ik al wel bijna zeker wist dat er wat uit zou komen. Ik heb toch wat extra tests gevraagd toen maar er kwam toch steeds hetzelfde uit. Toch kon ik er daarna ook wat mee, dan weet je, zijn gedrag heeft een oorzaak. Oh sterkte met je tante, erg dat het al zover is..



Oh ja Lucky, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar wat die tarotkaarten van mijn situatie zeggen. hey Diaan, mss meenemen die kaarten de 10de?

Jij nog 1 nachtje wachten. Tja, idd dat liegen zou ik ook erg moeilijk vinden, ben zowiezo erg slecht in liegen. Ik ben een open boek. Maar ja, als jij zegt dat je het van tevoren ook nooit had verwacht van jezelf dat het zo makkelijk ging, pfff, lijkt me toch allemaal erg moeilijk. Maar ik denk ook als je er eenmaal in zit, dat je dan toch steeds verder gaat,ongemerkt. Ik zie m dit weekend denk ik weer niet want dan heb ik mijn kinderen.



Cherokee, mijn auto is ook al zo lekker schoon nu, toch een voordeel van dit weer. ( en de planten zijn erg blij natuurlijk). Haha, jij kan zo mooi vertellen hè, zie die wedstrijd zo voor mijn ogen terwijl ik er niks van gezien heb. Oh, ik vroeg dat van die sterilisatie,heb even gekeken bij mijn verzekering en die vergoeden het ook 100% staat er. Raar dat er op internet dan wat anders staat. Was het vervelend die ingreep? Er kan nogal wat fout gaan las ik, maar mss weet Brig daar wat meer van? Enne, ik zou geloof ik ook niet echt op mijn gemak zijn als ik mijn kinderen ziek zou melden, ze controleren daar n.l. in vakanties extra op...



Brig,Jammer zeg dat je m niet kunt zien vanaaf, en dat zegt idd wel veel hè als je hem mist hihi. Wel gezellig volgende week die vergadering, wie weet kan je weer even lekker kletsen met hem naderhand. Als je tenminste die oppas kan vinden, pffff. Ach, een derde plaats is trouwens toch ook heel mooi? Of is het van de 4...:P. En tja, dat van m, aan de ene kant was het idd wel spannend en leuk, dacht er verder ook niet bij na, maar ik laat het wel bij deze ene keer. Want anders word het idd niet echt geinig meer, ik wil idd met hem pronken, maar ja, dat gaat gewoon niet. Ja, wel als hij bij mij is hoor, dan doen we ook samen allemaal dingen hoor. En ik probeer me ook erg goed voor te houden dat ik het belangrijkste ben, als ik dit niet meer trek tja, dan weet ik wat me te doen staat.



Theetje, fijn dat je nog lekker bijgetankt heb, zodat je toch nog wat dingen hebt kunnen doen zaterdag. Goedkoop zeg die plantjes, das leuk inkopen doen dan voor je tuin. Ena ch, je hebt''s avonds toch maar mooi weer die 2 uurtjes muziek meegepikt hè. Beter als niks toch? Oh, je hebt een lekker zondag gehad, ontbeten in de tuin, romantisch zeg. Was ook een erg lekkere dag ja op zich. En fijn ook van je was hè, droogde gisteren natuurlijk erg snel met die wind erbij. En klinkt leuk dat bankje, maar is dat je eethoek binnen of buiten? Neem aan buiten vanwege de beits? Hmm, herken ik wel ja dat nieuwsgierige van X, haha.Volgens mij zijn ze bang dat ze iets missen ofzo. Of dat we iets negatiefs typen hier over ze...Oh, die stort, heb wel zelf meegeholpen hoor alles inladen en daar weer uitladen...En jij hebt ook gelijk hoor wat je zegt over m, ergens voel ik het ook zo maar m ziet het gewoon heel anders allemaal...Dankjewel trouwens met die gouden vriendin, kan ik wel ff gebruiken nu..



Ja dolphine, idd, waar blijf je?:D.



Hier gewoonlijke gang van zaken, ruzie met m gehad gisteravond op skype, en ik zat zo goed in mijn vel. Pfff. Maar goed, zal wel weer loslopen, alleen ik krijg steeds het gevoel dat ik niet serieus genomen word in mijn gevoel, in wat ik denk en ervaar. En dan ga ik onzettend twijfelen aan mezelf, bah.

Verder zoonlief vanochtend naar school gebracht vanwege het weer en omdat we vanmiddag naar stad zouden gaan gelijk voor schoenen kijken vppr oudste en spel voor jongste, is gebeurd dus, dat kijken dan, haha. Heel de middag daar rondgehangen en alleen maar koptelefoontje en wat sieraden voor mezelf gekocht. En boodschappen gedaan bij die grote supermarkt met een J, hihi. Oh, poes is krols, het gelijk afspraak gemaakt bij de DA want er zat steeds een kater hier in de tuin terug te mekkeren en vannacht zat zij binnen en hij buiten en ze heeft een bloempot van de vernsterbank gemieterd en het vliegengaas kapot gekrabt. De muts... Woensdagochtend moet ik ze brengen en dan word ze 's middags gesteriliseerd. Ga nu mijn haar verven, soort coupe soleil, 2 kleurtjes, bruin met rode plukjes. Eens kijken of dat gaat lukken. Fijne avond!:R:R:R





Goede avond allemaal,



Jaja ik ben er wel hoor. haha was gisteren pas om 12 uur ´s nachts thuis en moest vandaag gewoon weer een dag naar studie en vanavond nog zoonlief ophalen bij zijn vader, dus uiteindelijk weer pas tegen half 9 thuis, daarna zoonlief op bed gelegd en een uur bezig geweest met alles lezen hier, maar goed hier ben ik dan toch.



Diaan, wat een ellende weer zeg je zoon...... Zo zielig dat hij steeds zo veel pijn heeft. Wel fijn dat ze op zijn werk zo positief over hem zijn, maar zo kan een mens toch niet leven zeg.... Arme knul.......*;



Scarlet, hoe is het met de pijn? vervelend zo´n abces... wel lekker dat ze hem er gelijk uitgesneden hebben. Ik hoop voor je dat de zwelling ook snel afneemt. Sterkte er mee.



Lucky, morgen ga je hem weer zien dus... Ik ben heel benieuwd wat hij te zeggen heeft.... Spannend, spannend weer. En ja dat liegen lijkt me ook erg moeilijk, maar idd je moet toch wat he.



Zowie jij dus m nog wel ff gezien, al was het een beetje vreemd. Lijkt me een hele rare situatie zo... en vandaag dus weer ruzie gehad... zucht... pfff..... ik hoop echt dat er voor jou ook snel duidelijkheid komt zeg.<<BR>

Cherokee als ik het goed begrijp gaat je ene zoon dus illegaal mee op vakantie omdat hij eigenlijk geen vakantie heeft? Ach joh als ze komen controleren van d eleerplicht kun je altijd nog zeggen dat hij bij zijn vader aan het uitzieken is.....:D haha



Essie, hoe zijn de tests gegaan bij zoonlief? weet je al wat meer?

Wat een klote situatie weer zeg je tante...... heel naar. voor jou ook een dikke hug *;



Theetje, toch een beetje uitegrust het weekend. Goed zo meid.



Leeuwin, ook weer in het land (niet dat je het land uit geweest bent, maar lijkt wel altijd zo daar op die eilanden vind ik).

En lekker van de vakantie genoten dus.



Brig, dus uiteindelijk een goed gesprek gehad, al is niet datgene uitgesproken wat je graag had gewild.

En bengel toch nog niet helemaal te pas dus. ben je nog met hem naar de HA geweest?



Zo en nu ik geloof ik, hahaha

We hebben zaterdag een hele gezellige, maar ook een hele rare avond gehad. We waren bij vrienden van ajax in gorinchem en moesten met z´n vieren in de woonkamer slapen, B en ik op de bank.Nou ja dat schoot niet echt op natuurlijk maar was wel lekker knus, hihi. OOk nog even wezen stappen daar en toen we terug kwamen lag de rest zo in coma en hebben B en ik even stout gedaan in de badkamer met de deur op slot...:$..,. ehhh hihi. Was toch wel een beetje vreemd hoor. en die jongen woont ook nog in een verbouwde kerk, dus als je er bij gaat nadenken zou je zo een lachstuip krijgen... ik wel in ieder geval.

Uitendelijk heb ik zo´n 2 uur geslapen en toem moesten we weer opstaan om naar amsterdam te gaan. Daar waren we al om een uur of 10 omdat een aantal van ons nieuwe foto´s moest laten maken voor onze uitkaart, dus zo gezegd zo gedaan.

Ik was wel de hele zondag naar de klote om het zo maar ff te zeggen, hihi.



Aangekomen in rotterdam nog een beetje rond het stadion gehobbelt en uiteindelijk maar binnen gaan zitten. Maar dames ljullie hebben niet goed opgelet, want ik zat achter het doel waar de penalties genomen werden, op rij 4 ofzo en we hadden de camera recht op onze neus. Hebben ook verschillende smsjess gehad dat we in beeld waren.

Maar ik snap het wel hoor, jullie willen me helemaal niet kennen op die manier... hahaha:D:D



Nou ja was feest natuurlijk bij ons...jezus wat was het spannend zeg. het enige nadeel vond ik dat het zo verschikkelijk koud was en ik doos die ik ben mijn jas in de auto had laten liggen (die dus in amsterdam stond).

Maar goed allerlei truien van iedereen geleent maar.

We reden pas om kwart over 10 weg uit rotterdam en om half 12 uit amsterdam en ik was dus om 12 uur thuis en toen moest B met 2 vrienden nog naar lemmer. Die schat smsde om half 2 dat hij thuis was.

En weet je wat het ergste van alles is: dat hij vannacht weer om 4 uur zijn bed uit moest.

kreeg toch wel een beetje medelijden met hem. Ik heb hem nnog even gesproken toen ik in de file stond op weg naar hoorn, maar hij ging eten en slapen.



Nou ja ik moest vandaga dus de hele dag naar school. Heb geen stem meer over na gisteren en moest nog een presentatie geven over loyaliteit en cultuur. Is best goed gegaan al zeg ik het zelf.



Nou ja deze drukke dame is dus weer terug op het honk. Auto is opgehaald, maar ik heb nog niks gehoord wat er aan mankeert. gelukkig kan ik morgen de auto van mijn pa weer lenen, die heeft toch de taxi bus voor de deur staan.

Zoonlief had ook spatjes vanavond, die wilde persé met luier aan slapen... *zucht* en die heb ik dus niet in huis omdat ik dacht hij die niet meer nodig had. maar goed gelukkig woont oma dichtbij en die kwam ff snel een luier brengen. Mijn redder in nood, hihi



Met de kat gata het wel goed! die heeft al 2 dagen niet gespuugd..... dus ik hoop dat dit het is en ze niet allerlei onderzoeken en rontgenfoto´s hoeft enzo.



Zo dames en heer, jullie zijn weer op de hoogte van mijn avontuur, morgen weer over tot de orde van de dag. Dus zoonlief naar school en ik de slaapdienst in.



Slaap lekker allemaal. (scarlet jij ook met je wang he)
Alle reacties Link kopieren


goedemorgen......wat later dan normaal.........ben gaan plassen om 6 uur en eer terug gekropen en werd om acht uur wakker.....gaat veel beter met me rug....daarom me gisteren beter gemeld en vrije dagen er bij genomen....enne...twee kids zijn illegaal mee naar egypte....nou dat is verantwoording van hun vader.....maak me er niet druk oom....moet alleen wel ff zeggen bij oudergesprek dat me kid zo ziek is! en geloof me ik moet dan heel erg opletten hoor.........:P....nou ja we zien wel hoe het loopt..........gisterenavond kids wegebracht...nog ff koffie gedronken bij hun pa....wonderen zijn de wereld nog niet uit....hij vraagt me nooit binnen hahaha meestal doet zijn vrouw dat!:o.......was met een uurtje weer thuis....en nu rust in huis....pc helemaal voor mij alleen!



jezus diaan dat word dan idd tijd na 2 jaar nieuwe onderzoeken...en hij is dan wel 17 maar pijn blijft pijn!!! wel super dat zijn manager zo positief is en blijft over hem! koppie op hoor en succes met alles wat je moet doen........



brig ik ben al gesteriliseerd hoor.....nu zowie nog....en ookhaar poes, maar daar moet je zowiezo voor dokken.......hihihi....balen dat je m ff niet ziet....misschien toch eens een smsje sturen??



lucky me ma en internet??? heb je ff??? zelfs me zoon werd er dol van....hahahaha lachen toen ik dat hoorde......hij zei...öma kan t kladblok al open krijgen!!!!!", na 5 dagen al!!"..........ze wil eerst beetje leren typen.............ze wil vast aan de chat????, hahaha......me zoon zei al...zoek je een nieuw man oma???.....hahaha echt lachen....dat zou e een stunt zijn zeg!



ga ff douchen en daarna naar de gamma.....wil me trap verven....oeffff waar begin ik aan, nou ja eerst maar zorgen dat ik zooi in huis haal..............

je gaat P weer zien nu vanavond?? have fun he, maar dat zal wel lukken............*;



tot later!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven