single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Wat hebben we het heerlijk hier. De boot ging heel goed gisteren en was erg gezellig. Helaas vanmorgen heel vroeg wakker door slecht weer en daardoor geschommel. Gelukkig is mijn knul er doorheen geslapen.

De wedstrijd vanmiddag was super. Wat een stadion en wat een sfeer. Mijn knul heeft genoten!

Nu lekker in het hotel. Natuurlijk fish en chips eten en vanavond lekker rustig aan.

Morgen al weer de terugreis. Ben nog bekaf van de heenreis, haha.

Helaas regende het hier vandaag, al trok het in de loop van de middag gelukkig wel open.
O fijn Dolphine, heerlijk genieten samen! Het lijkt mij ook heel bijzonder, een engelse wedstrijd. Jullie zijn natuurlijk wel wat gewend qua wedstrijden, maar als ik dat op tv zie zijn die Engelse wedstrijd toch wel heel speciaal. Gaaf hoor.

Het lijkt lekker rustig te blijven op de boot, tenminste..hier kalm en zonnig, heerlijk.

Gisteren een lekkere wedstrijd gezien en dik gewonnen, eindelijk, fijn voor die knullen. S. en ik hadden nog een poging gedaan om elkaar te zien voor die tijd, maar helaas, hij moest werken. Op zulke momenten denk ik wel eens hoe lastig het is dat mijn knul altijd thuis is..Maar...aan de andere kant..als het niet zo stiekem was allemaal, was het natuurlijk veel eenvoudiger. Het is niet de schuld van mijn knul dat het momenteel niet lukt met afspreken, dat is de situatie van S. Grrrr en dan plaatst ie ook nog foto's op fb waarvan ik gewoon moet kwijlen en de kleren wel van zijn lijf wil scheuren...whoehahaha...hoezo gefrustreerd??!!

Vanmiddag komt mijn vriendin uit A. Gezellig. Hopelijk is het nog zulk lekker weer en kunnen we buiten zitten. ik vind mijn balkon gezellig nu, veel plantjes, knus. Hopelijk een relaxed dagje voor morgen de stress en hectiek op het werk weer begint..bah.
Ben je alweer een beetje bijgekomen Dolphine? Moest je vandaag ook weer gewoon werken? Het was wél zalig weer he!

Echt jammer, dat we dan weer de hele dag binnen zitten. Maar wel lekker een kort weekje weer, da's dan wel weer fijn..
Gisteren de hele dag nodig gehad om bij te komen. Gelukkig had ik vrij genomen. Vandaag wel gewerkt. Morgen werk ik thuis en dan donderdag en vrijdag weer vrij. Blijft raar al die extra vrije dagen, maar ik kan er wel aan wennen hoor.

Hier is pleegzoon vanmiddag ziek naar huis gekomen. Hij heeft het over astma, maar ik dacht dat hij gewoon ziek was. Als hij nu eerder gemeld had, had ik nog met hem naar de dokter gekund. Nu maar even aankijken hoe het gaat en anders maar de huisartsen post bellen.

Pff, jammer dat die knullen dat dan niet eerder melden.
Heeft hij sowieso al astma klachten? Vervelend zeg, nu in de avond. Hopelijk valt het mee. ja lekker he, morgen nog even en dan weer een lang weekend. Hopelijk een beetje goed weer, Hemelvaartsdag is er een toernooi op de club, mijn knul hoeft zelf niet te spelen, maar misschien wel kijken en zou zonde zijn als het niet door zou gaan. Had je eigenlijk nog wat leuks gekocht in Engeland?
Hoe is het met pleegzoon gegaan? is het meegevallen?

heeeerlijk, lekker weer een paar dagen vrij! Extra fijn, vandaag is S geweest. Ik had er helemaal niet op gerekend, omdat zijn dochter nog vakantie heeft en hij aangegeven had dan niet te kunnen, maar van de week zei ie dat hij wel zou kunnen vandaag.

3 weken niet gezien. pfoeeeee!! Dat was de langste tijd dat ik hem niet gezien heb sinds het allemaal begonnen is. Toch ook best al weer lang..maf hoor. Nou ja..het is wat het is en het is nog steeds leuk. En lekker. hahaha.

Mijn knul kreeg net een appje met de vraag of hij zondag wil meespelen met Heren 1. Hij heeft zaterdag zelf een wedstrijd, in Drachten helemaal, maar natuurlijk wil hij wel..Blijkt wel dat ze tegen de nr 1 moeten zondag, dus dat vindt ie wel extra spannend.

Verschil met zijn eigen team is ook dat dit team 9 innings speelt, dus die wedstrijd kan uuuuuuren duren. (hun wedstrijden duren 2 uur).

Hopelijk een beetje mooi weer, gezellig! Morgen ook naar de club, om te kijken naar alle (antilliaanse) teams die komen spelen.

Een met honkbal gevuld programma dus!
Ik heb gisteren uiteindelijk de huisartsenpost gebeld en de situatie uitgelegd. Zij heeft toen een recept voor zijn medicatie naar de apotheek in het ziekenhuis in Utrecht gefaxed, dat was de enige die nog open was. Daar hebben we zijn medicatie opgehaald en toen knapte hij snel op.

Vandaag is hij zelfs gewoon naar school gegaan.

Mijn knul had vanavond een inhaal wedstrijd. Bij winst konden ze weer klimmen naar de 3e plek, want de tegenstander stond 1 plek boven ze met 2 punten verschil en een wedstrijd meer gespeeld. Ze hebben gewonnen met 3-1.

Helemaal goed dus.

Verder een lekker rustig dagje hier.

Fijn dat je s weer even gezien hebt.

En stoer dat je knul met de heren mee gaat doen. Wat wordt ie groot dan he.

Jij dus een weekend vol honkbal voor de boeg.

Ik zou morgen gaan lopen met andere pleegzoon, maar hij is er niet. Ook hij had vanavond een wedstrijd. Morgen komt zijn oma van 80.

Dus niet lopen. Wel naar de verjaardag van nichtje en schoonzus morgen.

Zaterdag moet mijn knul voetballen en heeft pleegzoon een kickboks toernooi. Andere pleegzoon heeft een voetbaltoernooi, maar die slaapt morgen ook nog thuis omdat we ze niet alle drie op tijd op de plaats van bestemming kunnen krijgen. Nu komt hij na zijn voetbaltoernooi, dat wilde hij toch wel graag.

In Newcastle alleen een tenue voor mijn knul gekocht met de naam de jong er op. Verder zijn we niet wezen shoppen, daar is hij niet zo van.
Zo, toch nog een druk dagje vandaag. Ik heb geslapen tot vanmorgen 10:00 uur. Dat is uniek. De strijk weg gewerkt en de was gedaan. Pleegzoon is druk aan het leren, die heeft volgende week examen maatschappijleer. Helaas heeft hij hier nog niet veel aan gedaan en zegt hij er niks van te snappen. C is dus vanmorgen met hem bezig geweest om dingen uit te leggen en hij is een proef examen aan het maken. Vanavond moest hij weer aan de slag van ons en dat gaat dan met veel gemopper.

Vanmiddag naar de verjaardag van nichtje en schoonzus geweest. Dat was weer mega druk, maar gezellig. Beide jongens waren mee en hebben zich prima vermaakt samen.
Oh heerlijk, lekker uitgeslapen..Ook al heb ik de kans, het lukt gewoon niet meer. Vind ik soms wel jammer. Want dat ik dan vroeg wakker ben betekent niet altijd dat ik ook echt uitgerust ben. Naar het toernooi geweest, dat was gezellig. Leuke wedstrijden gezien en veeeeel mooie mannen, hahaha. Gezellige sfeer. Ik zag dat het weer in het weekend helemaal niet zo lekker gaat worden, jammer..

Het wil niet echt heel erg lukken met dat lekkere weer he..balen. lekker, dat het team van je knul toch nog geklommen is naar de 3e plek. Da's toch best heel goed voor dit nieuwe team. Wat een geregel dan toch altijd, om iedereen op tijd op de plaats van bestemming te krijgen zeg. Jullie kunnen je ook niet splitsen, heb je nog geluk dat jullie met zijn 2en zijn. Maar lekker he...nu nog 3 dagen vrij!
Ik moest vandaag wel werken, maar dat kon gelukkig vanuit huis.

Pleegzoon aan het leren gezet voor zijn examen, hoe goed het ook gaat met hem, dit blijft een moeizame strijd. Net of hij niet beseft hoe belangrijk het is. C was wel vrij, die is lekker in de tuin bezig geweest. Nog wat plantjes gekocht vanmiddag, staat weer helemaal gezellig.

Nu is zoonlief nog even naar een vriendje, pleegzoon is een proefexamen aan het maken, C de tuin sproeien en ik lig lekker languit op de bank.😜

Mag ook wel een keer.....
Wat een ander weer is het vandaag! Ik geloof dat het hier nu net voor het eerst droog is..nog wel grijs en winderig. bah.

Mijn knul is naar Drachten om te honkballen, als het goed is nu weer op de weg terug trouwens. Ik hoop dat het weer morgen wat lekkerder is zeg, als ie hier moet spelen. Ik ga straks voor het eerst in mijn leven asperges klaarmaken. hahaha.

en ik weet niet eens of ik het lust! gek he, ik heb ze nog nooit gegeten. Aspergesoep ben ik dol op, dus ik hoop ook op dit.

Ik vind het wel spannend! hihi
Gelukkig viel het weer vandaag erg mee. Het was zelfs warm op het veld, met dat zonnetje.

De wedstrijd was dramatisch. Nou ja, de uitslag. De tegenstander was duidelijk een maat te groot. Gelukkig heeft mijn knul gisteren met zijn eigen team wel dik gewonnen. Nu echt heel dik verloren. Het zou kunnen dat ie wat vaker mee gaat doen, ze schijnen een tekort te hebben door blessures en mannen die het laten afweten. Ik heb helemaal geen zin om morgen weer te gaan werken.

Het is zo'n gedoe momenteel, met al die overleggen en plannen die we moeten uitwerken. Heb jij een lekkere zondag Dolphine?
Mijn knul heeft zaterdag ook dramatisch verloren. Jammer, was de laatste competitie wedstrijd van het seizoen. Maar ze begonnen al met 10 man. Waren precies genoeg, maar eentje haakte in de warming up af met een blessure. De tegenstander had er ook nog een jongen inlopen die qua formaat wel 16 leek. Kansloos dus.

Vandaag een heerlijk rustig dagje gehad.

En we krijgen gezinsuitbreiding. Er komt half juni een pup. Een heidewachter. Komt uit een nest van 7, wij hebben de laatste. Nu 3,5 week oud. Verliefd..... Het is een teefje. Alleen een naam die we alle 4 leuk vinden blijkt nog niet mee te vallen. Maar ook dat gaat vast wel lukken.
Komt vast goed, met de naam! Hartstikke leuk, een hond in huis..en met zoveel knullen die hem vast heel graag uit willen laten..hahaha. nee echt joh, gaaf! Waren jullie dit sowieso al van plan of kwam het toevallig op je pad?

Pfff, mijn knul heeft wat gedoe met zijn loopbaanbegeleider (zeg maar mentor) op school: sinds het zeker is dat hij dit niet meer gaat redden en al besloten heeft deze opleiding niet verder voort te zetten, gaat hij niet meer elke dag naar school.

Hoewel ik het daar niet helemaal mee eens was, begrijp ik hem wel. De meeste uren zijn projecturen, waar hij niets kan doen, omdat hij niet meer in een projectgroep zit en het daar natuurlijk om programmeren draait. Morgen heeft hij (de intake van) de studie- en beroepskeuze test. Hij ging nog wel elke woensdag naar school (dan had hij les tot half 5).

Kreeg hij vandaag een mail van zijn mentor, dat hij te veel verzuimd en dat hij te weinig aanwezig is om een vervolgtraject in te gaan.

Huh?? Die studiekeuze test ís toch juist het vervolgtraject? Een ander traject is er niet. Hij had ook al (mondeling) met de mentor besproken dat hij deze opleiding niet meer ziet zitten, dat is toch juist waarom hij die test gaat doen? Vreemd. De mentor had ook aangegeven dat een andere knul, die in hetzelfde schuitje zit wél gewoon de lessen volgt. Ja, maar die gozer is 17 en is nog verplicht om naar school te gaan. Pffff...al had hij dit misschien beter en duidelijk moeten regelen met zijn mentor, ik begrijp wel waarom mijn knul het niet ziet zitten om elke dag voor spek en bonen op school te zitten. Wat heeft dat nog voor zin? Helaas liggen de baantjes ook niet voor het opscheppen..Had zijn mentor gevraagd of ie morgen om half 1 dan bij hem wilde komen. neeeee, dat gaat niet, dan heeft hij die studiekeuze test. Zucht...communicatie is weer ver te zoeken daar! Aan de ene kant kan ik ook wel weer begrijpen dat school verwacht, dat je, zolang je niet uitgeschreven bent van de opleiding, je gewoon je lessen volgt. Van mij mocht hij zich nog niet uitschrijven voor hij een baantje gevonden had. Dus nu heeft mijn knul behoorlijk de pest in en is bang dat hij verplicht gaat worden om de resterende weken weer fulltime naar school te moeten, waar hij niets meer kan doen. Wat een gedoe...
Tja, dat is een lastig dillema voor je knul. Moeilijk hoor, ik snap hem ook wel wat school betreft. Toch had hij misschien beter met zijn begeleider kunnen overleggen wat er nog van hem verwacht wordt qua aanwezigheid.

Mijn knul wil al heel lang een hond. We hebben het naar hem toe een beetje afgehouden ivm de bejaarde poes die hier rondloopt. Toch zijn we er ondertussen wel mee bezig geweest. C en ik zijn beiden honden mensen en met honden opgegroeid.

Dit hondje kwam dan wel weer toevallig voorbij. Ik zag een oproep op Facebook en deze pup is de laatste uit het nestje. Dus we hadden een beetje mazzel dat ik als eerste reageerde. Haar naam wordt trouwens Faya......
Ha! leuke naam! Is dat een soort combi van Feyenoord en Ajax..? (omdat ik ook de naam Xaja al zag, op fb..vond ik ook leuk!)

Ik ben ook een hondenmens. Kan hier niet, helaas, maar heel leuk voor jullie. Ja, ik snap school ook heel goed hoor. Zolang hij nog ingeschreven staat hoort ie aanwezig te zijn. Of in elk geval niet "zomaar" wegblijven. Morgen heeft hij in elk geval een afspraak met de opleidingsmanager, ik ga ervan uit dat een en ander dan duidelijker gaat worden. Pfff, soms lastig hoor, dat ze al zo volwassen zijn dat ze alles zelf regelen. Het enige wat ik kan doen is raad geven en hopen dat ie daar een beetje naar luistert. Maar hoe makkelijk hij in heel veel dingen is, zo'n stijfkop is hij hiermee. Nu is het voor ons nog maar 6 weken tot het zomervakantie is, lijkt mij dat dát toch nog wel uit te houden is op school. Hopen dat ie een goed gesprek kan hebben met die opleidingsmanager en niet gedwongen wordt zich nu uit te laten schrijven, vanwege het vele verzuim..
Hier ook nog een week of 6 tot de vakantie.

Zoonlief heeft 8 juli zijn allerlaatste schooldag op de basisschool. Dit wordt 's avonds uitgebreid gevierd met een eindfeest. Hiervoor is een zaaltje en dj ingehuurd! Echt wel gaaf hoor, hij kwam gisteren met de uitnodiging thuis.

Ehh nee Scarlet, die naam is uiteraard geen combi tussen Feyenoord en Ajax... Tssss en xaja kreeg ik er hier thuis natuurlijk niet door heen.

Morgen een werkdag, zodat ik vrijdag vrij ben. Vrijdag ga ik een dagje met mijn moeder weg, naar de Libelle zomerweek. Gelukkig wordt het beter weer vrijdag, 19 graden en droog. Yess
O wat gezellig, met je moeder op stap. Wel fijn dat het weer goed lijkt te worden, collega van mij is maandag geweest, toen was het koud en nat, brrrr. Misschien kun je nog weer wat leuke dingetjes op de kop tikken voor weinig, net als toen op de winterfair.

Hoe bevallen die zooltjes eigenlijk na langere tijd? Mijn knul heeft een goed gesprek gehad. Die man begreep ook dat mijn knul nu niet veel anders kan doen dan afwachten wat er uit die beroepskeuze test komt. Hij vroeg ook wat hij dat nu deed als ie op school was, niets dus en daar kon hij ook niets aan veranderen. Vandaag kwam ook de brief ivm het verzuim, daar had ie het al met mijn knul over gehad, dat die brief zou komen, maar dat geldt niet meer, wat er in staat. Hij ging nog weer met die mentor praten, omdat ze nu dus wel weten waarom mijn knul zo weinig op school is. Dus behalve dat ie dan de komende weken bezig is met die beroepskeuze testen (volgende week vrijdag weer op school en hij krijgt een link waarmee hij thuis online die testen kan maken) gaat hij eigenlijk alleen op woensdag naar school (om nog een beeetje die feeling te houden en omdat mamma dat graag wil...whoehahaha) Hij begon ook over die 21+ toets voor het HBO, maar ja..omdat mijn knul totaal niet weet wat hij op het HBO zou willen/kunnen studeren heeft dat eigenlijk geen zin. Tenzij er dus duidelijk iets uit die test komt. Zo jammer eigenlijk, dat al die studies zo duidelijk al richting een beroep gaan ( duh), hij heeft echt geen idee..

Maar...het is weer woensdag, dus het was weer een fijne, leuke, gezellige ochtend voor mij :D (S. gezien dus)

Morgenmiddag een lang overleg op het werk, pfff, daar heb ik echt geen zin in. En vooral niet in de middag, wanneer je toch altijd al een beetje begint in te kakken.
Op zich wel erg jammer dat je knul nog geen idee heeft wat hij wil.... Op zijn leeftijd wordt dat natuurlijk wel een beetje van ze verwacht. Wordt een lastig traject denk ik, ik verwacht eerlijk gezegd niet heel veel wonderen van die beroepentest. Het mooist zou zijn als hij via een vakantiebaantje in een vak rolt of zo...

Ik heb veel plezier van de zooltjes. Hele winter in mijn laarzen gehad. Nu voor de zomer heb ik van die sketches, daar hoeven ze in principe niet in.

Pleegzoon heeft morgen examen maatschappijleer. Hij is er helemaal klaar voor zegt hij, ik ben dus benieuwd.

Ik ben nog nooit bij de zomerweek geweest, vooral omdat je zo afhankelijk bent van het weer. Maar nu de voorspellingen goed zijn krijg ik er steeds meer zin in.
Het probleem bij mijn knul is nu natuurlijk ook dat wat hij wil voor hem niet is weggelegd, omdat het te ingewikkeld is. Daardoor vallen een aantal studies gewoon af en dat maakt het extra lastig, want zijn interesses liggen wel op dat vlak, maar zonder programmeren is dat gewoon uitgesloten. whoehaha, eigenlijk best jammer dat er in Nederland geen opleiding tot professioneel gamer is..In Amerika is dat er wel, maar studeren daar is niet normaal zo duur (zo moet je bijv. al bij voorbaat kunnen aantonen te beschikken over ong. 20.000 dollar..tuuuurlijk...) als je 2 semesters daar zou willen studeren. Dat heeft hij al uitgezocht (niet voor gamer hoor), maar gewoon om daar aan een college een diploma te behalen, dat zou hij graag doen. Het is lastig..Hoe was het examen maatschappijleer?

Morgen mijn functioneringsgesprek met mijn nieuwe leidinggevende. Ik ben heel benieuwd. Of eigenlijk is het ook meer een afsprakengesprek. En de focus schijnt vooral te liggen op houding en gedrag. Ojee..Ik ben benieuwd wat hij van mij vindt. Hij vindt mij vast veel te bijdehand (heb nogal snel mijn mond open en een oordeel ergens over, wat werk betreft), We gaan het beleven!
Wat een drama dag vandaag. Naast mijn 4 huisbezoeken kreeg ik ook nog een crisis wat betreft huiselijk geweld te verwerken en zat ik dus vanavond nog met save medewerker, ouders en politie op het bureau voor overleg. Die kerel weigert het huis te verlaten dus moeder is nu met 2 kleine kindjes (2 en 5) vertrokken naar haar moeder. Wordt na de Pinksteren vervolgd.

Ik was dus uiteindelijk om half 8 pas thuis.

Hij is een beetje onduidelijk over hoe zijn examen ging. Eigenlijk weet hij het niet, dus we wachten af. Nu moet hij voorbereiden voor rekenen, waar hij dinsdag examen in heeft.

En mijn poes loopt mank. Ze houd haar linker voorpootje slap, maar gebruikt het wel enigszins. C mocht niet kijken, die kreeg een krauw van d'r. Ik mocht wel kijken maar kon niks zien/ voelen. Als ze morgen nog mank loopt gaat C met haar naar de dierenarts. Misschien zit er een splintertje in ofzo. Dat moet er toch uit. Dierenarts heeft morgen tot 19:00 spreekuur, dus dat komt goed uit.
Wat een heerlijke dag vandaag. We hebben genoten. Het is qua opzet te vergelijken met de winterfair waar wij geweest zijn. Alleen is dat natuurlijk in kerstsfeer en dit was in Spaanse sferen aan het almeerder strand. Veel kledingzaakjes, catering door la place en verder veel gezelligheid. Eten en drinken (wijn) proeven. Ik vond het een geslaagde dag. Als afsluiting heerlijk asperges gegeten.

Niet veel gekocht, alleen een paar sandalen met een sleehakje, een T-shirt voor C en een aantal bedels voor mijn Pandora armband.
Oh ja C is met de poes naar de dierenarts geweest. Die denkt aan overbelasting door wat artrose. Ze is natuurlijk ook al bejaard met haar 16 jaar.
Kllinkt superleuk, die zomerweek. Wij houden daar wel van he, hahaha! Och, arme poes..ze is natuurlijk ook al oud..maar krijgt ze er nog iets voor, medicijnen/pijnstillers oid?

Het schijnt vandaag een lekker zonnige dag te worden, hopelijk blijft het zo, het begin is in elk geval goed.

Pff ik wil mijn vakantiegeld weer eens goed besteden en eigenlijk een nieuwe bank. Maar ik wil ook nog een eettafel en stoelen.

Lastig! Sowiesie lastig, die bank..Het liefst heb ik er weer 1 van zo'n lang stuk eraan, jeweetwel, net als jij had. Niet te hard, hij moet (vooral!) lekker liggen ook. En tja, ik wil (en kan, haha) er ook geen duizenden euros aan uit geven. Dus maar een beetje rondkijken, ook bij Ikea, eerst op internet en dan in de winkel ook maar eens proberen. Nu heb ik een mooie gezien bij Wehkamp (da's dat plaatje op mijn fb, misschien heb je m gezien). Die is nu in de aanbieding, tot woensdag en kost 765. Da's natuurlijk echt niet duur voor zo'n grote bank. Maar ja, ik kan m niet uittesten natuurlijk. Nu heb ik mijn huidige bank ook online gekocht en heb daar totaal geen spijt van gehad (al ligt ie lekkerder dan ie zit, maar ik gebruik m nu als loungebank), dus die gok durf ik eigenlijk wel aan. Reviews zijn heel goed, dus...zo jammer dan eigenlijk he, dat die aanbieding tot woensdag is. Snel beslissen, ben dan toch bang dat ik dan later iets zie waar ik helemaal verliefd op word. woehaha..muts...Eettafel heb ik ook al bij Ikea gezien, maar dat is niet zon hele grote uitgaaf qua geld. Alleen is deze andere bank wel een tikje groter dan mijn huidige (breder), dus die komt dan heel anders uit in de woonkamer. Gisteren even gemeten met mijn knul, het is best een joekel..

Aan de ene kant houd ik daar wel van, ook omdat de enige bank is en verder maar 1 stoel, maar ik moet nog wel ruimte overhouden voor de tafel enzo natuurlijk. hahaha, valt nog niet mee, zon bankje aanschaffen.. Hebben jullie nog songfestival gekeken?

Ik ben tevreden met Zweden als winnaar. Goeie zanger (leuk ook!!) en prima lied. Oooo ik ben lui! heb echt nergens zin in.

Languit in de zon..jeetje..wat een actie weer hier. Moet voor mijn knul nog een lijst invullen voor zijn test, over positieve en minder positieve eigenschappen/kenmerken en verbeterpunten etc.

Straks maar even voor gaan zitten.
Wij hebben geen songfestival gekeken nee, wij hebben film gekeken.

Gisteren met pleegzoon naar de puppy geweest. Vandaag was het zulk lekker weer dat we naar Scheveningen zijn gereden. Op de boulevard en het strand gelopen. Was echt heerlijk. Pleegzoon mee genomen. Onder strikte voorwaarden, want die heeft dinsdag examen rekenen. Hij ging vanmiddag mee, maar dat betekend vanavond en morgen oefenen.

De poes heeft trouwens pijnstilling gekregen. Het is vloeibaar en moet ik elke dag in d'r bekje spuiten met een spuitje. Dat werkt volgens mij wel,

Zoonlief belde vanmiddag of hij tot morgen bij zijn vader mocht blijven. Die hoef ik dus morgen pas weer op te halen. Zijn vriendje is daar eindelijk weer eens in hetzelfde weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven