single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
En dit was al weer de laatste dag van dit lange vrije weekend.....

Is weer om gevlogen.

Ik was vandaag bijna een verjaardag van mijn vriendin vergeten. Gelukkig kon ik bij haar met een fles rose aanzetten, dus ze heeft het niet gemerkt.

Daarna mijn knulletje opgehaald bij zijn vader, dus die is ook weer lekker thuis.

Morgen weer over tot de orde van de dag met school en werk.

Vrijdag ga ik met een vriendin naar de toppers..... Ik ben zeer benieuwd, ben er nog nooit geweest. Hoefde van mij ook niet zo nodig, maar zij wilde graag en heeft kaartjes via via kunnen regelen, dus ik ga een poging wagen.

Eens kijken hoe ik dat vind.

Lijkt me wel een gezellig sfeertje, dus komt vast goed.
1 groot feest lijkt mij altijd, bij de Toppers. Lekker meezingen met al die hits, leuk hoor. Wat leuk voor je knul dat zijn vriendje ook net daar was, dat maakt het toch een stuk leuker voor hem om naar zijn vader te gaan he...Pff, mijn knul is net met trainen weer eens door zijn knie gegaan, niet die knie waar ie vorig jaar het hele seizoen door heeft gemist.maar die andere. Hopen dat dit niet weer een blessure gaat worden. Hij had daar al een knieband om omdat hij daar in het verleden al problemen mee had gehad. Het houdt niet op he...
Mijn knul had vanavond een selectie wedstrijd voor de C selectie. Nu is hij niet heel klein, maar qua fysiek moet ie wel een paar passen gaan maken. Maar dat gaat wel goed komen.

Tsss jouw knul is wel steeds wat aan het kwakkelen he. Ik ga ook duimen voor hem dat het mee valt.

Mijn knul is vandaag zo vreselijk dwars. Pfff, zo kwam hij gisteren avond al thuis. Hij had geen medicatie gehad gisteren, dus ik dacht dat het daar door kwam. Maar ook vandaag was het de hele dag bal. Vermoeiend... Ik vermoed dat hij ook erg laat naar bed gegaan is ofzo, een andere verklaring heb ik niet. Maar energie vreet het wel.
Yes, pleegzoon heeft een baantje voor de zomervakantie. Hij had gesolliciteerd en is er vanmiddag geweest met alle papieren. Hij gaat bij een boomkwekerij werken. Is een groot bedrijf, hij had ook veel jongens nodig voor de zomer. Hij is toch wel heel blij! En ik ook...

Hij moet alleen doorgeven wanneer we op vakantie gaan en de overige 4 weken kan hij werken.

Mijn knul is vandaag met free runnen in het glas gesprongen. Die heb ik dus al in de soda gehad vandaag en netjes verbonden. C is vanmorgen vertrokken naar Frankrijk, die komt vrijdag weer terug.
o heerlijk zeg, dat hij een baantje heeft. Hier schiet dat nog niet op, hij is wel elke dag van alles aan het afspeuren. Had wel iets bij post NL gevonden, maar ja, verplicht op zaterdag en dan heeft hij altijd wedstrijden. Dat kan wel in de zomervakantie, maar nu niet. Jammer, maar ik wil ook dat hij blijft sporten. Hij zelf natuurlijk ook. O get zeg, dat glas. Kan hij er wel op lopen? Mijn knul heeft toch wel wat last van zijn knie, hopelijk gaat het snel over. Is ie nog zo dwars, je knul? Of ondertussen bijgeslapen en opgeknapt?

Morgen hebben wij teambuilding. Ben benieuwd. Wordt afgesloten met buffet met drank, da's natuurlijk wel weer gezellig!
En hoe was de teambuilding? Je zit nu natuurlijk nog aan het buffet. Haha veel plezier en eet smakelijk.

Wij hebben pleegzoon langs alle bedrijven gestuurd op de fiets, alle fruittelers, winkels, etc. Is altijd beter dan online solliciteren. Je gezicht laten zien. Uiteindelijk is het gelukkig gelukt.

Mijn knul heeft last van z'n voet. Met name de snee op z'n enkel die toch wel diep is.

Maar ja, gaat goed komen. Hij heeft zondag een toernooi en wil perse meedoen natuurlijk.
Teambuilding was echt super. De groep werd in de 3 clusters verdeeld en met je cluster kreeg je een muziekworkshop.Wij hadden djembe (van die afrikaanse trommels). Leuke begeleiding en gewoon erg gezellig. En sowieso kan ik wel muziek maken, hahaha, dus was helemaal mijn ding. Een andere groep Brazilliaanse percussie, dat was echt heel gaaf, superswingen. Met je groep moest je van alles instuderen, dat aan het eind aan elkaar laten horen en ook samenspelen. Het weer werd helemaal prachtig aan het eind van de dag, dus heerlijk buiten op het terras in de bossen, helemaal leuk. Daarna erg lekker buffet, met oa paling, zalm, kibbeling patat en weetikveel wat nog meer. Drank natuurlijk..Ik geloof dat ik dit de leukste teambuildingsdag ever vond. En nu lekker weekend!

Morgen komt mijn bank, spannend! Als ie maar door het trappenhuis kan...

Balen van de voet van je knul zeg, hopelijk is het zondag weer zover opgeknapt dat hij er geen last van heeft.
Jij hebt het top gehad bij de toppers! (duh..) En vandaag ook nog een fikse wandeltocht volbracht. Wauw. iHet was best nog redelijk weer he, later op de dag. Bij de honkbal tenminste in de zon best heel warm. Dik gewonnen, de jongens, mooi.

Mijn knul is weer gevraagd om morgen mee te doen met Heren 1. Dat wil hij natuurlijk best, maar omdat hij nu al last van zijn rug had, houdt ie nog even een slag om de arm. Met een zere rug is het slecht honkballen, vooral omdat hij op het eerste honk staat, altijd gebogen klaar staan.

Je hebt het debacle van de bank gelezen op fb..Echt k*t hoor. Ik was al zo blij toen ik zag dat het 2 delen waren, dacht dat het een makkie zou worden. Maar die delen waren zo lang en breed, kon alleen rechtop door de deur en dat ging dus niet, door die buizen..

Wat ik van de bank kon zien (want dik ingepakt) zag er zo heerlijk fluffy uit...Ik baal!! Wanneer het met een verhuislift zou gebeuren zou het raam eruit moeten (want de balkondeur is heel smal), dat zie ik gewoon niet zitten en wat dacht je van de kosten..

Dus maar weer op zoek naar een andere bank. pfff...ik moet er echt een soort van verliefd op worden. Misschien toch binnenkort ook een kijken bij Ikea.
Zwaar balen van die bank zeg. Kan me voorstellen dat je daar ziek van bent.

Gisteren was erg leuk. Wel laat thuis, 1:15 en vanmorgen om 6 uur al weer uit de veren. De wandeling was pittig. Veel in het bos en dan van die zanderige smalle paatjes omhoog. Killing.... Ik ben moe, maar verder gelukkig geen pijn. Alleen een ienieminie blaartje op mijn kleine teen. Gisterenochtend heb ik me alleen weer geblesseerd aan mijn schouder met sporten. Dat is echt balen, want daar heb ik natuurlijk last van.

Helaas morgen weer niet uitslapen. Zoonlief moet om 8:45 aanwezig zijn voor een toernooi.
Pfff, wat een raar weer vandaag. Wind en regen, ik dacht juist eerst dat het zo'n mooie dag zou worden?

Eind van de week wel he! Gaat het zomer worden..Mijn knul kon helaas niet meespelen met de Heren, te veel last van zijn rug. pff, wel een beetje balen dat hij de laatste tijd zo blessuregevoelig is.

1 klein blaartje, dat heb je goed gedaan! Wel shit dat je weer last hebt van je schouder zeg, dat blijft toch je zwakke plek he.
Zeker raar weer vandaag.

Vanmorgen voetbaltoernooi in de regen gehad. Ze zijn 3e in hun poel geworden, 1 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Vanmiddag lekker thuis languit op de bank en niks meer doen. Pleegzoon kwam net binnen met een houding van lik me versje. Wel meteen weer met vragen of hij niet ieder weekend naar huis mag.

Daar ga ik niet over, moet zijn voogd toestemming voor geven.

Dat vind hij natuurlijk maar weer stom, maar daar kan ik ook niks aan veranderen.

Balen zeg die blessures van je zoon, hoe komt dat toch he?

Vrijdag zag ik 26 graden, lekker........

Zaterdag hebben we afsluiting van het voetbalseizoen met bbq, dus dan hoop ik ook op mooi weer.
Hopelijk is het niet maar 1 dag zo warm en daarna gelijk weer voorbij..Het wordt zo langzamerhand wel eens tijd dat het gaat zomeren! Met mijn vriendin afgesproken dat we gezellig naar Ikea gaan zodra het geld van de bank is teruggestort.

Eens kijken wat ze daar hebben. Ik heb een zo op het oog wel mooie bank gezien bij Ikea, maar ik weet nog dat ze niet allemaal even lekker zaten. Meer niet dan wel, eigenlijk..Dus die wil ik zeker eerst uitproberen. En ach, Ikea is natuurlijk altijd hartstikke leuk. Nu zit ie hier in de stad en ben ik er nog niet geweest...(maar dat komt natuurlijk ook omdat ie niet ín de stad zit, maar een stuk erbuiten).
Het was me het dagje wel weer vandaag. Ik was om half 7 pas thuis vanwege een late afspraak in ede.

Helaas heeft pleegzoon er vandaag op school ook een potje van gemaakt. Dat is wel erg jammer, dat hij die negatieve flow waarin hij hier kwam heeft doorgezet.

Ik kreeg een mail onder ogen die hij naar zijn mentor heeft gestuurd en dat was echt te erg. Totaal respectloos. C loopt morgen even met hem mee naar binnen, want hij heeft toch minimaal excuses aan te bieden.

Erg jammer, het ging zo goed met hem.

Leuk hoor Ikea. Sowieso leuk om een dagje heen te gaan.

Ik ga de 13e een dagje naar Amsterdam met een vriendin. C gaat dan hier met zijn neef de buitenboel schilderen. Dus ik loop dan toch alleen maar in de weg. Goed excuus toch.... Hihi
Vandaag redelijk onverwacht uit eten geweest met een groot deel van mijn collega's. Dat was leuk en hadden we even nodig als team. Aangezien de werkdruk nog steeds veel te hoog is en de een naar de ander uit valt.

Ik heb ook al de hele dag hoofdpijn. Bleh. Morgen gelukkig lekker vrij. Mijn knul is ook vrij, vanwege een studiedag.

T is dat ik hier in huis aan de slag moet, aangezien ik het weekend niks gedaan heb, maar het liefst zou ik helemaal niks doen....
Woehaha, zelfs mijn eigen knul heeft een baantje.

Een heuse krantenwijk.

Ik had hem ingeschreven voor als hij 13 wordt, zodat hij na de vakantie kon beginnen. Maar ik werd vandaag gebeld en begint volgende week. Het gaat om de plaatselijke krant 1x per week. Worden op dinsdagavond hier thuis bezorgd en hij moet ze op woensdag rondbrengen. Hij verdient ongeveer 50 euro per 4 weken. En hij vindt het stoer..... Hahaha
haha, wat goed zeg! Stoer, lekker zijn eigen geld ook.

Bij jullie dus ook nog steeds een veel te hoge werkdruk..bah, zo vervelend. Collega is nu net 1 dag met vakantie en het was nu al een stuk drukker dan normaal. Morgen zit ik vrijwel alleen, pff, daar kijk ik dus ook echt niet naar uit.

Gezellig dat jullie uit eten zijn geweest, gewoon zelf geregeld of vanuit het werk?

Hoe is het gesprek afgelopen tussen pleegzoon, mentor en C.? Het lijkt haast wel of de opwaartse lijn weer teniet gedaan wordt wanneer hij een weekend naar huis is geweest? Of lijkt dat alleen maar zo? Dan lijkt het mij helemaal lastig wanneer hij vaker naar huis gaat, wat hij toch juist graag wil? Hoe is het met je schouder nu?
Het blijft lastig met pleegzoon. Hij doet steeds een pas terug, maar ook wel weer 3 vooruit. Want de rest van de week ging het prima met hem.

Vanavond naar mbo opendag geweest. Dierenverzorging en hovenier/groenvoorziening. Hovenier trok hem het meest. Lastig zo'n jongen die echt nog geen idee heeft.

Wij hebben dat etentje gewoon zelf gedaan. Waren even toe aan een verzetje als team zijnde.

Ik werk morgen ook alleen. 2 collega's en mijn teamleider gaan naar een mini conferentie over psychische aandoeningen en de rest is vrij.

Ik heb 3 afspraken morgen.
Ja lastig he, zo'n gozer die niet weet wat ie wil. off, kan ik over meepraten natuurlijk! Hier ook nog geen idee. Volgende week woensdag heeft ie weer vervolgsgesprek ivm die beroeps en studiekeuzetest, voor die tijd gaat ie ook even langs bij de sprint havo om te informeren. Als ie nou gewoon wist wat hij wilde, kon hij de 21+ toets voor hbo doen en mocht ie dat halen naar het Hbo. Verliest hij ook geen tijd. Maar hij heeft ook echt geen idee. Hij wil wel iets met zijn engels, daar is hij echt goed in, hoeft er ook weinig voor te doen, maar voor de klas is echt niets voor mijn knul. Heel veel studies zijn commercieel en hij heeft absoluut geen commerciele vaardigheden en heeft er ook helemaal geen affiniteit mee. Drama is het. Dit zou ook nog kunnen: TOP HAVO (dat is 1 jaar), daarna VWO (ook 1 jaar) en dan kan ie naar de universiteit en is de keuze veel uitgebreider. Whoehaha, ik denk niet dat dat zou gaan lukken..

Alhoewel..wie weet? Maar of hij zich daar toe zou kunnen en willen zetten? Dat betwijfel ik echt. Dat vergt natuurlijk heel veel discipline en eerlijk gezegd ontbreekt het hem daar nog wel eens aan. In verband met studie, bedoel ik dan. Jij hebt een pittige dag morgen.

ik heb natuurlijk nog het geluk dat ik maar 6 uur hoef te werken. Ben benieuwd of het echt zo warm gaat worden.
Nou ook deze verliezen ze..tss, het ging zo lekker in het begin..Is het bij jullie nog erg slecht weer geweest? Hier wel onweer en regen, maar niet heel zwaar (al was ik blij binnen te zijn) Het was wel warm he vandaag!Hopelijk morgen ook lekker zon en een graadje of 22, dat is heerlijk. Morgenochtend eerst honkballen, De werkdag overleefd, het ging wel lekker maar net op het eind kwam alles tegelijk. Zul je altijd zien. Het flitst hier trouwens nog steeds behoorlijk..
Wij hebben vrijdag ongeveer 2 uur slecht weer gehad, vanaf 19:30 uur. Daarna was het zeer aangenaam buiten.

Gisteren de hele dag op de voetbalclub doorgebracht. 's morgens toernooi waar het team van mijn knul 1e geworden is. Laatste finale wedstrijd werd 0-0 en er moesten dus penalty's genomen worden, maar ze hebben dat toch maar mooi geflikt.

's middags de wedstrijd van de vaders tegen de kinderen, zowel c als zijn vader hebben meegedaan. Was totaal niet serieus, maar wel leuk.

Aansluitend bbq en de championleage finale kijken. Topdag voor mijn knul.

Vandaag even heel erg lui..... gelukkig was het in de tuin goed toeven, lekker windstil en bloedheet. Gisteren ben ik zelfs verbrand in mijn gezicht.

Tja met jouw knul is het ook een drama. Gelukkig heeft pleegzoon nog een jaar voordat hij echt moet kiezen.

Morgenmiddag moet mijn knul op zijn nieuwe school een iq test maken in verband met de leerwegondersteuning die is aangevraagd,
het was heerlijk vandaag! Deze temperatuur de hele zomer, dat is echt lekker..Vrijdag was echt too much.

Mijn knul vandaag weer de hele dag onder de pannen. Gisteren met zijn eigen team gehonkbald, gewonnen en hij was weer gevraagd om met heren 1 mee te doen. Ondanks dat ie last had van zijn rug is hij wel meegegaan. Uit naar Arnhem. Ook die wedstrijd gewonnen, heeft wel zijn enkel weer een beetje verzwikt (tot nu niet veel last) en een vinger gekneusd..tjonge...de laatste tijd echt veel van die dingetjes. Hij is gelijk alweer gevraagd voor volgende week, haha, het lijkt er haast op of ie in 2 teams speelt momenteel.

Maar hij geniet en ik vind het prima, lekker onder de jongens en lekker sporten. Hij begint nu ook weer zwaar te twijfelen over de havo. Ziet ook wel dat dat eigenlijk ook alleen maar uitstel is. Want wat wanneer hij daarmee klaar is (als hij het haalt). Alsof ie dan ineens wel weet wat hij zou willen studeren..Echt vreselijk dit.

Omdat mijn knul bijna de hele dag weg was, had ik bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om S. te zien..Dat is alweer een tijdje geleden, vanwege een verbouwing bij hen. Helaas was het vandaag horeca voetbaltoernooi en daar deed ook hun eetcafe aan mee, dus hij moest daar zijn.

Toch ineens om 13.00 uur een berichtje, of ik alleen was en dat hij heel snel even langs kwam. Onverwacht en leuk! Daarna nog lekker buiten gezeten, was gevouwen en de strijk weggewerkt. hahah, had ineens heul veel energie.

Lekker, dat die knullen het toernooi gewonnen hebben. Vind je knul het spannend, de iq test?
Hij vond de test niet spannend. Hij was al voor drieën thuis volgens mijn moeder, terwijl hij tot half 4 de tijd had. Hij vond het ook makkelijk. Nou ja, we wachten de uitslag wel af. Kan er nu toch niks aan veranderen.

Ik had een lange dag vandaag. Laatste ouderavond van de kies groep. Vanmiddag ook de training met de kinderen afgesloten. Was leuk om te doen zo'n training geven, maar ook wel erg tijdrovend. In die zin ben ik blij dat het klaar is.

Ik ga nog even bijkomen en acclimatiseren en daarna lekker mijn bed in.
De stapel kranten voor zoonlief is gebracht. Pfff het arme kind, het zijn er veel. Maar hij kreeg er ook een fietstas bij, dus dat is mooi. Morgen kan hij aan de bak.

Aankomend weekend komt het puppie.... Yes. Zo leuk!

Ik heb toch last van een stijve nek. Zo vervelend, kan bijna m'n hoofd niet draaien. Verkeerd gelegen vannacht denk ik. Anders moet het van de pilates komen van maandag, maar dat lijkt me toch stug.
Afwachten dus maar, wat betreft de test van je knul.

Wat balen zeg, van je nek. Hopelijk is het inderdaad alleen omdat je verkeerd gelegen hebt. Kan ook kou zijn misschien?

Oooo, de pup! Superleuk! Het /weer een paar dagen mooi weer he, wat een rare lente is het toch..Mijn knul is vandaag voor informatie naar de sprint Havo geweest. Dat was behoorlijk pittig. Zit nu toch ook weer enorm te twijfelen. Hij heeft nu natuurlijk al een aantal jaren vakken zoals wiskunde, aardrijkskunde, geschiedenis etc. niet meer gehad. Heeft dat ook niet bijgehouden. En omdat ie toch niet 100% gemotiveerd is...slaat de twijfel weer toe. Wat ie op dit moment wil (pffff) is eigenlijk werken, daarmee geld verdienen zodat ie over bijv. een jaar naar het buitenland kan om daar te studeren (omdat dat echt niet te betalen is voor mij alleen) Want dat hij verder wil studeren, daar is ie wel over uit. Maar omdat hij nu totaal niet weet wat (en dus het liefst naar het buitenland gaat) lijkt hem dit nu het best. Op zich vind ik het niet verkeerd. Hij wil in elk geval iets doen. Wanneer hij nu weer een studie zou beginnen waar hij niet gemotiveerd voor is of wat hij niet aan zou kunnen, zitten we over een poosje weer zo te kijken en gaat er nog weer meer tijd verloren. Morgen heeft hij weer een gesprek met de studiekeuze begeleider, hopelijk kunnen ze hem ook nog wat advies geven. Helaas morgen weer geen S. , gelukkig heb ik m pas nog gezien. Hij heeft net verbouwing gehad en morgen worden de kasten geleverd. Ik moet tot 17.00, maar had daar wel iets voor kunnen regelen ('s middags werken), maar nu ga ik gewoon de hele dag, zodat ik weer wat uren spaar voor...ooit?. Het geld van mijn bank is teruggestort, dus ik zal mijn vriendin eens polsen, wanneer we naar Ikea gaan. Yes! Zin in!!
Tjonge wat een gedoe met je knul zeg. Wat moet je daar nou toch mee he.

Mijn knul heeft vandaag voor het eerst zijn krantenwijk gedaan. 2 uurtjes is hij bezig geweest. Ben met hem meegeweest, is toch even zoeken die straten en wijken.

Met mijn nek gaat het ietsje beter, maar toch nog wel stijf en pijnlijk. Vervelend.

Heb je nog een beetje van het mooie weer genoten of heb je de hele dag gewerkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven